برنج خاطره طلایی هندی و پاکستانی

قیمت برنج خاطره طلایی (هندی و پاکستانی)

قیمت برنج خاطره طلایی (هندی و پاکستانی ) به صورت خرید مستقیم از مراکز پخش عمده چند است؟ نرخ فروش عمده این محصول در نمایندگی های برنج هندی خاطره بدون واسطه چه قیمتی دارد؟

قیمت روز برنج خاطره طلایی

برنج خاطره طلایی محصول شناخته شده ای در کشور است که جزو بهترین برنج های هندی و پاکستانی به شمار می آید. امروزه فروشگاه های زیادی به صورت حضوری و سایت های فراوانی به شکل آنلاین این محصول را در نرخ های متعددی عرضه میکنند.

اما عوامل زیادی سبب شده تا قیمت برنج خاطره طلایی (هندی و پاکستانی ) با قیمت های مختلفی به دست مصرف کنندگان برسد. زیرا واردات عمده برنج خاطره طلایی در بازارهای داخلی با استقبال زیادی رو به رو شده است. پس هر چه قدر که این محصول بیشتر وارد کشور شود قطعا قیمت روز برنج خاطره طلایی هم کاهش می یابد.

البته یکی از مهمترین فاکتورهایی که باعث افزایش قیمت انواع برنج هندی و پاکستانی در بازارهای داخلی می شود‌ بالا رفتن کیفیت و مرغوبیت کالا است. چنانچه کیفیت کاشت و برداشت این نمونه برنج در کشورهای هند و پاکستان افزایش یابد بدون شک درصدی به نرخ فروش این محصول اضافه خواهد شد.

یکی دیگر از پارامترهایی که قیمت امروز برنج خاطره طلایی را تحت تاثیر قرار می دهد نحوه بسته بندی محصول است. چرا که برخی از برنج های هندی و پاکستانی با برند خاطره طلایی در کیسه های مخصوصی عرضه می شوند‌. پس قطعا جنس کیسه می تواند قیمت روز برنج خاطره طلایی را تغییر دهد. اما به طور کلی خرید عمده از نمایندگی های پخش برنج خاطره طلایی می تواند در هر شرایطی این محصول را در کمترین قیمت بازار در اختیار شما قرار دهد.

در این میان ما به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر و مجاز فروش برنج خاطره طلایی هندی و پاکستانی می توانیم شما را در خرید این محصول راهنمایی کنیم. همچنین حجم زیادی از این نمونه برنج هندی و پاکستانی مرغوب را در نازلترین قیمت به شما ارائه دهیم.

پس تنها کافیست از طریق وبسایت داریا لیست قیمت برنج هندی و پاکستانی خاطره و دیگر نمونه ها را مشاهده کنید، سپس با برقراری ارتباط با کارشناسان فروش ما، از روند خرید و تخفیفات ویژه مطلع شوید.

مجموعه داریا مناسب ترین قیمت ها را برای خریدهای تناژ بالا در نظر گرفته است

مشخصات برنج هندی خاطره طلایی

برنج خاطره طلایی تهیه شده از بهترین برنج های باسماتی هندی و برنج سوپر باسماتی پاکستان می باشد. این محصول از کیفیت عالی برخوردار است و جایگاه ویژه ای در سر سفره های ایرانیان دارد. در واقع این محصول یکی از برنج های مرغوبی است که جزو پرطرفدارترین برنج های وارداتی می باشد.

برنج هندی و پاکستانی با مارک خاطره طلایی ظاهر بسیار مناسبی دارد و خوب قد می کشد. اصولا این نمونه برنج هندی پس از پخته شدن به صورت یکدست در می آید. اما غالبا بافت نرمی دارد و دانه های آن بدون شکاف هستند.

بعد از بررسی قیمت برنج خاطره طلایی(هندی و پاکستانی ) از مهمترین مشخصات این محصول سفید بودن دانه های برنج است. البته در حالت عادی کمی کدر می باشد ولی پس از پخت کاملا شفاف هستند و رنگی شبیه به ماست دارند. 

دقت کنید که جدا بودن دانه های برنج هندی خاطره طلایی بعد از پخته شدن به علت وجود آمیلوز مناسب در ترکیبات این محصول است. این ماده مانع از چسبیدن نشاسته دانه های برنج به یکدیگر می شود. از دیگر مشخصات بارز این نمونه برنج هندی عطر بی نظیر و طعم مناسب آن است. به طوری که دانه های خشک این برنج قبل از پخته شدن هم عطر قابل احساسی دارد. از این رو علاوه بر مصارف خانگی، بسیاری از مراکزی که روزانه حجم بالایی برنج را مصرف می کنند نیز این برنج را خریداری و استفاده می نمایند.

ویژگی برنج پاکستانی خاطره طلایی

از آنجایی که برنج مهمترین غلات پرمصرف در خانوارهای ایرانی به حساب می آید. به همین دلیل در هنگام خرید این محصول باید سعی کنید برندهای محبوب و معتبر را بشناسید تا مورد فریب افراد سود جو قرار نگیرید.

در حال حاضر برنج هندی و پاکستانی خاطره طلایی از جمله برنج های وارداتی است که در کشور مورد استقبال بسیاری مصرف کنندگان عمده و خرده قرار دارد. چنانچه شما هم جزو خریداران این محصول هستید لازم است تا علاوه بر بررسی قیمت برنج خاطره طلایی (هندی و پاکستانی) حتما ویژگی های این محصول را بشناسید. از جمله این ویژگی های این نمونه برنج های خارجی عبارتند از:

  • یکدست بودن
  • کدر بودن
  • عدم شکستگی دانه ها
  • عدم کرم خوردگی دانه ها
  • بدون هیچ گونه ضایعات مثل پوسته، سنگ، خار و خاشاک
  • داشتن بوی معطر
  • مدت زمان پخت مناسب
  • مناسب برای مراسم، کترینگ ها، ارگان ها و هتل ها
  • و…

همچنین باید گفت پخت این نوع برنج نیاز به مهارت بالایی ندارد و در حجم بالا، خوش پخت و دانه دانه است. در واقع این محصول بعد از پخته شدن زیاد ری میکند و ظاهر بسیار مناسبی برای پذیرایی از مهمانان دارد. همچنین به صورت کته و دمی قابل استفاده می باشد. اگر تمایل دارید تا حجم زیادی از این محصول را بپزید این نوع برنج پاکستانی به راحتی آبکش خواهد شد.

یکی از ویژگی های مهم این نوع برنج وارداتی پخت آسان و سریع آن است. پس بدون هیچ گونه له شدگی در کمترین زمان پخته می شود. بر خلاف پخت انواع برنج ایرانی که به مهارت زیادی نیاز دارد برنج پاکستانی خاطره طلایی با کمترین تجربه آشپزی بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد. پس همین موضوع توانسته خرید و فروش برنج خاطره طلایی را در بازارهای داخلی رونق ببخشد.

 البته پیش از خرید این نمونه برنج های وارداتی حتما از مراکز معتبر جدیدتدین لیست قیمت برنج خاطره طلایی (هندی و پاکستانی ) را دریافت کنید. از طرفی با سایر فروشندگان معتبر برنج خاطره طلایی مقایسه کنید.

در این میان خوب است بدانید ما در شرکت بازرگانی داریا، از طریق وبسایت خود بستری را برای شما فراهم کرده ایم تا خریدی امن، باکیفیت و مقر ون به صرفه را انجام بدهید. افزون بر اینکه شما می توانید به صورت آنلاین و بدون حضو در بازارهای سنتی به راحتی بروزترین لیست قیمت امروز برنج خاطره طلایی را دریافت کنید.

خرید ارزان و باکیفیت تضمین ما در شرکت بازرگانی داریا به شماست

خرید عمده برنج خاطره طلایی

خرید تناژ بالا یا همان خرید عمده برنج دانه بلند هندی و پاکستانی با مارک خاطره طلایی می تواند برای شما صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد. چون امروزه با خرید مستقیم از شرکت های وارد کننده برنج هندی و پاکستانی می توانید واسطه ها را حذف کنید.

از طرفی در ارتباط مستقیم با فروشندگان اصلی از تخفیفات زیادی بهره ببرید. معمولا در این نوع خریدها ضمن کاهش قیمت برنج خاطره طلایی هندی و پاکستانی می توانید این محصول را به صورت تضمین شده در کیفیت بالایی به دست آورید. زیرا در این نوع معاملات هیچ دلالی وجود ندارد پس افراد  واسطه گر نمی توانند با ترکیب کردن برنج های بی کیفیت به این نمونه برنج سود کلانی را به جیب بزنند.

 گفتنی است که این مراکز پخش عمده برنج های خارجی به شکل گسترده و عمده محصول درخواست شده را در تناژ بالایی به دستتان می رسانند‌. بنابراین شما می توانید حجم زیادی از برنج خاطره طلایی هندی و پاکستانی را در ارزان ترین قیمت روز برنج های وارداتی تهیه کنید.

 به طور کلی این محصول کیفیت بالایی دارد و نسبت به قیمت انواع برنج ایرانی به صرفه تر است. پس به صورت حضوری و اینترنتی پخش و توزیع آن رونق بسیار بالایی پیدا کرده است. بنابراین شما می توانید در ارتباط با کارشناسان فروش ما در هر نقطه از کشور خرید عمده برنج خاطره طلایی را به راحتی و اطمینان خاطر انجام دهید. البته پیش از خرید خود با استعلام لیست قیمت انواع برنج وارداتی از خرید خود مطمئن شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز