نخود آمریکا

واردات و فروش نخود آمریکا در ایران

واردات نخود آمریکا به ایران به دلیل درشت و مرغوب بودن مورد توجه تجار است. فروش نخود اعلا آمریکایی در بازرگانی داریا (به عنوان وارد کننده) توسط نیروی متخصص، در اختیار خریداران نخود آمریکایی در تمامی شهرهای ایران قرار می گیرد.

نخود آمریکا چه نوع نخودی بوده و چه سطح کیفیتی را دارا می باشد؟ آیا می توان نخود های آمریکایی را با انواع نخود ایرانی از نظر کیفیت قیاس نمود؟ فروش و واردات نخود آمریکایی در ایران بر عهده چه مراکزی می باشد؟

نخود آمریکا از آن دست حبوباتی است که با وجود وارداتی بودن، متقاضی زیادی در بازار فروش نخود و حبوبات دارد. واردات نخود آمریکا در ایران را شرکت های بازرگانی حبوبات بر عهده داشته و توانسته اند تا به امروز، بهترین ها را با نازلترین قیمت روانه بازار فروش کنند.

به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید از راهی آسان و کم هزینه، انواع نخود های آمریکایی را در ایران خریداری کرده و در برنامه غذایی خود استفاده کنید.

خرید نخود نقدیچرا نخود از اهمیت بالایی برخوردار است؟

در بازار حبوبات، انواع نخود به خاطر داشتن ارزش غذایی بالا و فواید بی نظیر، مورد توجه قشر عظیمی از مردم جامعه قرار گرفته است. برای همین، وجود نخود در بازار از اهمیت بالایی برخوردار بوده و گونه های متنوعی از آن هم خرید فروش می شود.

مواد مغذی موجود در نخود عبارت است از:

  • ویتامین E
  • ویتامین A
  • انواع ویتامین های B
  • آهن
  • فسفر
  • منیزیم
  • پروتئین
  • زینک

شرکت پخش نخودنخود های وارداتی در ایران

نخود های ایرانی به خاطر کیفیت خوب، به تولید انبوه رسیده اند. بخش بزرگی از انواع نخود های موجود در بازار ایران که پاسخگوی نیاز داخلی است، به کشور های دور و نزدیک که خریدار و خواهان نخود ایرانی هستند صادر می شود.

بدیهی است که پاسخ به نیاز بازار با مشکل مواجه شده و نیاز به واردات نخود کاملاً حس می شود. واردات نخود از کشور های زیر به ایران صورت می گیرد:

  1. اتیوپی
  2. آمریکا
  3. آرژانتین
  4. روسیه
  5. استرالیا
  6. هند

در این تاپیک، موضوع بحث ما انواع نخود آمریکا می باشد.

قیمت روز نخودخرید فروش نخود آمریکا در ایران

نخود آمریکا که گونه ای نخود درشت و دارای سایز بزرگ است، طرفدار زیادی در بازار فروش نخود ایران دارد. چرا؟

چون آمریکا یکی از کشور های پیشرفته ای است که با سرعت بخشیدن به روند کشت، داشت و برداشت نخود، توانسته هزینه های تولید را به اندازه زیادی کاهش داده و در نهایت، قیمت تمام شده نخود آمریکا را ارزان تر کند.

همین مسئله توانسته سبب شود تا نخود آمریکا در بازار فروش ایران دارای متقاضی زیادی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز