خرید عدس خارجی | قیمت لحظه ای

تومان49.300

نمودار قیمت
دسته:

خرید عدس کانادایی به ویژه عدس سبز ساسکن از بهترین نمونه های عدس خارجی درجه ۱ می باشد. آیا می دانید در بازار امروز قیمت خرید و فروش عمده این محصول در ۲ نمونه ریز و درشت چند است؟

قیمت عدس کیلویی

قیمت خرید عمده عدس کانادایی در بازار

قبل از اینکه به مسئله خرید عدس کانادایی بپردازیم لازم است بدانید عدس از جمله محصولاتی می باشد که در سبد غذایی خانواده های ایرانی جزو پرمصرف ترین حبوبات به حساب می آید.

اگر چه ایران خود تولید کننده انواع عدس ریز و عدس درشت است؛ ولی امروزه مصرف بالای عدس در غذاهای آشی و پلویی ایرانی و نیاز خانوارها بیش از تولید عدس داخلی سبب شده است تا ایران جزء یکی از بزرگترین وارد کنندگان عدس در دنیا معرفی شود.

بر همین اساس واردات انواع عدس به بازارهای مصرف داخلی ضرورت پیدا کرده است، به طوری که بهترین عدس موجود در بازار حبوبات ایران نوعی عدس با نام عدس کانادایی خصوصا از نوع عدس سبز ساکسن شناخته شده است‌. در واقع این نوع عدس وارداتی به دلیل داشتن کیفیت بالا و همچنین طعم و مزه عالی توانسته است به فروش بالایی در بین بازارهای داخلی ایران برسد.

البته یکدست بودن و تمیز بودن آن هم  در هنگام خرید عدس کانادایی مورد قبول خریداران قرار گرفته است. بنابراین تجارت عدس کانادایی در ایران می تواند معاملات پرسودی را در پی داشته باشد؛ چرا که این محصول در موارد بسیاری خریدار دارد و جزو پرطرفدارترین انواع عدس در بازار حبوبات ایران به شمار می رود.

اما مهمترین مسئله قیمت خرید عمده عدس کانادایی در بازار و میزان تقاضای مصرف در داخل کشور است‌؛ چرا که این روزها قیمت عدس کانادایی در بازار به علت نوسانات ارز داخلی و خارجی دستخوش تغییرات زیادی شده است، پس قیمت عدس کانادایی ساسکن نیز به طور مشخص نمی تواند نرخ ثابتی داشته باشد. البته در تعیین نرخ فروش عدس کانادایی عوامل دیگری مانند:

  • نوع و جنس بسته بندی محصول
  •  سایز عدس
  • یکدست بودن دانه های عدس
  • سبز بودن محصول و داشتن کیفیت بالا
  • امساله بودن محصول
  • میزان ضایعات موجود در بسته بندی
  • هزینه حمل و نقل و گمرک عدس
  • فصل برداشت عدس در کشور کانادا
  • نحوه خرید عدس وارداتی بدون واسطه

و بسیاری پارامترهای دیگر می تواند دخالت داشته باشد.

پس چنانچه به دنبال ارزان ترین قیمت خرید عمده عدس کانادایی در بازار هستید، ما در حبوبات داریا به عنوان بهترین وارد کننده عدس خارجی به کشور بدون واسطه این محصول را در اختیار شما قرار می دهیم. بنابراین می توانید با کیفیت ترین عدس کانادایی را با مناسب ترین قیمت فروش تنها با یک تماس تلفنی از کارشناسان فروش ما بخواهید.

شما می توانید خرید عدس کانادایی را با قیمت مستقیم و در انواع مختلف در سراسر کشور از ما در شرکت حبوبات داریا بخواهید

قیمت عمده بهترین عدس خارجی

قیمت عدس ریز و درشت کانادایی

اگر تمایل دارید تا در خرید عمده بهترین عدس خارجی، کمترین قیمت بازار را به دست آورید، باید خرید خود را در حجم بالایی انجام دهید؛ چرا که امروزه خرید عدس عمده، صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

ضمن اینکه برخی از شرکت های عرضه کننده عدس به مشتریانی که خرید خود را در حجم بالایی انجام می دهند تخفیفات ویژه ای را ارائه خواهند داد. ما نیز در این میان خرید عدس کانادایی و دیگر انواع این محصول را با توجه به حجم خرید شما در قیمت های مختلفی قرار داده ایم و طبیعتاً با افزایش حجم خرید شما قیمت های مناسب تری را ارائه می دهیم.

از طرفی دیگر برای دستیابی به ارزان ترین قیمت عمده بهترین عدس خارجی باید بتوانید به طور مستقیم یعنی بدون حضور هیچ واسطه گری این محصول خارجی را از شرکت های وارد کننده و یا مراکز عرضه کننده مستقیم این محصولاتتهیه نمایید. در چنین صورتی قیمت خرید عمده عدس کانادایی در پایین ترین نرخ فروش بازار به دست شما خواهد رسید.

البته در خرید انواع عدس کانادایی مانند عدس سبز ساکسن توجه داشته باشید که عوامل دیگری می تواند قیمت خرید عمده این محصول را دچار نوسانات زیادی قرار دهد. مثلا سایز و رنگ عدس می تواند مقدار قابل توجهی قیمت عدس را تغییر دهد.

بر همین اساس قیمت عدس سبز کانادایی بدون هیچ نوع ترکیبی همچنان بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده است، در صورتی که گاهی اوقات شما قیمت عدس ریز کانادایی را در نرخ بسیار پایین تری به دست می آورید؛ چرا که ممکن است این نوع عدس با برخی عدس های بی کیفیت ترکیب شده باشد، یا اینکه عدس پارساله بوده و در زمان پخت پوسته از دانه جدا می شود.

در بعضی مواقع عدس دیرپز است و ظاهر مناسبی ندارد پس مراکز عرضه کننده عدس کانادایی به ناچار محصولات خود را در قیمت پایین تری به فروش می رسانند. بنابراین به شما توصیه می کنیم که همیشه ارزان بودن محصول را با کیفیت آن بسنجید.

در همین راستا ما در حبوبات داریا تلاش کرده ایم تا دست دلالان و افراد سودجو را از معاملات خرید عدس کانادایی و دیگر نمونه ها کوتاه کنیم؛ چرا که خرید عدس بدون واسطه در بازارهای داخلی یک فرصت استثنایی برای متقاضیانی است که قصد خرید عمده عدس را دارند.

همچنین تازه ترین و مرغوب ترین عدس سبز کانادایی را بدون واسطه با پایین ترین نرخ فروش به دست شما برسانیم. پس چنانچه به دنبال قیمت عدس خارجی خصوصا قیمت عدس ریز کانادایی هستید حتما نام داریا را به خاطر داشته باشید.

حبوبات داریا ارزان ترین قیمت عمده بهترین عدس خارجی را بدون واسطه در اختیار شما قرار می دهد

فروش عدس وارداتی

چرا واردات عدس خارجی به ایران انجام می شود؟

 

اگر چه عدس سبز در ایران تولید قابل توجهی دارد، اما با این حال پاسخگوی مصرف بازار ایران نیست. کمبود تولید عدس و همچنین یکدست نبودن عدس ایرانی، موجب شده که ایران جهت تامین عدس مصرفی به انواع عدس سبز خارجی مانند عدس کانادایی، عدس روسی و همچنین عدس قزاقی نیز روی بیاورد.

البته توجه داشته باشید که عدس روس تنها در سایز درشت وارد ایران می شود، کیفیت خوب و متوسط دارد، کیسه های عدس روس در ایران در وزن ۲۵ یا ۵۰ کیلیویی عرضه می شوند و معمولا برند خاصی ندارند و بدون برند هستنند‌؛ اما از جمله مشهورترین برندهای عدس روس در ایران عبارتند از:

  • عدس روس شاکار
  • عدس روس عدالت
  • عدس روس ogt

در مورد عدس قزاق هم باید گفت عدس قزاق کاملا ریز است و معمولا به عدس ریز قزاق شهرت دارند. سایز آنها ۲-۳ میلی متر است، وزن کیسه های عدس قزاق ۵۰ کیلیویی هستند. غالبا عدس قزاق در بازارهای داخلی ایران برند خاصی ندارند.

به همین دلیل وقتی وارد ایران می شوند یا به شکل همان بوجاری عرضه می شوند و یا در کارگارهای مخصوصی در تهران یا تبریز توسط دستگاه های لیزر کاملا تمیز و دستچین می شوند و با قیمت بیشتری به فروش می رسند.

پس با این حساب عدس ریز قزاق یا بوجار است و یا لیزر، و تفاوت قیمت آن تنها مربوط به تمیزی بار است. بنابراین فروش عدس روس و عدس قزاق تنها برای فروش فله مناسب می باشند.

از این رو به ندرت از این نوع عدس ها برای بسته بندی شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند مگر در بعضی مواقع ارگان ها برای تهیه سبد کالا تقاضای بسته بندی عدس روس و عدس قزاق را داشته باشند.

این در حالی است که خرید عدس کانادایی علاوه بر مصارف خانگی و فروش در مراکز مختلف گزینه بسیار مناسبی برای بسته بندی نیز می باشد. به طوری که می توان گفت امروزه بسیاری از شرکت های بسته بندی حبوبات در ایران از این نوع عدس برای تولید محصولات خود استفاده می کنند.

میزان مصرف عدس در ایران

عدس کانادایی

با توجه به مطالب گفته شده دریافتیم که در کنار عدس ایرانی، عدس خارجی نیز در بازار عدس وارد شده و خرید و فروش می گردد. از عدس های وارداتی می توان انواع زیر را نام برد.

  • عدس کانادایی
  • عدس روسیه
  • عدس قزاقستان

اما میزان استقبال و مصرف انواع عدس سبز با یکدیگر متفاوت است و در این میان واردات، مصرف و خرید عدس کانادایی بیشترین حجم را به خود اختصاص داده است.

چرا خرید عدس کانادایی بهترین نوع عدس خارجی است؟

کانادا یکی از کشورهای بزرگ تولید کننده عدس است. بسیاری از کشاورزان در این کشور به کشت عدس سبز مشغولند. کیفیت و قیمت مناسب عدس این کشور موجب شده که بسیاری از کشورها عدس مصرفی خود را از کانادا تامین کنند.

ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و واردات و خرید عدس کانادایی را در برندهای مختلف که قیمت و کیفیت کمی متفاوت با یکدیگر دارند، انجام می دهد. در واقع می توان گفت عدس کانادایی

  • دانه های درشت تر و توپرتری دارد.
  • کیفیت پخت آن بالاست.
  • رنگ طبیعی و مناسبی دارد.
  • در انواع ریز و درشت عرضه می شود.
  • بار آن تمیز و بدون ضایعات است.
  • از نظر طعم نیز مورد پسند ایرانیان می باشد.

معرفی انواع عدس کانادایی در بازار ایران

فروش انواع عدس وارداتی

امروزه بیشترین حجم عدس وارادتی خصوصا عدس کانادایی در بازارهای داخلی ایران را برندهایی همچون:

  • ساسکن
  • ویکتوریا
  • ایلتا
  • رونق
  • سارا
  • AGT
  • سیمپسون

به خود اختصاص داده است‌؛ بنابراین به وفور می توان این نوع برندها را از طریق شرکت های پخش معتبر از جمله شرکت داریا به دست آورد.

همچنین خوب است بدانید معمولا عدس درشت کانادایی در سایز مثبت ۶ و عدس ریز کانادایی در سایز۳-۴  میلی متر موجود می باشد. این محصولات وارداتی با توجه به مرغوبیت بالا، یکدست بودن و ظاهر قابل قبولی که دارند همواره توانسته اند در نرخ مناسبی مورد توجه خانوارهای ایرانی و بسیاری مراکز دیگر قرار بگیرند‌.

از طرفی این نمونه عدس ها دارای تنوع زیادی هستند، ضمن اینکه وزن این کیسه ۴۵ کیلو گرم می باشد، البته برخی برندها در کیسه های ۲۵ کیلویی عرضه می شوند‌. بنابراین عدس های کانادایی در وزن های مختلف هر روزه تقاضای زیادی را به سمت خود جذب می کنند.

لذا تمامی خریداران محترم می توانند جهت اطلاع از قیمت خرید عمده عدس کانادایی در بازار ایران به صورت روزانه با مشاوران ما در بازرگانی داریا در ارتباط باشند؛ چرا که کارشناسان فروش ما همه روزه از طریق تلفنی، شبکه های اجتماعی و حتی ارسال ایمیل با شما در ارتباط خواهند بود.

برای خرید انواع برندهای عدس کانادایی در سایزهای مختلف می توانید با مشاوران ما در شرکت داریا تماس بگیرید

نحوه تشخیص عدس خوب

اکثر ما زمانی که قصد خرید عدس کانادایی و یا دیگر انواع این محصول را داریم بیشتر از هر موضوعی به سایز عدس و میزان خار و خاشاک موجود در عدس توجه می کنیم.

در صورتی که در نحوه تشخیص عدس خوب به فاکتورهای مهمی دیگری باید توجه داشت؛ زیرا عدس از جمله حبوباتی است که سرشار از مواد معدنی و ویتامین های زیادی می باشد، همچنین به دلیل داشتن آهن فراوان به راحتی می تواند عمل گردش خون را انجام دهد، پس چنانچه این محصول شته خورده بوده و یا تازه نباشد نمی تواند مصرف آن سودی برای افراد داشته باشد‌.

بنابراین لازم است تا در زمان خرید این محصول و بررسی قیمت خرید عمده عدس کانادایی در بازار به موارد مهمی از قبیل:

  • دیم یا آبی بودن عدس
  • سبز بودن عدس
  • شفافیت محصول
  •   یکدست بودن
  • صاف بودن سطح دانه های عدس بدون هیچ نوع چروکیدگی
  • نداشتن نیم دانه
  •  فاقد هر گونه ضایعات اضافه مانند سنگ ریزه و دانه هایی به غیر از عدس
  •  زود پخت بودن
  • له نشدن عدس در زمان پخت
  • جدا نشدن پوسته از دانه

و حفظ ظاهر عدس در زمان پخت توجه نمود. ضمن اینکه ماندگاری بالا در دماهای مختلف، نبود شته و سایر حشرات موذی در عدس، بسته بندی مرغوب و قیمت مناسب نیز در این میان اهمیت بسیاری دارد.

تازه ترین عدس کانادایی موجود در بازار را تنها با یک تماس تلفنی از کارشناسان فروش ما در حبوبات داریا بخواهید

عدس ریز یا درشت؟

عدس ریز بهتر است یا درشت؟

 

بیشتر افراد تصور می کنند که فرق عدس ریز با درشت تنها در اندازه سایز عدس می باشد، بنابراین در زمان خرید عدس کانادایی و یا دیگر انواع این محصول توجه زیادی به درشت بودن و یا ریز بودن عدس ندارند. در صورتی که تقسیم بندی این نوع حبوبات علاوه بر سایز و رنگ بر اساس طعم و مزه نیز انجام گرفته است‌.

در واقع عدس ریز و درشت هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند و می توانند کاربردهای منحصر بفردی داشته باشند. معمولا عدس درشت تنها برای تزیین سالاد و عدس پلو مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که عدس ریز برای پخت انواع سوپ ها و آش ها قابل استفاده می باشد.

اگر چه می توان در غذاهای متنوع از هر دو نوع عدس درشت و ریز استفاده کرد؛ ولی غالبا عدس ریز به دلیل داشتن طعمی خاص در بین خانوارهای ایرانی مصرف بیشتری دارد، البته نمی شود گفت که عدس درشت طرفدار ندارد و ارزان قیمت است؛ زیرا در بازارهای داخلی قیمت عدس درشت بالاتر از عدس ریز است.

حتی امروزه کشور کانادا به عنوان بزرگترین تولید کننده عدس در جهان توانسته است قیمت خرید عمده عدس کانادایی در بازار را به شکل درشت در نرخی بالاتر از عدس سایز ریز مورد معامله قرار دهد، اگر چه عدس ریز بیشتر از عدس درشت در معرض آفت زدگی قرار دارد؛ اما در واقع چیزی که در بیشتر غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد عدس ریز سبز است؛ زیرا از طعم و مزه بهتری برخوردار می باشد‌.

نوعی عدس مابین این دو سایز وجود دارد که به عدس متوسط معروف می باشد. معمولا بیشتر عدس های موجود در بازار از این نوع هستند و غالبا با نام عدس ریز خرید و فروش می شود. این نوع عدس ریز در تجارت های بین المللی به Richlea شهرت دارد. بنابراین چنین عدسی می تواند مورد استقبال بسیاری از خانواده های ایرانی و دیگر مراکز مصرف کننده عدس مانند بیمارستان ها، هتل و رستوران ها قرار بگیرد

برای استعلام قیمت هر نوع عدس ریز و درشت خارجی در بالاترین کیفیت می توانید به صورت انلاین با ما در ارتباط باشید

خرید عمده عدس خارجی با کیفیت

خرید عمده بهترین عدس خارجی

 

 

امروزه عدس کانادایی ساسکن و دیگر عدس های کانادایی جزء پرطرفدارترین عدس های وارداتی هستند. در واقع این نوع حبوبات مورد توجه مراکز بسیاری در داخل کشور مانند:

  • فروشگاه های زنجیره ای
  • شرکت های بسته بندی حبوبات
  • رستوران ها
  • هتل ها
  • مراکز طبخ کترینگ
  • بیمارستان ها
  • پادگان ها و…

قرار گرفته است‌. بنابراین چنین مراکزی سعی می کنند تا خرید عمده بهترین عدس خارجی را از شرکت های وارد کننده معتبری تهیه نمایند؛ چرا که این روزها قیمت عمده خرید عدس کانادایی و دیگر عدس های خارجی تحت تاثیر پارامترهای مختلفی قرار گرفته است.

در حقیقت برخی از شرکت های وارد کننده سعی دارند تا برای رسیدن به سود بیشتر همواره با دخالت دلالان و خصوصا افراد سودجو عرضه انواع عدس خارجی را انجام دهند. پس با این وجود هیچ تضمینی برای کیفیت این نوع عدس های خارجی که از طریق شرکت های مختلف عرضه می شوند وجود ندارد.

بر همین اساس ما در شرکت داریا تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا خرید عمده عدس کانادایی را به صورت تضمینی با بالاترین کیفیت انجام دهیم. یعنی عدس هایی یکدست و مرغوب را بدون هیچ نوع ترکیبی از عدس های بی کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.

در واقع خرید عدس کانادایی ساسکن زمانی می تواند برای شما باصرفه و رضایت بخش باشد که به طور مستقیم از شرکت های معتبر و با قیمت دست اول تهیه شود.

از این رو برای اینکه شما بتوانید محصول مورد نظر خود را با آسودگی خیال در ارزان ترین قیمت به دست آورید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری با دفتر فروش داریا ارتباط داشته باشید. مشاورین ما در تمام طول هفته پاسخگوی سوالات شما مشتریان گرامی هستند. همچنین با آنالیز انواع عدس های خارجی می توانند شرایط خرید بهتری را برای شما فراهم کنند.

ما در مجموعه داریا علاوه بر خرید انواع عدس کانادایی امکان مشاوره رایگان در این زمینه را برایتان فراهم کرده ایم

فروش عدس کانادایی

فروش عدس کانادایی با قیمت ارزان در شرکت داریا

 

از آنجایی که قیمت خرید عمده عدس کانادایی در بازار بسیار متفاوت می باشد. پس روشن است که هر چقدر کیفیت این محصول بالاتر رود در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر خواهد رفت.

مثلا عدس ساسکن نوعی عدس وارداتی است، بنابراین می توان این نوع عدس کانادایی را با درجه کیفی مختلفی در بازار فروش عدس وارادتی به دست آورد، بر همین اساس شرکت داریا از جمله عرضه کنندگان دست اول عدس کانادایی ساسکن در ایران سعی دارد تا مرغوب ترین عدس کانادایی را در ارزان ترین نرخ به فروش برساند‌.

ضمن اینکه ما در بازار فروش عمده عدس کانادایی، با کیفیت ترین عدس درشت کانادایی و عدس ریز کانادایی را با تخفیفات قابل توجه در اختیار شما قرار می دهیم و این قیمت با توجه به حجم خرید شما مناسب و ارزان تر خواهد بود.

  •  ضمن اینکه همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم
  • متناسب با نیاز بازارهای داخلی عمدتا عدس کانادایی را با نازل ترین قیمت به سراسر کشور عرضه نماییم.
  • به شما در زمینه فعالیت در بازار حبوبات و خرید این محصولات مشاوره رایگان بدهیم.
  • در هر زمانی از سال بار درخواستی تان را تامین کنیم.
  •  بهترین و ارزانترین محصول را در اختیار شرکت های بسته بندی حبوبات، ارگان ها و مراکز دیگر قرار بدهیم.

ضمن اینکه امکان خرید عدس کانادایی را به صورت حضوری و اینترنتی را نیز برای شما فراهم نموده ایم تا در هر شرایط متناسب با وضعیت زمانی، مسافتی، مشغله کاری و بسیاری موارد دیگر بتوانید بار مورد نیاز خود را در هر زمانی سفارش داده و تحویل بگیرید.

واردات عدس خارجی از کشورهایی نظیر کانادا، روسیه و ترکیه به ایران انجام می شود. خرید و فروش عمده عدس خارجی با برندهای مختلف و با قیمت روز پس از واردات توسط شرکت های بازرگانی معتبر توجه بازار عدس را برمی انگیزاند. جهت خرید عدس وارداتی با ما همراه باشید.

عدس یکی از حبوبات پرمصرف داخل ایران است که در غذاهای زیادی استفاده می شود. در میان انواع عدس ها نیز، عدس سبز شناخته شده تر و پرمصرف تر است. اما کنار عدس ایرانی در تمام طول سال لازم است عدس خارجی نیز به کشور وارد شود. تقاضای زیاد موجب شده شرکت های بازرگانی فعال در زمینه حبوبات به واردات عدس روی آورده و عرضه عمده آن را در بازار ایران به چرخش درآورند.

اما انواع عدس خارجی که به ایران وارد می شود شامل موارد زیر است:

  • عدس کانادایی
  • عدس روسیه
  • عدس ترکیه

تفاوت انواع عدس خارجی

عدس خارجی به ترتیب نام برده از کشورهای موردنظر وارد می شود. اما در میان سایر عدس ها، خرید عدس سبز عدس کانادایی به صورت عمده بسیار پر رنگ تر است. در واقع عدس کانادایی شامل برندهای مختلفی همچون ساسکن، سیمپسون، ایلتا، ویکتوریا و غیره است. مقاله فروش عدس ساسکن در بازار ایران به معرفی کامل برند پرفروش عدس ساسکن می گردازد.

از طرفی کانادا خود مهد تولید عدس است و کشورهای زیادی را از جمله ایران را در این زمینه ساپورت می کند. خرید عدس کانادا از اولویت های خریداران عدس است. و در موارد زیادی شاهد این هستیم که خریداران عمده عدس به خرید عدس کانادا با یک برند مشخص اشاره می کنند.

عدس روسیه یا همان عدس روس نیز به دلیل قیمت پایین تر از عدس کانادایی، مشتریان مختص به خود را داراست. عدس روسیه با برند معروفی به کشور وارد نمی شود. در واقع واردات عدس روسیه بیشتر به صورت فله به داخل ایران انجام می شود. اما در مواردی این نوع عدس نیز کیفیت خوبی داراست و خرید قابل توجهی را به خود معطوف می کند.

عدس ترکیه یا همان عدس ترک نسبت به دو نوع عدس دیگر واردات کمتری دارد. اما عدس سبز خارجی باکیفیتی محسوب می شود.

 

فروش عدس خارجی توسط شرکت های بازرگانی

تجار که به صورت شخص کار می کنند و همچنین شرکت های بازرگانی فعال در حبوبات، واردات و فروش عدس سبز خارجی را بدون هیچ محدودیت زمانی انجام می دهند. چرا که واردات عدس مختص به یک زمان مشخص در طول سال نیست و بازار عدس ایران همیشه به این محصول نیاز دارد.

خریداری عمده عدس از این شرکت ها منجر به خرید عدس با قیمت کف خواهد شد. جهت تهیه انواع عدس کانادایی، عدس روسی و عدس ترکی با بازرگانی حاضر نیز می توان در ارتباط بود.

 

نوع

عدس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید عدس خارجی | قیمت لحظه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز