فروش عمده لوبیا قرمز

قیمت فروش لوبیا قرمز عمده به روز

قیمت فروش لوبیا قرمز فله با توجه به کیفیت، سایز محصول، ایرانی یا خارجی بودن آن متفاوت است. آیا می دانید در بازار امروز نرخ خرید عمده هر کیلو لوبیا قرمز خمین، ازنا، زنجان، قرقیز و اتیوپی چند است؟

قیمت فروش عمده لوبیا قرمز

لوبیا قرمز از جمله حبوبات مصرفی در کشور ایران است که در برخی استان ها کشور و به منظور تامین نیاز داخلی، کشت و تولید می شود. با این حال لازم است بدانید با توجه به تقاضای مصرف کنندگان در بازارهای داخلی، امروزه نمونه های وارداتی این محصول نیز در بازار ایران وجود دارد و عرضه می شود.

بنابراین باید گفت قیمت لوبیا قرمز به صورت عمده با توجه به اینکه این محصول ایرانی باشد یا خارجی با نرخ متفاوتی عرضه می شود. ضمن اینکه قیمت فروش لوبیا قرمز بر اساس نوع محصول و کیفیت مورد نظر نیز دارای تفاوت های بسیاری است.

از طرف دیگر میزان یکدست بودن بار و همچنین بوجاری و دستچین بودن آن نیز می تواند تاثیر مستقیمی در قیمت لوبیا قرمز عمده داشته باشد. پس اگر شما به دنبال محصول امساله، تازه، تمیز، یکدست و حتی پولیش شده هستید قاعدتاً باید مبلغ بالاتری را به عنوان قیمت عمده لوبیا قرمز بپردازید.

البته در زمینه قیمت لوبیای قرمز لازم است این نکته را نیز بدانید که خرید عمده غالباً با نرخ مناسب تری برای خریدار تمام می شود، اما حجم خرید نیز می تواند یک عامل مهم در کاهش قیمت ها و رسیدن به سود بیشتر نیز باشد.

با این وجود اگر شما نیز به دنبال خرید عمده انواع لوبیا قرمز ایرانی و خارجی هستید می توانید این محصول را بنابر بر نیاز خود و بودجه مالی تان در تناژ بالا خریداری نموده و از قیمت های استثنائی ما در حبوبات داریا بهره مند شوید.

مناسب ترین قیمت فروش لوبیا قرمز عمده را در بازار ایران از ما بخواهید

قیمت روز لوبیا قرمز فله

قیمت لوبیا قرمز

اگر شما نیز به عنوان خریدار عمده لوبیا قرمز به دنبال قیمت لوبیا قرمز فله ای در بازار روز هستید لازم است بدانید کیفیت و سایز این محصول مهم ترین مسئله ای است که می تواند در نرخ فروش آن موثر واقع شود. به طوری که اگر لوبیا دارای زمان پخت بالا باشد و یا در زمان پخت شکل ظاهری و طعم مناسبی نداشته باشد قطعاً با نرخ پایین تری عرضه می شود. ضمن اینکه اغلب انواع لوبیای قرمز ریز قیمت کمتری نسبت به لوبیا قرمز درشت در بازار دارند.

اما مسئله دیگری که می تواند به عنوان یک عامل مهم برای تعیین قیمت لوبیا قرمز در بازار به شمار برود، یکدست بودن بار است. به طوری که اگر این محصول در یک سایز مناسب و درشت تهیه شده باش به طور حتم ارزش بیشتری و در نهایت نرخ بالاتری نیز دارد.

از طرفی لازم است بدانید بوجاری، دستچین و حتی پولیش بوده لوبیا قرمز قیمت آن را دستخوش تغییر می کند و اغلب شرکت های بسته بندی حبوبات به دنبال محصولاتی هستند که کاملا پولیش شده و تمیز باشد تا بتوانند با کیفیت بهتری آن را مورد استفاده قرار بدهند.

هر چند که تمامی موارد بالا بخشی از موارد موثر بر قیمت فروش لوبیا قرمز در بازار روز می باشد، بنابراین اگر شما نیز می خواهید بدانید در بازار امروز قیمت لوبیا قرمز کیلویی چند است، تنها کافیست با ما در حبوبات داریا تماس بگیرید و جدیدترین لیست قیمت فروش لوبیا قرمز را در انواع مختلف دریافت کنید.

قیمت روز لوبیا قرمز

قیمت لوبیا قرمز در سال ۱۴۰۱

قیمت لوبیا قرمز سال ۱۴۰۰ از ابتدای سال تا پاییز با رشد صعودی بسیار زیادی همراه بود به طوری که می توان گفت این قیمت تا حدودی نسبت به نرخ قبل محصول ۲ برابر شده و بنابر دلایل گوناگون از جمله نوسانات ارزی، میزان صادرات، میزان تقاضا در بازار و بسیاری موارد دیگر و قیمت بسیار بالایی عرضه شد. در سال جدید نیز نرخ این محصول با افزایش روبرو شده است.

با این حال باید گفت با توجه به اینکه لوبیا قرمز انواع مختلفی در بازار دارد بنابراین قیمت لوبیا قرمز ۱۴۰۱ نیز با توجه به نوع این محصول و پارامترهای مختلف تعیین می شود.

اما در هنگام خرید لوبیا قرمز عمده بهتر است قبل از هر اقدامی یک مرکز فروش معتبر را انتخاب کنید تا بتوانید محصولات مورد نظر خود را به طور مستقیم و بدون واسطه تهیه کنید. چرا که در این صورت نه تنها از پرداخت هزینه های اضافی برای واسطه گری در امان هستید بلکه خریدی تضمین شده و مطمئن را از لحاظ کیفیت محصول تجربه خواهید کرد.

بهترین لوبیا قرمز ایرانی کدام است؟

همانطور که می دانید در بازار ایران انواع لوبیا قرمز ایرانی و خارجی موجود است. بنابراین شاید شما به عنوان خریدارا عمده این محصول بخواهید بدانید در میان انواع لوبیا قرمز ایرانی کدام یک بهتر است و کدام شهر مرغوب ترین و باکیفیت ترین لوبیا قرمز را تولید و عرضه می کند.

قبل از پاسخ به این سوال باید گفت استان های لرستان و مرکزی از مهم ترین مراکز تولیدکننده لوبیا در ایران هستند که به دلیل شرایط آب و هوایی و مساعد بودن شرایط خاک و اقلیم خود توانسته اند انواع لوبیا درجه ۱ از جمله باکیفیت ترین لوبیا قرمز را کشت و پرورش بدهند.

هر چند که در میان انواع لوبیا قرمز ایرانی، لوبیا قرمز ازنا و لوبیا قرمز خمین شهرت بسیاری دارند اما لازم است بدانید غالباً از نظر کیفی تمامی لوبیاهای تولید شده در خمین و شهرهای اطراف آن در یک سطح قرار دارند. اما از آنجایی که تولیدکنندگان این محصول به دلیل نداشتن کارگاه، محصولات خود را به خمین انتقال داده و در این شهر بوجاری و دستچین می شوند؛ لوبیا قرمز خمین محصولی نام آشناتر می باشد.

و اما اگر می خواهید بدانید بهترین لوبیا قرمز در ایران کدام است؟ باید بگوییم از جمله باکیفیت ترین و بهترین لوبیا قرمز را شهر زنجان تولید می کند. به طوری که این محصول دارای سایز درشت تر بوده و از نظر پخت نیز کیفیت بالاتری نیز دارد.

بنابرای می توان گفت قیمت لوبیا قرمز زنجان با توجه به کیفیتی که دارد نسبته به قیمت لوبیا قرمز خمین و ازنا بیشتر است و به طور حتم مشتریان خاص خود را نیز دارد.

شرکت حبوبات داریا باکیفیت ترین انواع لوبیای ایرانی را در کنار مناسب ترین قیمت لوبیا قرمز جگری به شما عرضه می کند.

خرید و فروش لوبیا قرمز

فروش لوبیا قرمز فله

اگر شما نیز به عنوان خریدار لوبیا قرمز فله در بازار به دنبال بهترین قیمت و البته مناسب ترین کیفیت هستید لازم است قبل از هر اقدامی برای خرید، هدف خود را از تهیه این محصول مشخص کنید.

چرا که معمولاً فروش لوبیا قرمز در بازار عمده بنابر هدف شما می تواند با کیفیت های مختلف و در نتیجه نرخ های متفاوتی صورت بگیرد. به طور مثال اگر شما از جمله افرادی هستید که به دنبال خرید لوبیا قرمز برای

  • عرضه و فروش عمده در سطح شهر
  • عرضه در فروشگاه های خرده فروشی حبوبات
  • استفاده در هتل، رستوران و مراکز تهیه غذا
  • استفاده برای پخت غذا در سازمان ها و ارگان ها
  • تهیه مواد اولیه کارخانجات کنسرو سازی
  • تهیه محصول برای شرکت های بسته بندی حبوبات

و بسیاری موارد دیگر هستید قطعاً می توانید در بازار فروش لوبیا قرمز محصولاتی متناسب با هدف و نیاز خود تهیه کنید و ضمن رسیدن به کیفیت مورد نظر در برخی موارد از پرداخت هزینه های اضافی نیز خودداری کنید.

در این میان قیمت لوبیاقرمز نیز می تواند برای شما متفاوت باشد، به طور مثال کارخانجات تهیه کنسرو و مواد غذایی و یا مراکز تهیه غذای ارگان ها می توانند از لوبیا قرمز سایز ریزتر استفاده کنند و یا اگر محصول یکدست نباشد هم اهمیت بالایی ندارد، بنابراین می توانند برای خرید این محصول قیمت مناسب تری را بپردازند.

این در صورتی است که خرید لوبیا قرمز برای شرکت های بسته بندی از اهمیت بیشتری برخوردار است و محصول باید علاوه بر شکل ظاهری از طعم و کیفیت پخت بالایی برخوردار باشد پس باید بهترین لوبیا و مسلماً گرانترین محصول را برای این مشتری در نظر گرفت.

فروش عمده لوبیا قرمز

قیمت فروش لوبیا قرمز وارداتی در بازار ایران

اما در زمینه واردات لوبیا قرمز نیز لازم است بدانید این محصول در حال حاضر در ۲ نوع

  • لوبیا قرمز اتیوپی
  • لوبیا قرمز قرقیز

به کشور وارد شده و مورد استفاده قرار می گیرد. از نظر سطح کیفی، میزان تمیزی بار، قیمت، تقاضا در بازار و بسیاری موارد دیگر با یکدیگر متفاوت هستند که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

قیمت لوبیا قرمز اتیوپی

گفتنی است که قیمت لوبیا قرمز اتیوپی بسیار مناسب و پایین است؛ چرا که لوبیا قرمز اتیوپی هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت پخت در پایین ترین رده قرار دارد و با توجه به اینکه این محصول دانه های ریزی دارد و رنگ آن نیز تیره است، میزان خرید کمتری را به خود اختصاص داده است. بنابراین اغلب برای افرادی که به دنبال قیمت فروش لوبیا قرمز ارزان هستند گزینه مناسبی است.

قیمت لوبیا قرمز قرقیز

لوبیا قرمز قرقیز کیفیت بسیار مطلوبی دارد حتی از نوع ایرانی این محصول نیز بهتر است و ضمن کیفیت و ظاهر متناسب از میزان ضایعات کمتری برخوردار بوده و در اغلب موارد به صورت پولیش شده به دست مشتری ایرانی می رسد. این محصول سایز درشتی دارد، رنگ آن قرمز طبیعی و مشتری پسند است و از نظر قیمت نیز با توجه به شرایط ارزی فعلی نسبت به نمونه های ایرانی نیز بیشتر و گرانتر است. در ایران از لوبیای قرمز قرقیز معمولا برای بسته بندی استفاده می کنند چرا که محصولی کاملاً یکدست است در حالی که لوبیای ایرانی ترکیب دانه هایش به صورت ریز و درشت می باشد.

با توجه به نوسانات قیمت لوبیا قرمز وارداتی برای دریافت لیست قیمت فروش لوبیا قرمز تنها کافیست با ما تماس بگیرید

قیمت لوبیا قرمز بسته بندی

فروش لوبیا قرمز بسته بندی

با توجه به اینکه امروز علاوه بر مصرف انواع حبوبات فله در کشور، انواع حبوبات بسته بندی نیز مورد توجه خریداران و مصرف کنندگان این محصول قرار گرفته است بنابراین امروزه قیمت فروش لوبیا قرمز بسته بندی نیز برای خریداران، مصرف کنندگان و همچنین صادرکنندگان عمده این محصول اهمیت بسیاری دارد.

هر چند که قیمت فروش لوبیا قرمز بسته بندی برای کسب سود بیشتر، رقابت بهتر در بازار، جلب مشتری بیشتر و در نهایت افزایش فروش اهمیت دارد، اما به طور حتم کیفیت این محصول نیز در حد بسیار خوبی باید باشد تا بتوانید نظر مشتری را بیشتر جلب نموده و اعتماد او را به دست آورید. چرا که عمدتاً مشتری که به دنبال خرید حبوبات بسته بندی و لوکس باشد، محصولی را می خواهد که علاوه بر مناسب بودن کیفیت

  • تازه و تمیز باشد.
  • کاملا بهداشتی باشد.
  • در بسته بندی مناسب قرار بگیرد.
  • از ماندگاری بالایی برخوردار باشد.
  • یکدست و پولیش شده باشد.
  • دانه هایش سالم و خوش رنگ باشد.

و همچنین در بازار فروش، قابلیت رقابت با دیگر برندهای تولیدکننده حبوبات بسته بندی را داشته باشد. به همین دلیل ما در شرکت حبوبات داریا بهترین نوع لوبیا قرمز را در بازار ایران برای بسته بندی انتخاب کرده ایم و این محصول را با کمک مجهزترین دستگاه ها در کارخانه خود دستچین و پولیش کرده ایم تا بتوانیم محصولی سالم، باکیفیت و درجه ۱ را به شما ارائه بدهیم.

این محصول که با نام تجاری هومسا تولید و روانه بازار می شود در بسته های سلفونی ۹۰۰ گرمی تولید شده و برای مصارف گوناگون از جمله عرضه فروشگاهی کاربرد دارد. لازم است بدانید قیمت لوبیا قرمز ۹۰۰ گرمی هومسا با توجه به اینکه ما خود تامین کننده دست اول این محصول هستیم بسیار مناسب بوده و در صورت خرید عمده به طور مستقیم از کارخانه و با نرخ همکار در سراسر کشور به شما عرضه می شود. برای ثبت سفارش انواع حبوبات بسته بندی هومسا، تنها کافیست مشاهده لیست محصولات هومسا و قیمت انواع حبوبات بسته بندی را مشاهده کنید و با شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید.

خرید انواع لوبیا قرمز ایرانی و خارجی از حبوبات داریا

خرید انواع لوبیا قرمز

اگر به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید عمده لوبیا قرمز خارجی یا ایرانی با کیفیت اعلا هستید می توانید با ما در حبوبات داریا ارتباط بگیرید.

ما در شرکت حبوبات داریا با سال ها تجربه و سابقه درخشان توانسته ایم باکیفیت ترین انواع حبوبات را برای مشتریان خود تامین کنیم و با شناخت خود از بازار همواره سعی کرده ایم مشتریانمان را به هنگام خرید به خوبی راهنمایی و کمک کنیم چرا که موفقیت شما را در مسیر تجارتتان، موفقیت و البته افتخار خود می دانیم.

ضمن اینکه ما در شرکت حبوبات داریا امکان مشاوره رایگان را برای شما فراهم نموده ایم و تنها کافیست با یک تماس تلفنی از هر جای کشور با ما در ارتباط باشید تا شما را در بازار خرید و فروش حبوبات فله به خوبی یاری بدهیم.

از طرفی با وجود وبسایت فروش عمده حبوبات علاوه بر حذف واسطه ها در مسیر عرضه و پخش محصولات خود و کاهش قیمت فروش لوبیا قرمز و دیگر حبوبات فله، توزیع این محصولات را در سراسر کشور به صورت حضوری و اینترنتی در بستری امن و مطمئن فراهم نموده ایم. پس شما نیز می توانید خرید مستقیم، قیمت مناسب و کیفیت مطلوب را از ما بخواهید.

6 دیدگاه دربارهٔ «قیمت فروش لوبیا قرمز عمده به روز»

    1. سلام
      با توجه به هر محصول متفاوت هست ولی میانگین ۴۰۰-۵۰۰ تفاوت وجود داره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز