قیمت برنج 386 پاکستانی

قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶

قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶ به صورت خرید کیسه ای و فله با توجه به مرغوبیت محصول و پارامترهای دیگری متفاوت می باشد. اما باید دید آخرین قیمت روز انواع برنج پاکستانی عمده و خرده را با نرخ مناسب از کجا می توان به دست آورد؟

ویژگی برنج پاکستانی ۳۸۶

برنج ۳۸۶ پاکستانی یکی از نمونه های باکیفیت برنج های وارداتی در بازارهای برنج ایران است که دارای عطر و طعم مناسبی می باشد. مهمترین ویژگی برنج های ۳۸۶ پاکستانی شباهت زیاد این محصول به برنج های ایرانی است.

چرا که پخت مناسبی دارد و از نظر ظاهری یکدست است. از لحاظ قیمت برنج ۳۸۶ پاکستانی می توان گفت که قیمت برنج ۳۸۶ پاکستانی نرخ پایین تری در مقایسه با برنج های سوپر باسماتی دارد.

البته قیمت انواع برنج پاکستانی ۳۸۶ با توجه به میزان خالص بودن، سایز دانه ها و ویژگی های دیگر  در قیمت های متنوعی عرضه می شود. مثلا برنج برداشت شده از زمین های ایالت پنجاب جزو بهترین برنج های پاکستانی به شمار می آید که با دقت و کنترل زیادی به خوبی سورت می شوند‌.

سپس با توجه به درجه بندی دانه ها و چند مرحله پولیش کردن بسته بندی می شوند. پس قطعا چنین محصولی ویژگی های خوبی نظیر :

  • کیفیت پخت عالی
  • طعم بی نظیر
  • سرشار از ویتامین گروه های ب
  • دارای خواص سبوس برنج
  • رنگ طبیعی

 خواهد داشت به همین دلیل قیمت برنج پاکستانی پنجاب نسبت به برنج سند نرخ بالاتری دارد. ولی به طور کلی  انواع برنج ۳۸۶ پاکستانی با توجه به بالا بودن قیمت برنج ایرانی می تواند در کنار خورشت های متنوع و سایر خوراک های ایرانی همخوان خوبی برای شما در سر سفره ها باشد.

انواع برنج ۳۸۶ پاکستانی

پاکستان یکی از مهمترین تولیدکنندگان برنج در دنیا است که معمولا برنج های تولید شده در این منطقه دانه بلند بوده و نازک است. همچنین نسبت به سایر برنج های وارداتی مانند انواع برنج هندی و برنج تایلندی عطر زیاد و طعم بهتری دارد.

امروزه انواع برنج ۳۸۶ پاکستانی در زمین های حاصلخیز مناطق مختلف پاکستان خصوصا سند و پنجاب تولید می شود. ‌این محصول دارای دانه های سایز متوسط است که هر کدام با برندهای مختلف و در قیمت های متفاوتی عرضه می شوند.

پس در تعیین قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶ علاوه بر کیفیت و سایز دانه ممکن است بسته به نوع برند، جنس کیسه، نحوه خرید و… قیمت ها با یکدیگر تفاوت عمده ای داشته باشند. از جمله انواع برنج ۳۸۶ پاکستانی عبارتند از:

  • برنج پاکستانی موگه
  • برنج پاکستانی ورتاج
  • برنج پاکستانی سبوس دانه
  • برنج پاکستانی مودت
  • برنج پاکستانی دایانا
  • برنج پاکستانی کشتی نشان
  • برنج پاکستانی آذر گل ۳۸۶
  • برنج پاکستانی همخوان

قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶ (۱۴۰۱)

به توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات ارز دولتی قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶ در سال ۱۴۰۱ نیز مانند سال گذشته با نوسانات چشمگیری همراه بوده است. امروزه نرخ خرید و فروش انواع برنج وارداتی خصوصا برنج ۳۸۶ پاکستانی به پارامترهای مختلفی مثل طعم و کیفیت محصول، میزان ضایعات و مقدار کشت محصول بستگی دارد.

 البته مقدار واردات این نمونه برنج خارجی به بازارهای فروش ایران، حجم خرید برنج پاکستانی و از همه مهمتر میزان تقاضا در بازار به طور مستقیم قیمت روز انواع برنج ۳۸۶ پاکستانی را تغییر می دهد.

اما موضوع مهمی که در پایین آوردن قیمت خرید برنج ۳۸۶ پاکستانی نقش موثری دارد خرید مستقیم این محصول بدون واسطه از مراکز فروش برنج های وارداتی است. بر همین اساس شما برای دسترسی به قیمت برنج ۳۸۶ پاکستانی بهتر است مانند استعلام قیمت روز حبوبات عمده به معتبرترین مراکز پخش عمده برنج پاکستانی مراجعه کنید.

اما از آنجایی که استعلام قیمت برنج پاکستانی در سال ۱۴۰۱ در ارزان ترین نرخ بازار برای خریداران اقصی نقاط کشور کار دشواری است پس ما به شما پیشنهاد می دهیم برای انجام این کار به صورت آنلاین یا تلفنی با کارشناسان فروش ما در وبسایت داریا در ارتباط باشید.

چرا که قیمت امروز برنج پاکستانی نسبت به نرخ های سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. در این میان اگر شما بتوانید قیمت دست اول برنج ۳۸۶ پاکستانی را از تامین کنندگان اصلی به دست آورید ضمن دریافت ارزان ترین قیمت بازار می توانید از فروش این برنج در بازارهای مصرف به سود قابل توجهی دست یابید.

برای دریافت لیست قیمت برنج پاکستانی امروز و مناسب ترین قیمت برنج پاکستانی عمده تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶

فروش برنج پاکستانی ۳۸۶

برنج ۳۸۶ پاکستانی یکی از بهترین برنج های وارداتی در کشور می باشد که خرید عمده آن مورد توجه بسیاری از خریداران برنج خارجی قرار گرفته است. اما اگر می خواهید که قیمت روز انواع برنج ۳۸۶ پاکستانی را در پایین ترین نرخ بازار به دست آورید بهتر است خرید این محصول را از شرکت های معتبر و وارد کننده اصلی انجام دهید.

البته از آنجایی که این نوع برنج پخت آسان، کیفیت مطلوب و البته قیمت مناسبی دارد، میزان تقاضای انواع برنج پاکستانی در کشور بسیار بالاست. به همین دلیل فروش برنج پاکستانی ۳۸۶ در بازار از رونق بسیار خوبی برخوردار است.

پس شما در هنگام خرید این محصول با فروشندگان زیادی مواجه خواهید شد. از این رو عجیب نیست که قیمت روز انواع برنج ۳۸۶ پاکستانی با نرخ های مختلفی عرضه شود. چرا که این محصول با برندهای مختلف روانه بازار می شود از این رو قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶ درجه یک و معمولی در برندهای مختلف متفاوت است. البته قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶ با توجه به عوامل مختلفی مانند:

  • وارد کنندگان برنج پاکستانی
  • عمده فروشان برنج پاکستانی
  • شرکت های پخش برنج پاکستانی
  • خرده فروشان برنج پاکستانی
  • و…

در نرخ های متفاوتی تعیین می شود‌؛ چرا که هر کدام از این فروشندگان خرده و عمده  با توجه به نرخ سود خود در بازارهای فروش برنج ۳۸۶ پاکستانی را به فروش می رسانند‌. پس اگر قصد دارید حجم زیادی از این محصول را خریداری کنید بهتر است با کارشناسان فروش ما در مجموعه بازرگانی داریا تماس بگیرید تا بتوانید برنج عمده ۳۸۶ پاکستانی را در نمونه های مختلف بدون واسطه و با نرخ کف بازار و ارزان ترین قیمت به صورت تضمینی تهیه کنید.

همچنین خوب است بدانید ما در مجموعه خود علاوه بر عرضه برنج پاکستانی ۳۸۶ نمونه سوپرکرنل باسماتی را نیز در برندهای مختلف عرضه می کنیم. بنابراین می توانید با دریافت لیست قیمت برنج ایرانی و خارجی دیگر محصولات ما را مشاهده نموده و خریداری کنید.

شما می توانید ضمن دریافت و مشاهده قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶، هندی و نمونه های ایرانی برای خرید محصولات مورد نظرتان از کارشناسان فروش ما مشاوره رایگان نیز دریافت نمایید. همچنین خوب است بدانید ما در شرکت بازرگانی داریا علاوه بر ارائه آخرین قیمت برنج پاکستانی و نمونه های هندی و ایرانی به صورت آنلاین، امکان خرید اینترنتی عمده برنج را نیز برایتان فراهم نموده ایم.

بنابراین از سراسر کشور می توانید محصولات مورد نیاز خود را در کمترین زمان به صورت تضمینی خریداری کرده و در شهر و مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید. ضمن اینکه می توانید با مراجعه به دفتر فروش ما، ضمن بررسی نمونه های مختلف محصولات، قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶ و مقایسه موارد مهم در این زمینه خرید خود را به صورت حضوری انجام بدهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز