قیمت برنج چمپا

قیمت برنج چمپا فوق ممتاز درجه یک

قیمت برنج چمپا فوق ممتاز درجه یک ارزان تر از سایر برنج های شمال است. قیمت این محصول به صورت عمده و آنلاین  در عمده فروشی های معتبر بازار چند است؟ آیا نرخ خرید عمده برنج چمپا امسال تغییر کرده است؟

ویژگی برنج چمپا درجه یک

برنج چمپا از جمله مرغوب ترین برنج های قیمت مناسب است که در دو گونه مختلف به صورت زودرس و دیررس کاشته می شود. هر کدام از این دو نمونه برنج چمپا خصوصیات ظاهری و ویژگی های متفاوتی دارند.

 مهمترین ویژگی برنج چمپا درجه یک در نمونه های مختلف کوتاه قد بودن و گرد بودن دانه های برنج است. البته در این میان باید گفت که نمونه دیررس در مقایسه با اندازه برنج چمپا زودرس کوتاهتر و گردتر است.

 از جمله ویژگی های دیگر این محصول می توان به مقاومت آن در کم آبی اشاره کرد. همچنین باید گفت برنج چمپا در آب های شور هم کاشت و برداشت می شوند. از این رو برنج چمپا در کشور به وفور تولید می شود.

 بنابراین با توجه به عرضه بالا در بازار، قیمت برنچ چمپا فوق ممتاز درجه یک نسبت به کیفیت عالی که دارد در ارزان ترین نرخ فروش در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. علاوه بر مناسب بودن قیمت، یکی از دلایلی که باعث شده است تا انواع برنج چمپا نسبت به دیگر برنج های کشت شده در جنوب و جنوب غربی کشور طرفداران بیشتری پیدا کند عدم استفاده از سموم کشاورزی در طول رشد این محصول است.

 پس ارگانیک بودن انواع برنج چمپا خصوصا برنج های کشت شده در منطقه شوشتر جزو مهمترین خصوصیاتی است که در این نمونه برنج ایرانی وجود دارد. در نهایت مهمترین ویژگی برنج چمپا درجه یک عطر و طعم عالی آن است.

 افزون بر اینکه این برنج در زمان پخت له نمی شود و بسیار سبک و زود هضم است. این محصول در کمترین زمان پخته می شود ک به صورت کته و آبکش قابل استفاده است.

قیمت برنج چمپا

برنج چمپا در چه شهرهایی تولید می شود؟

چمپا یکی از بهترین برنج های ایرانی است که در شرایط مختلف آب و هوایی قابل کاشت و برداشت است. به همین دلیل امروزه کاشت برنج چمپا در مناطق زیادی از کشور خصوصا استان های خوزستان، اصفهان و از همه مهمتر استان فارس رونق بسیاری دارد.

این محصول به علت کیفیت فوق العاده، قیمت پایین و ظاهری دلپسند توانسته است توجه بسیاری از مصرف کنندگان داخلی و خارجی را به سمت خود جلب کند. تا جایی که حتی  تعدادی از کشورهای حاشیه خلیج فارس جزو مشتریان اصلی این نمونه برنج ایرانی هستند.

از آنجایی که این محصول مقاومت و سازگاری زیادی با گرما و برخی آفت های منطقه ای دارد. توانسته نظر جمع زیادی از شالیکاران منطقه جنوب و جنوب غربی ایران مانند لردگان، رامهرمز، میداوود، شادگان، شوش، شیراز، شوشتر، اهواز، ممسنی، بهبهان، دزفول و غیره را به سمت خود جلب کند. ضمن ینکه در شهرهای شمالی هم کشت و برداشت می شود.

ولی در این میان استان خوزستان یکی از مهمترین قطب تولید برنچ چمپا در ایران به شمار می آید. اما اینکه برنج چمپا در چه شهرهایی تولید می شود مهم نیست، مهم کیفیت بالای محصول خریداری شده  و قیمت مناسب محصول است. چون امروزه در شهرهای مختلف ایران نمونه های متنوعی از برنج چمپا مانند:

  • برنچ چمپای سفید
  • برنج چمپای نازک
  • برنج چمپای سیاه
  • برنج چمپای خمیده
  • و غیره

کاشت و برداشت می شود. بنابراین هر کدام از این نمونه برنج ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند. از طرفی قیمت هر کدام از انواع برنج چمپا با توجه به کیفیت آن تعیین خواهد شد.

همچنین باید گفت امروزه قیمت برنج چمپا فوق ممتاز درجه یک در بین سایر برنج های کشت شده در جنوب کشور بالاترین نرخ فروش را به خود اختصاص داده است. البته حجم واردات برنج های خارجی از جمله عوامل مهمی است که گاهی اوقات قیمت انواع برنج چمپا از جمله قیمت برنج عنبر بو را تحت تاثیر قرار می دهد و نرخ فروش این محصول را پایین می کشد.

به طوری که اگر وارادات انواع برنج خارجی با کاهش رو به رو شود و یا صادرات برنج در بازار افزیش یابد، مطمئنا تقاضا برای خرید انواع برنج ایرانی خصوصا برنج چمپا فوق ممتاز درجه یک افزایش پیدا میکند‌.

قیمت عمده برنج چمپا اصیل

اگر چه برنج چمپا جزو یکی از مرغوب ترین برنج های ایرانی است که در شالیزارهای داخل کشور کاشته می شود. ولی با این حال باز هم نوسانات ارزی و تغییراتی که در قیمت دلار ایجاد می شود به طور مستقیم می تواند قیمت روز برنج چمپا را تحت تاثیر خود قرار دهند.

زیرا بالا رفتن نرخ فروش دلار باعث افزایش هزینه تولید، دستمزد کارگران، هزینه های بسته بندی، قیمت سموم کشاورزی و غیره خواهد شد.

پس تمامی این موارد می تواند سبب افزایش قیمت امروز برنج چمپا در بازارهای داخلی سراسر کشور شود. یکی دیگر از معیارهای مهمی که در تعیین قیمت برنج چمپا فوق ممتاز درجه یک و قیمت نمونه های دیگر برنج چمپا تاثیر گذار است فصل برداشت و برخی موقعیت های زمانی خاص در کشور می باشد.

مثلا ایام نوروز، ماه رمضان، شب یلدا و غیره می تواند تا حد زیادی قیمت انواع برنج چمپا حتی در استان خوزستان، اصفهان، فارس و… را تغییر دهد. چون تا حدودی عرضه و تقاضا در بازارهای فروش با یکدیگر همخوانی ندارد. به همین دلیل سودجویان این نمونه برنج با بالا بردن قیمت برنج چمپا فوق ممتاز درجه یک جیب خود را از موقعیت بی نصیب نمی گذارند.

اما همیشه  قیمت برنج ایرانی از جمله قیمت برنج چمپا در فصل برداشت به علت حجم بالای فروش و شاید نبود مکانی مناسب برای انبارداری در پایین ترین حد قیمت قرار خواهد داشت. از این رو تعداد زیادی از تجار برای خرید عمده برنج چمپا و به دست آوردن ارزان ترین قیمت عمده برنج چمپا اصیل مناطق جنوب سعی میکنند تا زمان رسیدن فصل برداشت صبر کنند.

 یکی دیگر از مواردی که می تواند قیمت برنج چمپا فوق ممتاز درجه یک و سایر نمونه های برنج چمپا را دستخوش تغییرات زیادی کند برند توزیع کننده است. در حال حاضر شما در هنگام خرید عمده و خرده برنج چمپا با برندهای متعددی رو به رو خواهید شد که هر کدام از این برندها برنج چمپا را در بسته بندی های مختلف با حجم های متفاوتی عرضه میکنند. بنابراین نام برند و جنس بسته بندی به عنوان یک معیار مهم در مشخص کردن قیمت روز برنج چمپا تاثیر گذار است. ولی خوب است بدانید که در همه حال قیمت عمده برنج چمپا اصیل یا همان قیمت برنج چمپا فوق ممتاز درجه یک با توجه به یفیت بسیار بالایی که دارد در مقایسه با سایر نمونه های دیگر این محصول در نرخ بالاتری قرار دارد. این اختلاف قیمت به علت:

  • عدم دانه های شکسته
  • یکدست بودن محصول
  • خوش پخت بودن
  • اندازه مناسب برنج
  • عطر و طعم فوق العاده
  • چند بار بوجاری شدن
  • عدم ضایعات و سنگ ریزه
  • عدم دانه های گچی
  • تازه بودن برنج
  • و…

است. ولی به طور کلی قیمت روز برنج چمپا در مقایسه با نمونه های مختلف قیمت برنج ایرانی شمال کشور در نرخ پایین تری عرضه می شود. زیرا این نمونه برنج جزو برنج های پر محصول کشور به حساب می آید که بیشتر مردم قدرت خرید آن را دارند. همچنین باید گفت مهمترین فاکتوری که می تواند قیمت انواع برنج چمپا را به طور مستقیم تحت تاثیر قرار دهد حجم خرید شما و سفارش در حجم بالا می باشد. بنابراین به میزانی که خرید عمده برنج چمپا افزایش یابد، قیمت آن برایتان مناسب تر خواهد شد.

اما علاوه بر تمامی عواملی که در بالا گفتیم خوب است بدانید خرید مستقیم و بدون واسطه هم یکی از مسائل مهم برای کاهش قیمت برنج چمپا می باشد. پس اگر شما هم قصد خرید عمده این محصول را از تامین کننده اصلی و با قیمت کف بازار دارید تنها کافیست با ما در شرکت بازرگانی داریا تماس گرقته و خریی به صرفه تر را تجربه کنید.

ضمن اینکه ما در مجموعه بازرگانی داریا، باکیفیت ترین محصول را در تمامی ایام سال، با مناسب ترین قیمت و در حجم درخواستی شما در سراسر کشور تحویل می دهیم. علاوه بر اینکه کارشناسان فروش ما شما را در زمینه خرید محصول مورد نظرتان با توجه به نیاز و بازار هدفتان به صورت کاملا رایگان مشاوره می دهند.

با خرید مستقیم برنج چمپا از شرکت بازرگانی داریا کمترین قیمت را بپردازید و بیشترین سود را ببرید.

خرید برنج چمپا در تهران

برنج از جمله محصولاتی است که در سبد غذایی خانوارهای ایرانی اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل سرانه مصرف این محصول در داخل کشور عدد بالایی را نشان می دهد. پس با این حال می توان گفت که امروزه در تمامی شهرهای ایران بازار خرید و فروش عمده انواع برنج ایرانی و خارجی خصوصا خرید برنج چمپا در تهران و دیگر شهرها رونق خوبی دارد.

البته در زمان خرید عمده برنج چمپا و سایر برنج های ایرانی باید معیارهای مختلفی را در نظر داشت مانند:

  • میزان عرضه و تقاضا
  • حجم تولید سالانه محصول
  • منطقه کشت
  • میزان واردات برنج
  • حجم سفارش
  • هزینه حمل و نقل
  • وزن بارگیری برنج
  • نوع بسته بندی
  • برند توزیع کننده
  • نحوه خرید حضوری یا اینترنتی
  • و غیره

چون هر یک از این عوامل می تواند در قیمت روز برنج چمپا تاثیر بسزایی داشته باشد. اما به طور کلی خرید و فروش انواع برنج ایرانی و خارجی به صورت آنلاین می تواند مزایای زیادی را برای هر دو طرفین معامله داشته باشد. مثلا تا حد زیادی در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد. از طریق فروشگاه های آنلاین می توانید با تعداد زیادی از فروشندگان عمده بدون واسطه به طور مستقیم آشنا شوید و در هر روز از آنها استعلام قیمت برنج چمپا فوق ممتاز درجه یک و سایر نمونه های برنج عنبر بو را بگیرید.

ضمن اینکه امکان مقایسه بهتر و راحت تر قیمت ها و محصولات را دارید. در نهایت هم می توانید به راحتی و از هر شهر و مکانی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

در این میان ما نیز در شرکت بازرگانی داریا توانسته ایم از طریق وبسایت فروش عمده داریا، در کنار عرضه مناسب ترین قیمت روز حبوبات عمده، امکان خرید عمده انواع برنج ایرانی و خارجی را با مناسب ترین قیمت برای شما فراهم کنیم. و اما علاوه بر عرضه ارزان ترین قیمت انواع برنج در بازار، راهی آسان را برای خرید اینترنتی و بدون واسطه از سراسر کشور فراهم نموده ایم. البته اگر به هر دلیلی تمایل به خرید حضوری داشتید می توانید به دفتر فروش ما مراجعه کرده و پس از بررسی های لازم خریدی رضایت بخش تر را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز