واردات نخود فرنگی

واردات نخود فرنگی روسیه و نمایندگی فروش آن

واردات نخود فرنگی خشک روسیه چندین سال است به دلیل نرخ مناسبی در زمینه کاری تجار حبوبات قرار گرفته است. به همین دلیل خرید و فروش عمده نخود فرنگی در میان بازاریان رونق زیادی پیدا کرده است. قیمت نخود فرنگی و همچنین نوع مصرف آن چگونه است؟ چگونه می توان این محصول را از نمایندگی های عرضه مستقیم با قیمت روز خریداری نمود؟

نخود فرنگی روسیه یا همان نخود فرنگی خشک روس به دلیل قیمت آن واردات زیادی به داخل کشور دارد. اما قیمت پایین این محصول ناشی از چه چیزی است؟

قیمت روز نخود فرنگی روس

نخود فرنگی خشک روس یکی از حبوبات وارداتی پرمصرف در داخل ایران است. انواع نخود روس در ایران با قیمت مشخص مصرف و مشتریان خاصی دارد.

ما در این مقاله به نوع فرنگی آن اشاره خواهیم داشت. این محصول دارای سایز ریزی (سایز ۶-۵) بوده و از نظر شکل ظاهری و طعم با نخود ایرانی کمی متفاوت است. ظاهر نخود فرنگی روسیه صاف و آیینه ای شکل است. و همچنین دارای یک رگه تلخی نیز می باشد.

همین ویژگی منجر به منحصر به فرد بودن نخود فرنگی شده است. همین یک رگه تلخی نخود فرنگی باعث شده این محصول قیمت پایینی داشته باشد.

کارخانه های لپه سازی جهت تولید لپه به خرید نخود فرنگی روس رو می آورند و همچنین این محصول یکی از انواع نخود فلافلی در بازار ایران می باشد. درست است که این محصول دارای یک رگه تلخی است اما خریداران با قلق های خاصی آن را تولید کرده و در نتیجه حاشیه سود خود را نیز بالا می برند.

قیمت نخود فرنگی سال ۹۷

در سال ۹۷ نیز با توجه به میزان عرضه و تقاضا و نوسانات بازار حبوبات وارداتی، قیمت روز نخود فرنگی مشخص می گردد. به دلیل ثابت نبودن قیمت این محصول بهتر است جهت دریافت قیمت همین لحظه با نمایندگی های فروش ارتباط گرفت.

بازار فروش عمده نخود فرنگی

نمایندگی ها و مراکزی که واردات نخود فرنگی روس را انجام می دهند بهترین گزینه جهت خرید نخود فرنگی می باشند. خرید و فروش اینترنتی این محصول کنار سایر حبوبات انجام می گردد.

بازار اینترنتی حبوبات ایران فروش عمده انواع حبوبات ایرانی و خارجی از جمله نخود فرنگی خشک روسیه را با قیمت روز انجام می دهد. با ما همراه باشید.
منبع: حبوبات ایران

Call Now Buttonدریافت قیمت روز