فروش عمده برنج ندا

فروش عمده برنج ندا با بهترین کیفیت و قیمت

فروش عمده برنج ندا با بهترین کیفیت و قیمت در فصل برداشت آن یعنی مهرماه رونق بسیار زیادی دارد. اما شما می توانید با خید این محصول از ما در بازرگانی داریا در تمام طول سال برنج ندا را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تهیه کنید.

کیفیت برنج ندا

برنج ندا یکی از مرغوب ترین برنج های ایرانی است که در بازارهای فروش به اسم برنج شمشیری شناخته می شود‌ چون دانه های برنج ندا به شکل قلم یا همان شمشیر هستند. محل اصلی تولید برنج ندا استان مازندران است. در حقیقت برنج ندا حاصل ترکیب شدن ۳ نمونه برنج:

  • سنگ طارم
  • حسن سرایی
  • آمل

می باشد. به همین دلیل برنج ندا کیفیت پخت عالی دارد و بسیار خوش خوراک است. مهمترین کیفیت  برنج ندا عطر و طعم بسیار عالی آن نسبت به دیگر برنج های پرمحصول شمال است. در واقع کیفیت برنج ندا برگرفته از تلاقی کیفیت این سه نمونه برنج ایرانی می باشد. چون برنج سنگ طارم و البته برنج حسن سرایی ۲ نمونه از بی نظیرترین برنج های ایرانی است که کیفیت عالی دارند.

اگر چه برنج ندا یک نمونه برنج ارگانیک نیست ولی برنج ندا تراریخته هم نمی باشد. در حقیقیت این مدل برنج ایرانی یک نمونه برنج باکیفیت است که از طریق اصلاح ژنتیک حاصل می شود.

پس می توان گفت برنج ندا یک محصول دانه بلند است که به خوبی قد می کشد. این محصول بعد از طبخ به طول ۵۲/۱۰ میلیمتر ری میکند یعنی چیزی حدود ۵۶/۳ میلیمتر به طول دانه های برنج ندا اضافه می شود. از آنجایی که این نمونه برنج ایرانی غلظت ژل بسیار پایینی دارد پس در هنگام پخته شدن هیچ گاه شفته و له نمی شود.

برنج ندا بعد از پخته شدن ماندگاری بالایی دارد. همچنین تا مدت ها بعد از طبخ بسیار نرم و سبک باقی میماند‌. در تهیه برنج ندا می توانید آن را به صورت آبکش و دمی طبخ کنید. البته این نوع برنج ایرانی به روش سریع رستورانی هم طعم و عطر فوق العاده ای دارد. اما توجه داشته باشید که برنج ندا در مدت زمان کوتاهی پخته شده و دم میکشد.

با این حال برنج ندا در کنار انواع کباب ها و خورش ها می تواند سفره ای رنگین را برایتان مهیا کند. حتی می توانید از این محصول برای تهیه شله زرد، انواع شیرینی و نمونه های مختلفی از دسرهای خوشمزه به کار ببرید. مهمتر اینکه برای تولید این محصول از سموم کشاورزی بسیار کمی استفاده می شود.

از این رو اگر قصد خرید عمده برنج ندا را دارید حتما به کیفیت این محصول توجه داشته باشید. یعنی همیشه در هنگام مراجعه به مراکز فروش عمده برنج ندا با بهترین کیفیت و قیمت، توجه زیادی به ظاهر دانه های برنج ندا داشته باشید. چون شکل دانه های برنج ندا خیلی به برنج های دیگر شببه است از طرفی رنگ دانه های برنج ندا سفید و شفاف است. 

فروش برنج ندا به صورت عمده

برنج ندا از جمله برنج های پر محصولی می باشد که سالهاست مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. به همین علت امروزه در بسیاری از مراکز فروش مانند:

  • فروشگاه های زنجیره ای
  • تعاونی ها
  • بنکداری ها
  • و غیره

 معمولا برنج ندا در کیسه های ۱۰ کیلوگرمی عرضه می شود. پس اگر به دنبال فروش عمده برنج ندا با بهترین کیفیت و قیمت هستید خیلی راحت می توانید این محصول را در حجم دلخواه خود در سراسر کشور تهیه کنید.

البته توجه داشته باشید که برخی از فروشندگان عمده برنج ندا این نمونه برنج را به شکل دودی عرضه میکنند.‌ چون اغلب رستوران ها، هتل ها و سایر غذاخوری های لوکس گاهی اوقات از مرغوب ترین برنج های دودی مثل برنج دودی ندا استفاده میکنند.

فراموش نکنید یکی دیگر از خریداران اصلی و عمده برنج ندا تجار و شرکت های برند هستند. در واقع این شرکت ها با خرید حجم زیادی از برنج ندا این نوع برنج ایرانی مرغوب و خوشمزه را با یک برند شناخته شده عرضه می کنند. اما اگر شما قصد خرید تناژ بالایی از برنج ندا را دارید بهتر است به دنبال فروشندگان عمده و تامین کنندگان اصلی انواع برنج شمال باشید.

چون  این مراکز به غیر از فروش حضوری برنج ایرانی، فروش عمده برنج ندا با بهترین کیفیت و قیمت را به‌ صورت اینترنتی هم انجام می دهند. امروزه در خرید های آنلاین هزینه های جابجایی از مخارج شما کم می شود‌ از طرفی به راحتی و بدون دخالت واسطه ها می توانید با فروشندگان اصلی ارتباط برقرار کنید.

پس اگر می خواهید از شر افراد سودجو و خرید برنج های تقلبی موجود در بازار رها شوید بهتر است با کارشناسان فروش برنج ما در بازرگانی داریا تماس بگیرید. ما دغدغه‌های خرید عمده برنج ایرانی را به ساده ترین شکل ممکن برایتان انجام می دهیم. همچنین این اطمینان را به شما می دهیم که مرغوب ترین برنج ندا را در ارزان ترین قیمت بازار به دستتان برسانیم.

فروش عمده برنج ندا

قیمت روز برنج ندا مازندران

این روزها فروش عمده برنج ندا با بهترین کیفیت و قیمت نسبت به سایر برنج های ایرانی معطر مثل کشت دوم رونق بیشتری دارد. زیرا برنج ایرانی ندا ضمن داشتن دانه های سالم و خوش پخت در قیمت ارزان تری معامله می شود.

حتی در برخی شرایط قیمت روز برنج ندا مازندران از قیمت خرید برنج هاشمی دانه شکسته و قیمت برنج های نیم دانه کمتر است. به همین سبب برنج ندا یک برنج بازار پسند است که تمام اقشار جامعه قدرت خرید آن را دارند.

بنابراین این روزها مناسب بودن قیمت برنج ایرانی ندا سبب شده است تا این محصول یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین گونه های برنج ایرانی با بهترین کیفیت و قیمت در بازارهای داخلی کشور باشد.

فراموش نکنید در سال هایی که بارندگی فراوان باشد و تولید انواع برنج شمال پر رونق باشد. قطعا قیمت روز  برنج ندا مازندران از قیمت انواع برنج خارجی مانند برنج هندی، برنج پاکستانی، برنج تایلندی و غیره نرخ پایین تری خواهد داشت. بنابراین با وجود چنین محصول مناسب و با کیفیتی در داخل کشور کمتر کسی به سراغ خرید برنج های گران قیمت و ناشناخته می رود.

گفتنی است که کاشت و برداشت برنج ندا بسیار آسان است به همین خاطر کشاورزان سعی میکنند برنج ندا را در نرخ بسیار پایینی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. البته در مراجعه به مراکز فروش عمده برنج ندا با بهترین کیفیت و قیمت لازم است بدانید که قیمت روز برنج ندا همیشه در مهرماه مشخص می شود چون مهرماه فصل برداشت برنج ندا است.

بنابراین در اوایل پاییز می توانید تناژ بالایی از برنج ندا را در ارزان ترین قیمت به دست آورید. به همین منظور فروش عمده برنج ندا در این فصل رونق بسیار بالایی دارد. البته نکته مهمی که در تعیین قیمت روز برنج ندا وجود دارد تفاوت قیمت برنج ندا ممتاز با سایر نمونه های دیگر این محصول در مناطق شمالی کشور است. معمولا برنج ممتاز ندا بهترین کیفیت را دارد به همین دلیل نسبت به سایر برنج های ندا با قیمت بیشتری عرضه می شود‌. اما پارامترهای دیگری هم می تواند قیمت روز برنج ندا مازندران را دستخوش تغییرات قابل توجهی کند. از جمله این عوامل عبارتند از:

  • سورت بودن و بوجاری بودن محصول
  • حجم خرید برنج
  • کهنگی و تازگی برنج
  • نوسانات ارز دولتی
  • کشت دوم و کشت اول بودن
  • میزان شکستگی دانه های برنج
  • عدم ضایعات و سنگ ریزه
  • پخت عالی و طعم مناسب
  • نوع بسته بندی
  • هزینه حمل و نقل
  • جنس کیسه های بسته بندی
  • نحوه خرید محصول
  • و غیره

همجنین خوب است بدانید این روزها دلالان زیادی برای فریب دادن مشتریان سعی می کنند که مرغوب ترین برنج ندا را با برخی برنج های بی کیفیت مخلوط کنند. سپس کیسه های برنج ندا را با قیمت بسیار پایینی عرضه کنند. از این رو باید دقت کنید که برنج های ایرانی را از کدام فروشگاه معتبر خرید کنید.

در این میان چنانچه شناخت زیادی در مورد فروشگاه های معتبر، کیفیت  و قیمت برنج ایرانی ندارید ما در بازرگانی داریا با مشاوره های رایگان شما را راهنمایی خواهیم کرد. ضمن اینکه بهترین محصول را با مناسب ترین و رقابتی ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهیم تا شما هم بتوانید در بازار خرده فروشی علاوه بر جذب مشتریان بیشتر و فروش بالاتر، به حاشیه سود بهتری دست یابید. همچنین خوب است بدانید ما در مجموعه بازرگانی داریا علاوه بر فروش اینترنتی، امکان فروش حضوری و مراجعه به دفتر فروش خود را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. پس با خیالی آسوده تر می توانید خریدی رضایت بخش تر را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز