انواع برنج پاکستانی

انواع برنج پاکستانی

از دیگر تولیدکنندگان بزرگ در حوزه تولید برنج، کشور پاکستان است. برنج  پاکستانی از آمیلاز کمی برخوردار است که این امر سبب می شود تا زمان پخت کمتری داشته باشد. از انواع برنج پاکستانی می توان به سه نوع ایندیکا دانه بلند، ایندیکا دانه درشت و جاپونیکا اشاره کرد. امروزه برندهای زیادی در حال عرضه برنج پاکستانی هستند که  بهترین های آن در ادامه این مقاله معرفی می شوند

برنج پاکستانی موگه

برنج درجه یک پاکستانی موگه از بهترین برند های عرضه کننده برنج در ایران است. این برنج در بسته بندی استاندارد عرضه می شود. دانه های بلند و یک دستی دارد و حاوی مقادیر زیادی پروتئین، فیبر و مواد معدنی است که مصرف آن بسیار برای بدن مفید است. قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده آن سبب محبوبیت فروان آن در بازار ایران شده است.

برنج پاکستانی ورتاج

برنج پاکستانی ورتاج از آن دست برنج هایی است که به دلیل پخت مناسب و عطر و قیمت خوبی که دارد معمولا برای رستوران ها و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن اینکه برای استفاده در منازل نیز کیفیت قابل قبولی دارد. این برنج پاکستانی از لحاظ کیفی شباهتی نزدیک به برنج ایرانی دارد ولی از لحاظ قیمت بسیار ارزانتر است. همین امر سبب شده تا اکثر خانوارهای ایرانی بتوانند از برنجی باکیفیت در سفره هایشان استفاده نمایند.

برنج پاکستانی سبوس دانه

برنج پاکستانی دانه بلند سبوس دانه در بهترین مناطق پاکستان تولید می شود به همین دلیل کیفیت و پخت مناسبی دارد. این برنج  دارای رنگ سفید و بو و طعمی بسیار عالی است که در کیسه های مرغوب عرضه می شود. این محصول از لحاظ تغذیه ای نیز دارای مواد معدنی و ویتامین های زیادی بوده که مصرف آن برای بدن بسیار سودمند است.

برنج پاکستانی مودت

یکی دیگر از نمونه های برنج مرغوب پاکستانی برنج مودت است که محبوبیت فراوانی در بین مصرف کنندگان ایرانی پیدا کرده است. این برنج از لحاظ عطر و طعم شباهت های زیادی به برنج ایرانی دارد  با این تفاوت که پختی بسیار آسان دارد و به خوبی ری می کند و قد می کشد. بعد از پخت هم از ظاهر بسیار خوبی برخوردار است. این محصول معمولا در کیسه های ۱۰ کیلویی در بازار عرضه می شود.

برنج پاکستانی دایانا

همان طور که اشاره شد معمولا مهم ترین مشخصه انواع برنج پاکستانی دانه بلند بودن آن است که برنج دایانا نیز از این امر مستثنی نیست. رنگ این برنج کرمی شفاف است. این برنج را هم به صورت کته و هم آبکش می توان طبخ کرد. این محصول از بهترین انواع برنج پاکستانی است و به همین خطر از طعم فوق العاده ای برخوردار است. معمولا این برنج در بسته بندی ۵ تا ۱۰ کیلو در بازار موجود است.

برنج پاکستانی کشتی نشان

از مهم ترین ویژگی های برنج پاکستانی کشتی نشان یکدستی و بلند بودن دانه های آن است. برنج پاکستانی کشتی نشان از جمله انواع برنج های وارداتی است که به دلیل کیفیت بسیار مرغوبی که دارد توانسته مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار گیرد. افزون بر اینکه دانه های این برنج هنگام پخت به هم نمی چسبند، پختی آسان دارد و از نظر طعم و بو نیز بسیار خوب است.

 برنج پاکستانی احمد صادق

از دیگر برنج های خوشپخت خارجی برنج احمد صادق است که از کشور پاکستان وارد می شود. از آنجایی که برنج از مهم ترین محصولات در سبد غذایی ایرانیان است هر ساله مقادیر بالایی از این محصول وارد کشور می شود؛ که برند احمد صادق یکی از این محصولات  است. مشخصه بارز این نوع برنج قیمت مناسب آن نسبت به کیفیت بسیار بالایی است که دارد. همچنین کیفیت بسته بندی از دیگر خصوصیات این برنج است که مانع از وردود آلودگی ها و انواع حشرات موذی به داخل برنج می شود.

برای اطلاع از قیمت انواع برنج پاکستانی پیشنهاد میدیم به صفحه قیمت برنج پاکستانی سری بزنید.

برنج پاکستانی اترک

این برنج از انواع برنج های سوپر باسماتی موجود در بازار ایران است که بسیار خوش پخت و لذیذ است. این برنج در هنگام پخت به خوبی قد می کشد و ری می کند. به همین  دلیل برای مجالس و محافل یک محصول بی نظیر است. از لحاظ ظاهری نیز یک دست است و هیچ گونه دانه ی شکسته در آن وجود ندارد. اگر این برنج در جای خشک و خنکی باشد به مدت ۲ سال قابل استفاده است.

برنج پاکستانی نفیس

برنج نفیس نوعی برنج پاکستانی است که کیفیت بسیار قابل قبولی دارد و قیمت آن نیز نسبت به دیگر انواع برنج مناسب است. از همین رو بسیار به صرفه و اقتصادی است. این برنج از فیبر و مواد معدنی زیادی برخوردار است که سبب می شود هضم آن آسان باشد. این نمونه از انواع برنج پاکستانی معطر است و برای پخت خانگی بسیار عالی است.

برنج پاکستانی هاشمی

برنج دانه بلند پاکستانی نوعی برنج خارجی خوشپخت و باکیفیت است که عطر و طعم مورد قبول مشتریان بسیاری است. به دلیل کیفیت مطلوبی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. از خصیات آن می توان به عدم چسبندگی در زمان پخت اشاره کرد به همین دلیل مناسب کته نیز می باشد چرا که در پخت کته ویتامین ها و مواد معدنی برنج حفظ می شود. ظاهری یک دست دارد و فاقد هر گونه برنج شکسته یا کوتاه است.

برنج پاکستانی طبیعت

طبیعت از قدیمی ترین برندها در زمینه عرضه برنج خارجی و ایرانی است .با توجه به این که برنج پاکستانی طبیعت کیفیتی بسیار فوق العاده دارد همواره طرفداران بسیار زیادی دارد. این برنج دارای دانه های بلند و عطر و طعمی بی نظیراست که برای مصارف خانگی، میهمانی ها و مجالس نیز مناسب است. میزان زیاد فیبر در این برنج از امراضی چون  غلظت چربی و کلسترول در خون و سکته ی قلبی و مغزی تا حدود زیادی جلوگیری می کند.

انواع برنج پاکستانی

برنج پاکستانی عابد

یکی از باکیفیت ترین انواع برنج پاکستانی موجود در بازار ایران برنج پاکستانی عابد است. پخت آسان این برنج و کیفیت و مرغوبیت بالای آن سبب شده تا علاوه برمصارف خانگی برای رستوران ها و آشپزخانه های بزرگ نیز از این برنج استفاده شود. خوش طعم و خوش عطر ست و از همین رواز لحاظ کیفی بی شباهت به برنج ایرانی نیست. برای پخت بهتر این برنج می توانید قبل از پخت به مدت یک تا دو ساعت آن را بخیسانید.

برنج پاکستانی کفایت

برنج پاکستانی کفایت از انواع مرغوب برنج وارداتی به کشور است عطر و طعم دلچسب آن سبب شده که در بین مصرف کنندگان برنج پاکستانی در ایران جایگاه خوبی داشته باشد. همچنین قیمت مناسب آن از دیگر عوامل فروش بیشتر این برنج وارداتی است . این برنج به خوبی سرت شده و فاقد هر گونه ناخالصی و دانه ی شکسته است و در کیسه های پارچه ای درجه یک ۱۰ کیلویی شیک عرضه می شود.

خرید عمده انواع برنج پاکستانی

امروزه انواع برنج پاکستانی با برندهای مختلفی در بازار عرضه می شوند. از این رو اگر شما هم به دنبال خرید عمده بهترین برنج پاکستانی معطر در تنوع بالا، کیفیت تضمینی و ارسال به سراسر کشور هستید می توانید پس از مشاهده لیست قیمت برنج عمده در بازار و مقایسه قیمت ها خریدی مقرون به صرفه تر و ارزان تر را به طور مستقیم از ما در شرکت بازرگانی داریا داشته باشید.

انواع برنج پاکستانی Read More »

بهترین مراکز فروش حبوبات فله در تهران

فروش عمده حبوبات فله

اگر شما هم به دنبال بهترین مراکز فروش عمده حبوبات فله در تهران، مشهد، زنجان، لرستان، اصفهان و دیگر شهرهای کشور هستید؛ می توانید این محصولات را به صورت عمده و با قیمت ارزان از ما در شرکت داریا بخواهید.

مراکز فروش حبوبات فله در تهران

یکی از معتبرترین بازارهای خرید حبوبات فله ای بازار تهران است که در این بازار بسیاری از فعالان حوزه حبوبات به عنوان عمده فروش حبوبات تهران انواع این محصولات را به خریداران عمده آن عرضه می کنند.

در این میان می توان گفت اصلی ترین دلیل مراجعه به مراکز فروش حبوبات فله در تهران، فروش حبوبات ارزان و البته باکیفیت است. اما متاسفانه امروزه افراد بسیاری در این حوزه فعالیت دارند که به دنبال سودجویی از مشتریان هستند و با ترفندهای بسیاری انواع حبوبات را با قیمت بالا یا کیفیت پایین به فروش می رسانند.

بنابراین باید گفت در صورت مراجعه به مراکز فروش حبوبات ارگانیک حتما این موارد را به یاد داشته باشید که محصول خریداری شده

  • تازه و امساله باشد.
  • بدون واسطه عرضه شود.
  • یکدست و بدون ترکیب دانه های نامرغوب یا پارساله باشد.
  • از نظر طعم و کیفیت پخت مورد تایید باشد.
  • میزان ضایعات و ناخالصی بار کم باشد.

همچنین سعی کنید بوجاری یا دستچین بودنش را بسنجید. ضمن اینکه میزان دانه های سالم و شکسته بار را نیز مورد بررسی قرار بدهید تا مبلغی که برای خرید محصول مورد نظر پرداخت می کنید متناسب با کیفیت آن باشد.

انتخاب بهترین مراکز فروش حبوبات فله به منزله یک خرید تضمینی از نظر کیفیت و قیمت می باشد

فروش عمده حبوبات

فروش عمده حبوبات در تهران

امروزه بنکداران حبوبات تهران به عنوان اصلی ترین عاملان پخش حبوبات در کشور فعالیت دارند و بسیاری از خریداران عمده در سراسر کشور برای تامین بار مورد نظر خود به این مراکز مراجعه می کنند.

در این میان خوب است بدانید انتخاب بهترین مرکز فروش حبوبات فله در تهران اهمیت بسیاری دارد چرا که اگر فروش عمده حبوبات به طور مستقیم و بدون واسطه انجام شود قطعاً با کیفیت بهتر و نرخ مناسب تری به شما عرضه می شود.

این در حالی است که برخی از مراکز به عنوان واسطه فعالیت دارند و با تامین غیرمستقیم انواع حبوبات، محصول مورد نظر شما را با در نظر گرفتن حاشیه سود خود و با نرخ بیشتری به فروش می رسانند.

بنابراین خوب است بدانید ما در شرکت حبوبات داریا به عنوان تامین کننده دست اول انواع حبوبات محصولت مورد نظر شما را در سراسر کشور تامین کرده و مناسب ترین نرخ را به شما عرضه می کنیم. بنابراین تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا علاوه بر ثبت سفارش، به شما مشاوره رایگان هم ارائه بدهیم.

قیمت حبوبات در مولوی تهران

قیمت عمده حبوبات

غالباً به دست آوردن مناسب ترین قیمت خرید حبوبات به صورت فله یکی از مهم ترین دلایل مراجعه به بازار حبوبات تهران می باشد و همانطور که گفته شد خرید مستقیم حبوبات و متناسب بودن قیمت این محصول با کیفیت آن اهمیت بسیاری برای شما به عنوان خریدار عمده این محصولات دارد.

اما خوب است بدانید نوع حبوبات و ایرانی و خارجی بودن آن نیز تاثیر بسیاری در قیمت حبوبات عمده دارد و در صورتی که به دنبال خرید حبوبات وارداتی باشید لازم است بدانید موراد مختلفی مانند

  • نوسانات ارزی
  • اوضاع اقتصادی کشور
  • میزان واردات محصول
  • میزان تولید حبوبات در کشور مورد نظر

و بسیاری موارد دیگر در قیمت عمده حبوبات موثر خواهد بود. ضمن اینکه برای خرید عمده ی حبوبات ایرانی نیز مواردی از قبیل نوع حبوبات، میزان کشت و برداشت آن، میزان صادرات و واردات محصول، میزان تقاضا در بازار و بسیاری موارد دیگر در قیمت حبوبات فله ای تاثیر بسزایی دارد.

مراکز فروش حبوبات فله، انواع حبوبات را بر اساس پارامترهای مختلفی قیمت گذاری می کنند

فروش اینترنتی

خرید اینترنتی حبوبات فله

امروزه در کنار دیگر محصولات و خدمات ارائه شده در فضای مجازی، فروش حبوبات اینترنتی نیز با استقبال خوبی روبرو شده و مراکز بسیاری برای فروش اینترنتی حبوبات فله ای اقدام کرده اند.

در واقع می توان گفت فروش اینترنتی حبوبات عمده فرصت خوبی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید در کمترین زمان و از هر مکانی محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید. ضمن اینکه دیگر نیازی به جابجایی و صرف زمن برای گشت و گذار در بازارهای سنتی نیست و شما می توانید به صورت غیرحضوری حبوبات مورد نیاز خود را تامین کنید.

همچنین امروزه بسیاری از مراکز فروش حبوبات فله در تهران و دیگر شهرها، محصولات خود را به صورت اینترنتی عرضه می کنند و با خرید حبوبات اینترنتی این امکان را دارید تا به تامین کنندگان دست اول نیز دسترسی داشته باشید و محصولات خود را بدون واسه خریداری کنید.

اما اگر قصد خرید حبوبات آنلاین را دارید این نکته را فراموش نکنید که امروزه در دنیای مجازی هم افراد سودجوی بسیاری فعالیت دارند و حتماً قبل از هر اقدامی برای خرید درباره مجموعه مورد نظر تحقیق کنید، کیفیت محصولات را بسنجید، قیمت ها را مقایسه کنید و سپس برای خرید و ثبت سفارش اقدام نمایید.

در این میان خوب است بدانید ما در شرکت بازرگانی داریا از طریق وبسایت خود بستری امن و مطمئن را برای شما ایجاد کرده ایم تا ضمن حذف واسطه بهترین و باکیفیت ترین انواع حبوبات ایرانی و خارجی را در سراسر کشور به صورت آنلاین و غیرحضوری به شما عرضه کنیم.

همچنین خوب است بدانید در صورت نیاز شما می توانید علاوه بر خرید غیرحضوری و اینترنتی، به صورت حضوری نیز به دفتر فروش ما مراجعه نموده و خرید خود را به صورت کاملاً حضوری و با اطمینان بیشتری انجام بدهید.

مرکز فروش حبوبات در ایران

خوب است بدانید ما در حبوبات داریا با سال ها تجربه و فعالیت در بازار حبوبات ایران توانسته ایم به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش حبوبات عمده در تهران و سراسر کشور حضور موفقی داشته باشیم و خوشبختانه تا به امروز رضایت بسیاری از مشترین خود را جلب نموده ایم.

بنابراین اگر شما هم قصد خریدی مطمئن، ارزان و مرغوب را از بهترین مرکز فروش حبوبات در تهران، اصفهان و یا دیگر شهرها را دارید می توانید با شماره های درج شده در وبسایت ما تماس گرفته و در هر نقطه ای از کشور و در هر تناژی محصولات مورد نظر خود را با قیمت رقابتی تهیه کنید. چرا که ما

  • فروش حبوبات اصفهان
  • فروش حبوبات مشهد
  • فروش حبوبات هیدج
  • فروش حبوبات شیراز
  • فروش حبوبات اردبیل
  • فروش حبوبات استان فارس
  • فروش حبوبات تبریز
  • فروش عمده حبوبات خمین
  • فروش عمده حبوبات خوزستان
  • فروش حبوبات در کرج
  • فروش حبوبات در اهواز
  • فروش حبوبات زاهدان

و بسیاری از شهرهای دیگر را انجام می دهیم. بعلاوه اینکه شما در هر زمانی از سال می توانید محصول درخواستی خود را در تناژ دلخواه تحویل بگیرید.

مرکز فروش حبوبات خمین

فروش لوبیا خمین

به طو حتم علاوه بر بهترین مرکز فروش عمده حبوبات در تهران، پیدا کردن مراکز فروش عمده حبوبات در خمین نیز می توانید بهترین خرید را برای شما به دنبال داشته باشد.

چرا که اگر شما بتوانید مراکز مستقیم و دست اول فروش حبوبات به صورت عمده را در خمین پیدا کنید می توانید حبوبات درجه ۱ خمین را با قیمت کف بازار و بدون واسطه تهیه کنید.

در واقع اگر شما هم جزو فعالان بازار حبوبات باشید می دانید که انواع لوبیا خمین جزو بهترین و باکیفیت ترین حبوبات ایرانی به شمار می رود که طرفداران بسیاری در بازار دارد.

از این روز ما نیز به عنوان یکی از مراکز فروش حبوبات فله در کشور، انواع حبوبات تولیدشده در خمین از جمله

  • لوبیا سفید خمین
  • لوبیا قرمز خمین
  • لوبیا چیتی خمین

را با قیمت مناسب و به طور مستقیم به شما عرضه می کنیم. بنابراین برای استعلام قیمت حبوبات خمین و یا ثبت سفارش می توانید با واحد فروش مجموعه ما تماس بگیرید و یا از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

فروش حبوبات به قیمت عمده و ارزان تنها از طریق معتبرترین مراکز فروش حبوبات فله امکانپذیر خواهد بود

سایت فروش حبوبات با قیمت ارزان و مناسب

قیمت روز انواع حبوبات فله

همانطور که پیش تر به این موضوع اشاره ما در وبسایت خود شرایطی را برای شما فراهم نموده ایم تا بتوانید به راحتی خرید حبوبات فله ای را انجام بدهید.

در واقع می توان گفت این وبسایت مانند یک فروشگاه حبوبات عمده عمل می کند که امکان

  • فروش حبوبات صادراتی
  • فروش حبوبات وارداتی
  • فروش عمده حبوبات کرمانشاه
  • فروش حبوبات فله مشهد
  • فروش حبوبات قزوین
  • فروش عمده حبوبات در قم
  • فروش حبوبات گلستان
  • فروش عمده حبوبات در گیلان

و همچنین فروش عمده حبوبات لرستان را به راحتی برای شما فرام نموده است. بنابراین شما به آسانی تنها با چند کلیک و یک تماس ساده می توانید جهت دریافت قیمت فروش حبوبات در بازار روز اقدام نموده و سپس مراحل ثبت سفارش و خرید را طی کنید.

همچنین می توان گفت وبسایت حبوبات داریا با توجه به فروش مستقیم حبوبات در میان عمده فروش های حبوبات تهران به منزله یک فروشگاه حبوبات در مولوی نیز بهترین شرایط را برای شما فراهم آورده تا خرید و فروش حبوبات عمده و همچنین خرید و فروش حبوبات بسته بندی شده را در این مرکز به راحتی انجام دهید.

خرید حبوبات از کرمانشاه

به خوبی می دانید که نخود کرمانشاه یکی از بهترین و مرغوب ترین نخود در بازار حبوبات است که علاوه بر تامین داخلی در بازارهای صادراتی نیز به فروش می رسد. بنابراین اگر به دنبال بهترین مراکز فروش حبوبات فله هستید تا بتوانید انواع نخود کرمانشاه را در کیفیت بالا و سایزهای مختلف تههی نید می توانید با ما در حبوبات داریا همراه شوید.

در واقع با خرید حبوبات عمده به ویژه خرید نخود کرمانشاه علاوه بر خرید مستقیم حبوبات، امکان خرید حبوبات ارزان را نیز برای شما فراهم نموده ایم.

خرید حبوبات به قیمت عمده

خرید حبوبات به قیمت عمده از حبوبات داریا

همانطور که گفته شد ما در حبوبات داریا تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا انواع حبوبات فله را با قیمت عمده و حاشیه سود بالا برای شما تامین کنیم.

بنابراین شما می توانید جهت خرید حبوبات برای بسته بندی نیز با مادر ارتباط باشید و بهترین و ارزانترین محصولات را از ما بخواهید. در واقع ما در شرکت بازرگانی خود خرید تضمینی حبوبات را برایتان فراهم کرده ایم تا بتوانید در هر شرایطی خرید حبوبات فله را با نرخ مناسب تجربه کنید.

همچنین شما می توانید به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش حبوبات فله از ما فروش حبوبات تناژ بالا را نیز بخواهید. ضمن اینکه در صورت خرید حبوبات صادراتی تمامی امور گمرکی و مورد نیاز را برایتان انجام خواهیم داد.

بهترین مراکز فروش حبوبات فله در تهران Read More »

قیمت لوبیا چیتی عمده سال جدید در بازار امروز

قیمت خرید لوبیا چیتی در سال 99

قیمت لوبیا چیتی فله در سال ۱۴۰۱ از ۴۴۰۰۰ تومان تا ۵۰۰۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است. اگر مایلید قیمت عمده لوبیا چیتی را در بازار امروز دریافت کنید، با ما در ارتباط باشید. ما در مجموعه بازرگانی داریا قیمت لوبیا چیتی عمده را بدون واسطه و با نرخ کف بازار به شما عرضه می کنیم.

قیمت لوبیا چیتی امروز در سال ۱۴۰۱

با توجه به نوسانات ارزی بسیاری که در سال ۱۴۰۱ ایجاد شده و در کنار بسیاری عوامل دیگر، قیمت حبوبات در سال ۱۴۰۱ نیز همچنان با رشد بسیار بالایی روبرو است.

بنابراین افزایش قیمت لوبیا چیتی در سال ۱۴۰۱ نیز از این امر مثتنی نبوده و نرخ فروش این محصول نیز در بازار روندی صعودی را در پیش گرفته است. هر چند که افزایش قیمت لوبیا چیتی ۱۴۰۱ امری ناخوشایند برای خریداران و مصرف کنندگان این محصول است اما بنابر الزامی بودن مصرف این ماده خوراکی همواره خرید و فروش انواع لوبیا چیتی در بازار با نرخ جدید انجام می شود.

قیمت روز لوبیاچیتی

به همین دلیل بسیاری از خریداران عمده این محصول به دنبال جدیدترین قیمت لوبیا چیتی در بازار روز هستند تا بتوانند این محصول را با نرخی مناسب و به روز تهیه کرده و جهت عرضه خرده در سطح بازارهای منطقه ای همواره نیاز مشتریان خود را تامین کنند.

بنابراین در صورتی که شما نیز جزو خریداران عمده انواع لوبیا چیتی در بازار هستید و می خواهید قیمت روز لوبیا چیتی را در سال ۱۴۰۱ از مراکز معتبر بدست آورید می توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت حبوبات داریا تماس بگیرید.

در ضمن اگر قصد خرید برنج دارید می توانید سری به صفحه قیمت برنج بزنید و یا با کارشناسان شرکت جهت استعلام قیمت در تماس باشید.

قیمت لوبیا چیتی ۱۴۰۱همانند قیمت انواع حبوبات در سال ۱۴۰۱ همراه با نوسان خواهد بود که این مسئله به دلیل شرایط حاکم در بازار حبوبات است.

قیمت لوبیا چیتی فله

غالباً در سال های مختلف قیمت لوبیا چیتی عمده و دیگر حبوبات با توجه به شرایط حاکم بر بازار تعیین می شود. در سال جاری نیز شرایط جدیدی  بر بازار حبوبات حکم فرما است که بر اساس شرایط جدید، قیمت روز لوبیا چیتی تعیین می شود. به همین دلیل خریداران این محصول به دنبال قیمت لوبیا چیتی امروز در بازار هستند.

در واقع همیشه و در همه حال هر خریدار و فروشنده حبوباتی تمایل به اطلاع دقیق از قیمت روز حبوبات دارد تا بتواند با دریافت بهترین قیمت، سود بیشتری را از آن خود کند. اما در سال ۱۴۰۱ به دلیل تنش های موجود در بازار، تمایل افراد بیشتری به دریافت قیمت روز لوبیا چیتی بیشتر شده است. علاوه بر تاثیر نوسانات ارزی بر  قیمت لوبیا چیتی فله در سال جاری می توان به پارامترهایی از قبیل

  • تغییر ارزش پول کشور
  • میزان واردات
  • میزان صادرات
  • حجم تولید لوبیا چیتی در کشور

و همچنین میزان تقاضا برای خرید این محصول اشاره نمود. هر چند که قیمت خرید لوبیا چیتی در سال ۱۴۰۱ در بازار روز بر اساس عوامل دیگری نیز می تواند تغییر کند. در واقع باید گفت قیمت روز لوبیا چیتی فله ای با توجه به کیفیت این محصول، سایز آن، نوع ایرانی یا خارجی بودن این محصول نیز می تواند دستخوش تغییرات بسیاری شده و با نرخ های گوناگونی اعلام شود.

بنابراین می توان گفت این امر الزامی است که افراد بتوانند از مناسب ترین قیمت لوبیا چیتی ۱۴۰۱ اطلاع پیدا کرده تا خرید و فروش موفقی داشته باشند. در این راستا ما در وبسایت حبوبات داریا این امکان را برایتان فراهم کرده ایم تا بتوانید قیمت انواع حبوبات را در روشی بسیار آسان دریافت کنید.

جدیدترین و مناسب ترین قیمت لوبیا چیتی در بازار امروز را از کارشناسان فروش ما در حبوبات داریا بخواهید

قیمت لوبیا چیتی خمین امروز چند است؟

در صورتی که شما جزو فعالان بازار حبوبات ایران باشید و در حوزه خرید و فروش انواع لوبیا چیتی فعالیت داشته باشید قطعاً می دانید که بهترین لوبیا چیتی بازار ایران در خمین تولید می شود و به همین دلیل خرید لوبیا چیتی خمین تقاضای بالایی در بازار امروز دارد.

به طوری که این محصول علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای خارجی نیز از استقبال بالایی برخوردار می باشد. بنابراین برای بسیاری از تاجران و خریداران این محصول قیمت روز لوبیا چیتی خمین اهمیت بالایی دارد. پس اگر شما هم به دنبال قیمت لوبیا چیتی خمین امروز در بازار عمده فروشی هستید و یا می خواهید بدانید قیمت لوبیا چیتی کیلویی چند است لازم است بدانید عوامل بسیاری بر قیمت لوبیا چیتی عمده تاثیر دارد.

تفاوت لوبیاچیتی خمین و زنجان

در واقع علاوه بر کیفیت این محصول، عوامل دیگری نیز می تواند تاثیر بسزایی در قیمت لوبیا چیتی خمین داشته باشد که در این میان می توان به

  • میزان خرید لوبیا چیتی خمین
  • یکدست بودن دانه های این محصول
  • میزان ضایعات موجود در بسته های لوبیا چیتی

و همچنین امساله یا پارساله بودن آن نیز اشاره نمود. اما مسئله مهم دیگری که در بازار می تواند عامل مهمی برای تعیین قیمت لوبیا چیتی خمین امروز باشد، خرید مستقیم و بدون واسطه این محصول است. به طوری که اگر محصول مورد نظر خود را بدون واسطه و صرف هزینه های اضافی جهت واسطه گری تهیه کنید قطعاً می توانید ارزان ترین قیمت لوبیا چیتی عمده را بپردازید.

خرید لوبیا چیتی کیلویی به صورت عمده

آیا می دانید یکی از بهترین راه و روش های خرید لوبیا چیتی با قیمت های ارزان تر کدام روش می باشد؟  شاید بدانید که از جمله بهترین و مهم ترین روش های خریداری کردن لویبا چیتی و یا این که دیگر حبوبات موجود در بازارهای خرید و فروش، روش های عمده می باشد.

خرید لوبیاچیتی

چرا که در خرید و فروش عمده لوبیا چیتی معمولاً ارزان تر در نظر گرفته شده است و از این روش می توانید قیمت لوبیا چیتی ۱۴۰۰ را با نرخ بسیار مناسب تری بدست آورید. در این راستا بسیاری از افراد از قبیل

  • صادرکنندگان لوبیا چیتی
  • مصرف کنندگان عمده این محصول
  • مراکز پخش لوبیا چیتی در بازارهای محلی
  • عمده فروشان و بنکداران
  • هتل داران، رستوران دارها و مراکز تهیه غذا
  • صاحبان فروشگاه های محلی و…

با خرید لوبیا چیتی فله این امکان را دارند تا قیمت عمده لوبیا چیتی را  با نرخ بسیار ارزانتر و مناسب تری بدست آورند.  بنابراین شما هم می توانید این محصول را به صورت عمده خریداری کنید و در این زمینه فعالیت داشته باشید و بتوانید از این طریق هم درآمد های بسیاری بالایی را برای خود کسب کنید.

چرا که در این صورت می توانید بهترین و با کیفیت ترین لوبیا ها را در تناژ دلخواه خریداری کنید و  قیمت لوبیا چیتی ۱۴۰۰ را هم ارزان تر بپردازید. بنابراین در صورتی که به دنبال خرید عمده این محصول و مناسب ترین

  • قیمت لوبیا چیتی در بازار تهران
  • قیمت لوبیا چیتی در اصفهان
  • قیمت لوبیا چیتی در شیراز
  • قیمت لوبیا چیتی در مشهد

و دیگر شهرهای کشور هستید؛ می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین فعال در این زمینه ارتباط برقرار کنید و از این طریق بتوانید به راحتی خرید های خود را به صورت فله و عمده انجام دهید.

ما در مجموعه حبوبات داریا، قیمت لوبیا چیتی عمده در تناژهای بالا را با نرخ بسیار مناسب تری در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم

فروش لوبیاچیتی

عرضه مستقیم لوبیا چیتی در بازار مولوی

یکی از بازار هایی که در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات مختلف فعالیت می کند بازار مولوی می باشد از این رو بسیاری از خریداران عمده این محصولات به دنبال قیمت حبوبات در سال ۱۴۰۱ و در بازار مولوی هستند. اما در میان تمامی انواع حبوباتی که در این بازار عرضه می شود، فروشنده های بسیاری در زمینه فروش این نوع محصولات به ویژه فروش لوبیا چیتی فعالیت می کنند.

اما با وجود تنوعی که این محصول در بازار دارد، قیمت لوبیا چیتی ۱۴۰۱ از طرف هر یک از این فروشنده های فعال در این زمینه با نرخ های مختلفی در نظر گرفته شده است و به این علت می توان گفت لوبیا چیتی قیمت روز مشخصی در میان فروشندگان این بازار ندارد.

و از آنجایی که قیمت لوبیا چیتی امروز در بازار های خرید و فروش با توجه به کیفیت آن ها می باشد، بنابراین توجه به کیفیت این محصول، سایز آن، تازه و دستچین بودنش، رنگ و ظاهر آن و بسیاری موارد دیگر در هنگام خرید لوبیا چیتی مرغوب از بازار مولوی اهمیت دارد.

ضمن اینکه بهتر است محصول مورد نظر خود را در این بازار از مراکزی تهیه کنید که عرضه آن به طور مستقیم و بدون واسطه صورت بگیرد تا مناسب ترین نرخ را برای این محصول بپردازید.

هر چند که خرید این محصول از فروشندگان با انصافی که لوبیا چیتی پارساله و نامرغوب را با نوع امساله و باکیفیت آن ترکیب نکنند نیز اهمیت بسیاری دارد. بنابراین اگر کیفیت این محصول در کنار قیمت لوبیا چیتی عمده برایتان اهمیت بالایی دارد توصیه می کنیم محصول خریدارای شده را از شرکت های تولیدکننده و معتبر از جمله حبوبات داریا تهیه کنید.

 

فروش لوبیاچیتی

انواع لوبیا چیتی ایرانی و خارجی در بازار

با توجه به این موضوع که لوبیا چیتی در بازار انواع بسیاری دارد و پیش تر نیز به آن اشاره شد، در این بخش قصد داریم انواع لوبیا چیتی در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. در واقع لازم است بدانید این محصول بر دو نوع کلی است:

  1. لوبیا چیتی که در داخل ایران تولید می شود.
  2. لوبیا چیتی که از کشور های خارجی وارد بازار ایران می شود.

بنابراین گفتنی است که هر یک از انواع این لوبیا، کیفیت های مختلفی داشته که بر این اساس، قیمت آنها در بازار تعیین می شود. هم لوبیا چیتی ایرانی و هم لوبیا چیتی وارداتی در بازار ایران متقاضی زیادی دارد. زیرا هر کدام ویژگی های مثبت منحصر به فرد و مختص به خود را دارد.

انواع لوبیا چیتی ایرانی

لوبیا چیتی کشت شده در کشور ایران را نیز می توان به انواع مختلفی از جمله موارد زیر تقسیم بندی نمود:

  1. لوبیا چیتی خمین
  2. لوبیا چیتی خنداب
  3. لوبیا چیتی شازند
  4. لوبیا چیتی ازنا
  5. لوبیا چیتی اراک
  6. لوبیا چیتی الیگودرز
  7. لوبیا چیتی زنجان
  8. لوبیا چیتی اقلید

انواع لوبیا چیتی خارجی

اما با توجه به اینکه در بازار ایران انواع لوبیا چیتی خارجی نیز وارد و عرضه می شود. لازم است بدانید این واردات این محصول تحت عنوان

  • لوبیا چیتی ازبک
  • لوبیا چیتی چین

فروش لوبیاچیتی ایرانی

انجام می شود و هر یک از این محصولات ویژگی ها و مشتریان خاص خود را در بازار دارند و هر کدام با توجه به کیفیت خود دارای نرخ فروش متفاوتی نیز هستند. برای توضیح بیشتر درباره ویژگی های هر یک از انواع لوبیا چیتی وارداتی در بازار ایران باید گفت لوبیا چیتی چینی در دو گونه

  • لوبیا چیتی کشیده یا ١٨٠-٢٠٠
  • لوبیا چیتی گرد با ١۵٠-١۶٠

عرضه می شود و لوبیا چیتی ازبک هم ظاهر کشیده ای دارد. البته خوب است بدانید لوبیا چیتی ایرانی در غذا لعاب زیادی می اندازد، خوش پخت و خوش طعم است. اما قیمت زیاد آن و نیاز به تمیز کردن آن ممکن است خریداران را به سمت چیتی خارجی ببرد. لوبیا چیتی خارجی باری کاملا تمیز است و قیمت مناسب تری نیز دارد.

فروش لوبیا چیتی فله ای درجه ۱ برای بسته بندی

پیش تر به این موضوع اشاره کردیم که فروش لوبیا چیتی فله عمدتاً برای مصارف گوناگون و برای موارد بسیاری صورت می گیرد. اما لازم است بدانید یکی دیگر از موارد مهم برای خرید فله ای لوبیا چیتی، تهیه این محصول توسط شرکت های تولیدکننده حبوبات بسته بندی می باشد.

فروش لوبیاچیتی فله ای

اما مسئله مهمی که در فروش لوبیا چیتی فله ای برای بسته بندی وجود دارد، موضوع کیفیت این محصول می باشد. ضمن اینکه این محصول باید

  • تازه و دستچین باشد.
  • یکدست و امساله باشد.
  • طعم و رنگ خوبی داشته باشد.
  • فاقد دانه های شکسته و کرم زده باشد.

بعلاوه اینکه این محصول از تولیدکننده مستقیم و بدون واسطه عرضه شود.  از طرفی قیمت لوبیا چیتی عمده نامئئ        با این کیفیت نیز بسیار مناسب باشد تا تولیدکننده حبوبات بسته بندی بتواند محصول خود را با قیمت تمام شده کمتر و در نتیجه نرخ مناسب تری تولید و روانه بازار کند.

خرید لوبیاچیتی

بنابراین در صورتی که شما نیز به دنبال مرکز فروش لوبیا چیتی درجه ۱ و مرغوب برای تولید لوبیا چیتی بسته بندی هستید ما شرکت حبوبات داریا را به شما پیشنهاد می کنیم، چرا که محصولات ما به طور کاملاً مستقیم و با قیمت واقعی به دست شما می رسد.

با خرید فله لوبیا چیتی از مجموعه داریا علاوه بر قیمت مناسب، محصولی تمام عیار و مشتری پسند را برای برند خود انتخاب کنید

نحوه فروش لوبیا چیتی در شرکت داریا

با توجه به تمامی مواردی که در زمینه قیمت لوبیا چیتی ۱۴۰۰، انواع آن، کیفیت این محصول و… گفته شد در صورتی که شما نیز در میان هزاران مشتری حبوبات داریا قصد خرید عمده لوبیا چیتی را از مجموعه ما دارید؛ می توانید با استفاده از شماره تماس هایی که در وب سایت حبوبات داریا درج شده، خرید خود را به آسانی انجام دهید.
در واقع ما در شرکت داریا نحوه فروش لوبیا چیتی و دیگر محصولات خود را بسیار آسان نموده ایم و تنها کافیست از طریق ارتباط تلفنی یا شبکه های اجتماعی ما با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار کرده و قیمت روز لوبیا چیتی خمین یا قیمت روز لوبیا چیتی فله را در هر نمونه و تناژی که بخواهید دریافت کنید. سپس می توانید با دریافت آنالیز محصول، نمونه آن و… مراجل ثبت سفارش و خرید خود را تکمیل نموده و بار مورد نظر را در شهر و مکان دلخواه تحویل بگیرید.

هر چند که خرید غیر حضوری در این مجموعه روشی آسان و خوب برای مشتریان ما می باشد اما در صورتی که قصد خرید حضوری نیز داشته باشید ما در دفتر فروش خود پذیرای شما هستیم.

از طرفی خوب است بدانید شرکت حبوبات داریا در زمینه فروش انواع حبوبات مختلف، سال ها فعالیت درخشان و تجربه ی بالا را در پرورنده خود کسب نموده و از این طریق می توانیم بهترین محصولات را با کمترین نرخ به مشتریان خود عرضه کنیم. تنها کافیست با ما در ارتباط باشید.

دریافت لیست قیمت هر کیلو لوبیا چیتی

همان طور که در بخش های بالا تر هم اشاره شد قیمت لوبیا چیتی ۱۴۰۱ با توجه به کیفیت آن ها تعیین می شود، به این علت هم دیده شده زمانی که کیفیت محصولات تولید شده بالا تر باشد در این صورت هم قیمت هر کیلو لوبیا چیتی نیز بالا تر می رود.

حتی در رابطه با قیمت لوبیا چیتی خمین هم می توان این امر را ثابت کرد که هر چه کیفیت محصولات تولید شده بالا تر باشد در این صورت قیمت های آن ها بالا تر می باشد.

قیمت لوبیاچیتی

اما در کنار تمامی موارد موثر بر قیمت لوبیا چیتی در بازار، موضوع دیگری که در قیمت هر کیلو لوبیا چیتی تاثیرگذار خواهد بود، مسئله حجم خرید شما می باشد. بنابراین برای افرادی که به دنبال دریافت لیست قیمت هر کیلو لوبیا چیتی هستند و همواره به دنبال این سوال هستند که لوبیا چیتی فله در بازار کیلویی چند است؟

باید گفت میزان خرید شما از این محصول می تواند عامل مهمی برای کاهش قیمت روز این محصول در بازار باشد. در واقع با خرید این محصول در حجم های بالاتر این امکان را دارید تا از تخفیفات بیشتر و قیمت های مناسب تر بهره ببرید.

برای دریافت لیست قیمت امروز لوبیا چیتی تنها کافیست با ما تماس بگیرید

قیمت روز حبوبات در سال جدید

هر چند که می توانید برای خرید لوبیا چیتی قیمت این محصول را در جدیدترین و منایب ترین نرخ بازار از ما تهیه کنید. اما لازم است دانید علاوه بر قیمت روز لوبیا چیتی، شما می توانید از طریق ارتباط گرفتن با کارشناسان ما در حبوبات داریا از قیمت روز حبوبات عمده در سال ۱۴۰۱ نیز آگاه شوید.

در این میان با توجه به فعالیت خوبی که کارشناسان مجموعه ما در بازار حبوبات ایران دارند، می توانند کامل ترین و جدیدترین قیمت حبوبات ۱۴۰۱ فله ای را در بازار امروز در اختیار شما قرار داده و علاوه بر ارائه نرخ فروش این محصولات، حبوبات درخواستی شما را با نرخی مناسب و ارزان برای شما تامین کنند. همچنین می توانید سری به صفحه قیمت نخود نیز بزنید.

فروش عمده لوبیاچیتی

پس لازم است بدانید علاوه بر تماس تلفنی با دنبال کردن شبکه های اجتماعی ما نیز می توانید از قیمت انواع حبوبات در بازار روز باخبر باشید.

برای دریافت قیمت روز لوبیا قرمز در سال ۱۴۰۱ و یا قیمت روز لوبیا سفید در سال ۱۴۰۱ می توانید اینجا کلیک کنید

مزایای خرید فله ای لوبیا چیتی از حبوبات داریا

لوبیاچیتی

اگر به دنبال این سوال هستید که خرید از شرکت حبوبات داریا چه مزیتی برای شما دارد؟ باید گفت در میان سایت های فروشنده انواع حبوبات، وبسایت حبوبات داریا ارائه دهنده کامل ترین و ارزان ترین لیست قیمت لوبیا چیتی در سال ۱۴۰۰ می باشد.  از طرفی ما در مجموعه خود خدمات متنوعی را ارائه می دهیم که همین امر موجب شده تا بازاریان و خریداران بسیاری به سمت ما کشیده شوند. چرا که ما همواره به دنبال

  • ارایه لیست قیمت حبوبات در بازار روز هستیم.
  • خرید و فروش انواع حبوبات را در تنوع بالایی انجام می دهیم.
  • مشاوره رایگان به خریداران و فروشندگان ارائه می دهیم.
  • عرضه مستقیم حبوبات در بازار داخلی و خارجی را انجام می دهیم.
  • امکان تامین حبوبات داخلی و صادارتی را در تناژ نامحدود داریم.

بعلاوه اینکه بر این باور هستیم که دریافت مناسب ترین قیمت روز انواع حبوبات از جمله قیمت لوبیاچیتی لازمه خرید این محصول از مراکز معتبر است. پس مرغوب ترین محصول بازار را با نرخی مناسب و در تناژ دلخواه به شما عرضه می کنیم.

قیمت لوبیا چیتی عمده سال جدید در بازار امروز Read More »

قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶

قیمت برنج 386 پاکستانی

قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶ به صورت خرید کیسه ای و فله با توجه به مرغوبیت محصول و پارامترهای دیگری متفاوت می باشد. اما باید دید آخرین قیمت روز انواع برنج پاکستانی عمده و خرده را با نرخ مناسب از کجا می توان به دست آورد؟

ویژگی برنج پاکستانی ۳۸۶

برنج ۳۸۶ پاکستانی یکی از نمونه های باکیفیت برنج های وارداتی در بازارهای برنج ایران است که دارای عطر و طعم مناسبی می باشد. مهمترین ویژگی برنج های ۳۸۶ پاکستانی شباهت زیاد این محصول به برنج های ایرانی است.

چرا که پخت مناسبی دارد و از نظر ظاهری یکدست است. از لحاظ قیمت برنج ۳۸۶ پاکستانی می توان گفت که قیمت برنج ۳۸۶ پاکستانی نرخ پایین تری در مقایسه با برنج های سوپر باسماتی دارد.

البته قیمت انواع برنج پاکستانی ۳۸۶ با توجه به میزان خالص بودن، سایز دانه ها و ویژگی های دیگر  در قیمت های متنوعی عرضه می شود. مثلا برنج برداشت شده از زمین های ایالت پنجاب جزو بهترین برنج های پاکستانی به شمار می آید که با دقت و کنترل زیادی به خوبی سورت می شوند‌.

سپس با توجه به درجه بندی دانه ها و چند مرحله پولیش کردن بسته بندی می شوند. پس قطعا چنین محصولی ویژگی های خوبی نظیر :

  • کیفیت پخت عالی
  • طعم بی نظیر
  • سرشار از ویتامین گروه های ب
  • دارای خواص سبوس برنج
  • رنگ طبیعی

 خواهد داشت به همین دلیل قیمت برنج پاکستانی پنجاب نسبت به برنج سند نرخ بالاتری دارد. ولی به طور کلی  انواع برنج ۳۸۶ پاکستانی با توجه به بالا بودن قیمت برنج ایرانی می تواند در کنار خورشت های متنوع و سایر خوراک های ایرانی همخوان خوبی برای شما در سر سفره ها باشد.

انواع برنج ۳۸۶ پاکستانی

پاکستان یکی از مهمترین تولیدکنندگان برنج در دنیا است که معمولا برنج های تولید شده در این منطقه دانه بلند بوده و نازک است. همچنین نسبت به سایر برنج های وارداتی مانند انواع برنج هندی و برنج تایلندی عطر زیاد و طعم بهتری دارد.

امروزه انواع برنج ۳۸۶ پاکستانی در زمین های حاصلخیز مناطق مختلف پاکستان خصوصا سند و پنجاب تولید می شود. ‌این محصول دارای دانه های سایز متوسط است که هر کدام با برندهای مختلف و در قیمت های متفاوتی عرضه می شوند.

پس در تعیین قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶ علاوه بر کیفیت و سایز دانه ممکن است بسته به نوع برند، جنس کیسه، نحوه خرید و… قیمت ها با یکدیگر تفاوت عمده ای داشته باشند. از جمله انواع برنج ۳۸۶ پاکستانی عبارتند از:

  • برنج پاکستانی موگه
  • برنج پاکستانی ورتاج
  • برنج پاکستانی سبوس دانه
  • برنج پاکستانی مودت
  • برنج پاکستانی دایانا
  • برنج پاکستانی کشتی نشان
  • برنج پاکستانی آذر گل ۳۸۶
  • برنج پاکستانی همخوان

قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶ (۱۴۰۱)

به توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات ارز دولتی قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶ در سال ۱۴۰۱ نیز مانند سال گذشته با نوسانات چشمگیری همراه بوده است. امروزه نرخ خرید و فروش انواع برنج وارداتی خصوصا برنج ۳۸۶ پاکستانی به پارامترهای مختلفی مثل طعم و کیفیت محصول، میزان ضایعات و مقدار کشت محصول بستگی دارد.

 البته مقدار واردات این نمونه برنج خارجی به بازارهای فروش ایران، حجم خرید برنج پاکستانی و از همه مهمتر میزان تقاضا در بازار به طور مستقیم قیمت روز انواع برنج ۳۸۶ پاکستانی را تغییر می دهد.

اما موضوع مهمی که در پایین آوردن قیمت خرید برنج ۳۸۶ پاکستانی نقش موثری دارد خرید مستقیم این محصول بدون واسطه از مراکز فروش برنج های وارداتی است. بر همین اساس شما برای دسترسی به قیمت برنج ۳۸۶ پاکستانی بهتر است مانند استعلام قیمت روز حبوبات عمده به معتبرترین مراکز پخش عمده برنج پاکستانی مراجعه کنید.

اما از آنجایی که استعلام قیمت برنج پاکستانی در سال ۱۴۰۱ در ارزان ترین نرخ بازار برای خریداران اقصی نقاط کشور کار دشواری است پس ما به شما پیشنهاد می دهیم برای انجام این کار به صورت آنلاین یا تلفنی با کارشناسان فروش ما در وبسایت داریا در ارتباط باشید.

چرا که قیمت امروز برنج پاکستانی نسبت به نرخ های سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. در این میان اگر شما بتوانید قیمت دست اول برنج ۳۸۶ پاکستانی را از تامین کنندگان اصلی به دست آورید ضمن دریافت ارزان ترین قیمت بازار می توانید از فروش این برنج در بازارهای مصرف به سود قابل توجهی دست یابید.

برای دریافت لیست قیمت برنج پاکستانی امروز و مناسب ترین قیمت برنج پاکستانی عمده تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶

فروش برنج پاکستانی ۳۸۶

برنج ۳۸۶ پاکستانی یکی از بهترین برنج های وارداتی در کشور می باشد که خرید عمده آن مورد توجه بسیاری از خریداران برنج خارجی قرار گرفته است. اما اگر می خواهید که قیمت روز انواع برنج ۳۸۶ پاکستانی را در پایین ترین نرخ بازار به دست آورید بهتر است خرید این محصول را از شرکت های معتبر و وارد کننده اصلی انجام دهید.

البته از آنجایی که این نوع برنج پخت آسان، کیفیت مطلوب و البته قیمت مناسبی دارد، میزان تقاضای انواع برنج پاکستانی در کشور بسیار بالاست. به همین دلیل فروش برنج پاکستانی ۳۸۶ در بازار از رونق بسیار خوبی برخوردار است.

پس شما در هنگام خرید این محصول با فروشندگان زیادی مواجه خواهید شد. از این رو عجیب نیست که قیمت روز انواع برنج ۳۸۶ پاکستانی با نرخ های مختلفی عرضه شود. چرا که این محصول با برندهای مختلف روانه بازار می شود از این رو قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶ درجه یک و معمولی در برندهای مختلف متفاوت است. البته قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶ با توجه به عوامل مختلفی مانند:

  • وارد کنندگان برنج پاکستانی
  • عمده فروشان برنج پاکستانی
  • شرکت های پخش برنج پاکستانی
  • خرده فروشان برنج پاکستانی
  • و…

در نرخ های متفاوتی تعیین می شود‌؛ چرا که هر کدام از این فروشندگان خرده و عمده  با توجه به نرخ سود خود در بازارهای فروش برنج ۳۸۶ پاکستانی را به فروش می رسانند‌. پس اگر قصد دارید حجم زیادی از این محصول را خریداری کنید بهتر است با کارشناسان فروش ما در مجموعه بازرگانی داریا تماس بگیرید تا بتوانید برنج عمده ۳۸۶ پاکستانی را در نمونه های مختلف بدون واسطه و با نرخ کف بازار و ارزان ترین قیمت به صورت تضمینی تهیه کنید.

همچنین خوب است بدانید ما در مجموعه خود علاوه بر عرضه برنج پاکستانی ۳۸۶ نمونه سوپرکرنل باسماتی را نیز در برندهای مختلف عرضه می کنیم. بنابراین می توانید با دریافت لیست قیمت برنج ایرانی و خارجی دیگر محصولات ما را مشاهده نموده و خریداری کنید.

شما می توانید ضمن دریافت و مشاهده قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶، هندی و نمونه های ایرانی برای خرید محصولات مورد نظرتان از کارشناسان فروش ما مشاوره رایگان نیز دریافت نمایید. همچنین خوب است بدانید ما در شرکت بازرگانی داریا علاوه بر ارائه آخرین قیمت برنج پاکستانی و نمونه های هندی و ایرانی به صورت آنلاین، امکان خرید اینترنتی عمده برنج را نیز برایتان فراهم نموده ایم.

بنابراین از سراسر کشور می توانید محصولات مورد نیاز خود را در کمترین زمان به صورت تضمینی خریداری کرده و در شهر و مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید. ضمن اینکه می توانید با مراجعه به دفتر فروش ما، ضمن بررسی نمونه های مختلف محصولات، قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶ و مقایسه موارد مهم در این زمینه خرید خود را به صورت حضوری انجام بدهید.

قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶ Read More »

قیمت روز نخود صادراتی کرمانشاه

قیمت نخود کرمانشاه

قیمت نخود صادراتی کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ با رشد قابل توجهی تا مرز قیمت ۳۵ تا ۴۴ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که در سال قبل حدود ۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده بود. برای دریافت لیست قیمت نخود صادراتی کرمانشاه می توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت نخود امروز

نخود از جمله حبوبات پرمصرفی است که امروزه در بیشتر مناطق از این نوع حبوبات استفاده های فراوانی می شود. بنابراین تعداد زیادی از افراد سعی می کنند تا با تهیه مرغوب ترین نخود کرمانشاه و صادرات این محصول به کشورهای زیادی مانند عراق، افغانستان و… به سود قابل توجهی برسند.

اما از آنجایی که عمدتاً صادرات نخود به مرزهای خارج از ایران در تناژ بالا و با توجه به تقاضای مصرف کنندگان و خریداران در بازارهای خارجی صورت می گیرد پس خرید نخود توسط تجار و فعالان در این حوزه می بایست با حساسیت بالایی انجام بگیرد.

اما در کنار کیفیت، توجه داشتن به قیمت روز نخود صادراتی کرمانشاه نیز می تواند موضوع بسیار مهمی برای تاجران و صادرکنندگان نخود بشمار بیاید. بر همین اساس با توجه به گسترشی که امروزه در استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی به وجود آمده است، بنابراین هر شخصی می تواند جهت دسترسی به اعلام قیمت نخود امروز از این راه های ارتباطی استفاده نماید و به جدیدترین لیست قیمت روز نخود صادراتی کرمانشاه دست پیدا کند.

البته علاوه بر این راه های ذکر شده  شما می توانید از طریق تماس های تلفنی و نیز مراجعه های حضوری به دفاتر فروش عرضه کنندگان مستقیم این محصول از به روزترین قیمت نخود امروز مطلع شوید و مطابق با اعلام آخرین قیمت نخود همچنان در یک موقعیت امن و قابل اطمینان خرید نخود صادراتی کرمانشاه را در سایزهای مختلف انجام بدهید.


برای مطلع شدن از قیمت روز نخود صادراتی کرمانشاه از مجموعه حبوبات داریا با کارشناسان ما در تماس باشید


قیمت روز نخود فله در بازار کرمانشاه

از آنجایی که تمام شهرهای کرمانشاه در خرداد ماه و تیرماه برداشت نمونه های مختلفی از نخود را آغاز می کنند، پس تقریباً بسته به سایز بندی این محصول می توان گفت قیمت روز نخود فله در بازار کرمانشاه در یک نرخ همواری قرار دارد.

در واقع همین موضوع می تواند بر روی قیمت نخود فله به صورت بسته بندی های کارخانه ای تاثیر بسزایی داشته باشد و همچنان فروش نخود فله را با نرخ ارزانی رو به رو سازد.

اما متاسفانه همیشه دخالت واسطه گران و دلالان این ثبات قیمت در بازار را از بین می برد و همچنان آنها با فعالیت های غیر قانونی مانند احتکار و یا ترکیب نمودن نخودهای مانده و نامرغوب با نخودهای تازه برداشت شده سعی می کنند محصول خود را در فصول مختلف سال با نرخ های متعددی به فروش برسانند و توجه خریداران را به سمت خود جلب کنند و همچنان نوسانات زیادی را در بازار نخود کرمانشاه به وجود آورند.

پس چنانچه تمایل دارید تا تازه ترین نخود کرمانشاه را با ارزان ترین قیمت روز بازار به دست آورید و از نوسانات این بازار و سوء استفاده های دلالان در امان باشید به شما توصیه می کنیم با اعلام قیمت روز نخود صادراتی کرمانشاه از مجموعه حبوبات داریا با خیالی آسوده به دور از دخالت هر واسطه گری به طور مستقیم مرغوب ترین نخود صادراتی کرمانشاه را به دست آورید و در بازارهای برون مرزی جایگاه مهمی را به خود اختصاص دهید. با ما در ارتباط باشید تا ارزان ترین قیمت نخود روز کرمانشاه را در اختیار شما قرار دهیم. همچنین اگر برای بازارهای داخلی نیازمند نخود هستید می توانید خرید نخود کرمانشاه را مطالعه کنید.

لیست قیمت نخود کرمانشاه

لیست قیمت نخود صادراتی در سال ۱۴۰۱

با توجه به گران شدن ارزهای دولتی و بالا رفتن هزینه های گمرک و همچنین عوامل مختلف دیگری از قبیل:

  • افزایش هزینه های تولید کنندگان
  • بالا رفتن کرایه های حمل و نقل
  • مسئله مرغوبیت کالا و بسته بندی حبوبات در کیسه های مختلف
  • گران شدن پاکت های بسته بندی
  • افزایش حقوق کارکنان کارخانجات تولید کننده

و بسیاری فاکتورهای مهم دیگر بدون شک لیست قیمت اقلام صادراتی مختلف مانند لیست قیمت نخود صادراتی در سال ۱۴۰۱ را با نوسانات زیادی همراه کرده است. برای دریافت قیمت روز نخود علاوه بر تماس با واحد فروش، پیشنهاد می کنیم مقاله ای تحت عنوان لیست قیمت نخود صادراتی را مطالعه فرمایید.

به طوری که از اوایل بهار سال ۹۹ تا به امروز یعنی ۱۴۰۱ قیمت نخود در سایزهای متنوع رشدی بیشتر از دو برابر داشته است. پس به نظر شما برای رسیدن به یک ثبات قیمت و ارزان ترین قیمت نخود صادراتی کرمانشاه چه راهکاری وجود دارد؟

خوب است بدانید گاهی اوقات شما خریدار گرامی می توانید با حذف برخی هزینه های اضافه این افزایش قیمت نخود صادراتی کرمانشاه را تا حدودی کاهش دهید و از فروش این محصول در بازارهای خارجی به حاشیه سود بیشتری دست پیدا کنید.

تنها کافیست با ما در ارتباط باشید تا کوتاهترین راه رسیدن به سود بیشتر در زمینه تجارت نخود در بازارهای خارجی را در اختیار شما قرار دهیم و با ارائه لیست قیمت نخود صادراتی در سال ۱۴۰۱ در ارزان ترین نرخ بازار، شما را برای رساندن به یک تجارت شیرین و پرسود راهنمایی نماییم.

از طریق ارتباط با کارشناسان فروش حبوبات داریا مناسب ترین لیست قیمت نخود صادراتی در سال ۱۴۰۱ را دریافت کنید.

قیمت نخود 99

انواع نخود کرمانشاه از نظر سایز

از زمان های دور تا به امروز استان کرمانشاه به همراه بسیاری شهرهای این منطقه غربی به عنوان برترین تولید کنندگان نخود در کشور معرفی شده اند که در بازارهای فروش حبوبات عمدتاً نخود کرمانشاه به عنوان با کیفیت ترین نخود موجود در بازار ایران با سایزها و نام های مختلفی عرضه می شود.

اما لازم است بدانید که این نام گذاری و همچنین نرخ گذاری  قیمت نخود بیشتر از هر فاکتور مهم دیگری بر اساس سایز بندی نخود کرمانشاه صورت می گیرد. در واقع نخود های کرمانشاهی از سایز ۵ تا سایز ۱۰ میلیمتر تولید می شوند که بنا به یک دسته بندی کلی می توان به نمونه های ذیل اشاره نمود:

  • سایز ۵- ۶ میلیمتر را نخود فلافلی
  • سایز ۶- ۷ میلیمتر را نخود پاییزه
  • سایز ۷- ۸ میلیمتر را نخود سه خان
  • سایز ۸- ۹ را نخود دوخان

و سایز ۱۰ را نخود تک خان یا همان نخود آبگوشتی که درشت ترین سایز نخود کرمانشاهی است می نامند. پس در اعلام قیمت روز نخود صادراتی کرمانشاه لازم است تا خریدار در ابتدا سایز و نوع نخود را در نظر بگیرد تا ما بتوانیم بروزترین لیست قیمت نخود  کرمانشاهی را از طریق روش های مختلف خدمتشان ارائه بدهیم. از این رو توضیحات کوتاهی در مورد نخود سه خان و دو خان داده ایم که پیشنهاد می دهیم مقاله نخود سه خان کرمانشاه را مطالعه فرمایید.

البته فراموش نکنید که طی تحقیقات انجام شده معمولاً قیمت نخود در شش ماهه اول سال ارزان تر از شش ماهه دوم سال می باشد. پس در اعلام لیست قیمت روز نخود صادراتی کرمانشاه بهتر است نرخ ها را با روزها و هفته های گذشته مقایسه کنید و نه با ماه های و سال های گذشته؛ زیرا این روزها ممکن است قیمت نخود حتی به صورت روزانه و ظرف ۲۴  ساعت، تغییراتی قابل چشم گیری داشته باشد.

فروش انواع نخود کرمانشاه

خرید نخود کرمانشاه عمده از تولید کننده

قطعاً زمانی که شما قصد دارید حجم زیادی از نخود کرمانشاه را خریداری نمایید، اولین راهکاری که به ذهنتان خطور می کند خرید نخود کرمانشاه به صورت فله از بازارهای سنتی می باشد.

اما آیا می دانید که نخود جزو حبوباتی به شمار می آید که نمونه های زیادی از آن با کیفیت های مختلف در بازار یافت می شود و معمولاً می تواند هر کدام از نمونه ها در سایزهای مختلفی باشند؟

از طرفی دیگر هر کدام از نخودها زمان پخت معینی دارند پس قطعاً ترکیب کردن نخودهای پارساله و امساله می تواند نارضایتی های زیادی را برای مصرف کنندگان به وجود آورند که این مسئله ممکن است تجارت شما را با مشکلات متعددی موجه کند.

با این وجود ممکن است در برخی از بازارهای سنتیِ فروش نخود فله برخی از افراد سود جو به محتویات درون بسته دستبرد زده و نخودهای مرغوب را با میزان مشخصی نخود نامرغوب و یا نخودهای سال گذشته ترکیب کنند و یا نخودها را در شرایط نامناسبی نگهداری کرده باشند که باعث افت کیفیت محصول مانند

  • کرم زدگی
  • جدا شدن پوسته از دانه های نخود در زمان پخت
  • ترکیب شدن نخود های ریز با نخودهای درشت
  • آفت زدگی
  • هجوم حشرات

و… شده باشد. در صورتی که امروزه با توجه به دسترسی آسانی که می توان با تولید کنندگان معتبر نخود های فله در کشور از جمله مجموعه حبوبات داریا داشت، شما می توانید با انتخاب یک راهکار مناسب علاوه بر صرف هزینه های کمتر، به بهترین نخود کرمانشاه به صورت :

  • بوجاری شده
  • سورت شده
  • پولیش شده
  • امساله و تازه برداشت شده
  • با سایز بندی های یکدست و یک اندازه
  • در پاکت های بسته بندی پلمپ
  • بدون هیچ نوع ضایعات و خرابی های ممکن
  • فاقد نیم دانه
  • خوش طعم بدون هیچ نوع له شدگی و جدا شدن پوسته از دانه نخود
  • به رنگ کرم روشن بدون هیچ نوع سطح چروکیدگی و داشتن رگه تلخ
  • دارای زمان پخت یکسان برای تمام دانه های نخود

با بهترین مرغوبیت بسته بندی بدون نفوذ هوا و رطوبت به درون بسته  دارای پاکت های کاملا پلمپ شده با درج اطلاعات لازم برای مشتری و بسیاری ویژگی های بارز دیگر دست پیدا کنید.

بنابراین ما به شما پیشنهاد می دهیم خرید عمده نخود کرمانشاه را از تولید کنندگان دست اول این محصول مانند مجموعه حبوبات داریا انجام دهید تا بتوانید با خیالی آسوده مرغوب ترین نخود کرمانشاه را با ضمانت و قیمت مناسب به دست آورید.

تنها کافیست با ما در تماس باشید تا در صورت نیاز تازه ترین لیست قیمت نخود روز صادراتی کرمانشاه را به شما ابلاغ نماییم و سپس مرغوب ترین نخود این خطه از غرب کشور را در اختیار شما قرار دهیم.

با ما تماس بگیرید و خرید نخود کرمانشاه را به صورت عمده در بسته بندی های مناسب و تجاری تهیه نمایید

فروش بهترین نخود صادراتی ایران

بهترین نخود صادراتی ایران

با توجه به تقاضای مختلفی که در کشورهای جهان از خرید حبوبات وجود دارد، بنابراین هر کدام از بازارهای خارجی نمونه های مختلفی از این حبوبات را در سایزهای مختلف مورد پسند خود قرار داده اند.

به طور مثال بازارهای فروش حبوبات در کشور عراق معمولاً از نخود کرمانشاه در سایز ۷-۸ و ۹ با نام نخود سه خان  استقبال خوبی داشته اند و یا مصرف کنندگان در کشور افغانستان بیشتر از نخود ۸ و ۹ و حتی نخود سایز ۱۰ استفاده می کنند.

بنابراین نمی توان گفت که به طور دقیق بهترین نخود صادراتی ایران کدام نوع و سایز می باشد و به طور حتم یک تاجر با صادرات کدام نوع نخود می تواند سهم بیشتری از صادرات نخود را به دست آورد.

در این راستا چنانچه می خواهید در حوزه عرضه نخود صادراتی ایران به موفقیت های چشم گیری برسید و  در این عرصه گوی میدان را از رقبای تجاری خود بگیرید به شما توصیه می کنیم در ابتدا بازارهای هدف خود را مشخص کنید و مطابق با نیاز مصرف کنندگان کشور مقصد همچنان سایز و نوع نخود کرمانشاه را تهیه نمایید.

در این صورت شما می توانید به طور دقیق قیمت نخود مورد نظر خود را بررسی کنید و با تهیه حجم عمده ای از محصول درخواستی خود به جایگاه مهمی از تجارت برون مرزی دست پیدا کنید.

با کارشناسان ما در شرکت داریا ارتباط برقرار کنید تا در صادرات نخود به بازارهای خارجی بتوانید با ریسک کمتر و اطمینال بیشتر فعالیت کنید

صادرات نخود کرمانشاه به عراق

نخود کرمانشاه از جمله اقلامی به شمار می آید که این روزها صادرات حجم زیادی از این محصول باعث ارزآوری به کشور شده است و سالانه با صادرات میلیون ها تن نخود در سایزهای ۷ تا ۹ به بازارهای کشور عراق همچنان ما توانسته ایم به جایگاه اقتصادی مهمی در این زمینه دست پیدا کنیم.

در واقع کشور عراق مهم ترین بازار هدف صادرات نخود کرمانشاه برای ایران به حساب می آید که امروزه تعدادی از مرزهای ایران مانند مرز شلمچه و مهران و همچنین مرز پرویز خان و باشماق به انجام این کار اختصاص داده شده است.

البته خوب است بدانید برای صادرات نخود کرمانشاه به شهرهای کربلا و بغداد بیشتر از مرزهای مهران و شلمچه تردد انجام می گیرد و برای صادرات این محصول به بازارهای فروش اقلیم های کردستان مانند شهر سلیمانیه از مرزهای پرویز خان و باشماق صادرات انجام می شود.

پس برای رسیدن به یک تجارت مطلوب پس از شناخت محصول پرطرفدار در بازارهای هدف و بررسی قیمت نخود روز کرمانشاه جهت صادرات، بهتر است کوتاهترین راه رسیدن به شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید تا با پرداخت هزینه های حمل و نقل از حاشیه سود بیشتری بهره ببرید.

در این راستا می توانید با کارشناسان ما در حبوبات داریا تماس گرفته و از مشاوره های رایگان ما برای صادرات نخود به شهرهای عراق بهره مند شوید.

صادرات نخود کرمانشاه به افغانستان

این روزها یکی از مهم ترین مشتریان عمده نخود کرمانشاه،  بازارهای فروش در کشور افغانستان می باشد. در واقع این کشور از نخود کرمانشاه با سایز ۹ – ۸ و سایز ۱۰  اسقبال خوبی داشته است و سبب شده تا  همچنان ارزی آوری قابل توجهی برای کشورمان فراهم شود.

بنابراین کشور افغانستان می تواند یک بازار هدف بسیار مناسب برای شما باشد و سالانه با صادرات چندین تن از درشت ترین نخود کرمانشاه از مرزهای دوغارون واقع در خراسان جنوبی و همچنین مرز میل ۷۸ یا همان مرز ماهیرود به این کشور سهم عمده ای از صادرات نخود در کشور را  به خود اختصاص دهید.

البته توجه داشته باشید که یک محصول مرغوب و با یک بسته بندی ایده آل می تواند جایگاه مهم تری را در بین رقبای تجاری خود پیدا کند. پس برای رسیدن به موفقیت های عالی در حوزه صادرات نخود کرمانشاه به کشور افغانستان و سایر کشورهای جهان به شما پیشنهاد می دهیم ضمن بررسی قیمت نخود کرمانشاه حتما به کیفیت محصول و نوع پاکت بسته بندی محصول اهمیت بسزایی دهید.

قیمت نخود صادراتی در سال ۱۴۰۱

در  مقوله صادرات نخود کرمانشاه به بازارهای برون مرزی مهم ترین  مسئله، بعد از بیان کیفیت همچنان بحث قیمت نخود فله در بازار  داخلی و ارائه لیست قیمت روز نخود صادراتی به بازارهای هدف می باشد.

اما آنچه که در این میان حائز اهمیت است مواردی از قبیل:

  • بررسی قیمت نخود فله در بازار جهت تهیه مواد اولیه شرکت های تولید کننده
  • قیمت بارگیری محصول
  • قیمت گمرک
  • نوع جنس به کار رفته در بسته بندی محصول
  • میزان مسیر مبداء تا مقصد

و بسیاری موارد دیگر است که همگی می توانند قیمت نهایی حجم مشخصی از  نخود کرمانشاه را در بازارهای خارجی با نوسانات قابل توجهی همراه سازند.

به فرض مثال قیمت نخود در اردیبهشت سال ۹۹ حدودا کیلویی ۶ تا ۱۰ هزار تومان بود در صورتی که همین محصول در پاییز سال ۹۹ به کیلویی ۱۵ تا ۲۲ هزار تومان رسیده است.

از طرفی دیگر میزان مسیر حمل بار می تواند بر این قیمت گذاری این محصول نقش مهمی را ایفاء کند مثلا در پاییز سال ۹۹ یک تریلی ۲۵ تنی پس از بارگیری از کرمانشاه به مقصد مرز دوغارون و یا مرز ماهیرود مبلغی در حدود  ۱۴ تا ۱۵ میلیون تومان را در بر خواهد گرفت در صورتی که همان میزان از بار نخود پس از بارگیری از انبار کرمانشاه  به مقصد پرویز خان و یا مرز باشماق  هزینه ای نزدیک به ۹ تا ۱۰ میلیون تومان را برای خریدار به همراه خواهد داشت که البته این قیمت حمل و نقل نیز برای مرزهای شلمچه و مهران هم در چنین نرخی انجام می گیرد.

و اما در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز با روند افزایشی قیمت ها علاوه بر افزایش قیمت نخود ۱۴۰۱، دیگر نرخ ها نیز افزایش یافته و این محصول را باید با افزایش چند درصدی نسبت به سال های گذشته تهیه کنید.

با همکاری کارشناسان ما در حبوبات داریا محموله صادراتی خود را با کمترین نرخ به مرزهای خارج از ایران حمل کنید

مزیت خرید نخود صادراتی از حبوبات داریا

با توجه به تمام مباحثی که در مورد قیمت نخود صادراتی و بهترین نوع نخود کرمانشاه برای صادرات بیان کردیم به طوری کلی می توان گفت یک شرکت تولید کننده معتبر مانند واحد تولیدی داریا می تواند کلیه مسیرهای یک تجارت پر سود در زمینه صادرات نخود کرمانشاه را برای شما هموار سازد.

زیرا ما با شناخت کاملی که در مورد قوانین گمرک و ملزومات صادرات انواع حبوبات به خارج از مرزهای ایران داریم می توانیم مزیت های زیادی از قبیل

  • توان تامین انواع نخود کرمانشاه در طول سال
  • ارائه هر نوع سایز نخود مطابق با درخواست مشتری
  • انجام کارهای گمرکی
  • اجرای بسته بندی های مرغوب همراه با پلمپ گمرکی
  • قبول چاپ برند مشتری بر روی بسته بندی های شرکت داریا
  • ساخت کلیشه چاپ به همراه لوگوی مخصوص و نام شرکت سفارش دهنده محصول
  • تهیه کیسه های۳۰ کیلویی و تغییر وزن آنها در کیسه های ۱۵ کیلویی، ۲۰ کیلویی و هر وزن دیگری که مورد نظر مشتری باشد.
قیمت نخود صادراتی ایران

و بسیاری مزایای دیگر با کمترین هزینه و به سادگی در اختیار شما قرار دهیم. تنها کافیست با استفاده از شماره های درج شده در وب سایت داریا و یا توسط شبکه های اجتماعی  با ما ارتباط برقرار کنید تا ما همواره در کنار شما بتوانیم یک صادرات پر سود را برای شما رقم بزنیم.

نتیجه گیری

صادرات نخود به دیگر کشورهای مورد هدف امر بسیار مهمی است که باید قبل از هر اقدامی تمامی جوانب را سنجید. اما تهیه بهترین نخود صادراتی در ایران یعنی همان نخود صادراتی کرمانشاه در کنار دریافت ارزان ترین قیمت روز نخود صادراتی کرمانشاه و ارائه قیمت های رقابتی در بازارهای خارجی می تواند عامل مهمی برای موفقیت در این مسیر و کسب محبوبیت در میان مشتریان شما باشد.

قیمت روز نخود صادراتی کرمانشاه Read More »

خرید لوبیا قرمز خمین عمده از درب کارخانه

قیمت روز لوبیاقرمزخمین

قیمت خرید لوبیا قرمز خمین عمده از درب کارخانه چند است؟ نرخ فروش عمده این محصول در بازار امروز چند است؟ از کجا می توان مناسب ترین قیمت خرید لوبیا قرمز خمین را به دست آورید؟ بهترین سایت خرید اینترنتی لوبیا قرمز عمده با قیمت مناسب کدام است؟

خرید لوبیا قرمز خمین به صورت عمده

این روزها یکی از اصلی ترین حبوبات خریداری شده در سبد غذایی خانوارهای ایرانی لوبیا قرمز است. چون استفاده از این نوع لوبیا در بیشتر آش ها و انواع خورشت ها مرسوم تر می باشد. به همین علت کشاورزان اقصی نقاط کشور به کاشت و برداشت این محصول با نام های لوبیا قرمز گلی، لوبیا قرمز جگری و… مشغول هستند.

در این میان شهرهای ازنا، الیگودرز، خمین، خنداب و… مهمترین قطب تولید لوبیا قرمز در ایران به شمار می آیند. اما جالب است بدانید ‌که مرغوب ترین لوبیا قرمزهای تولید شده در این مناطق با نام لوبیا قرمز خمین خرید و فروش می شوند. چون دانه های لوبیا قرمز خمین معمولا  سایز درشت و یک اندازه ای دارند. همچنین طعم آنها نسبت به لوبیاهای مناطق دیگر کشور خوشمزه تر است.

پس لوبیا قرمز خمین به صورت بوجاری، دستچین و حتی به صورت خرمنی در بالاترین کیفیت برای مصارف مختلف به کار می رود. از این رو در بازارهای خرید و فروش عمده حبوبات کشور عمدتا خرید لوبیا قرمز خمین به صورت عمده و دستچین رونق بسیار زیادی دارد.

بنابراین امروزه عمده فروشان و تامین کنندگان زیادی به دنبال خرید لوبیا قرمز خمین به صورت عمده هستند. البته ناگفته نماند که میزان تولید لوبیا قرمز داخلی نمی تواند تامین کننده نیاز بازار باشد به همین دلیل دولت با وارد کردن لوبیا قرمز اتیوپی و لوبیا قرمز قرقیزستان با کیفیت های متوسط سعی کرده است تا نیاز بازارهای داخلی را برطرف کند.

اما با توجه به کیفیتی که لوبیا قرمز خمین دارد قطعاً قیمت خرید لوبیا قرمز خمین به صورت عمده نسبت به قیمت خرید عمده لوبیا قرمز های وارداتی با کیفیت متوسط و پایین نرخ بالاتری دارد. اما به هر حال خرید عمده لوبیا قرمز خمین از درب کارخانه ارزان تر از هر نوع خرید دیگری است. چون خرید مستقیم لوبیا قرمز خمین از درب کارخانه مزایای بسیاری  دارد مانند:

  • کم شدن هزینه ها
  • موجودی انبار در زمان کمبود لوبیا قرمز
  • خرید آسان از کارخانه های داخلی
  • خرید بدون واسطه
  • امکان خرید آنلاین
  • تازه بودن محصول
  • دستچین و بوجاری بودن محصول
  • پولیش بودن محصول
  • مناسب برای بسته بندی
  • بدون ضایعات و مناسب برای فروش های خرده و عمده
  • و غیره

فروش لوبیا قرمز

خرید لوبیا قرمز خمین با قیمت درب کارخانه

لوبیا قرمز یکی از پرمصرف ترین و پرفروش ترین حبوبات در کشور است. معمولا این نوع لوبیا کیفیت فوق العاده ای دارد و در سایزهای مناسبی به صورت عمده و خرده عرضه می شود. اگر چه در ایران مناطق بسیاری مانند:

  • ازنا
  • الیگودرز
  • زنجان
  • اقلید فارس
  • خنداب
  • و…

تولید کننده لوبیا قرمز هستند ولی شهر خمین واقع در استان مرکزی آب و هوای مناسب تر و البته خاک حاصلخیرتری برای کاشت و برداشت لوبیا قرمز دارد. از طرفی شهر خمین یک منطقه سردسیر است پس چون لوبیا قرمز نوعی گیاه سرما دوست است بنابراین سردی آب و هوای خمین باعث افزایش رشد انواع لوبیا قرمزهای مرغوب و خوش طعم در این منطقه شده است.

بنابراین سالانه شهرستان خمین حجم زیادی از لوبیا قرمز کشور را با بالاترین کیفیت تامین می کند. به همین دلیل امروزه انواع لوبیا قرمز خمین به شکل دستچین و بوجاری شده توسط کارخانجات بسته بندی در بازارهای داخلی عرضه می شود. همچنین برای صادرات می تواند بهترین گزینه باشد.

دقت کنید که لوبیا قرمز خمین جزو مرغوب ترین محصولات کشاورزی ایران است که سالهاست توانسته رضایت تعداد زیادی از مشتریان را جلب کند. اما فراموش نکنید که لوبیا قرمزهای خمین به صورت خرمنی با مقداری ضایعات و سنگریزه وارد کارخانه های بوجاری می شوند.

سپس لوبیا های شکسته شده، رنگ پریده، کرم خورده و پلاسیده شده با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات جدا می شوند. در نهایت تمیزترین و یکدست ترین لوبیا قرمز خمین روانه بازارهای فروش می شود. به همین علت است که همیشه قیمت عمده حبوبات کارخانه ای نسبت به حبوبات خرمنی در نرخ بالاتری به فروش می رسد. ولی در فروشگاه های زنجیره ای و مغازه های محلی معمولا با اضافه کردن برخی هزینه ها مثل:

  • هزینه های انبارداری
  • برندسازی و بسته بندی های متنوع
  • هزینه حمل و نقل
  • کرایه مغازه
  • دستمزد نیروی انسانی

و بسیاری هزینه های اضافه دیگر قیمت لوبیا قرمز خمین نسبت به قیمت درب کارخانه در نرخ بالاتری عرضه می شود‌. پس اگر قصد خرید لوبیا قرمز خمین با قیمت درب کارخانه به صورت عمده را دارید لازم است بدانید که بهترین زمان خرید لوبیا قرمز خمین به صورت عمده هنگام برداشت این محصول در منطقه خمین است. اگر چه  شما می توانید حجم زیادی از انواع لوبیا قرمز خمین را به صورت عمده از مراکز مختلفی مثل:

  • بنکداران
  • عمده فروشی ها
  • نمایندگی های فروش
  • و غیره

تهیه کنید. اما در حقیقت خرید عمده  لوبیا قرمز خمین از درب کارخانه خیلی ارزان تر از سایر مراکز دیگر است. همچنین محصول خریداری شده با اطمینان کامل یکدست و تمیز می باشد. از طرفی شما با خرید عمده لوبیا قرمز خمین با قیمت درب کارخانه می توانید بسیاری از واسطه ها و دلالان را از معامله خود حذف کنید. سپس تناژ بالایی از لوبیا قرمز خمین را به طور مستقیم در کمترین نرخ بازار به دست آورید. ‌

در این میان اگر قد خرید لوبیا قرمز خمین را بدون واسطه و با قیمت کف بازار از کارخانه دارید می توانید با کارشناسان فروش ما در داریا تماس بگیرید. ما در شرکت بازرگانی داریا ضمن فروش عمده انواع حبوبات ایرانی و خارجی و سال ها فعالیت درخشان در عرضه تامین حبوبات عمده با قیمت مناسب، این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید بهترین لوبیا قرمز خمین را بدون پرداخت هزینه های واسطه گری و مستقیما از کارخانه با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

خرید لوبیا قرمز خمین

قیمت روز لوبیا قرمز خمین

قیمت لوبیا قرمز عمده خمین در بازارهای مختلف کشور نرخ متفاوتی دارد. چون قیمت روز لوبیا قرمز خمین بر اساس پارامترهای مختلفی از جمله:

  • نرخ ارز دولتی
  • میزان نرخ تورم
  • میزان عرضه و تقاضا
  • شرایط اب و هوایی منطقه
  • فصل خرید
  • میزان صادرات
  • میزان واردات لوبیا قرمز خارجی
  • خرید مستقیم از فروشندگان عمده
  • حجم تولید
  • و غیره

در هر نقطه از کشور تعیین می شود. در صورتی که لوبیا قرمز خمین نسبت به انواع لوبیا قرمز خارجی و حتی برخی لوبیاهای کشت شده در ازنا، الیگودرز، فارس و غیره مشتری پسند تر است و طعم مطلوب تری دارد. به همین دلیل قیمت روز لوبیا قرمز خمین در نرخ بالایی خرید و فروش می شود.

اما به طور کلی قیمت لوبیا قرمز فله خمین در کیسه های ۳۰ کیلویی از درب کارخانه می تواند بسیار با صرفه تر از قیمت لوبیا قرمز خمین به شکل بسته بندی شده و خریدهای خرده باشد. چون در خریدهای مستقیم از درب کارخانه مطمئنا دست خیلی از واسطه ها کوتاه می شود. از طرفی مستقیما با فروشندگان اصلی در ارتباط هستید. از این رو شما با خرید حبوبات فله از درب کارخانه می توانید به سود قابل توجهی برسید.

این روزها معمولا بازاریان برای عمده فروشی و تهیه لوبیا قرمز خمین به صورت فله به شهرستان خمین سفر میکنند. یا اینکه به سراغ نمایندگی های عرضه لوبیا قرمز خمین در مناطق مختلف می روند. چون این گروه از افراد به دنبال باکیفیت ترین لوبیا قرمز خمین با ارزان ترین قیمت روز هستند.

در صورتی که امروزه به علت نوسانات بازار مدام نرخ فروش حبوبات خصوصا قیمت روز لوبیا قرمز خمین در حال تغییر است‌. حتی گاهی اوقات افرادی با فعالیت های غیر قانونی مثل احتکار و یا مخلوط کردن لوبیاهای کهنه و بی کیفیت با لوبیاهای تازه خمین تلاش  میکنند محصول خود را در زمان های مختلف سال با قیمت های مختلفی عرضه کنند.

در واقع این افراد تصمیم دارند تا توجه خریداران خرده و عمده را به سمت خود بکشانند. از این رو نوسانات زیادی در قیمت روز لوبیا قرمز خمین اتفاق افتاده است. پس اگر تمایل دارید تازه ترین لوبیا قرمز خمین را با مناسب ترین قیمت روز بازار تهیه کنید. همچنین از سو استفاده های دلالان به دور باشید به شما پیشنهاد می دهیم قبل از خرید این محصول حتما با قیمت روز آن در مراکز معتبر آشنا شوید.

سپس با بررسی کیفیت محصول و با توجه به حجم خرید خود قیمت نهایی را بسنجید تا خریدی رضایت بخش تر داشته باشید. در این میان شما می توانید با ما در مجموعه داریا تماس بگیرید تا در هر ساعتی از روز جدیدترین لیست قیمت لوبیا قرمز خمین و قیمت سایر حبوبات عمده را در اختیارتان قرار دهیم.

ضمن اینکه می توانید قیمت محصولات ما را با توجه به کیفیت آن در بازار مقایسه کنید و در نهایت با خیالی آسوده برای خرید اقدام نمایید.

قیمت فروش عمده لوبیا قرمز خمین در بازار

لوبیا قرمز خمین یکی از بهترین لوبیا قرمزهای کشت شده در ایران است. این محصول مدت زمان پخت کمی دارد و دارای طعم و بافت مناسبی است. به همین دلیل در بازارهای فروش داخلی لوبیا قرمز خمین به عنوان یک نوع لوبیا قرمز درجه ۱ و اعلا شناخته می شود. پس در سراسر کشور خرید و فروش لوبیا قرمز خمین به صورت کیلویی و عمده رونق بسیار خوبی دارد.

اما اگر می خواهید بدانید قیمت لوبیا قرمز کیلویی در بازار عمده فروشی امروز چند است؟ لازم است قیمت این محصول را از مراکز معتبر جویا شوید. خبر خوب اینکه دیگر نیازی نیست مثل گذشته ها شخصا برای دریافت قیمت فروش عمده لوبیا قرمز خمین به بازار عمده فروشی مراجعه کنید.

بلکه با چند کلیک ساده و به راحتی می توانید قیمت روز خرید عمده لوبیا قرمز خمین را دریافت کرده و پس از برری دقیق قیمت ها بهترین مرکز را برای خرید انتخاب نمایید. اما به خاطر داشته باشید که قیمت فروش عمده لوبیا قرمز خمین در بازار بسته به شرایط مختلفی می تواند نرخ بالا و پایینی داشته باشد.‌ فراموش نکنید که این نوع حبوبات در بازار به صورت بسته بندی و فله عرضه می شود‌ و هر محصولی می تواند از نظر کیفی در سطح متفاوتی باشد. ضمن اینکه یکدست بودن محصول، تازه و کهنه بودنش و موارد بسیاری می تواند قیمت خرید و فروش ان را در بازار دستخوش تغییر کند.

‌ بنابراین مسلم است که قیمت فروش عمده لوبیا قرمز خمین در بازارهای سراسر کشور نرخ یکسانی نداشته باشد. چرا که قیمت لوبیا قرمز در بازار امروز به صورت عمده و خرده به عوامل مختلفی مانند:

  • میزان عرضه و تقاضا
  • نوسانات ارز دولتی
  • نرخ تورم در کشور
  • میزان واردات لوبیا قرمز از کشورهای قزاقستان و اتیوپی
  • نحوه خرید
  • نوع کیسه های بسته بندی
  • و غیره

بستگی دارد.  ولی به طور کلی هر چقدر تناژ خریداری شده شما بیشتر باشد مطمئنا خرید شما بیشتر شامل تخفیفات بیشتری می شود. در نتیجه قیمت نهایی معامله شما پر سودتر خواهد شد. پس شم هم می توانید به راحتی قبل از خرید لوبیا قرمز خمین سعی کنید جدیدترین لیست قیمت روز لوبیا قرمز را از کارشناسان ما در بازرگانی داریا درخواست کنید.

ضمنا فراموش نکنید که خرید لوبیا قرمز خمین عمده از درب کارخانه یک محصول باکیفیت و عالی به حساب می آید. چون حبوباتی که از طریق کارخانجات بوجاری عرضه می شوند کاملا یکدست، یک رنگ و عاری از هر گونه گرد و خاک، سنگریزه و خار و خاشاک هستند. از طرفی حبوبات کارخانجات به صورت براق یا همان پولیش و کاملا تمیز شده عرضه می شوند. پس تمامی این اقدامات می تواند علاوه بر تغییر قیمت باعث جلب رضایت شما به عنوان یک خریدار عمده شود.

خرید اینترنتی لوبیا قرمز عمده از سایت داریا

سالهاست که خرید و فروش انواع حبوبات از جمله خرید عمده لوبیا قرمز به صورت سنتی و محلی انجام می شو‌د. اما این روزها با توجه به گسترش روز افزون اینترنت و ارتباطات از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی نیز خرید اینترنتی حبوبات طرفداران زیادی پیدا کرده است‌. چون خرید های آنلاین بسیار آسان و سریع انجام می شوند.

از طرفی می توانید بدون هیچ شناختی به تامین کنندگان اصلی حبوبات دسترسی پیدا کنید سپس از دورترین نقطه کشور کیفیت و قیمت محصول را با چندین نمونه دیگر مقایسه کنید. بنابراین شما با چند کلیک و شناخت چند سایت معتبر می توانید انواع حبوبات عمده و خرده از جمله خرید اینترنتی لوبیا قرمز را انجام دهید. اما زمانی شما از خرید اینترنتی انواع لوبیا قرمز راضی می شوید که قبل از خرید محصول مورد نظر خود حتما قیمت روز حبوبات مثلا قیمت روز لوبیا قرمز خمین را بررسی کنید. سپس محصول را از جهات مختلفی مانند:

  • یکدست بودن لوبیا
  • رنگ لوبیا
  • ریز و درشت بودن محصول
  • کهنگی و تازگی لوبیا
  • میزان خرابی و شکستگی محصول
  • و غیره

با سایر فروشگاه های دیگر مقایسه کنید. در نهایت مرغوب  ترین لوبیا قرمز را در ارزان ترین قیمت تهیه کنید. به همین منظور ما در بازرگانی داریا می توانیم به شما اطمینان دهیم که با کیفیت ترین لوبیا قرمز خمین را با درشت ترین سایز و ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهیم. پس به شما توصیه میکنیم اگر هیچ شناختی به وب سایت های معتبر برای خرید عمده لوبیا قرمز خمین ندارید حتما خرید اینترنتی لوبیا قرمز عمده را از سایت داریا امتحان کنید. چون ما در این مجموعه با حذف واسطه ها و دلالان در بازارهای داخلی سعی کرده ایم خرید لوبیا قرمز خمین عمده از درب کارخانه‌ را با کمترین نرخ فروش برایتان فراهم کنیم. ضمن اینکه قیمت و کیفیت محصولاتمان را تضمین می کنیم و علاوه بر خرید اینترنتی، امکان خرید حضوری را نیز برای شما فراهم کرده ایم.

خرید لوبیا قرمز خمین عمده از درب کارخانه Read More »

خرید عمده برنج شهر خاطرات (هندی و پاکستانی)

برنج شهر خاطرات

خرید عمده برنج شهر خاطرات(هندی و پاکستانی ) از تامین کننده اصلی قیمت بسیار مناسبی دارد.  شما با خرید عمده برنج شهر خاطرات بدون واسطه ضمن استفاده از تخفیفات ویژه می توانید مناسب ترین نرخ فروش عمده این محصول را در بازار به دست بیاورید.

انواع برنج شهر خاطرات خارجی

سالهاست که برنج یکی از پرفروش ترین غلات در ایران است. زیرا بخش مهمی از سبد غذایی بسیاری از خانوارها را به خود اختصاص می دهد. به همین دلیل حجم تولید انواع برنج ایرانی در داخل کشور پاسخگوی نیاز خانوارهای ایرانی نیست. پس دولت مجبور است برای تامین نیاز مردم اقدام به وارد کردن برنج های وارداتی کند.

از این رو کشورهای هند و پاکستان مهم ترین صادر کنندگان برنج های دانه بلند به کشور ایران هستند. یکی از معروف ترین برنج های خارجی در بازارهای داخلی برند شهر خاطرات است. این برند یکی از محبوب ترین برنج های توزیع کننده در مراکز مختلف کشور مثل:

  • هتل ها
  • رستوران ها
  • پادگان ها
  • بیمارستان ها
  • شرکت ها
  • سازمان ها
  • و غیره

است. در واقع امروزه برنج هندی ۱۱۲۱شهر خاطرات و برنج پاکستانی ۳۸۶ شهر خاطرات به عنوان دو نمونه برنج خارجی دارای کیفیت بالایی در بازار به شمار می روند. همچنین توانسته رضایت بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کنند.

چون در طول سال قیمت خرید عمده برنج شهر خاطرات(هندی و پاکستانی) همیشه کمتر از قیمت انواع برنج ایرانی است. در حالی که برنج های خارجی شهر خاطرات به خوبی ری کرده و ظاهر بسیار مناسبی دارند‌. در نتیجه بسیار مجلس پسند بوده و مورد رضایت مهمانان زیادی قرار دارند. به همین دلیل این روزها تقاضا برای خرید انواع برنج شهر خاطرات خارجی بسیار بالا است.

کیفیت برنج شهر خاطرات

برنج شهر خاطرات یکی از مرغوب ترین برنج های باسماتی وارداتی است که دانه بلند بوده و طعم بسیار دلپسندی دارد. رنگ دانه های برنج هندی و پاکستانی با مارک شهر خاطرات سفید و کدر است اما به خوبی قد کشیده و ری میکند. همچنین دانه های آن یکدست و یک اندازه هستند و ظاهر بسیار مناسبی دارند.

معمولا برنج های خارجی شهر خاطرات در مدت زمان مناسبی طبخ می شوند و  هیچ گاه شفته یا له نمی شوند. این نوع برنج های مرغوب بعد از پخته شدن به صورت دانه دانه و جدا از هم هستند. کیفیت برنج شهر خاطرات آنچنان بالاست که شما در کیسه های آن هیچ نوع ضایعات مانند:

  • دانه شکسته یا همان نیم دانه
  • برنج قرمز رنگ
  • سنگ ریزه
  • خاک و خاشاک

و هر نوع ضایعات دیگری وجود ندارد. پس به راحتی بدون پاک کردن در کمترین زمان قابل استفاده است‌. نکته مهمی که وجود دارد اینکه اگر ۱ کیلو برنج ایرانی برای ۱۰ نفر جوابگو باشد ولی برنج هندی و پاکستانی شهر خاطرات به دلیل ری کردن زیاد می تواند نیاز ۱۲ نفر را برطرف کند.

پس مطمئنا خرید عمده برنج هندی و پاکستانی شهر خاطرات برای بسیاری از مصرف کنندگان مقرون به صرفه است.  اگر بخواهیم در مورد کیفیت برنج شهر خاطرات بیشتر صحبت کنیم باید گفت بارگیری این نوع برنج در کیسه های ۱۰ کیلویی انجام می شود پس مطمئنا حمل و نقل برنج شهر خاطرات بسیار آسان است. 

همچنین به دلیل کیفیت بالای جنس کیسه های برنج شهر خاطرات در زمان نگهداری و انبار کردن حجم زیاد این محصول  هیچ نوع رطوبت و یا نور خورشیدی به درون کیسه های برنج نفوذ نمیکند. در نتیجه می توانید تا چندین سال برنج هندی و پاکستانی شهر خاطرات را بدون هیچ نگرانی مانند شپشک زدن و یا کپک زدگی نگهداری کنید.

به همین دلیل برنج هندی و پاکستانی با برند شهر خاطرات توانسته در بازارهای فروش ایران به جایگاه مخصوصی برسد. همچنین این محصول در مراکز عرضه کننده  بسیاری مانند:

  • فروشگاه های زنجیره ای
  • بنکداران
  • تعاونی‌ها
  • و غیره

به صورت کیسه های ۱۰ کیلویی عرضه شود. بنابراین کیفیت برنج شهر خاطرات کاملا بی نظیر است و نسبت به قیمت برنج ایرانی در نرخ پایین تری قرار دارد‌. از این رو تمامی اقشار جامعه قدرت خرید برنج هندی و برنج پاکستانی شهر خاطرات را دارند. همچنین با طبخ انواع غذاهای خوشمزه به همراه برنج شهر خاطرات می توانید رضایت تمام افراد خانواده را به دست آورید.

برنج شهر خاطرات

قیمت روز برنج شهر خاطرات

دقت کنید که قیمت فروش برنج هندی و برنج پاکستانی با برند شهر خاطرات به پارامترهای متعددی مانند:

  • عرضه و تقاضا
  • قیمت برنج شهر خاطرات
  • میزان واردات
  • حجم تولید برنج ایرانی
  • قیمت برنج ایرانی
  • کیفیت محصول
  • و غیره

بستگی دارد. چنانچه میزان تقاضا برای تهیه این نوع برنج های وارداتی بالا باشد قطعا بازار خرید عمده برنج شهر خاطرات (هندی و پاکستانی ) رونق بسیار زیادی پیدا میکند. در نتیجه قیمت روز برنج شهر خاطرات  چه به صورت حضوری و چه به صورت خرید اینترنتی بالا می رود‌.

البته شما با انتخاب خرید آنلاین برنج شهر خاطرات می توانید تا حد زیادی در صرف هزینه های اضافه صرفه جویی کنید. از طرفی به طور مستقیم با تامین کنندگان اصلی برنج شهر خاطرات در ارتباط باشید. همچنین از هدر رفت وقت در مسافرت های جاده ای جلوگیری کنید.

البته چون شرکت شهر خاطرات بیشتر در حوزه توزیع برنج های دانه بلند باسماتی هندی و پاکستانی فعالیت میکند. پس قیمت روز برنج شهر خاطرات به طور مستقیم به نوسانات ارز دولتی و از همه مهمتر به قیمت دلار بستگی دارد. پس بالا رفتن قیمت دلار به طور حتم باعث افزایش قیمت انواع برنج شهر خاطرات می شود. از جمله عوامل دیگری که به طور مستقیم می تواند قیمت خرید عمده برنج شهر خاطرات (هندی و پاکستانی ) را دستخوش تغییرات زیادی کند. حجم سفارش برنج شهر خاطرات و هزینه حمل و نقل محصول به نقاط مختلف کشور است. البته مهمترین عوامل تاثیرگذاری که می تواند به طور دقیق قیمت روز برنج شهر خاطرات را مشخص کند عبارتند از:

  • نداشتن دانه های شکسته
  • عدم دانه های مغز گچی
  • رنگ دانه های برنج
  • طعم و عطر برنج
  • خوش پخت بودن 
  • تازگی و کهنگی برنج
  • و غیره

اما امروزه با توجه به استقبال زیادی که از خرید عمده برنج شهر خاطرات(هندی و پاکستانی ) صورت گرفته‌ است تجار و خریداران زیادی به دنبال دستیابی به جدیدترین لیست قیمت روز برنج هندی و پاکستانی شهر خاطرات هستند.

زیرا همیشه حضور واسطه ها می تواند قیمت انواع برنج خارجی و حتی قیمت برنج ایرانی را افزایش دهند. زیرا واسطه ها و دلالان سعی میکنند تا تناژ بالایی از برنج شهر خاطرات را با قیمت بسیار پایینی تهیه کنند. سپس با افزودن برخی هزینه های جانبی در نهایت همین محصول را با قیمت بالاتری در اختیار خریداران عمده و خرده قرار می دهند.

بنابراین بهتر است برای خرید عمده برنج شهر خاطرات به مراکزی مراجعه کنید که به طور مستقیم بدون حضور هیچ واسطه گری قابل  دسترسی هستند. در این میان ما در بازرگانی داریا از طریق روش های مختلف و آسان می توانیم نیاز شما را برطرف کنیم. از طرفی قبل از هر گونه معامله ای با شما مشاوره رایگان داشته باشیم.

خرید عمده برنج شهر خاطرات (هندی و پاکستانی) Read More »

قیمت عمده برنج آستانه درجه یک

قیمت عمده برنج آستانه اشرفیه

قیمت عمده برنج آستانه درجه یک بر اساس نوع و میزان تولید آن در کشور تعیین می شود. البته همیشه تنوع زیادی از برنج های آستانه اعلا و درجه یک وجود دارد که در فصل برداشت و یا با خرید مستقیم از تامین کننده، با کمترین نرخ بازار خرید و فروش می شود.

انواع برنج آستانه

برنج آستانه از جمله محصولات معروف و پرفروش در بازار برنج ایران است. در این میان باید گفت شهرستان آستانه اشرفیه یکی از مهمترین قطب تولید انواع برنج ایرانی است که هر سال حجم زیادی از برنج های مختلف مانند:

  • برنج صدری
  • برنج هاشمی
  • برنج علی کا‌ظمی
  • و غیره

را تولید و عرضه میکند. اما یکی از بهترین نوع برنجی که در این منطقه تولید می شود برنج دمسیاه استخوانی است. این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و اکثرا در برگزاری مراسم، طبخ غذا در هتل های لوکس و رستوران های درجه بالا استفاده می شود.

یکی دیگر از با کیفیت ترین انواع برنج آستانه برنج هاشمی است. سالهاست که سطح زیادی از زمین های زراعی آستانه زیرکشت برنج هاشمی هستند. این نمونه برنج ایرانی یکی از پرطرفدارترین برنج های آستانه است که در سایر شهرهای ایران هم فروش فوق العاده ای دارد.

معمولا دانه های برنج هاشمی به شکل کشیده هستند البته نسبت به برنج صدری دمسیاه کمی چاق تر دیده می شوند. خوب است بدانید رنگ برنج هاشمی مایل به کرم  می باشد و به خوبی ری میکند. به همین دلیل برنج هاشمی آستانه بسیار مهمان پسند و دلچسب است. اما فراموش نکنید که در بیشتر مراکز فروش برنج ایرانی در کنار برنج هاشمی نیز برنج صدری دم سیاه را هم به عنوان مرغوب ترین برنج آستانه می شناسند.

چون این نمونه برنج گیلان بسیار سبک است و پخت عالی دارد. به همین دلیل قیمت برنج صدری دمسیاه خصوصا کشت دوم برنج دمسیاه نسبت به سایر برنج های دیگر آستانه از جمله برنج هاشمی و برنج علی کاظمی نرخ بالاتری دار‌د.

یکی دیگر از برنج های معروف آستانه برنج علی کاظمی است شاید نام این نوع برنج ایرانی را کمتر از برنج هاشمی شنیده باشید. ولی در حقیقت برنج علی کاظمی از مرغوب ترین برنج های ایرانی است که عطر و طعم بی نظیری دارد. همچنین ماندگاری بالایی داشته و مدت ها بعد از پخته شدن حالت نرمی و سبکی خود را حفظ میکند.

بنابراین امروزه شما می توانید انواع برنج آستانه مثل برنج صدری، هاشمی، علی کاظمی و غیره را در کیسه های ۵ و ۱۰ کیلویی با قیمت مناسب خریداری کنید. البته به یاد داشته باشید ‌که قیمت عمده برنج آستانه درجه یک نسبت به خریدهای خرده انواع برنج آستانه در نرخ پایین تری قرار دارد. چون بیشتر مراکز فروش عمده برنج آستانه از جمله مجموعه بازرگانی داریا، برای فروش محصولات خود در حجم زیاد تخفیفات ویژه ای را قرار می دهند.

قیمت عمده برنج آستانه اشرفیه

برنج آستانه چه کیفیتی دارد؟

شاید بارها اسم برنج آستانه را شنیده باشید ولی آیا می دانید که برنج آستانه چه کیفیتی دارد؟ در واقع این محصول یکی از بهترین برنج های ایرانی است که نمونه های مختلف آن بیشتر از هر جای دیگری در استان گیلان منطقه آستانه اشرفیه کاشت و برداشت می شود. چون شهرستان آستانه دارای خاک بسیار حاصلخیزی است از طرفی همیشه آب و هوای معتدل و مساعدی دارد.

به همین دلیل نمونه برنج هایی که در آستانه اشرفیه تولید می شوند باکیفیت ترین برنج های مجلسی هستند. در حقیقت اکثر برنج های آستانه به اندازه خوبی قد می کشند و بعد از پخته شدن ظاهر بسیار مناسبی دارند. به همین سبب همیشه مورد توجه سر آشپزان زیادی قرار گرفته اند. بنابراین با استفاده از انواع برنج آستانه در بیشتر غذاهای ایرانی به سادگی می توانید لذت بخش ترین طعم را تجربه کنید.

خوب است بدانید که این نوع برنج ایرانی عطر و طعم فوق العاده ای دارند و در حوزه صادرات سهم زیادی را به خود اختصاص داده اند. چون این نمونه برنج ایرانی از لحاظ  اندازه و طبخ عالی نسبت به سایر برنج های دیگر شمال متمایز است. یکی دیگر از مواردی که سبب شده است تا کیفیت برنج آستانه زبان زد عام و خاص باشد بافت بسیار نرم و سبک این نوع برنج ایرانی است.

در واقع برنج آستانه اشرفیه ضمن داشتن طعم بسیار دلچسب خیلی زود هضم می شود و مناسب تمام افراد خانواده است.‌ اگر بیشتر می خواهید بدانید که برنج آستانه چه کیفیتی  دارد باید گفت که این محصول ظاهر سفید و یکدستی دارد. نسبت به سایر برنج های ایرانی ناخالصی کمتری داشته و در مدت زمان کوتاهی به آسانی پخته می شود.

مطمئن باشید که در حجم زیادی از انواع برنج آستانه مقدار بسیار کمی نیم دانه و برنج قرمز رنگ وجود دارد‌. به همین دلیل همیشه قیمت عمده برنج آستانه درجه یک نسبت به قیمت امروز برنج خارجی در نرخ بالاتری قرار دارد.

البته فراموش نکنید که مرغوب ترین برنج های آستانه سوزنی شکل هستند و زیاد حالت تراشیده شدن ندارند. اگر قصد دارید تا تناژ بالایی از مرغوب ترین برنج آستانه را در ارزان ترین نرخ فروش به دست آورید بهتر است قبل از خرید با کارشناسان فروش ما در بازرگانی داریا مشاوره رایگانی داشته باشید.

در واقع ما در شرکت بازرگنی داریا با سال ها فعالیت در زمینه فروش عمده حبوبات، هم اکنون بهترین نمونه های برنج ایرانی و خارجی را برای شما تامین می کنیم تا بتوانید بدون واسطه و با خیالی آسوده باکیفیت ترین محصولات را با قیمت کف بازار تهیه کنید.

فروش عمده انواع برنج آستانه

این روزها در بیشتر شهرها فروش برنج مجلسی آستانه رونق بسیار خوبی دارد. حتی برای فروش هر چه بهتر این محصول در کشور امکان دسترسی به نمایندگی های زیادی برایتان فراهم شده است. اما مطمئنا تهیه باکیفیت ترین و خالص ترین برنج آستانه اشرفیه در بین صدها نوع برنج ایرانی و خارجی موجود در بازارهای داخلی قطعا کار آسانی نیست.

چون این روزها برنج های بی کیفیت زیادی از نظر ظاهری به برنج های آستانه خصوصا برنج های هاشمی شبیه هستند. پس بهتر است برای خرید انواع برنج آستانه به فروشندگان و مراکزی مراجعه کنید که در فروش عمده انواع برنج آستانه و سایر برنج های شمال ایران تخصص زیادی دارند.

هر چند که برای خرید عمده انواع برنج آستانه باید شناخت زیادی در مورد نمونه های مختلف برنج گیلان و برنج های کشت شده در آستانه اشرفیه داشته باشید. ولی باز هم بهتر است که با همکاری یک مرکز معتبر حجم زیادی از انواع برنج آستانه را خریداری کنید. چون امروزه در خرید و فروش عمده انواع برنج آستانه خصوصا برنج صدری تقلب های زیادی صورت می گیرد.

 به دلیل اینکه اولاً کشت این محصول در شهر آستانه بسیار محدود است و دوماً شباهت زیادی به سایر برنج های ایرانی مثل برنج شیرودی دارد. به همین سبب در بعضی مواقع  فروشندگان سودجو با مخلوط کردن برنج صدری و برنج شیرودی که قیمت آن از قیمت برنج صدری خیلی کمتر است قصد دارند به سود کلانی برسند.

حتی بارها دیده شده است که برخی افراد کلا برنج شیرودی را به‌ عنوان برنج صدری با ارزان ترین قیمت عرضه می کنند. پس در هنگام خرید و فروش عمده انواع برنج آستانه تنها بر روی قیمت محصول تکیه نکنید. چون تعیین قیمت عمده برنج آستانه درجه یک به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. مثلا یکی از مهمترین نکات خرید عمده انواع برنج آستانه توجه داشتن به یکدست بودن محصول است.

باید در کل بار خریداری شده کیفیت برنج آستانه یکسان باشد. یعنی در خرید عمده باید گونی اول با آخرین گونی از نظر ظاهری و عطر و بو هیج اختلافی نداشته باشد. چنانچه می خواهید از سو استفاده های برخی فروشندگان عمده به دور باشید ما در بازرگانی داریا به شما پیشنهاد می دهیم برای تهیه حجم زیادی از انواع برنج آستانه خرید اینترنتی را انتخاب کنید.

چون با خرید و فروش عمده انواع برنج آستانه به صورت آنلاین می توانید دست بسیاری از واسطه ها و دلالان را از معاملات خود کوتاه کنید. همچنین قیمت عمده برنج آستانه درجه یک را تا حد چشم گیری کاهش دهید. از طرفی با خرید مستقیم از تامین کنندگان اصلی برنج آستانه از کیفیت و یکدست بودن محصول مطمئن هستید اگر شما دغدغه خرید برنج آستانه اشرفیه به صورت اینترنتی را دارید می توانید با ما در بازرگانی داریا تماس بگیرید و یا از طرق شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و واتساپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. بنابراین ما در اسرع وقت سفارش شما را ثبت کرده و هر حجم دلخواهی از برنج آستانه درجه یک را برایتان به هر نقطه از کشور ارسال میکنیم.

قیمت عمده برنج آستانه

اگر چه آستانه اشرفیه به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان عمده بهترین نمونه های برنج در ایران است. اما همیشه رقم برنج توانسته قیمت عمده برنج آستانه را در بازارهای خرید و فروش تحت تاثیر قرار دهد. در واقع هر چقدر که کیفیت برنج های آستانه بالاتر باشد قیمت عمده برنج آستانه هم بیشتر می شود.

امروزه شرکت های زیادی در حوزه فروش انواع برنج آستانه به شکل بسته بندی و برندهای معتبر فعالیت می کنند. بنابراین نوع بسته بندی و نحوه خرید و فروش این محصول می تواند قیمت عمده برنج آستانه درجه یک و سایر نمونه ها را تغییر دهد. چنانچه نوع بسته بندی برنج آستانه کیفیت زیادی نداشته باشد قطعا خرید و قیمت محصول کاهش پیدا می کند. از طرفی نام برند تاثیر زیادی بر روی نرخ فروش محصول دارد هر چقدر که برند بسته بندی برنج آستانه معروف تر باشد مطمئنا میزان فروش آن و البته قیمت عمده برنج آستانه بیشتر خواهد بود. البته فراموش نکنید که در تعیین قیمت برنج ایرانی موارد دیگری مثل:

  • هزینه تولید
  • مقدار تولید
  • هزینه انبارداری و نگهداری
  • دستمزد کارگران
  • نوسانات ارز دولتی
  • میزان واردات برنج های خارجی
  • میزان عرضه و تقاضا
  • و غیره

نقش بسزایی دارد. بنابراین با توجه با این پارامترها می توان گفت که امروزه قیمت انواع برنج ایرانی کاملا متنوع است. اما نکته مهمی که در مورد قیمت روز برنج ایرانی از جمله قیمت عمده برنج آستانه درجه یک وجود دارد  تعیین نرخ فروش برنج آستانه در زمان برداشت محصول است. در واقع قیمت عمده برنج آستانه درجه یک در فصل برداشت این محصول در استان گیلان ارزان ترین نرخ را دارد. چون در فصل برداشت برنج آستانه مشتریان زیادی برای خرید این محصول به منطقه آستانه اشرفیه رو می آورند.

از طرفی همیشه قیمت برنج تازه نسبت به برنج های خشک و بدون رطوبت که کهنه هستند نرخ پایین تری دارد. پس با این حال همیشه قیمت عمده برنج آستانه در طول سال تغییرات قابل توجهی دارد. اما مطمئنا با خرید اینترنتی برنج آستانه می توانید برخی از هزینه های اضافه مثل سفر به شهر آستانه اشرفیه، هزینه های اقامت و غیره را کم کنید‌. سپس در خریدهای آنلاین می توانید انواع برنج آستانه را با شناسایی کامل در کمترین نرخ بازار به دست آورید. ضمن اینکه بازهم برای خریدی آسوده خاطرتر، علاوه بر خرید اینترنتی خرید حضوری را نیز برایتان فراهم کردیم.

قیمت عمده برنج آستانه درجه یک Read More »

فروش عمده برنج ندا با بهترین کیفیت و قیمت

فروش عمده برنج ندا

فروش عمده برنج ندا با بهترین کیفیت و قیمت در فصل برداشت آن یعنی مهرماه رونق بسیار زیادی دارد. اما شما می توانید با خید این محصول از ما در بازرگانی داریا در تمام طول سال برنج ندا را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تهیه کنید.

کیفیت برنج ندا

برنج ندا یکی از مرغوب ترین برنج های ایرانی است که در بازارهای فروش به اسم برنج شمشیری شناخته می شود‌ چون دانه های برنج ندا به شکل قلم یا همان شمشیر هستند. محل اصلی تولید برنج ندا استان مازندران است. در حقیقت برنج ندا حاصل ترکیب شدن ۳ نمونه برنج:

  • سنگ طارم
  • حسن سرایی
  • آمل

می باشد. به همین دلیل برنج ندا کیفیت پخت عالی دارد و بسیار خوش خوراک است. مهمترین کیفیت  برنج ندا عطر و طعم بسیار عالی آن نسبت به دیگر برنج های پرمحصول شمال است. در واقع کیفیت برنج ندا برگرفته از تلاقی کیفیت این سه نمونه برنج ایرانی می باشد. چون برنج سنگ طارم و البته برنج حسن سرایی ۲ نمونه از بی نظیرترین برنج های ایرانی است که کیفیت عالی دارند.

اگر چه برنج ندا یک نمونه برنج ارگانیک نیست ولی برنج ندا تراریخته هم نمی باشد. در حقیقیت این مدل برنج ایرانی یک نمونه برنج باکیفیت است که از طریق اصلاح ژنتیک حاصل می شود.

پس می توان گفت برنج ندا یک محصول دانه بلند است که به خوبی قد می کشد. این محصول بعد از طبخ به طول ۵۲/۱۰ میلیمتر ری میکند یعنی چیزی حدود ۵۶/۳ میلیمتر به طول دانه های برنج ندا اضافه می شود. از آنجایی که این نمونه برنج ایرانی غلظت ژل بسیار پایینی دارد پس در هنگام پخته شدن هیچ گاه شفته و له نمی شود.

برنج ندا بعد از پخته شدن ماندگاری بالایی دارد. همچنین تا مدت ها بعد از طبخ بسیار نرم و سبک باقی میماند‌. در تهیه برنج ندا می توانید آن را به صورت آبکش و دمی طبخ کنید. البته این نوع برنج ایرانی به روش سریع رستورانی هم طعم و عطر فوق العاده ای دارد. اما توجه داشته باشید که برنج ندا در مدت زمان کوتاهی پخته شده و دم میکشد.

با این حال برنج ندا در کنار انواع کباب ها و خورش ها می تواند سفره ای رنگین را برایتان مهیا کند. حتی می توانید از این محصول برای تهیه شله زرد، انواع شیرینی و نمونه های مختلفی از دسرهای خوشمزه به کار ببرید. مهمتر اینکه برای تولید این محصول از سموم کشاورزی بسیار کمی استفاده می شود.

از این رو اگر قصد خرید عمده برنج ندا را دارید حتما به کیفیت این محصول توجه داشته باشید. یعنی همیشه در هنگام مراجعه به مراکز فروش عمده برنج ندا با بهترین کیفیت و قیمت، توجه زیادی به ظاهر دانه های برنج ندا داشته باشید. چون شکل دانه های برنج ندا خیلی به برنج های دیگر شببه است از طرفی رنگ دانه های برنج ندا سفید و شفاف است. 

فروش برنج ندا به صورت عمده

برنج ندا از جمله برنج های پر محصولی می باشد که سالهاست مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. به همین علت امروزه در بسیاری از مراکز فروش مانند:

  • فروشگاه های زنجیره ای
  • تعاونی ها
  • بنکداری ها
  • و غیره

 معمولا برنج ندا در کیسه های ۱۰ کیلوگرمی عرضه می شود. پس اگر به دنبال فروش عمده برنج ندا با بهترین کیفیت و قیمت هستید خیلی راحت می توانید این محصول را در حجم دلخواه خود در سراسر کشور تهیه کنید.

البته توجه داشته باشید که برخی از فروشندگان عمده برنج ندا این نمونه برنج را به شکل دودی عرضه میکنند.‌ چون اغلب رستوران ها، هتل ها و سایر غذاخوری های لوکس گاهی اوقات از مرغوب ترین برنج های دودی مثل برنج دودی ندا استفاده میکنند.

فراموش نکنید یکی دیگر از خریداران اصلی و عمده برنج ندا تجار و شرکت های برند هستند. در واقع این شرکت ها با خرید حجم زیادی از برنج ندا این نوع برنج ایرانی مرغوب و خوشمزه را با یک برند شناخته شده عرضه می کنند. اما اگر شما قصد خرید تناژ بالایی از برنج ندا را دارید بهتر است به دنبال فروشندگان عمده و تامین کنندگان اصلی انواع برنج شمال باشید.

چون  این مراکز به غیر از فروش حضوری برنج ایرانی، فروش عمده برنج ندا با بهترین کیفیت و قیمت را به‌ صورت اینترنتی هم انجام می دهند. امروزه در خرید های آنلاین هزینه های جابجایی از مخارج شما کم می شود‌ از طرفی به راحتی و بدون دخالت واسطه ها می توانید با فروشندگان اصلی ارتباط برقرار کنید.

پس اگر می خواهید از شر افراد سودجو و خرید برنج های تقلبی موجود در بازار رها شوید بهتر است با کارشناسان فروش برنج ما در بازرگانی داریا تماس بگیرید. ما دغدغه‌های خرید عمده برنج ایرانی را به ساده ترین شکل ممکن برایتان انجام می دهیم. همچنین این اطمینان را به شما می دهیم که مرغوب ترین برنج ندا را در ارزان ترین قیمت بازار به دستتان برسانیم.

فروش عمده برنج ندا

قیمت روز برنج ندا مازندران

این روزها فروش عمده برنج ندا با بهترین کیفیت و قیمت نسبت به سایر برنج های ایرانی معطر مثل کشت دوم رونق بیشتری دارد. زیرا برنج ایرانی ندا ضمن داشتن دانه های سالم و خوش پخت در قیمت ارزان تری معامله می شود.

حتی در برخی شرایط قیمت روز برنج ندا مازندران از قیمت خرید برنج هاشمی دانه شکسته و قیمت برنج های نیم دانه کمتر است. به همین سبب برنج ندا یک برنج بازار پسند است که تمام اقشار جامعه قدرت خرید آن را دارند.

بنابراین این روزها مناسب بودن قیمت برنج ایرانی ندا سبب شده است تا این محصول یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین گونه های برنج ایرانی با بهترین کیفیت و قیمت در بازارهای داخلی کشور باشد.

فراموش نکنید در سال هایی که بارندگی فراوان باشد و تولید انواع برنج شمال پر رونق باشد. قطعا قیمت روز  برنج ندا مازندران از قیمت انواع برنج خارجی مانند برنج هندی، برنج پاکستانی، برنج تایلندی و غیره نرخ پایین تری خواهد داشت. بنابراین با وجود چنین محصول مناسب و با کیفیتی در داخل کشور کمتر کسی به سراغ خرید برنج های گران قیمت و ناشناخته می رود.

گفتنی است که کاشت و برداشت برنج ندا بسیار آسان است به همین خاطر کشاورزان سعی میکنند برنج ندا را در نرخ بسیار پایینی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. البته در مراجعه به مراکز فروش عمده برنج ندا با بهترین کیفیت و قیمت لازم است بدانید که قیمت روز برنج ندا همیشه در مهرماه مشخص می شود چون مهرماه فصل برداشت برنج ندا است.

بنابراین در اوایل پاییز می توانید تناژ بالایی از برنج ندا را در ارزان ترین قیمت به دست آورید. به همین منظور فروش عمده برنج ندا در این فصل رونق بسیار بالایی دارد. البته نکته مهمی که در تعیین قیمت روز برنج ندا وجود دارد تفاوت قیمت برنج ندا ممتاز با سایر نمونه های دیگر این محصول در مناطق شمالی کشور است. معمولا برنج ممتاز ندا بهترین کیفیت را دارد به همین دلیل نسبت به سایر برنج های ندا با قیمت بیشتری عرضه می شود‌. اما پارامترهای دیگری هم می تواند قیمت روز برنج ندا مازندران را دستخوش تغییرات قابل توجهی کند. از جمله این عوامل عبارتند از:

  • سورت بودن و بوجاری بودن محصول
  • حجم خرید برنج
  • کهنگی و تازگی برنج
  • نوسانات ارز دولتی
  • کشت دوم و کشت اول بودن
  • میزان شکستگی دانه های برنج
  • عدم ضایعات و سنگ ریزه
  • پخت عالی و طعم مناسب
  • نوع بسته بندی
  • هزینه حمل و نقل
  • جنس کیسه های بسته بندی
  • نحوه خرید محصول
  • و غیره

همجنین خوب است بدانید این روزها دلالان زیادی برای فریب دادن مشتریان سعی می کنند که مرغوب ترین برنج ندا را با برخی برنج های بی کیفیت مخلوط کنند. سپس کیسه های برنج ندا را با قیمت بسیار پایینی عرضه کنند. از این رو باید دقت کنید که برنج های ایرانی را از کدام فروشگاه معتبر خرید کنید.

در این میان چنانچه شناخت زیادی در مورد فروشگاه های معتبر، کیفیت  و قیمت برنج ایرانی ندارید ما در بازرگانی داریا با مشاوره های رایگان شما را راهنمایی خواهیم کرد. ضمن اینکه بهترین محصول را با مناسب ترین و رقابتی ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهیم تا شما هم بتوانید در بازار خرده فروشی علاوه بر جذب مشتریان بیشتر و فروش بالاتر، به حاشیه سود بهتری دست یابید. همچنین خوب است بدانید ما در مجموعه بازرگانی داریا علاوه بر فروش اینترنتی، امکان فروش حضوری و مراجعه به دفتر فروش خود را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. پس با خیالی آسوده تر می توانید خریدی رضایت بخش تر را تجربه کنید.

فروش عمده برنج ندا با بهترین کیفیت و قیمت Read More »

قیمت روز برنج پاکستانی تراب

قیمت برنج پاکستانی تراب

قیمت روز برنج پاکستانی تراب به صورت عمده از تامین کنندگان اصلی و فروشندگان عمده بسیار مناسب است. امروز نرخ خرید و فروش این محصول در بازار چند است؟ از کجا می توان مناسب ترین قیمت خرید عمده برنج تراب را به دست آورد؟

ویژگی برنج پاکستانی برند تراب

پاکستان یکی از مهمترین تولید کنندگان برنج در دنیا است. معمولا برنج های پاکستانی بلند و نازک هستند و نسبت به سایر برنج های خارجی دیگر عطر زیادتری دارند. در حال حاضر برنج پاکستانی تراب یکی از معتبرترین برندهای برنج پاکستانی در بازار است این محصول معمولا ساده بوده و رنگ سفیدی دارد.

برنج ۳۸۶ باسماتی پاکستانی با برند تراب از جمله برنج های دانه بلند است که بعد از پخته شدن به خوبی ری میکند و قد میکشد. در واقع باید گفت شرکت تراب بهترین برنج باسماتی ۳۸۶ پاکستانی را به صورت چند بار بوجاری شده روانه بازارهای فروش کرده است.

مهمترین ویژگی برنج پاکستانی برند تراب یکدست بودن محصول و نبود دانه های شکسته در آن است. حتی در کیسه های برنج تراب هیچ نوع سنگ ریزه، خاک و خاشاک هم وجود ندارد.  بنابراین مراکز خاصی مثل:

  • هتل ها
  • رستوران ها
  • کترینگ ها
  • بیمارستان ها
  • پادگان ها
  • سلف دانشگاه ها
  • سازمان  و ارگان ها

و… می توانند بدون نیاز به پاک کردن برنج تراب این محصول را در حجم زیادی به راحتی طبخ کنند. یکی دیگر از ویژگی برنج پاکستانی برند تراب پختن این نمونه برنج در مدت زمان کوتاهی است.

 مطمئن باشید که در هنگام طبخ‌ هیچ گاه این نوع برنج دانه بلند شفته یا له نمی شود. از طرفی بعد از پخته شدن به صورت کاملا دانه دانه و جدا از یکدیگر است. در زمان پختن به خوبی مغز پخت شده و بافت بسیار نرمی پیدا میکند.

مصرف برنج پاکستانی تراب با انواع خورشت ها هضم سبک و راحتی دارد. همچنین طعم و عطر بی نظیری را به غذاهای شما می دهد. از طرفی انتخاب برنج پاکستانی تراب می تواند مطابق با ذائقه و سلیقه تمام مهمانان شما باشد.

معمولا رنگ برنج های باسماتی پاکستانی سیله، سفید و کمی کدر است که بعد از طبخ به خوبی سفید و روشن می شوند. از طرفی قیمت روز برنج پاکستانی تراب در نرخ پایینی قرار دارد. پس خرید این محصول به صورت عمده علاوه بر ویژگی های خوبی که دارد می تواند بسیار با صرفه هم باشد.

قیمت عمده برنج پاکستانی تراب

برنج ۳۸۶ سفید پاکستانی اگر چه جزو برنج های باسماتی و خوش طعم است. اما نسبت به قیمت انواع برنج ایرانی در نرخ پایین تری قرار دارد و از نظر کیفیت پخت در سطح بالایی قرار دارد.

قیمت روز برنج پاکستانی تراب به طور مستقیم بسته به قیمت ارز دولتی دارد. حتی عوامل دیگری مثل میزان واردات این محصول به داخل کشور و مقدار تقاضای خرید برنج پاکستانی می تواند قیمت برنج پاکستانی را تغییر دهد.

همچنین خوب است بدانید شرکت تراب با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و دقت زیادی این نمونه برنج وارداتی را سورت میکند. همچنین بعد از دو بار پولیش کردن با کیفیت ترین برنج باسماتی پاکستانی را درون کیسه های مرغوب در اختیار شما قرار می دهد.

پس مطمئنا قیمت برنج پاکستانی تراب نسبت به سایر برنج های سورت نشده گران تر خواهد بود. البته از آنجایی که قیمت روز برنج پاکستانی تراب نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب تر است. به همین منظور این محصول در بازارهای داخلی توانسته توجه بسیاری از خریداران عمده مانند:

  • فروشگاه های زنجیره ای
  • بنکداران
  • تعاونی ها
  • ارگان های دولتی مانند کمیته امداد
  • و غیره

را به سمت خود جلب کند.‌ در بازار رقابت خرید و فروش عمده انواع برنج، تمامی خریداران عمده برنج سعی میکنند تا با دسترسی به تامین کنندگان اصلی معاملات پر سودی داشته باشند. چون فروشندگان عمده با حذف دلالان و واسطه ها می توانند برنج پاکستانی تراب را به طور مستقیم در اختیار شما قرار دهند.

بنابراین قیمت عمده برنج پاکستانی تراب از فروشنده اصلی و کارخانه نرخ پایین تری دارد. البته در این میان خرید اینترنتی برنج پاکستانی تراب هم نسبت به خریدهای حضوری با صرفه تر است چون در خرید های آنلاین بسیاری از هزینه های اضافه حذف می شود. همچنین تنها با یک تماس تلفنی و بررسی کیفیت محصول می توانید به راحتی تناژ بالایی از برنج پاکستانی تراب را خرید کرده و در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

با این حال اگر به دنبال مناسب ترین قیمت برنج پاکستانی تراب در بازار روز هستید ما در شرکت بازرگانی داریا، این محصول را بدون واسطه و به طور مستقیم از کارخانه به دست شما می رسانیم. ضمن اینکه با خرید اینترنتی برنج پکستانی تراب، دلالان را از مسیر معامله تان حذف کرده و رقابتی ترین قیمت ها را در اختیارتان قرار می دهیم.

از طرفی شما می توانید به صورت آنلاین قیمت روز انواع برنج ایرانی و خارجی را از کارشناسان فروش ما دریافت کرده و پس از مقایسه با دیگر مراکز فروش، خریدی آسود خاطر تر را تجربه کنید. چرا که ما تمامی محصولات و قیمت هایمان را به صورت تضمینی در اختیار شما قرار می دهیم.

خرید برنج مارک تراب

این روزها برنج یکی از اصلی ترین مواد خوراکی بیشتر خانوارهای ایرانی است. اما از آنجایی که قیمت برنج ایرانی تا حد زیادی بالا رفته است بنابراین تعدادی بیشماری از مصرف کنندگان عمده و خرده به سمت خرید برنج های وارداتی با برندهای معتبر روی آورده اند‌‌.

یکی از این برندهای شناخته شده مارک تراب است در واقع شرکت تراب با خرید این محصول خارجی و وارد کردن برنج باسماتی ۳۸۶ پاکستانی سعی میکند باکیفیت ترین برنج دانه بلند را در بازارهای داخلی عرضه کند. زیرا این نمونه برنج پاکستانی عطر خوب و ظاهر بسیار فوق العاده ای دارد.

البته یکی از مهمترین دلایل خرید برنج مارک تراب قیمت مناسب این محصول است. امروزه با توجه به بالا بودن قیمت روز برنج ایرانی مطمئنا خرید برنج های خارجی مانند برنج پاکستانی، برنج هندی و غیره بسیار با صرفه تر است. بنابراین شما مشتریان گرامی می توانید برنج پاکستانی تراب را به صورت حضوری و آنلاین در هم حجم دلخواهی از مجموعه ما تهیه کنید.

البته اگر تمایل دارید تا از خرید خود راضی باشید  و به سود بالاتری برسید بهتر است برنج مارک تراب را به صورت عمده در تناژ بالا خریداری کنید. چون هر چقدر که حجم خرید شما بیشتر باشد مطمئنا تخفیف بیشتری را شامل می شود. از طرفی در خرید آنلاین برنج مارک تراب می توانید از رفت و آمدهای جاده ای صرف نظر کنید و تنها با یک تماس تلفنی به دور از دخالت دلالان مقدار برنج مورد نیاز خود را تهیه کنید.

پس برای ثبت سفارش و درخواست قیمت نهایی با توجه به حجم خرید خود تنها کافی است با ما در بازرگانی داریا تماس بگیرید. زیرا ما در این مجموعه بازرگانی با حذف واسطه ها و برخی هزینه های اضافه تناژ بالایی از برنج پاکستانی تراب را در کمترین نرخ بازار عرضه میکنیم.‌ برای خرید برنج مارک تراب می توانید با یکی از راه های ارتباطی ما از قبیل:

  • تماس تلفنی
  • ایمیل
  • شبکه های اجتماعی
  • پیامک

با ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان داشته باشید. کارشناسان فروش ما در اسرع وقت جدیدتدین لیست برنج ۳۸۶ باسماتی تراب را ارائه می دهند. بنابراین با بررسی قیمت ها می توانید درخواست خود را به واحد فروش ما اعلام کنید. سپس ما در کمترین زمان با توجه به نیاز شما مرسوله را برایتان بارگیری و ارسال میکنیم.

قیمت روز برنج پاکستانی تراب Read More »

Call Now Buttonدریافت قیمت روز