فروش لپه اتیوپی

فروش لپه کندور و دستچین اتیوپی

فروش لپه کندور و دستچین اتیوپی در کنار فروش انواع لپه موجب تامین نیاز بازار شده است. آیا می دانید لپه اتیوپی چگونه و در کجا تولید می شود؟ آیا از تفاوت دو نوع لپه اتیوپی دستچین و کندور مطلع هستید؟ چگونه می توان این محصول را مستقیما خریداری نمود؟

لپه اتیوپی را پس از لپه ایرانی یا آذرشهر، می توان با کیفیت ترین لپه موجود در بازار ایران دانست. بطوریکه قیمت فروش لپه کندور و دستچین اتیوپی تفاوت زیادی با لپه ایرانی ندارد. در واقع لپه اتیوپی با توجه به نیاز مشتریان به صورت کندور و دستچین عرضه می گردد.

بسیاری از مردم عام و یا افرادی که به تازگی وارد بازار حبوبات شده اند، بر این باورند که این محصول به صورت لپه شده و به طور مستقیم از اتیوپی به ایران صادر می شود. در صورتی که این تصور اشتباه است. نخود لپه اتیوپی توسط تجار به صورت مستقیم به کشور وارد شده و پس از ارسال به آذرشهر، در کارخانه های لپه سازی این شهر به نخود دستچین (سورت) و یا کندور اتیوپی تبدیل می گردد.

فروش لپه کندور

تولید لپه از نخود لپه اتیوپی

علاوه بر لپه ایرانی که از نخود لپه ایرانی فرآوری می شود، انواع لپه خارجی نیز از نخود لپه کشور مربوطه تولید می گردد. نخود لپه اتیوپی بعد از نخود لپه ایرانی کیفیت بسیار بالایی دارد. به طور کلی نخود لپه اتیوپی سایز ریزی دارد و در نتیجه لپه تولید شده از آن نیز ریز است. همان طور که قبلا اشاره کردیم، لپه برخلاف سایر حبوبات هر چقدر ریزتر باشد باکیفیت تر و خوش پخت تر است.

نخود لپه اتیوپی در آذرشهر تبریز با استفاده از دستگاه پس از خیساندن به دو نیم تقسیم می شود. لپه خیس تولید شده در هوای آزاد و یا با استفاده از خشک کننده های صنعتی خشک می گردد. نکته قابل ذکر این است که لپه ای که در هوای آزاد خشک می شود کیفیت بالاتری دارد. اما در فصل سرد به دلیل مساعد نبودن هوا، کارخانه ها به ناچار لپه را با دستگاه خشک می کنند. که این موضوع خود امکان سوراخ شدن لپه و شپشک زدن را فراهم می آورد.

فروش لپه کندور

تفاوت لپه اتیوپی کندور و دستچین

  • لپه دستچین
    لپه اتیوپی دستچین، به لپه ای گفته می شود که کاملا یکدست بوده و خالی از هر ضایعاتی است. این لپه به لپه اتیوپی سورت شده نیز معروف است.
  • لپه کندور
    لپه اتیوپی کندور، مانند لپه دستچین است با این تفاوت که نخود لپه آن کمی درشت بوده و در نتیجه سایز لپه آن نیز مقدار بسیار کمی درشت تر است. البته این تفاوت را زمانی می توان درک کرد که دو نوع لپه در کنار هم قرار بگیرد.

در بین دو نوع لپه دستچین و کندور که با دستگاه خشک شده اند، لپه کندور بهتر خواهد بود. زیرا به دلیل کمی درشت تر بودن امکان سوراخ شدن و شپشک زدن آن کمتر است. بنابراین پیشنهاد بازرگانی داریا این است که در فصول سرد سال لپه کندور و در فصول گرم سال لپه دستچین را خریداری کنید.

[av_toggle_container initial=’1′ mode=’accordion’ sort=” styling=” colors=” font_color=” background_color=” border_color=”] [av_toggle title=’فروش لپه اتیوپی’ tags=”] بازرگانی داریا کنار سایر حبوبات لپه اتیوپی کندور و دستچین را در سبد کالایی خود قرار داده است. و آن را در طول سال بدون محدودیت در مقدار به خریداران عرضه می دارد.
[/av_toggle] [/av_toggle_container]

فروش لپه کندور

خریداران هر کدام با توجه به نوع مصرف، نیاز و منطقه مورد فروش خود نیاز به لپه ای خاص دارند. جهت گرفتن مشاوره جهت خرید نوع لپه مورد نیاز خود و خریداری آن می توان با مشاورین فروش در ارتباط بود. بازرگانی داریا فروش لپه کندور و دستچین اتیوپی و همچنین دیگر لپه ها را به عهده دارد. ارایه لیست قیمت انواع لپه و فروش لپه در حیطه کاری ماست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز