کوچ از بازار سنتی نخود به اینترنت

چرا می بایست از بازار سنتی نخود به بازارهای اینترنتی کوچ کرد؟ برای اینکه این کار انجام شود، چه زیرساخت هایی لازم است؟
فواید استفاده از بستر اینترنت به جای بازار سنتی نخود چیست؟
استفاده از اینترنت و دسترسی به آن امروزه به حدی گسترش یافته است که کمتر کسی پیدا می شود که به این فضا دسترسی نداشته باشد. علاوه بر آن اینترنت فضایی گسترده را در اختیار ما می گذارد و تمامی محدودیت هایی که در بازارهای سنتی گریبان ما را گرفته بودند را از سر راه بر می دارد. دلیل از این بهتر و یا بیشتر لازم است؟
بازاهای سنتی معایب بسیاری را داشتند و فروشندگان همواره می بایست در پی مشتری و یا چشم انتظار آن باشند. فروشنده نخودی را که در بین عمده فروشان کرمانشاه قرار دارد را مثال می زنیم. این فروشنده سنتی چاره ای جز انتظار مشتری را ندارد. شاید بگویید هر کس قصد خرید دارد به این بازار سنتی مراجعه و خرید خود را انجام می دهد، اما آیا این امکان برای همه فراهم است؟ آیا هر بار برای خرید مجدد، به این بازار مراجعه کند؟ در بازارهای اینترنتی این اتفاق نیفتاده و به دلیل دسترسی ساده و عدم محدودیت در استفاده از ظرفیت های اینترنت، مشتریان از سراسر کشور به بازارهای اینترنتی مراجعه می کنند.
دلایل بسیاری برای کوچ از بازار سنتی نخود به بازار اینترنتی وجود دارد. این کوچ تنها در نخود نیست و تمامی حوزه ها ناچارند که از اینترنت بهره ببرند، زیرا این اینترنت است که آینده تجارت های مختلف را در دست خواهد گرفت. اتفاقی که امروزه خیلی ها آن را باور ندارد اما رفته رفته می بایست به این بازار کوچ کرده و از مزایای آن بهره گرفت.

زیرساخت های لازم بازار اینترنتی نخود
بازار اینترنتی نخود را می توان به دو دسته تقسیم کرد. یک طرف، فروشنده و زیرساخت های خود اوست که بر بستر اینترنت آن ها را ایجاد کرده است. بستری که در آن مشتری بتواند به راحتی به محصولات مختلف دسترسی داشته باشد و مسائلی از این دست را پوشش دهد و تمامی نیازهای مشتری را برطرف نماید و پاسخ مناسبی را در کوتاه ترین زمان به پرسش های مشتریان بدهد.
طرف دیگر، مشتریان نخود می باشند که از نقاط مختلف، تنها با استفاده از اینترنت به فروشگاه های اینترنتی دسترسی پیدا می کنند و تمامی مسائل پیرامون خرید اینترنتی نخود را بررسی می کنند و بازار اینترنتی مطمئن خود را انتخاب می نمایند.

Call Now Buttonدریافت قیمت روز