بازار خرید لپه

فروش انواع لپه درجه یک اتیوپی

در ادامه مباحث آشنایی با انواع لپه موجود در بازار ایران، پیرامون انواع لپه اتیوپی صحبت خواهیم کرد.

لپه اتیوپی از لپه های پر مصرف و پر طرفدار در ایران است که حجم خرید و فروش آن بسیار بالاست. مواد اولیه تهیه لپه اتیوپی که همان نخود لپه اتیوپی می باشد، سالانه توسط شرکت های بازرگانی مختلف به کشور وارد و در کارخانه های لپه سازی آذرشهر به لپه تبدیل می شود.
لپه به دست آمده از نخود لپه اتیوپی را می توان به چندین دسته تقسیم کرد.

  • انواع لپه درجه یک اتیوپی
    – لپه معمولی اتیوپی
    – لپه سورت اتیوپی
    – لپه کندور اتیوپی

لپه معمولی اتیوپی: این نوع محصول همان لپه ای است که در مرحله اول تولید به دست می آید و کیفیت آن در حد معمول است.

لپه سورت اتیوپی: این دسته از لپه اتیوپی که به آن دستچین نیز می گویند، همان لپه معمولی است که توسط ماشین آلات مختلف، سورت و دستچین می شود و با کیفیت ترین نوع لپه اتیوپی است زیرا اندازه آن ریز و ظاهری شبیه لپه ایرانی دارد.

لپه کندور اتیوپی: لپه کندور اتیوپی همانند لپه سورت اتیوپی است با این تفاوت که انازه دانه های لپه در آن مقداری بزرگتر از لپه سورت اتیوپی است.
به طور کلی در هر کدام از این دسته بندی ها، انواع مختلفی وجود دارد که با توجه به کارخانه ی تولید کننده، کیفیت خروجی ماشین آلات تولید و سورت آن و عوامل دیگری همچون خشک کردن، می تواند در کیفیت این لپه دخیل باشد. از این رو قیمت انواع لپه با توجه به کیفیت آن تعیین می شود که تفاوت هایی را در بازار فروش آن ایجاد می کند.

اگر قصد خرید انواع لپه اتیوپی را دارید و یا تازه این حرفه را شروع کرده اید و نمیدانید برای مصارف شما چه نوع لپه ای مورد نیاز است، می توانید با ما در ارتباط باشید.

Call Now Buttonدریافت قیمت روز