نرخ عدس

قیمت عدس فله کانادایی ساسکن

قیمت عدس فله در ایران بسته به نوع آن تعیین می شود. آیا قیمت به روز عدس کانادایی و روسی وارداتی از عدس ایرانی بیشتر است؟ تفاوت میان انواع عدس های موجود در بازار ایران را می دانید؟ آیا ریز و یا درشت بودن عدس در قیمت آن تاثیر می گذارد؟ به عنوان یک خریدار عدس کانادایی به دنبال خرید و فروش عدس ساسکن هستید یا ترجیح می دهید برند پکت و یا نوع دیگری را انتخاب کنید؟ عدس در بازار ایران به عنوان یک محصول ضروری شناخته شده و جز کالاهای اساسی در بازار است. نیاز به این محصول در ایران به قدری است که عدس ایرانی پاسخگو نبوده و این امر موجب شده است تا واردات عدس کانادایی و روسی به ایران در ججم بسیار بالا صورت بگیرد.

چه عدسی بخریم بهتر است؟

انواع عدس مختلفی در بازار وجود دارد. عدس ایرانی در نمونه های ریز و درشت، دیم و آبی و عدس روسی و کانادایی در سایز های مختلف قابل مشاهده و تهیه هستند. اینکه ما چه عدسی بخریم به نوع مصرف ما برمی گردد. • عدس دیم یا ریز ایرانی عدس ریز ایرانی که محصول استان های غربی کشور از جمله لرستان و ایلام است بیشتر در مصارف خانگی و یا برای تهیه عدسی به کار می رود. • عدس آبی یا درشت ایرانی عدس درشت ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. عدس مغان بهترین این نمونه است. اگر حجم تولید این محصول بالا باشد، گزینه بسیار مناسبی برای صنعت بسته بندی کشور خواهد بود. اما متاسفانه اینگونه نبوده و حجم تولید عدس درشت ایرانی در بازار به صورت فله خردی و فروش می شود. • عدس ریز قزاق عدس ریز قزاق به عنوان یکی از جایگزین های عدس ریز ایرانی است. نوع مصرف این عدس به علت قیمت مناسب تری که دارد، برای تهیه عدسی بسیار مناسب است.   • عدس روسی روسیه طی سال های اخیر یکی از صادرکنندگان اصلی عدس به ایران بوده است. مقدار واردات عدس روسی در سال های اخیر بالا بوده و روز به روز در حال افزایش است. علاوه بر عرضه فله عدس روسی در بازار، شرکت های بسته بندی نیز به دلیل قیمت مناسب این محصول، آن را به صورت بسته بندی روانه بازار می کنند. • عدس ریز و درشت کانادایی عدس کانادا بیشترین سهم بازار عدس ایران را به خود اختصاص داده است. ریز و درشت بودن و تنوع کیفی و اسمی عدس کانادایی به گونه ای است که اکثر معاملات عدس در ایران تحت نام عدس کانادایی انجام می شود. شما برای هر نوع نیازی که دارید، می توانید از عدس کانادایی بهره ببرید که برای انتخاب گزینه مناسب می توانید با مشاوران ما نوع نیاز خود را در میان بگذارید. اگر شناخت کاملی نسبت به انواع عدس موجود در ایران ندارید، ما پیشتر راجع به عدس های موجود در بازار عدس ایران صحبت کرده ایم.

قیمت عدس فله

قیمت عدس چه در کیسه های ۴۵ کیلویی باشد چه ۲۵ و یا ۵۰ کیلویی، به نوع آن و کیفیت عدس بر می گردد. مسلما قیمت عدس درشت ایرانی از عدس کانادایی و روسی بالاتر بوده و علت آن نیز کیفیت بالای عدس ایرانی است. اما در برخی بازه های سال ممکن است این موضوع بالعکس باشد. اگر بخواهیم عواملی برای قیمت مناسب تر عدس نام ببریم، به موارد زیر اشاره می کنیم. • کیفیت عدس • داخلی یا وارداتی بودن آن • خرید عمده یا خرد • خرید از مراکز اصلی یا فرعی • دست اول بودن فروشنده • کاهش هزینه های مربوط به خرید عدس موارد بالا برای مدیریت کردن قیمت عدس فله بسیار کاربردی هستند که اگر بتوانید آن ها را درست به کار ببندید، می توانید هر نوع عدسی را که می خواهید با قیمت مناسب خرید کنید. منبع: حبوبات ایران

2 دیدگاه دربارهٔ «قیمت عدس فله کانادایی ساسکن»

    1. سلام
      با یوزر Dariatrade@ می تونید ما رو دز همه شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonدریافت قیمت روز