بازار خرید لپه

فروش عمده لپه استرالیا با قیمت ارزان

فروش عمده لپه ایرانی و خارجی در بازار حبوبات ایران با تنوع زیادی انجام می شود. جهت خرید و فروش هر نوع لپه ای اعم از لپه ایرانی، لپه اتیوپی، لپه روسی، لپه استرالیا، لپه تانزانیا و غیره علاوه بر روش سنتی می توان به وبسایت های اینترنتی نیز مراجعه کرد و در کمترین زمان این محصول را با قیمت روز تهیه نمود.

فروش لپه آذرشهر به دو روش سنتی و اینترنتی انجام می شود. یکی از تفاوت های این دو روش خرید لپه با کمترین قیمت از نمایندگی های اینترنتی است. در واقع کارخانه های تولید لپه در آذرشهر، که به لپه تبریزی نیز معروف است انواع لپه را تولید و به صورت عمده و لپه راهی بازار می کنند. لپه ایرانی به طور کلی همیشه کیفیت خوبی دارد ولی لپه خارجی برحسب نوع آن کیفیت متفاوتی داراست.

تفاوت انواع لپه ایرانی و خارجی

تفاوت در کیفیت و قیمت انواع لپه در میان فعالان این حوزه همیشه مشهود است. لپه اتیوپی به عنوان لپه مرغوب خارجی به فروش می رسد. از آن سو لپه استرالیا و تانزانیا کیفیت متوسطی داراست. لپه روسی نیز به عنوان ضعیف ترین لپه، قیمت فروش کمتری به خود اختصاص داده است. انواع لپه اگر ریز و سورت شده باشد، به دلیل مرغوبیت بالاتر قیمت فروش بالاتری نیز داراست.

خرید از کارخانه لپه سازی آذرشهر و یا نمایندگی های آنان در تهران منجر به خرید فله لپه با کف قیمت خواهد شد. کارخانه ها و نمایندگی های نام برده در فضای اینترنت نیز به عنوان وبسایت فروش حبوبات مشغول به فعالیت بوده و با خریداران و فروشندگان انواع لپه ایرانی و خارجی در ارتباط هستد و در نتیجه فروش عمده لپه را به صورت آنلاین در کمترین زمان انجام می دهند.
منبع: حبوبات ایران

Call Now Buttonدریافت قیمت روز