انواع لپه

بزرگترین مرکز فروش عمده لپه

فروش عمده لپه ایرانی و خارجی در بازار داخلی، توسط بزرگترین مرکز فروش حبوبات بصورت حضوری و مجازی انجام می شود. هر خریداری با توجه به شرایط و بودجه ای که در اختیار دارد، می توانند مراکز فروش حضوری یا مجازی را برای خرید عمده لپه گزینش نماید.

لپه با توجه به نوع نخودی که از آن تولید می شود، کیفیت ها و گونه های متنوعی دارد که پرمصرف ترین و رایج ترین نوع آن را در ادامه به شما معرفی خواهیم نمود. در ایران، آذرشهر تبریز به عنوان قطب تولید لپه شناخته شده که انواع لپه را با درجه بندی کیفی مختلف، در اختیار بزرگترین مرکز فروش عمده لپه در سطح کشور قرار داده تا افراد به منظور پاسخ به نیاز خود، به این مراکز مراجعه نمایند.
قیمت لپه عمده

رایج ترین نوع لپه کدام است؟

رایج ترین نوع لپه مصرفی در میان ایرانی ها، لپه های زردی می باشد که از نخود های ریز ایرانی یا وارداتی تهیه و تولید می گردد. لپه در واقع جزو مشتقات تهیه شده از نخود محسوب شده که در پخت و پز غذا هایی نظیر قیمه و … از آن استفاده زیادی می شود.

لپه زرد درجه یک، لپه ای است با ویژگی های زیر:

  1. داشتن دانه های ریز
  2. زمان پخت کم
  3. رنگ زرد پررنگ
  4. طعم و عطر زیاد
  5. نداشتن طعم تلخی

قیمت روز حبوبات لپه

آذرشهر قطب تولید لپه در ایران

همانطور که در ابتدا گفته شد، آذرشهر تبریز قطب تولید لپه در ایران به شمار می رود.

ده ها کارخانه لپه سازی در آذربایجان شرقی وجود دارد که اکثراً در منطقه آذرشهر فعالیت داشته و از انواع نخود های ریز و درشت ایرانی و خارجی، لپه های درجه یک و مرغوبی را تولید می کنند. این شرکت های لپه سازی آذرشهر، برای عرضه محصولاتشان در بازار، بزرگترین مرکز فروش عمده لپه چه در بازار حقیقی و چه در بازار مجازی را گزینش می کنند.
قیمت لپه در تهران

معرفی بزرگترین سایت فروش عمده لپه

اکثراً با بازار حبوبات شهر های خود که بزرگترین مرکز فروش عمده لپه در بازار حقیقی است آشنایی دارید.

چون این روز ها هزینه های خرید بالا رفته و زمان زیادی صرف خرید حضوری می شود، ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای خرید، سری به بزرگترین سایت فروش عمده لپه در بازار مجازی سر بزنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز