قیمت برنج هایلی

قیمت روز برنج هایلی (ایرانی، هندی، پاکستانی)

قیمت روز برنج هایلی (ایرانی، هندی، پاکستانی ) در نرخ های متنوعی تعیین می شود. در این میان قیمت برنج ایرانی هایلی بیشترین نرخ فروش را دارد و قیمت برنج پاکستانی هایلی ارزان ترین نرخ بازار برنج را به خود اختصاص داده است.

کیفیت برنج برند هایلی

برنج هایلی یکی از مرغوب ترین محصولات غذایی در ایران می باشد که از سال ۱۳۸۶ روانه بازارهای داخلی شده است. این محصول بسیار خوش پخت بوده و طعم بی نظیری دارد. برنج هایلی یک محصول کاملا یکدست است که برای مصارف خانگی، مراسم و مهمانی ها بسیار مناسب می باشد.

امروزه بالا بودن کیفیت برنج برند هایلی باعث شده است تا این برند محبوبیت زیادی در بین سایر برندها داشته باشد. زیرا سالهاست که کیفیت برنج برند هایلی همواره حفظ شده است و مورد رضایت مصرف کنندگان قرار دارد.

 برنج هندی هایلی و برنج پاکستانی هایلی نمونه های پرطرفداری از برنج های خارجی در بازارهای  فروش هستند که به خوبی ری میکنند از طرفی ظاهر بسیار مناسبی دارند. خوب است بدانید که این نمونه برنج های وارداتی با برند هایلی بیشتر از برنج ایرانی هایلی قد می کشند.

البته برنج های خارجی که با مارک هایلی در بازار عرضه می شوند خیلی به برنج های ایرانی شبیه هستند. زیرا برنج ایرانی، هندی و پاکستانی هایلی مدت زمان پخت مناسبی دارند و دارای بافت نرمی هستند. همچنین بسیار سبک بوده و به راحتی هضم می شوند. تمام برنج های هایلی هم به صورت دمی قابل پخت هستند و هم به صورت آبکش مصرف می شوند. البته شما می توانید برای پخت برنج هایلی از روش سریع رستورانی هم استفاده کنید.

همچنین خوب است بدانید این محصولات در زمان پخت، شفته یا خمیر نمی شوند خصوصا برنج هندی و پاکستانی هایلی که اندازه بلندتری دارند. از طرفی کیفیت برنج برند هایلی چنان بالاست که تا مدت زمان زیادی بعد از پخت بافت نرم و سبک خود را حفظ میکند. همچنین تا چند روز پس از پخته شدن فاسد نمی شود و با گرم کردن مجدد قابل استفاده است.

مهمتر اینکه برنج هایلی زمانی که در حجم زیاد طبخ می شود کیفیت ظاهری خود را از دست نمی دهد و کاملا دانه دانه و جدا از یکدیگر است. زیرا برنج هایلی یکدست بوده و تمامی دانه ها یک رنگ هستند. افزون بر اینکه برنج های هایلی جزو برنج های عطری ساده هستند که رنگ آنها به  شکل نباتی شفاف است. در واقع این محصول نسبت به سایر برندهای دیگر برنج، عطر و طعم بسیار دلچسبی دارد و مطابق با تمام ذائقه ها است. به همین منظور تعداد زیادی از مصرف کنندگان عمده مانند:

  • کترینگ ها
  • آشپزخانه های صنعتی
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • پادگان ها
  • بیمارستان ها
  • سلف های دانشجویی
  • و…

علاقه خاصی به مصرف این نمونه برنج پیدا کرده اند. البته اگر می خواهید کیفیت برنج برند هایلی در زمان انبارداری تا سالها تغییر نکند بهتر است محصول خریداری شده را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. در حقیقت شرکت هایلی با انتخاب مرغوب ترین برنج ایرانی و برنج های باسماتی هندی و پاکستانی میزبان سلامتی شما عزیزان است. پس اگر قصد خرید عمده این محصولات را دارید بهتر است قبل از خرید عمده این محصول لیست قیمت روز برنج هایلی(ایرانی، هند، پاکستانی ) را از ما در بازرگانی داریا دریافت کنید. چر که ما در این مجموعه بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار شم قرار می دهیم.

انواع برنج هایلی

برنج هایلی در بازارهای داخلی ایران قدمتی چندین ساله دارد. همچنین جزو پرفروش ترین برنج های موجود در بازار به شمار می آید. چون شرکت هایلی برای عرضه برنج با برند هایلی از سه نوع برنج هندی، پاکستانی و ایرانی استفاده میکند. بنابراین مصرف کنندگان و خریداران عمده برنج می توانند با توجه به نیاز خود هر نوع برنج هایلی مانند:

  • برنج هندی هایلی
  • برنج پاکستانی هایلی
  • برنج فجر هایلی
  • برنج ایرانی فجر خوش پخت هایلی
  • برنج عنبر بو هایلی

را تهیه کنند. البته ناگفته نماند که قیمت روز برنج هایلی (ایرانی، هندی، پاکستانی ) با یکدیگر کاملا متفاوت است‌. چون برنج ایرانی هایلی محصولی از حاصلخیزترین شالیزارهای ایران است پس به طور حتم برنج هایلی ایرانی نرخی بالاتر از برنج هایلی هندی و پاکستانی دارد. به همین منظور در بازارهای فروش داخلی برای رضایت مشتریان و بالا بردن توان خرید بیشتر افراد، وزن برنج ایرانی هایلی مثلا برنج فجر هایلی حدودا ۲٫۵ تا ۵ کیلو است. ولی به طور کلی انواع برنج هایلی بهترین طعم و عطر را برایتان به ارمغان می آورد و ارزش غذایی بالایی دارد. همچنین در کنار انواع خورشت ها و کباب ها میهمان سفره شما است.

خرید عمده انواع برنج هایلی

برنج از جمله محصولات غذایی است که بخش مهمی از سبد غذایی هر فردی را دربردارد. چون امروزه انواع برنج های ایرانی و وارداتی توانسته‌اند جایگزین مناسبی برای نان باشند. در این میان یکی از بهترین برنج های شناخته شده ای که در فروشگاه های زنجیره ای و سایر بازارهای فروش وجود دارد برنج هایلی است. این نمونه برنج ایرانی و خارجی با برند معتبر هایلی بر اساس معیارهای مشخص شده ای در سراسر کشور عرضه می شوند.

به همین دلیل خرید عمده انواع برنج هایلی در نقاط مختلف کشور رونق بسیار خوبی دارد. در حقیقت سالهاست که برنج پاکستانی هایلی، برنج هندی هایلی و از همه مهمتر برنج ایرانی هایلی به عنوان یک محصول درجه یک معرفی شده است. همچنین در رده برنج های خوش پخت و خوش طعم قرار دارد. بنابراین یک خریدار عمده برنج هایلی می تواند با رضایت کامل برنجی ایده آل را برای مصرف کنندگان خود تهیه کند. فراموش نکنید که برنج هایلی یکی از بهترین برنج هایی است که می تواند در هر تناژ دلخواهی نیاز خریداران عمده نظیر:

  • بنکداران
  • فروشگاه های زنجیره ای
  • تعاونی  ها
  • ارگان و سازمان ها
  • و غیره

را تامین کند. البته اگر می خواهید در خرید عمده انواع برنج هایلی دغدغه رفت و آمد و پرداخت هزینه های اضافه را نداشته باشید. بهتر است برای تامین حجم زیادی از برنج هایلی به صورت خرید اینترنتی اقدام کنید. چون در خرید آنلاین برنج هایلی می توانید قبل از خرید برنج، جدیدترین قیمت روز برنج هایلی (ایرانی، هندی، پاکستانی )را به دست آورید. همچنین در هنگام خرید آنلاین انواع برنج هایلی آن را به طور مستقیم از تامین کنندگان اصلی تهیه کنید. در نتیجه دست بسیاری از واسطه ها و دلالان از معامله شما کوتاه خواهد شد.

 نکته مهم دیگری که باید در زمان خرید عمده انواع برنج هایلی به آن توجه داشته باشید میزان رطوبت برنج است. از آنجایی که در خریدهای عمده محصول تهیه شده تا مدتی در انبار نگهداری می شود پس در خرید عمده برنج لازم بوده تا به دنبال برنج های کهنه با کمترین میزان رطوبت  باشید.

در واقع هر چقدر که رطوبت برنج کمتر باشد کیفیت آن بهتر است‌. از طرفی در زمان پخت له و شفته نمی شود‌. البته نباید برنج خریداری شده شما از فرط کهنگی دچار شپشک و کپک زدگی باشد. این میزان کهنگی که باعث بالا رفتن کیفیت برنج می شود بسته به نوع برنج مدت زمان مشخص شده ای دارد.

مطمئن باشید که در خرید اینترنتی برنج هایلی می توانید قیمت برنج پاکستانی هایلی، قیمت برنج هندی هایلی و قیمت برنج ایرانی را از ما در کمترین نرخ فروش به دست آورید. چون در خرید آنلاین تنها با چند کلیک ساده می توانید قیمت فروش این محصول را در کمترین زمان از فروشندگان عمده دریافت کرده و با یکدیگر بررسی کنید. در نهایت باکیفیت ترین و ارزان ترین برنج هایلی را در حجم دلخواه از ما خریداری کرده و در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

قیمت عمده انواع برنج هایلی

حتما شما هم جزو این دسته افراد هستید که در هنگام خرید برنج علاوه بر کیفیت محصول حتما قیمت برنج را هم بررسی می کنید. چون شما قصد دارید بهترین برنج موجود در بازار را با کمترین هزینه به دست آورید. البته اگر هدف شما خرید عمده برنج در تناژ بالا باشد مطمئنا ارزیابی قیمت برنج مهمترین موضوع برای شما خواهد بود. چون عوامل مختلفی مانند:

  • نوسانات ارز دولتی
  • میزان تورم کشور
  • میزان عرضه و تقاضا
  • نوع برنج
  • نحوه خرید
  • مقدار خرید
  • و غیره

می تواند قیمت روز برنج را تا حد زیادی تغییر دهد. در این میان یکی از برنج های معتبری که نرخ فروش آن به این عوامل بستگی دارد برنج هایلی است. پس اگر قصد خرید عمده انواع برنج هایلی را دارید بهتر است برای دستیابی به ارزان ترین قیمت روز برنج هایلی(ایرانی، هندی، پاکستانی ) حتما به مواردی مثل:

  • نرخ دلار در کشور
  • میزان واردات برنج هندی و پاکستانی به کشور
  • رنگ برنج
  • اندازه دانه های برنج
  • طعم برنج
  • نحوه توزیع برنج
  • میزان دانه های شکسته در کیسه های برنج
  • عدم ضایعات و سنگ ریزه در حجم برنج
  • و…

توجه داشته باشید. چون هر کدام از این پارامترهای نامبرده به طور مستقیم می تواند قیمت عمده انواع برنج هایلی را دستخوش تغییرات  کند. البته به یاد داشته باشید که در بازارهای فروش همیشه قیمت برنج پاکستانی هایلی و قیمت برنج هندی هایلی از قیمت برنج ایرانی هایلی ارزان تر است.

در صورتی که کیفیت برنج پاکستانی و برنج هندی هم در سطح بالایی قرار دارد. اما در واقع پایین بودن قیمت برنج هندی و پاکستانی هایلی به علت مقدار تولید و واردات زیاد این برنج به کشور است‌. در حالی که تولید برنج فجر هایلی و برنج عنبر بو هایلی در سال های اخیر به خاطر کم آبی با مشکلات جدی مواجه شده است. بنابراین کاملا مشخص است که تولید برنج ایرانی هایلی در حجم پایین تری از برنج هندی هایلی و برنج پاکستانی هایلی قرار دارد. به همین دلیل در خرید برنج هایلی همیشه قیمت روز برنج هایلی ایرانی خصوصا برنج فجر هایلی در نرخ بالاتری از نمونه های دیگر برنج هایلی عرضه می شود.

نکته مهم دیگر در زمینه قیمت عمده و قیمت روز برنج هایلی، حجم خرید شماست. به طوری که اگر این محصول را در حجم بالا خریداری کنید ما در شرکت بازرگانی داریا، قیمتی رقابتی تر و مناسب تر را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید به حاشیه سود بیشتری دست یابید و فروش بالاتری را در میان رقبایتان تجربه کنید.

همچنین اگر تمایل دارید قبل از خرید برنج هایلی از جدیدترین قیمت عمده انواع برنج هایلی مطلع شوید ما می توانیم در اسرع وقت از طریق پیامک، شبکه های اجتماعی، تماس تلفنی، حضوری و ایمیل بروزترین لیست قیمت برنج هایلی را در اختیارتان قرار دهیم. ضمن اینکه مکان خرید آنلاین و حضوری را از سراسر کشور برایتان فراهم کرده ایم و شما می توانید انواع برنج عمده را در کنار خرید عمده انواع حبوبات سفارش داده و تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز