فروش لپه اتیوپی

فروش لپه اتیوپی دستچین

فروش لپه اتیوپی دستچین، درهم و کندور در بازار ایران انجام می شود. اما این سه نوع لپه در کیفیت و قیمت چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ بهترین روش برای تهیه سریع انواع لپه کدام است؟ قیمت روز انواع لپه در آذرشهر تبریز و بازار کلان شهرها چه مقدار است؟ جهت پاسخ به این سوالات و دریافت لیست قیمت حبوبات با ما همراه باشید.

بسیاری لپه را در ایران تنها به نام لپه آذرشهر می شناسند. این موضوع به حضور کارخانجات متعدد لپه سازی در این شهر برمی گردد. اما در کارخانجات لپه سازی آذرشهر علاوه بر لپه ایرانی، انواع لپه خارجی مانند لپه اتیوپی، لپه استرالیا و لپه تانزانیا نیز تولید می گردد.

فرآیند تولید لپه اتیوپی

برای تولید لپه خارجی مانند لپه اتیوپی می بایست نخود لپه را از اتیوپی یا همان کشور هدف، تهیه نمود و پس از خرید آن، این محصول را در کارخانجات لپه سازی آذرشهر به نمونه های مختلف تبدیل نمود.
انواع مختلف لپه اتیوپی به شرح زیر است:

  • لپه اتیوپی درهم
    نخود لپه اتیوپی پس از فرآوری و دو نیم شدن، لپه درهم نامیده می شود. لپه درهم اتیوپی دارای دانه های ریز و درشت، و سالم و شکسته است.
  • لپه اتیوپی دستچین یا سورت
    لپه اتیوپی درهم را در مرحله بعد دستی و یا با استفاده از دستگاه یکدست می کنند. به این معنا که دانه های ریز و درشت را جدا می کنند. و دانه های شکسته را نیز از بار حذف می کنند. این نوع لپه را لپه اتیوپی دستچین یا سورت می نامند.
  • لپه اتیوپی کندور
    لپه کندور اتیوپی، لپه دستچین و سورت شده ای است که دانه های آن مقدار بسیار کمی درشت تر می باشد.

فروش لپه اتیوپی

لپه اتیوپی درهم قیمت پایین تری نسبت به انواع دیگر لپه اتیوپی دارد. لپه دستچین و کندور نیز به دلیل کیفیت بالاتر قیمت بیشتری داراست.

روش فروش لپه اتیوپی

هنوز هم برای بسیاری از مردم خرید سنتی حبوبات در اولویت است. برای مثال خریدار لپه، زمان خرید به نزدیک ترین فروشنده لپه مراجعه نموده و خرید خود را انجام می دهد. اما این روزها آسان ترین روش خرید و فروش لپه، مراجعه به مراکز اینترنتی است. هر دو روش نام برده هر کدام مزایا و معایبی دارند که اگر بخواهیم آن ها را با همدیگر مقایسه کنیم، کفه ترازو به سمت مزایای روش اینترنتی است. چرا که از این طریق می توان مستقیما از آذرشهر و یا نمایندگی های رسمی فروش لپه در کلان شهرها همچون تهران و کرج خرید نمود.

مزایا و معایب روش سنتی و اینترنتی خرید لپه را می توان در مقاله پخش اینترنتی لپه بطور کامل مطالعه کرد.

[av_toggle_container initial=’1′ mode=’accordion’ sort=” styling=” colors=” font_color=” background_color=” border_color=”] [av_toggle title=’فروش آنلاین لپه’ tags=”] ارایه لیست قیمت روز و فروش انواع لپه ایرانی و خارجی (اتیوپی، استرالیا، روسیه و تانزانیا) در حیطه کاری بازرگانی داریا است.
[/av_toggle] [/av_toggle_container]

قیمت انواع مختلف لپه

عوامل تعیین قیمت لپه تعداد کمی نیست. تغییر تمامی پارامترها موجب می شود قیمت فروش لپه اتیوپی و دیگر لپه ها در طول سال ثابت نباشد. دسترسی به مراکز اینترنتی این حسن را دارد که می توان به قیمت آنلاین و روز انواع لپه دسترسی داشت. در لیست زیر قیمت و موجودی روز بازرگانی داریا ذکر شده است. می توان قیمت و کیفیت را با دیگر مراکز مقایسه نمود.

لیست قیمت حبوبات

با مشاورین بازرگانی داریا در مورد هر نوع سوالی در زمینه قیمت و خرید و فروش لپه در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز