صادر کننده نخود

قیمت نخود ترکیه در بازار ایران

قیمت نخود ترکیه در بازار ایران، ارزان تر از نخود های ایرانی است یا گران تر؟ آیا بیشترین میزان تقاضا در بازار حبوبات ایران، برای انواع نخود ایرانی بوده یا نخود هایی که از طریق شرکت های بازرگانی وارد کشور شده اند؟

روسیه و ترکیه دو کشور از چندین کشوری هستند که ایران خریدار نخود های تولیدی آن هاست.

انصافاً کیفیت نخود های تولیدی این دو کشور بالا بوده به قدری که ممکن است گاهی تقاضا برای نخود ترکیه و نخود روسیه بیشتر از نمونه های ایرانی باشد.

ضمن اینکه نخود روس کیفیت پایین تری دارد و از این رو در اغلب موارد برای تهیه لپه از آن استفاده می شود. اما چیزی که بازار فروش نخود وارداتی از ترکیه را پر رونق کرده، قیمت نخود ترکیه در بازار ایران است که در ادامه بیشتر راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

قیمت آنلاین نخود ترکیه در بازار ایران را از مشاورین بازرگانی داریا دریافت کنید.

قیمت نخود 98نخود ترکیه در بازار ایران

اگر به آمار ها توجه کنید، قطب تولید نخود در ایران را خواهید شناخت. مانند:

  • نخود کرمانشاه
  • نخود لرستان

اینها سالانه مقدار زیادی نخود درشت، باکیفیت و خوش طعم را روانه بازار فروش می کنند. اما چون صادرات نخود ایرانی به کشور های مختلف انجام می شود، پاسخ به نیاز بازار بی جواب می ماند.

برای همین، در کنار نخود کرمانشاه و …، نخود ترکیه هم می تواند تامین کننده نیاز بازار باشد.

مختصراً می توان اعلام داشت که میزان واردات نخود ترکیه به دو چیز وابسته است:

  1. میزان تولید نخود طی سال گذشته در ایران
  2. مقدار صادرات نخود به کشور های دور و نزدیک

قیمت نخود ترکیهقیمت نخود ترکیه چقدر است؟

گاهی ممکن است به خاطر شرایط اقتصادی، کاهش حجم تولید، تورم و …، قیمت نخود ایرانی با افزایش همراه باشد. همین سبب می شود تا تقاضا برای نخود ایرانی کاهش یافته و مصرف کننده به سمت نخود های وارداتی نظیر نخود ترکیه برود.

جدای از کیفیت، یکی دیگر از چیز هایی که بازار فروش خوب نخود ترکیه را سبب شده، قیمت نخود ترکیه است. قیمت نخود ترکیه در بازار ایران، به نسبت معقول بوده و چندان هم همراه با نوسان نیست.

هر چند که خوب است بدانید امروزه در بازار  قیمت فروش عمده نخود ترکیه افزایش یافته و این محصول با نرخ نخود ایرانی برابری می کند.

قیمت روز نخوداطلاع از لیست قیمت روز نخود در ایران

اگر برای خرید نخود ترکیه یا نخود ایرانی، سایت حبوبات داریا را انتخاب کنید، می توانید از خدمات فوق العاده ای بهره مند شوید.

اطلاع از لیست قیمت روز نخود خارجی و ایرانی در بازار داخلی، از طریق جداولی که مشاورین در اختیار شما قرار می دهند ممکن می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز