قیمت عمده برنج آستانه اشرفیه

قیمت عمده برنج آستانه درجه یک

قیمت عمده برنج آستانه درجه یک بر اساس نوع و میزان تولید آن در کشور تعیین می شود. البته همیشه تنوع زیادی از برنج های آستانه اعلا و درجه یک وجود دارد که در فصل برداشت و یا با خرید مستقیم از تامین کننده، با کمترین نرخ بازار خرید و فروش می شود.

انواع برنج آستانه

برنج آستانه از جمله محصولات معروف و پرفروش در بازار برنج ایران است. در این میان باید گفت شهرستان آستانه اشرفیه یکی از مهمترین قطب تولید انواع برنج ایرانی است که هر سال حجم زیادی از برنج های مختلف مانند:

  • برنج صدری
  • برنج هاشمی
  • برنج علی کا‌ظمی
  • و غیره

را تولید و عرضه میکند. اما یکی از بهترین نوع برنجی که در این منطقه تولید می شود برنج دمسیاه استخوانی است. این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و اکثرا در برگزاری مراسم، طبخ غذا در هتل های لوکس و رستوران های درجه بالا استفاده می شود.

یکی دیگر از با کیفیت ترین انواع برنج آستانه برنج هاشمی است. سالهاست که سطح زیادی از زمین های زراعی آستانه زیرکشت برنج هاشمی هستند. این نمونه برنج ایرانی یکی از پرطرفدارترین برنج های آستانه است که در سایر شهرهای ایران هم فروش فوق العاده ای دارد.

معمولا دانه های برنج هاشمی به شکل کشیده هستند البته نسبت به برنج صدری دمسیاه کمی چاق تر دیده می شوند. خوب است بدانید رنگ برنج هاشمی مایل به کرم  می باشد و به خوبی ری میکند. به همین دلیل برنج هاشمی آستانه بسیار مهمان پسند و دلچسب است. اما فراموش نکنید که در بیشتر مراکز فروش برنج ایرانی در کنار برنج هاشمی نیز برنج صدری دم سیاه را هم به عنوان مرغوب ترین برنج آستانه می شناسند.

چون این نمونه برنج گیلان بسیار سبک است و پخت عالی دارد. به همین دلیل قیمت برنج صدری دمسیاه خصوصا کشت دوم برنج دمسیاه نسبت به سایر برنج های دیگر آستانه از جمله برنج هاشمی و برنج علی کاظمی نرخ بالاتری دار‌د.

یکی دیگر از برنج های معروف آستانه برنج علی کاظمی است شاید نام این نوع برنج ایرانی را کمتر از برنج هاشمی شنیده باشید. ولی در حقیقت برنج علی کاظمی از مرغوب ترین برنج های ایرانی است که عطر و طعم بی نظیری دارد. همچنین ماندگاری بالایی داشته و مدت ها بعد از پخته شدن حالت نرمی و سبکی خود را حفظ میکند.

بنابراین امروزه شما می توانید انواع برنج آستانه مثل برنج صدری، هاشمی، علی کاظمی و غیره را در کیسه های ۵ و ۱۰ کیلویی با قیمت مناسب خریداری کنید. البته به یاد داشته باشید ‌که قیمت عمده برنج آستانه درجه یک نسبت به خریدهای خرده انواع برنج آستانه در نرخ پایین تری قرار دارد. چون بیشتر مراکز فروش عمده برنج آستانه از جمله مجموعه بازرگانی داریا، برای فروش محصولات خود در حجم زیاد تخفیفات ویژه ای را قرار می دهند.

قیمت عمده برنج آستانه اشرفیه

برنج آستانه چه کیفیتی دارد؟

شاید بارها اسم برنج آستانه را شنیده باشید ولی آیا می دانید که برنج آستانه چه کیفیتی دارد؟ در واقع این محصول یکی از بهترین برنج های ایرانی است که نمونه های مختلف آن بیشتر از هر جای دیگری در استان گیلان منطقه آستانه اشرفیه کاشت و برداشت می شود. چون شهرستان آستانه دارای خاک بسیار حاصلخیزی است از طرفی همیشه آب و هوای معتدل و مساعدی دارد.

به همین دلیل نمونه برنج هایی که در آستانه اشرفیه تولید می شوند باکیفیت ترین برنج های مجلسی هستند. در حقیقت اکثر برنج های آستانه به اندازه خوبی قد می کشند و بعد از پخته شدن ظاهر بسیار مناسبی دارند. به همین سبب همیشه مورد توجه سر آشپزان زیادی قرار گرفته اند. بنابراین با استفاده از انواع برنج آستانه در بیشتر غذاهای ایرانی به سادگی می توانید لذت بخش ترین طعم را تجربه کنید.

خوب است بدانید که این نوع برنج ایرانی عطر و طعم فوق العاده ای دارند و در حوزه صادرات سهم زیادی را به خود اختصاص داده اند. چون این نمونه برنج ایرانی از لحاظ  اندازه و طبخ عالی نسبت به سایر برنج های دیگر شمال متمایز است. یکی دیگر از مواردی که سبب شده است تا کیفیت برنج آستانه زبان زد عام و خاص باشد بافت بسیار نرم و سبک این نوع برنج ایرانی است.

در واقع برنج آستانه اشرفیه ضمن داشتن طعم بسیار دلچسب خیلی زود هضم می شود و مناسب تمام افراد خانواده است.‌ اگر بیشتر می خواهید بدانید که برنج آستانه چه کیفیتی  دارد باید گفت که این محصول ظاهر سفید و یکدستی دارد. نسبت به سایر برنج های ایرانی ناخالصی کمتری داشته و در مدت زمان کوتاهی به آسانی پخته می شود.

مطمئن باشید که در حجم زیادی از انواع برنج آستانه مقدار بسیار کمی نیم دانه و برنج قرمز رنگ وجود دارد‌. به همین دلیل همیشه قیمت عمده برنج آستانه درجه یک نسبت به قیمت امروز برنج خارجی در نرخ بالاتری قرار دارد.

البته فراموش نکنید که مرغوب ترین برنج های آستانه سوزنی شکل هستند و زیاد حالت تراشیده شدن ندارند. اگر قصد دارید تا تناژ بالایی از مرغوب ترین برنج آستانه را در ارزان ترین نرخ فروش به دست آورید بهتر است قبل از خرید با کارشناسان فروش ما در بازرگانی داریا مشاوره رایگانی داشته باشید.

در واقع ما در شرکت بازرگنی داریا با سال ها فعالیت در زمینه فروش عمده حبوبات، هم اکنون بهترین نمونه های برنج ایرانی و خارجی را برای شما تامین می کنیم تا بتوانید بدون واسطه و با خیالی آسوده باکیفیت ترین محصولات را با قیمت کف بازار تهیه کنید.

فروش عمده انواع برنج آستانه

این روزها در بیشتر شهرها فروش برنج مجلسی آستانه رونق بسیار خوبی دارد. حتی برای فروش هر چه بهتر این محصول در کشور امکان دسترسی به نمایندگی های زیادی برایتان فراهم شده است. اما مطمئنا تهیه باکیفیت ترین و خالص ترین برنج آستانه اشرفیه در بین صدها نوع برنج ایرانی و خارجی موجود در بازارهای داخلی قطعا کار آسانی نیست.

چون این روزها برنج های بی کیفیت زیادی از نظر ظاهری به برنج های آستانه خصوصا برنج های هاشمی شبیه هستند. پس بهتر است برای خرید انواع برنج آستانه به فروشندگان و مراکزی مراجعه کنید که در فروش عمده انواع برنج آستانه و سایر برنج های شمال ایران تخصص زیادی دارند.

هر چند که برای خرید عمده انواع برنج آستانه باید شناخت زیادی در مورد نمونه های مختلف برنج گیلان و برنج های کشت شده در آستانه اشرفیه داشته باشید. ولی باز هم بهتر است که با همکاری یک مرکز معتبر حجم زیادی از انواع برنج آستانه را خریداری کنید. چون امروزه در خرید و فروش عمده انواع برنج آستانه خصوصا برنج صدری تقلب های زیادی صورت می گیرد.

 به دلیل اینکه اولاً کشت این محصول در شهر آستانه بسیار محدود است و دوماً شباهت زیادی به سایر برنج های ایرانی مثل برنج شیرودی دارد. به همین سبب در بعضی مواقع  فروشندگان سودجو با مخلوط کردن برنج صدری و برنج شیرودی که قیمت آن از قیمت برنج صدری خیلی کمتر است قصد دارند به سود کلانی برسند.

حتی بارها دیده شده است که برخی افراد کلا برنج شیرودی را به‌ عنوان برنج صدری با ارزان ترین قیمت عرضه می کنند. پس در هنگام خرید و فروش عمده انواع برنج آستانه تنها بر روی قیمت محصول تکیه نکنید. چون تعیین قیمت عمده برنج آستانه درجه یک به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. مثلا یکی از مهمترین نکات خرید عمده انواع برنج آستانه توجه داشتن به یکدست بودن محصول است.

باید در کل بار خریداری شده کیفیت برنج آستانه یکسان باشد. یعنی در خرید عمده باید گونی اول با آخرین گونی از نظر ظاهری و عطر و بو هیج اختلافی نداشته باشد. چنانچه می خواهید از سو استفاده های برخی فروشندگان عمده به دور باشید ما در بازرگانی داریا به شما پیشنهاد می دهیم برای تهیه حجم زیادی از انواع برنج آستانه خرید اینترنتی را انتخاب کنید.

چون با خرید و فروش عمده انواع برنج آستانه به صورت آنلاین می توانید دست بسیاری از واسطه ها و دلالان را از معاملات خود کوتاه کنید. همچنین قیمت عمده برنج آستانه درجه یک را تا حد چشم گیری کاهش دهید. از طرفی با خرید مستقیم از تامین کنندگان اصلی برنج آستانه از کیفیت و یکدست بودن محصول مطمئن هستید اگر شما دغدغه خرید برنج آستانه اشرفیه به صورت اینترنتی را دارید می توانید با ما در بازرگانی داریا تماس بگیرید و یا از طرق شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و واتساپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. بنابراین ما در اسرع وقت سفارش شما را ثبت کرده و هر حجم دلخواهی از برنج آستانه درجه یک را برایتان به هر نقطه از کشور ارسال میکنیم.

قیمت عمده برنج آستانه

اگر چه آستانه اشرفیه به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان عمده بهترین نمونه های برنج در ایران است. اما همیشه رقم برنج توانسته قیمت عمده برنج آستانه را در بازارهای خرید و فروش تحت تاثیر قرار دهد. در واقع هر چقدر که کیفیت برنج های آستانه بالاتر باشد قیمت عمده برنج آستانه هم بیشتر می شود.

امروزه شرکت های زیادی در حوزه فروش انواع برنج آستانه به شکل بسته بندی و برندهای معتبر فعالیت می کنند. بنابراین نوع بسته بندی و نحوه خرید و فروش این محصول می تواند قیمت عمده برنج آستانه درجه یک و سایر نمونه ها را تغییر دهد. چنانچه نوع بسته بندی برنج آستانه کیفیت زیادی نداشته باشد قطعا خرید و قیمت محصول کاهش پیدا می کند. از طرفی نام برند تاثیر زیادی بر روی نرخ فروش محصول دارد هر چقدر که برند بسته بندی برنج آستانه معروف تر باشد مطمئنا میزان فروش آن و البته قیمت عمده برنج آستانه بیشتر خواهد بود. البته فراموش نکنید که در تعیین قیمت برنج ایرانی موارد دیگری مثل:

  • هزینه تولید
  • مقدار تولید
  • هزینه انبارداری و نگهداری
  • دستمزد کارگران
  • نوسانات ارز دولتی
  • میزان واردات برنج های خارجی
  • میزان عرضه و تقاضا
  • و غیره

نقش بسزایی دارد. بنابراین با توجه با این پارامترها می توان گفت که امروزه قیمت انواع برنج ایرانی کاملا متنوع است. اما نکته مهمی که در مورد قیمت روز برنج ایرانی از جمله قیمت عمده برنج آستانه درجه یک وجود دارد  تعیین نرخ فروش برنج آستانه در زمان برداشت محصول است. در واقع قیمت عمده برنج آستانه درجه یک در فصل برداشت این محصول در استان گیلان ارزان ترین نرخ را دارد. چون در فصل برداشت برنج آستانه مشتریان زیادی برای خرید این محصول به منطقه آستانه اشرفیه رو می آورند.

از طرفی همیشه قیمت برنج تازه نسبت به برنج های خشک و بدون رطوبت که کهنه هستند نرخ پایین تری دارد. پس با این حال همیشه قیمت عمده برنج آستانه در طول سال تغییرات قابل توجهی دارد. اما مطمئنا با خرید اینترنتی برنج آستانه می توانید برخی از هزینه های اضافه مثل سفر به شهر آستانه اشرفیه، هزینه های اقامت و غیره را کم کنید‌. سپس در خریدهای آنلاین می توانید انواع برنج آستانه را با شناسایی کامل در کمترین نرخ بازار به دست آورید. ضمن اینکه بازهم برای خریدی آسوده خاطرتر، علاوه بر خرید اینترنتی خرید حضوری را نیز برایتان فراهم کردیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز