انواع برنج پاکستانی

انواع برنج پاکستانی

از دیگر تولیدکنندگان بزرگ در حوزه تولید برنج، کشور پاکستان است. برنج  پاکستانی از آمیلاز کمی برخوردار است که این امر سبب می شود تا زمان پخت کمتری داشته باشد. از انواع برنج پاکستانی می توان به سه نوع ایندیکا دانه بلند، ایندیکا دانه درشت و جاپونیکا اشاره کرد. امروزه برندهای زیادی در حال عرضه برنج پاکستانی هستند که  بهترین های آن در ادامه این مقاله معرفی می شوند

برنج پاکستانی موگه

برنج درجه یک پاکستانی موگه از بهترین برند های عرضه کننده برنج در ایران است. این برنج در بسته بندی استاندارد عرضه می شود. دانه های بلند و یک دستی دارد و حاوی مقادیر زیادی پروتئین، فیبر و مواد معدنی است که مصرف آن بسیار برای بدن مفید است. قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده آن سبب محبوبیت فروان آن در بازار ایران شده است.

برنج پاکستانی ورتاج

برنج پاکستانی ورتاج از آن دست برنج هایی است که به دلیل پخت مناسب و عطر و قیمت خوبی که دارد معمولا برای رستوران ها و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن اینکه برای استفاده در منازل نیز کیفیت قابل قبولی دارد. این برنج پاکستانی از لحاظ کیفی شباهتی نزدیک به برنج ایرانی دارد ولی از لحاظ قیمت بسیار ارزانتر است. همین امر سبب شده تا اکثر خانوارهای ایرانی بتوانند از برنجی باکیفیت در سفره هایشان استفاده نمایند.

برنج پاکستانی سبوس دانه

برنج پاکستانی دانه بلند سبوس دانه در بهترین مناطق پاکستان تولید می شود به همین دلیل کیفیت و پخت مناسبی دارد. این برنج  دارای رنگ سفید و بو و طعمی بسیار عالی است که در کیسه های مرغوب عرضه می شود. این محصول از لحاظ تغذیه ای نیز دارای مواد معدنی و ویتامین های زیادی بوده که مصرف آن برای بدن بسیار سودمند است.

برنج پاکستانی مودت

یکی دیگر از نمونه های برنج مرغوب پاکستانی برنج مودت است که محبوبیت فراوانی در بین مصرف کنندگان ایرانی پیدا کرده است. این برنج از لحاظ عطر و طعم شباهت های زیادی به برنج ایرانی دارد  با این تفاوت که پختی بسیار آسان دارد و به خوبی ری می کند و قد می کشد. بعد از پخت هم از ظاهر بسیار خوبی برخوردار است. این محصول معمولا در کیسه های ۱۰ کیلویی در بازار عرضه می شود.

برنج پاکستانی دایانا

همان طور که اشاره شد معمولا مهم ترین مشخصه انواع برنج پاکستانی دانه بلند بودن آن است که برنج دایانا نیز از این امر مستثنی نیست. رنگ این برنج کرمی شفاف است. این برنج را هم به صورت کته و هم آبکش می توان طبخ کرد. این محصول از بهترین انواع برنج پاکستانی است و به همین خطر از طعم فوق العاده ای برخوردار است. معمولا این برنج در بسته بندی ۵ تا ۱۰ کیلو در بازار موجود است.

برنج پاکستانی کشتی نشان

از مهم ترین ویژگی های برنج پاکستانی کشتی نشان یکدستی و بلند بودن دانه های آن است. برنج پاکستانی کشتی نشان از جمله انواع برنج های وارداتی است که به دلیل کیفیت بسیار مرغوبی که دارد توانسته مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار گیرد. افزون بر اینکه دانه های این برنج هنگام پخت به هم نمی چسبند، پختی آسان دارد و از نظر طعم و بو نیز بسیار خوب است.

 برنج پاکستانی احمد صادق

از دیگر برنج های خوشپخت خارجی برنج احمد صادق است که از کشور پاکستان وارد می شود. از آنجایی که برنج از مهم ترین محصولات در سبد غذایی ایرانیان است هر ساله مقادیر بالایی از این محصول وارد کشور می شود؛ که برند احمد صادق یکی از این محصولات  است. مشخصه بارز این نوع برنج قیمت مناسب آن نسبت به کیفیت بسیار بالایی است که دارد. همچنین کیفیت بسته بندی از دیگر خصوصیات این برنج است که مانع از وردود آلودگی ها و انواع حشرات موذی به داخل برنج می شود.

برای اطلاع از قیمت انواع برنج پاکستانی پیشنهاد میدیم به صفحه قیمت برنج پاکستانی سری بزنید.

برنج پاکستانی اترک

این برنج از انواع برنج های سوپر باسماتی موجود در بازار ایران است که بسیار خوش پخت و لذیذ است. این برنج در هنگام پخت به خوبی قد می کشد و ری می کند. به همین  دلیل برای مجالس و محافل یک محصول بی نظیر است. از لحاظ ظاهری نیز یک دست است و هیچ گونه دانه ی شکسته در آن وجود ندارد. اگر این برنج در جای خشک و خنکی باشد به مدت ۲ سال قابل استفاده است.

برنج پاکستانی نفیس

برنج نفیس نوعی برنج پاکستانی است که کیفیت بسیار قابل قبولی دارد و قیمت آن نیز نسبت به دیگر انواع برنج مناسب است. از همین رو بسیار به صرفه و اقتصادی است. این برنج از فیبر و مواد معدنی زیادی برخوردار است که سبب می شود هضم آن آسان باشد. این نمونه از انواع برنج پاکستانی معطر است و برای پخت خانگی بسیار عالی است.

برنج پاکستانی هاشمی

برنج دانه بلند پاکستانی نوعی برنج خارجی خوشپخت و باکیفیت است که عطر و طعم مورد قبول مشتریان بسیاری است. به دلیل کیفیت مطلوبی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. از خصیات آن می توان به عدم چسبندگی در زمان پخت اشاره کرد به همین دلیل مناسب کته نیز می باشد چرا که در پخت کته ویتامین ها و مواد معدنی برنج حفظ می شود. ظاهری یک دست دارد و فاقد هر گونه برنج شکسته یا کوتاه است.

برنج پاکستانی طبیعت

طبیعت از قدیمی ترین برندها در زمینه عرضه برنج خارجی و ایرانی است .با توجه به این که برنج پاکستانی طبیعت کیفیتی بسیار فوق العاده دارد همواره طرفداران بسیار زیادی دارد. این برنج دارای دانه های بلند و عطر و طعمی بی نظیراست که برای مصارف خانگی، میهمانی ها و مجالس نیز مناسب است. میزان زیاد فیبر در این برنج از امراضی چون  غلظت چربی و کلسترول در خون و سکته ی قلبی و مغزی تا حدود زیادی جلوگیری می کند.

انواع برنج پاکستانی

برنج پاکستانی عابد

یکی از باکیفیت ترین انواع برنج پاکستانی موجود در بازار ایران برنج پاکستانی عابد است. پخت آسان این برنج و کیفیت و مرغوبیت بالای آن سبب شده تا علاوه برمصارف خانگی برای رستوران ها و آشپزخانه های بزرگ نیز از این برنج استفاده شود. خوش طعم و خوش عطر ست و از همین رواز لحاظ کیفی بی شباهت به برنج ایرانی نیست. برای پخت بهتر این برنج می توانید قبل از پخت به مدت یک تا دو ساعت آن را بخیسانید.

برنج پاکستانی کفایت

برنج پاکستانی کفایت از انواع مرغوب برنج وارداتی به کشور است عطر و طعم دلچسب آن سبب شده که در بین مصرف کنندگان برنج پاکستانی در ایران جایگاه خوبی داشته باشد. همچنین قیمت مناسب آن از دیگر عوامل فروش بیشتر این برنج وارداتی است . این برنج به خوبی سرت شده و فاقد هر گونه ناخالصی و دانه ی شکسته است و در کیسه های پارچه ای درجه یک ۱۰ کیلویی شیک عرضه می شود.

خرید عمده انواع برنج پاکستانی

امروزه انواع برنج پاکستانی با برندهای مختلفی در بازار عرضه می شوند. از این رو اگر شما هم به دنبال خرید عمده بهترین برنج پاکستانی معطر در تنوع بالا، کیفیت تضمینی و ارسال به سراسر کشور هستید می توانید پس از مشاهده لیست قیمت برنج عمده در بازار و مقایسه قیمت ها خریدی مقرون به صرفه تر و ارزان تر را به طور مستقیم از ما در شرکت بازرگانی داریا داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز