بازار خرید لپه

بازار خرید لپه اتیوپی ریز سورت شده

بازار خرید لپه در ایران بسیار پر رونق است. برای خرید لپه آذرشهر درجه یک یا سایر لپه های موجود در ایران، همانند لپه اتیوپی و لپه استرالیا روش های مختلفی وجود دارد. فروش لپه به صورت سنتی در ایران مرسوم بوده و فروشگاه های اینترنتی نیز در سال های اخیر وارد این حیطه شده اند. به طور کلی اگر خرید عمده لپه از کارخانه صورت بگیرد دارای قیمت مناسب تری خواهد بود.

لپه آذرشهر دارای انواع مختلفی است که بعضی از آن ها مواد اولیه شان نیز در ایران تولید شده همانند لپه ایرانی یا همان لپه آذرشهر، اما برخی دیگر از لپه ها هستند که به نام لپه آذرشهر خرید و فروش می شوند اما نخود لپه آن ها از کشورهایی مثل اتیوپی، استرالیا، تانزانیا و برمه به ایران وارد می شود و در کارخانه های لپه سازی آذرشهر به لپه تبدیل می شوند.
در مطالب قبلی پیرامون انواع لپه در ایران صحبت کرده ایم که می توانید آن را مطالعه کنید.

 

خرید لپه آذرشهر

همانطور که در بالا اشاره کردیم، لپه آذرشهر مواد اولیه ش از مزارع ایران تامین می شود که دارای کیفیت بالاتری نسبت به سایر رقبا می باشد. به همان نسبت که کیفیت لپه آذرشهر بالاتر از سایر لپه ها است، قیمت آن نیز از لپه های استرالیا و تانزانیا بالاتر می باشد.
لپه آذرشهر دارای سایزی ریز می باشد که در ایران دو نوع لپه سورت آذرشهر و لپه به حال خود آذرشهر به فروش می رسد.

خرید لپه اتیوپی

لپه اتیوپی از ان دسته لپه ها است که خرید و فروش آن از رقم بالایی برخوردار است. از نظر ظاهری لپه اتیوپی شباهت زیادی با لپه ایرانی دارد.
لپه اتیوپی نیز سایز دانه های آن ریز بوده و در سه مدل لپه اتیوپی به حال خود، لپه اتیوپی دستچین و لپه اتیوپی کندور به فروش می رسد.

خرید لپه استرالیا

لپه استرالیا نیز یکی از پر مصرف ترین انواع لپه در ایران است. این محصول دارای سه مدل لپه دانه درشت، لپه متوسط و لپه ریز می باشد. هر کدام از این موارد دارای نمونه به حال خود و دستچین در بازار خرید لپه می باشند.

بازار خرید لپه آذرشهر در ایران به گونه ای است که به دلیل مصرف بالای این محصول، در تمامی نقاط کشور دایر است. یکی از روش های خرید و فروش انواع لپه در ایران، استفاده از بازارها و روش های سنتی برای خرید و فروش این محصول است.
بسیاری از ما بر حسب عادتی که پیدا کرده ایم لپه مورد نیاز خود را از بازارهای سنتی تهیه می کنیم.
اگر به دنبال راه تازه ای برای خرید و فروش لپه هستید، قبل از اینکه با ما ارتباط بگیرید، می توانید مطلبی را که ما پیشتر در مورد فروشگاه های اینترنتی فروش حبوبات بر روی سایت قرار داده ایم را مطالعه کنید.
منبع: حبوبات ایران

Call Now Buttonدریافت قیمت روز