خرید برنج پاکستانی

خرید عمده برنج پاکستانی با قیمت روز

خرید برنج پاکستانی با قیمت روز مطابق با ارز دولتی تعیین می شود. ولی خرید مستقیم از فروشندگان عمده برنج پاکستانی بدون واسطه می تواند کمترین قیمت برنج خارجی را به دستتان برساند.

کیفیت انواع برنج پاکستانی

برنج پاکستانی یکی از بهترین برنج های کشت شده در جهان است که دانه های  بلند و نازکی دارد. معمولا انواع برنج پاکستانی عطر و طعم فوق العاده ای دارد و به علت پایین بودن مقدار آمیلاز موجود در ترکیبات برنج در زمان بسیار کمی پخته می شوند. به همین دلیل انواع برنج پاکستانی مانند:

  • برنج پاکستانی ایندیکا دانه بلند
  • برنج پاکستانی ایندیکا دانه درشت
  • برنج پاکستانی جاپونیکا

همگی مورد استقبال تعداد زیادی از خانوارهای ایرانی قرار گرفته اند. البته به خاطر داشته باشید که انواع برنج پاکستانی باسماتی هستند و بعد از برنج ایرانی بهترین طعم را در بین سایر برنج های وارداتی دارند.

اگر بخواهیم در مورد کیفیت انواع برنج پاکستانی صحبت کنیم باید گفت که این محصول پختی سریع دارد و در زمان بسیار کوتاهی دم می کشد. نمونه های مختلف برنج پاکستانی ظاهر کشیده و دانه دانه ای داشته و بوی عالی دارد.

 اصولا برنج پاکستانی بعد از پخت چند برابر می شود. به همین خاطر یک برنج مجلسی پسند به شمار می آید. فراموش نکنید که انواع برنج پاکستانی بعد از انجام فرآیند پاربویل وارد بازار می شوند. یعنی پیش از سفید شدن برنج و خارج شدن آن از شلتوک در یک دستگاه مخصوصی بخار داده می شوند‌ تا تمام ویتامین ها و مواد معدنی برنج که در ترکیبات سبوس آن قرار دارد به دانه های برنج درون شلتوک نفوذ پیدا کند.

 بعد از فرآیند پاربویل شلتوک ها سرد شده و با انجام شالیکوبی پوسته برنج ها جدا می شود به همین دلیل برنج های مرغوب و با کیفیت پاکستانی تا حدودی تیره تر و زردتر از سایر برنج های ایرانی هستند.

 یکی دیگر از ویژگی های مهم انواع برنج پاکستانی قیمت مناسب و ارزان این محصول در بازار  خرید و فروش برنج است. بنابراین بیشتر اقشار جامعه به راحتی می توانند حجم مشخصی از این نمونه برنج خارجی را تهیه کنند. حتی خرید برنج پاکستانی با قیمت روز هم در نرخ مناسبی قرار دارد.

 مهمترین کیفیت انواع برنج پاکستانی نرم بودن آن بعد از پخته شدن و ری کردن است. از طرفی دیگر جزو برنج های یکدست می باشد که هیچ گونه ضایعات و دانه شکسته در آن پیدا نمیکنید. پس این محصول برای مصارف خانگی، برگزاری مجالس، کترینگ ها، رستوران ها، هتل ها و غیره مناسب است. از این رو فروش برنج پاکستانی باسماتی در بازارهای داخلی ایران بسیار بالاست. پس شما با خرید برنج پاکستانی با قیمت روز می توانید  مشتریان زیادی داشته باشید و به سود قابل توجهی برسید.

خرید برنج پاکستانی به صورت عمده

پاکستان یکی از مهمترین مراکز فروش انواع برنج باسماتی به ایران است. به همین دلیل بیش از ۹۵ درصد از برنج های خارجی موجود در بازارهای ایران از نوع برنج پاکستانی هستند. امروزه رونق گرفتن خرید برنج پاکستانی به صورت عمده در داخل کشور به دلیل این است که خرید برنج پاکستانی در ایران با ارز دولتی انجام می شود.

 از این رو خرید برنج پاکستانی با قیمت روز در سراسر ایران با کمترین نرخ صورت می گیرد.‌ بنابراین با توجه به مصرف بالای برنج پاکستانی در بین خانوارهای ایرانی قطعا سرمایه گذاری در حوزه خرید و فروش عمده برنج پاکستانی می تواند کار سودآوری باشد. در حال حاضر تعداد زیادی فروشنده عمده برنج پاکستانی در سراسر کشور وجود دارند.

بنابراین شما این امکان را دارید تا خرید برنج پاکستانی در مشهد، تهران، کرج و غیره را با کمترین نرخ بازار انجام دهید‌. خوب است بدانید دولت ایران سال هاست که سعی میکند تا جهت کنترل خرید و فروش برنج در بازارهای داخلی ایران حجم زیادی از برنج های پاکستانی را وارد کند.

 پس خرید عمده انواع برنج پاکستانی به دلیل کیفیت بالا و طعم دلپسندی که دارد بهترین گزینه برای تنظیم بازار انتخاب شده است. البته مهمترین علت تقاضای بالا برای خرید برنج پاکستانی در کرج، همدان، اراک و… علاوه بر طعم و مزه این محصول مناسب بودن قیمت امروز برنج پاکستانی می باشد.

اما هر نوع تغییری که در نرخ ارز دولتی اتفاق افتد قطعا به طور مستقیم قیمت روز برنج پاکستانی را هم تحت تاثیر  قرار می دهد. ولی باز هم در خرید برنج پاکستانی به صورت عمده مانند قیمت انواع حبوبات عمده  شما می توانید حجم زیادی از این محصول را نسبت به سایر برنج های وارداتی دیگر و انواع برنج  ایرانی در نرخ کمتری به دست آورید. پس این موضوع باعث شده است تا خرید برنج پاکستانی در تهران، اصفهان، یزد و سایر اقصی نقاط کشور پر رونق باشد.

خرید برنج پاکستانی

قیمت روز برنج پاکستانی

این روزها تمامی ما شاهد این موضوع هستیم که قیمت برنج پاکستانی در نمونه های مختلف نسبت به قیمت برنج ایرانی در نرخ پایین تری است. به همین دلیل افراد زیادی سعی میکنند تا انواع برنج خارجی خصوصا برنج پاکستانی باسماتی، برنج پاکستانی ۱۱۲۱ و… را در سبد غذایی خود قرار دهند.

از این رو تقاضای خرید این محصول در برندهای احمد، نفیس، GTC  و غیره تا حد زیادی افزایش یافته و  قیمت روز برنج پاکستانی تا اندازه ای نسبت به سال های گذشته بالا رفته است. البته فراموش نکنید که عوامل دیگری مانند مشکلات ارزی به همراه قوانین استاندارد و از همه مهمتر بالا رفتن تعرفه گمرکی و… سبب بالا رفتن قیمت امروز برنج پاکستانی نسبت به روزهای گذشته  شده است. در این میان فاکتورهای دیگری هم می توانند در قیمت روز برنج پاکستانی تاثیر گذار باشد مثل:

  • هزینه انبارداری
  • هزینه حمل و نقل
  • کیفیت و برند برنج
  • یکدست بودن برنج
  • عدم ضایعات و دانه های شکسته
  • نوسانات ارز دولتی
  • دانه بلند بودن برنج
  • عدم ضایعات و دانه های شکسته
  • نوع بسته بندی
  • نحوه خرید
  • ماه های مختلف سال
  • حجم خرید
  • و غیره

پس نمی توان قیمت انواع برنج پاکستانی را به طور دقیق در اختیار شما قرار داد. در حال حاضر بهترین روش برای مطلع شدن از قیمت برنج ایرانی، قیمت روز برنج پاکستانی و قیمت هر نوع برنج دیگر برقراری ارتباط با تامین کنندگان اصلی است.

در این میان ما به عنوان یکی از فروشندگان عمده برنج پاکستانی می توانیم در هر لحظه خرید برنج پاکستانی با قیمت روز را با کمترین نرخ فروش برایتان فراهم کنیم. همچنین به طور مستقیم بدون دخالت هیچ واسطه گری حجم زیادی از انواع برنج پاکستانی را در هر نقطه از کشور به دستتان می رسانیم.‌ پس شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما قیمت عمده برنج پاکستانی در زاهدان، مشهد، کرمان و غیره را به صورت آنلاین و با مناسب ترین نرخ تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز