قیمت برنج هندی مژده

قیمت برنج هندی مژده به صورت عمده

قیمت برنج هندی مژده در بازار فروش عمده چند است؟ نرخ خرید برنج ۱۱۲۱ هندی مژده در کارخانه چه قیمتی است؟ آیا می توان این محصول را در بازار با قیمت مناسب و رقابتی تهیه کرد؟

قیمت برنج هندی مژده امروز

برنج مژده یکی از نمونه های خوب و باکیفیت برنج ۱۱۲۱ باسماتی در بازار است که از کشور هند به بازارهای داخلی وارد می شود‌. این محصول که با برند مژده مورد معامله قرار می گیرد در مقایسه با دیگر نمونه های برنج هندی در بازار کیفیت خوبی دارد.

بنابراین نسبت به نمونه های معمولی تر از قیمت بالاتری برخوردار  است.  اما قاعدتا جدای از کیفیت این محصول عوامل دیگری نیز برقیمت برنج هندی مژده و همچنین قیمت برنج هندی محسن، قیمت برنج هندی خاطره و… تأثیر دارند. به طور مثال

  • میزان واردات برنج خارجی
  • میزان برداشت و عرضه برنج ایرانی
  • نوع برند و مارک برنج وارداتی

و از همه مهم تر نحوه خرید شما نقش مهم و موثری را در نوسان قیمت روز برنج هندی مژده دارد. بنابراین در صورتی که حجم واردات برنج هندی در بازارهای داخلی کم و زیاد شود قیمت خرید عمده این محصول نیز افزایش یا کاهش می یابد. همچنین در صورتی که مقدار تولید برنج ایرانی در کشور کاهش بیابد و یا حتی حجم صادرات برنج ایرانی با سیر صعودی روبرو باشد قیمت برنج هندی مژده و دیگر محصولات مشابه افزایش می یابد چرا که مقدار عرضه در بازار با کاهش روبرو می شود.

هر چند که برنج های وارداتی هندی اغلب از نوع باسماتی ۱۱۲۱ هستند اما باید گفت برخی از برندها بسیار باکیفیت تر بوده و در مقایسه با برخی برندهای معمولی تر یک سر و گردن از لحاظ طعم، پخت، شکل ظاهری و… بالاتر هستند.

از این رو برندهای معتبر، پرفروش و محبوب در بازار با فروش بالاتری روبرو هستند. ضمن اینکه قیمت این محصولات در مقایسه با دیگر نمونه های معمولی تر بیشتر است.

و اما مسئله بسیار مهمی که نقشی اساسی و مؤثر بر قیمت برنج هندی مژده دارد، نحوه خرید شماست. به گونه ای که با خرید مستقیم این محصول از کارخانه و یا تامین کننده دست اول شما می توانید رقابتی ترین قیمت ها را برای خرید بپردازید. در صورتی که اگر محصول مورد نظر خود را از واسطه ها تهیه کنید بدون شک متحمل هزینه های بیشتری خواهید شد.

برنج هندی مژده چه ویژگی هایی دارد؟

همان طور که گفته شد برنج هندی مژده یکی از برنج های دانه بلند باسماتی ۱۱۲۱ است که بعد از پخت حسابی قد می کشد. این محصول یکدست و فاقد دانه های شکسته می باشد.

ضمن اینکه از نظر عطر و طعم نیز در شرایط مطلوبی قرار دارد و توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب نماید. رنگ این برنج شفاف و متمایل به کرم است و پخت آن نیاز به مهارت و توانایی خاصی ندارد.

به همین دلیل افراد بسیاری که قصد پخت و آماده سازی مقادیر بالایی برنج را برای مجالس، مراسمات و دیگر موارد مشابه دارند از این محصول خریداری کرده و یک میزبانی تمام عیار را تجربه می کنند.

بسته بندی برنج هندی مژده به صورت ۱۰ کیلویی و در کیسه های پارچه ای است که به خوبی دانه های برنج را در خود جای داده و شما می توانید با خیالی آسوده  محصول را نگهداری کنید.

همچنین در زمینه مشخصات و ویژگی های برنج هندی مژده باید گفت این نوع برنج در مقایسه با برنج های ایرانی از ماندگاری بالاتری برخوردار است و نیاز به شرایط خاص و دمای پایین برای نگهداری ندارد. بلکه تنها کافی است آن را در مکانی خشک و دمای معمولی نگهداری کنید.

خرید عمده برنج هندی مارک مژده

همان طور که گفته شد برنج هندی مارک مژده یکی از برندهای شناخته شده و محبوب در بازار است که سهم قابل توجهی از فروش در بازار برنج ایران را به خود اختصاص داده است. با این حال افراد بسیاری با خرید عمده این محصول به دنبال مناسب ترین قیمت برنج هندی مژده در بازار هستند.

بدون شک می دانید که خرید عمده برنج هندی مژده از کارخانه تولیدی آن قیمت برنج هندی مژده را تا حد زیادی کاهش می دهد. افزون بر اینکه اگر امکان خرید عمده برنج هندی ۱۱۲۱ مژده از سراسر کشور و بدون مراجعه حضوری انجام شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه های جابجایی و مراجعه به بازارهای عمده فروشی نیست و امکان خرید با قیمت مناسب تر وجود دارد.

همچنین اگر با خرید برنج هندی مژده در تناژ بالا امکان دریافت تخفیف بیشتر و قیمت های رقابتی تر وجود داشته باشد به طور حتم می توانید بهترین قیمت برنج هندی مژده را در بازار به دست آورده و به سود قابل توجه تری دست یابید.

قیمت برنج هندی مژده

با این حال اگر شما هم به دنبال خرید با شرایطی هستید که بتوانید مناسب ترین قیمت برنج هندی مژده را از آن خود کنید تنها کافیست با ما در مجموعه بازرگانی داریا تماس بگیرید. ما در شرکت داریا تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا بتوانیم در کنار ارائه مناسب ترین قیمت عمده حبوبات، انواع برنج ایرانی و خارجی را به قیمت مناسب به دست شما مشتریان عزیز برسانیم.

بنابراین با کمک وبسایت خود واسطه ها را از مسیر معامله با شما برداشته ایم و از این طریق مناسب ترین قیمت روز برنج هندی مژده را در اختیارتان قرار می دهیم. ضمن اینکه لیست قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی را در اختیارتان قرار داده ایم تا از ساده ترین روش با قیمت روز انواع برنج در بازار آشنا شده و پس از مقایسه قیمت ها برای خرید اقدام نمایید. بعلاوه اینکه بار درخواستی شما را در کمترین زمان برایتان ارسال می کنیم و ضمن فراهم نموده بهترین شرایط برای خرید عمده برنج به روش اینترنتی بستری امن را ایجاد کرده ایم تا بتوانید با مراجعه حضوری به دفتر فروش ما نیز خریدی آسوده خاطر را تجربه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز