قیمت عدس روسی

تومان49.350

نمودار قیمت
دسته:

قیمت فروش عدس روسی در سال ۱۴۰۲ با توجه به نوسانات زیادی که در ارز به وجود آمده است در بازارهای داخلی با نرخ های متعددی عرضه می شود. آیا شما هم به دنبال رزان ترین نرخ این محصول هستید؟

قیمت عدس روس درجه یک

قیمت عدس کیلویی

قیمت عدس روسی در سال ۱۴۰۲

قیمت فروش عدس روسی درجه یک و عدس روسی درجه دو  با توجه به کیفیت بالایی که دارند نسبتا در مقایسه با عدس های ایرانی و دیگر عدس های خارجی مانند عدس کانادایی و عدس قزاقستانی در نرخ پایین تری یافت می شود که همین موضوع توانسته است امروزه توجه خریداران عمده و بنکداران را به سمت عدس وارد شده از روسیه معطوف کند.

عدس جزو پرمصرف ترین حبوباتی به شمار می آید که غالبا به دو شکل عدس ریز و عدس درشت در انواع آش ها و پلوها مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین زمانی که صحبت از قیمت فروش عدس روسی در سال ۹۹ به میان می آید در واقع موضوع بحث در مورد دانه های عدسی است که کاملا سبز رنگ هستند و به دلیل داشتن دانه های درشت و یک اندازه از مرغوبیت خاصی برخوردار می باشند. پس به طور حتم قیمت فروش عدس روسی در سال ۹۹ می بایست با توجه به گران شدن ارز خارجی در بالاترین نرخ بازار قرار داشته باشد.

قیمت روز انواع حبوبات فله

اما خوب است بدانید با توجه به سود آوری خوبی که ایران از طریق صادرات عدس کشت شده در اقلیم های مختلف ایران به دست آورده است همواره سعی کرده تا نیاز بازار داخلی را از طریق واردات عدس های خارجی خصوصا عدس های روسی در کیفیت های متنوع برطرف نماید و از طریق عرضه عدس خارجی توسط شرکت های وارد کننده عدس روسی بتواند نیاز اصلی خانوارهای ایرانی را برطرف سازد.

البته توجه داشته باشید که غالباً عدس های روسی باکیفیت دانه های درشتی دارند و معمولا از مراکز عرضه کننده معتبر قابل خریداری می باشند. پس به تبلیغات دروغین برخی سایت های فروش عدس روسی توجه کرده تا مجبور نباشید عدس های نامرغوبی را با عنوان عدس روسی مورد مصرف قرار دهید.

جهت دستیابی به ارزان ترین عدس روسی در بالاترین کیفیت می توانید با شرکت های وارد کننده عدس روسی از جمله شرکت بازرگانی حبوبات داریا ارتباط برقرار نمایید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید.

با خرید عدس روس از واردکننده دست اول دیگر نیازی به پرداخت هزینه های واسطه گری نخواهد بود.

فروش عدس روسی در کیفیت های مختلف

عدس روسی از جمله مرغوب ترین حبوباتی است که در دو نوع ریز  یا همان عدس آشی و همچنین عدس درشت یا همان عدس پلویی، بدون هیچ سطح چروک خورده و هیچ گونه ضایعاتی به صورت یکدست و یک رنگ با طعم و مزه ای بی نظیر به رنگ سبز روشن در بازارهای فروش از آن یاد می شود.

پس وارد کنندگان عدس روسی و عمده فروشان عدس روسیه سعی کرده اند این نمونه عدس خارجی را در کیسه های سفید رنگ در وزن های  ۲۵ کیلویی و ۵۰ کیلویی بدون وجود هیج برند تجاری در بین مراکز پخش حبوبات در سراسر کشور عرضه کنند و قیمت فروش عدس روسی در سال ۹۹ را بین ۱۲۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ تومان اعلام بدارند.

اما لازم است بدانید با توجه به کیفیت خوبی که در دانه های عدس روسی دیده می شود  کمتر شرکتی عدس روسی را به صورت بسته بندی به فروش می رساند، مگر اینکه شرکت هایی قصد عرضه عدس روسی بسته بندی به صورت حبوبات لوکس را داشته باشند.

پس جهت خرید مرغوب ترین عدس روسی با مشهورترین برندهای تجاری بهتر است در ابتدا با کمک کارشناسان فروش بازار حبوبات داریا از قیمت هر نمونه عدس روسی در وزن ۲۵ کیلویی و یا ۵۰ کیلویی مطلع شوید. سپس با مشاوره های لازم یک مرکز معتبر را برای خرید انتخاب نمایید.

انواع عدس روسیه

امروزه جهت تامین نیاز مصرف کنندگان در بازار فروش حبوبات ایران لازم است تا سالانه میلیون ها تن عدس خارجی اعم از:

  • عدس روسی
  • عدس کانادایی
  • عدس قزاقستانی

به مرزهای ایران وارد شود که از بین این چند نمونه عدس های خارجی در ابتدا عدس کانادایی با بیشترین استقبال رو به رو شده است.

اما پس از گذشت مدتی عدس روسی درجه یک با کیفیت بسیار عالی در کنار مرغوبیت عدس روسی درجه دو و از همه مهمتر با قیمت فروش مناسبی توانست گوی سبقت را از عدس کانادایی بگیرد و به عنوان بهترین عدس خارجی در بین عدس های مرغوب  ایرانی به جایگاه ویژه ای برسد.

بنابراین در زمان تهیه عدس روسی علاوه بر بررسی قیمت فروش عدس روسی در هر موقعیتی از سال بهتر است بدانید که عدس های روسی در کیفیت های مختلف اغلب به صورت فله ای در اختیار مصرف کنندگان قرار داده می شود که در این میان مشهورترین برندهای عرضه کننده عدس روسی عبارتند از:

  • عدس شاکار
  • عدس عدالت
  • عدس OGT

خرید عدس روسی

اما این روزها  قیمت فروش عدس روسی در سال ۹۹ در نمونه های درجه یک و درجه دو دستخوش تغییرات زیادی شده است و به دلیل تنظیم بازار تقریبا با عدس های درجه یک ایرانی قیمت یکسانی پیدا کرده است. البته فراموش نکنید که در این میان سهم واسطه گران و دلالان همچنان محفوظ مانده است و اغلب چنین افرادی سعی می کنند عدس های نامرغوب ایرانی و یا بی کیفیت ترین عدس های ایرانی را با نام عدس روسی در اختیار متقاضیان قرار دهند و جیب خود را از فروش انواع عدس روس بی نصیب نگذارند.

پس لازم است از طریق وارکنندگان دست اول این محصول و به دور از دخالات واسطه گران و دلالان حبوبات درخواست شده خود را در تناژهای مختلف به طور مستقیم از شرکت های معتبری که در امور واردات عدس روسی فعالیت دارند به صورت معاملاتی سودمند انجام دهید.

بنابراین اگر شناختی در مورد تازه ترین عدس روس ندارید و یا اگر قصد دارید از خرید عمده عدس روسی بیشترین سود را نصیب خود گردانید بهتر است قبل از خرید این محصول با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

علاوه بر قیمت، شناخت مرغوب ترین نوع عدس روسیه برای خرید عمده این محصول و عرضه در بازار اهمیت بسیاری دارد

خرید عدس روسی برای چه مصارفی مناسب است؟

از آنجایی که عدس روسی اغلب به صورت فله ای درون کیسه های سفید وارد ایران می شود، بنابراین شرکت های وارد کننده عدس روسیه بنا به ارزیابی کیفیت هر نمونه از عدس های وارداتی آنها را به ترتیب مرغوبیت، طعم و رنگ دانه به صورت برندهای مشهوری در بازارهای تقاضا عرضه می کنند.

بنابراین مصرف کنندگان اصلی آن عمده فروشان سراسر کشور، بنکداران، سوپر مارکت ها و دیگر مراکز پخش حبوبات عمده و جزیی و همچنین واسطه گران و دلالان حبوبات هستند.

در این میان همانطور که پیش تر گفته شد چنین گروهی از عرضه کنندگان عدس روسی این نمونه حبوبات را به صورت عدس دانه درشت جهت طبخ انواع پلوها و عدس ریز جهت تهیه انواع آش ها به صورت جزیی در اختیار مصرف کنندگان خانگی ، رستوران ها، تالارها و… قرار می دهند.

پس به همین دلیل است که اغلب خریداران به دنبال این هستند تا قیمت فروش عدس روسی در سال ۹۹ را در نرخ پایین تری از هر نوع عدس بسته بندی و یا هر نوع عدس مرغوب فروخته شده ای به صورت جزیی دریافت کنند.

البته اگر شما تمایل دارید تا باز هم قیمت فروش عدس روسی را در شال ۹۹ با قیمتی ارزان تر از قیمت فروش عمده عدس روسی نسبت به دیگر مراکز عرضه کننده این حبوبات به دست آورید؛ به شما پیشنهاد می شود حتما لیست قیمت سایت بازار حبوبات ایران را با دیگر قیمت های فروش عدس روسیه در سایت های دیگر مقایسه کنید و در نهایت بهترین عدس روسی را در پایین ترین نرخ فروش تهیه نمایید.

نتیجه گیری

عدس روسی نیز مانند هر محصول خارجی دیگری در بازارهای فروش داخلی با قیمت کمتری و در نمونه های تقلبی قابل عرضه می باشد. پس در هنگام مواجه شدن با قیمت فروش عدس روسی در نرخ پایینی از بازار حتما سعی کنید کیفیت محصول را با نرخ اصلی عدس مورد ارزیابی قرار دهید و یا حبوبات درخواست شده خود را به طور مستقیم از شرکت های وارد کننده عدس روسی بدون واسطه انجام دهید که در این میان بازار حبوبات ایران می تواند کمک بسزایی را برای رسیدن به هدفتان انجام دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت عدس روسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز