برنج میزبانی هندی و پاکستانی

قیمت برنج هندی میزبان امروز

قیمت برنج هندی میزبان امروز با توجه به میزان تولید و البته عرضه و تقاضا متفاوت می باشد. قیمت خرید عمده برنج هندی در بازار امسال ارزان تر از قیمت روز برنج ایرانی است. آیا می دانید این محصول در بازا عمده فروشی با چه نرخی خرید و فروش می شود؟ قیمت این محصول از واردکننده و تامین کننده اصلی چند است؟

قیمت روز برنج هندی میزبان

ایران جزو مهمترین کشورهایی است که در حوزه واردات برنج هندی فعالیت دارد. چرا که بازارهای داخلی فروش برنج ایران برای تامین بخش مهمی از نیاز مصرف کنندگان لازم است تا از کشور هند تناژ بالایی از برنج های مرغوب را وارد کنند‌.

اگر چه سالهاست قیمت انواع برنج هندی نسبت به قیمت روز برنج ایرانی در نرخ پایین تری قرار دارد. ولی قیمت برنج هندی میزبان امروز بر اساس قیمت دلار و نوسانات ارز دولتی تعیین می شود‌. چنانچه دولت قیمت ارز را بالا ببرد به طور حتم این موضوع می تواند قیمت برنج هندی میزبان را تحت تاثیر قرار دهد. البته فاکتورهای دیگری مانند:

  • کیفیت
  • رنگ
  • اندازه
  • طعم
  • نحوه خرید
  • و…

هم می تواند قیمت روز برنج هندی میزبان را دستخوش تغییرات قابل توجهی کند. اما با توجه به اینکه قیمت برنج هندی میزبان امروز در مراکز پخش عمده و بنکداران در نرخ پایین تری عرضه می شود بنابراین افرادی زیادی متقاضی خرید برنج هندی از این مراکز هستند.

از این رو شما هم برای خرید برنج هندی با مارک میزبان در پایین ترین قیمت می توانید با مجموعه های خرید و فروش عمده برنج هندی در ارتباط باشید.

در این میان با حذف واسطه ها و ارتباط با تامین کننده اصلی می توانید رقابتی ترین قیمت ها را به دست آورید. بنابراین اگر مصرف کننده هستید که سود خوبی را از این خرید برده اید، اگر هم فروشنده در بازارهای خرده فروشی هستید می توانید علاوه بر افزایش فروش، در میان رقبای خود مشتریان بیشتری را جذب کنید.

پس خوب است بدانید ما در مجموعه بازرگانی داریا به عنوان تامین کننده دست اول، برنج هندی میزبان را بدون واسطه به شما عرضه می کنیم. افزون بر اینکه کارشناسان فروش ما در این مرکز می توانند شما را برای خرید این محصول و یا خرید عمده انواع برنج هندی راهنمایی کنند.

قیمت برنج هندی میزبان

خرید برنج ده کیلویی میزبان هندی

امروزه بیشترین برنج مصرفی بعد از انواع برنج ایرانی بدون شک برنج هندی می باشد. به همین دلیل بیشتر فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها و بسیاری دیگر از مراکز سعی میکنند برای توزیع مناسب این محصول خرید برنج ده کیلویی میزبان هندی را در اختیار تمام افراد قرار دهند.

 این نمونه برنج وارداتی عطر و طعم مناسبی دارد. از طرفی میزان ری بالایی داشته و می تواند خوراک خوبی برای تمام خانوارهای ایرانی باشد. به همین علت خرید برنج میزبان به صورت محصولی دانه بلند جزو پرطرفدارترین برنج های سفید در بازار است.

پس این ماده غذایی امروزه در مراکز پخش عمده برنج های وارداتی خرید و فروش بالایی دارد. معمولا این نمونه برنج هندی به صورت کیسه های ۱۰ کیلویی فروخته می شود.

این نمونه برنج خارجی همان برنج باسماتی مرغوب کشور هند می باشد که در بازارهای داخلی فروش برنج ایران با نام برنج میزبان عرضه می شود. اصولا با بارگیری این محصول به شکل کیسه های ده کیلویی جا به جایی کیسه ها راحت تر انجام می گیرد.

از طرفی این کار موجب می شود تا در زمان حمل شکستگی برنج ها تا حد زیادی کاهش یاید‌. چاپ روی کیسه ها این محصول را در فروشگاه های محلی و سایر مراکز فروش برنج به صورت شکیل تر و لوکس تر نشان می دهد. بنابراین این نوع برنج های سفید بیشتر مورد جذب مشتری قرار خواهد شد.

از آنجایی که کیسه های ده کیلویی برنج هندی میزبان به صورت دو لایه هستند. بنابراین در زمان انبارداری و نگهداری طولانی مدت شرایط بهتری را در برابر رطوبت و تغییرات دمایی فراهم میکند. پس چنانچه متقاضی خرید برنج ده کیلویی میزبان هندی در حجم بالا هستید. بهتر است به دنبال قیمت برنج هندی میزبان امروز به صورت عمده باشید. ما برای اطلاع داشتن شما از قیمت برنج امروز، جدیدترین لیست قیمت انواع برنج ایرانی و هندی را به در اختیارتان قرار داده ایم. پس تنها کافی است برای دریافت این قیمت ها به وبسایت ما مراجعه نمایید یا با شماره تماس کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

کیفیت برنج هندی میزبان

برنج هندی میزبان از جمله برنج های سفیدی است که خوش عطر می باشد. در حقیقت این محصول تهیه شده از برنج دانه بلند ۱۱۲۱ هندی است که جزو برنج های باسمانی و خوش پخت به حساب می آید.

 امروزه یکی از پرمصرف ترین غلاتی که در سبد خانوارهای ایرانی قرار دارد برنج است چون که این محصول جزو غذاهای اصلی سفره های ایرانی به شمار می آید. از این رو برنج هندی میزبان به شکل دانه های بلند و سفید رنگ می تواند بهترین گزینه برای بیشتر افراد باشد.

 اگر چه قیمت برنج هندی میزبان امروز در سطح پایین تری از قیمت انواع برنج ایرانی قرار دارد. اما ارزان بودن این نمونه برنج وارداتی نمی تواند علت بی کیفیت بودن آن باشد. در حقیقت برنج های باسماتی که با برند میزبان در بازارهای ایران فروخته می شوند برنج های بسیار نرمی هستند‌.

همچنین قد کشیده و بسیار ری میکنند. تمام دانه های برنج هندی میزبان به شکل جدا بوده و اصلا حالت له شدگی و شفته پیدا نمی کنند. چون آمیلوز موجود در ترکیبات این برنج مانع از چسبیدن نشاسته در دانه های برنج میزبان می شود. پس عمدتا پخت آسانی دارد و به صورت دمی، کته و ابکش قابل استفاده می باشد.

 در بیشتر مواقع می توانید برنج میزبان را بدون اینکه خیس کنید بپزید در بین دانه های این محصول اصلا برنج نیم دانه و شکسته وجود ندارد .از طرفی با کمترین مقدار آب و حرارت بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد. پس با توجه به کیفیت برنج هندی میزبان شما می توانید در هر شرایطی این محصول را با تمام خورشت ها سرو کنید.

با این حال چنانچه قصد خرید این نمونه برنج وارداتی را دارید حتما پیش از خرید این محصول قیمت روز برنج هندی میزبان را از چندین مراکز فروش عمده به دست آورید.  ما در این مجموعه به غیر از ارائه قیمت انواع برنج ایرانی و قیمت انواع حبوبات عمده می توانیم کامل ترین لیست قیمت برنج وارداتی و قیمت برنج هندی ۱۱۲۱ را در اختیار شما قرار  دهیم.

افزون بر اینکه تضمین کیفیت و قیمت را به شما می دهیم و ارسال محصول درخواستی شما را در کمترین زمان به سراسر کشور انجام می دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز