برنج سبوس دانه هندی و پاکستانی

قیمت برنج سبوس دانه هندی و پاکستانی

قیمت برنج سبوس دانه هندی و پاکستانی به صورت خرید عمده در نرخ پایین تری از محصولات برنج ایرانی قرار دارد. اگر می خواهید بدانید ارزان ترین قیمت خرید این محصول را در بازار از کجا بیابید؟ تنها کافیست خرید خود را به صورت مستقیم از مراکز معتبر پخش عمده انجام دهید.

قیمت روز برنج سبوس دانه

یکی از مهمترین محصولاتی که در سبد غذایی تمام ما ایرانیان قرار دارد برنج است‌. به همین دلیل بیشتر خریداران هنگام مراجعه به مراکز خرید برنج ایرانی و خارجی توجه زیادی بر روی طعم، خوش پخت بودن و عطر برنج دارند. ضمن اینکه در هنگام تهیه برنج های مختلف حساسیت بسیاری بر قیمت برنج ایرانی و خارجی به خرج می دهند.

در این میان برنج هندی سبوس دانه از جمله محصولاتی است که توانسته مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار بگیرد. چون که برنج سبوس دانه یکی از مرغوب ترین برنج های باسماتی و دانه بلند کشت شده در زمین های هند و پاکستان می باشد.

این محصول در مراکز فروش برنج هندی سبوس دانه با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. زیرا هر کدام از فروشندگان برنج سبوس دانه این محصول را به روش های مختلفی به دست آورده اند. پس طبیعی است که در این فروشگاه ها قیمت برنج سبوس دانه هندی و پاکستانی در نرخ های متعددی به دست شما برسد.

اما خوب است بدانید فروشگاهی قیمت روز برنج سبوس دانه را در پایین ترین نرخ فروش عرضه میکند که این محصول را به طور مستقیم از تولید کنندگان و یا وارد کنندگان برنج خارجی تهیه کرده باشد یا اینکه خود، واردکننده و تامین کننده دست اول آن باشد.

معمولا در خریدهای عمده از وارد کنندگان برنج هندی و پاکستانی می توان به طور مستقیم محصول مورد نظر خود را تهیه کرده و واسطه ها را حذف نمایید. از طرفی با خرید برنج در تناژهای بالا می توان محصول مورد نظر را در پایین ترین نرخ بازار فروش برنج داخلی به دست آورد.

شاید گاهی اوقات میزان کیفیت محصول، بالا بودن قیمت برنج ایرانی، نوع بسته بندی، میزان عرضه و نوسانات ارز، قیمت روز برنج سبوس دانه را دستخوش تغییراتی کند. ولی به طور کلی انواع برنج سبوس دانه در بازارهای داخلی از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

با این حال اگر می خواهید لیست قیمت روز برنج سبوس دانه هندی و پاکستانی را در مناسب ترین قیمت ها به دست آورید. ما در شرکت بازرگانی داریا می توانیم به عنوان یکی از عرضه کنندگان مستقیم این محصول علاوه بر ارائه مناسب ترین قیمت خرید عمده حبوبات، در کشور بروزترین و ارزان ترین قیمت برنج خارجی را خصوصا برنج هندی برند سبوس دانه را در اختیار  شما قرار دهیم.

انواع برنج سبوس دانه

برنج های هندی و پاکستانی یکی از محبوب ترین برنج های خارجی در کشور می باشند که بسیار خوشمزه هستند. اگر چه سالهاست نمونه های مختلفی از برنج های هندی و پاکستانی در میان مردم شناخته شده هستند. ولی برنج  سبوس دانه که در ۲ نوع هندی و پاکستانی عرضه می شود، جزو محصولات خوب و باکیفیتی است که به شکل کاملا سالم و طبیعی عالی ترین کیفیت را به خود اختصاص داده است.

از طرفی علاوه بر داشتن بسته بندی های مرغوب و معتبر، نرخ فروش این محصول برای بسیاری از مراکز خرده فروشی و حتی مصرف کنندگان مقرون به صرفه است. چون قیمت برنج سبوس دانه هندی و پاکستانی نسبت به کیفیت آن در نرخ پایینی قرار دارد.

درست است که این نمونه برنج ها تقریبا رنگ کدری دارند و در بیشتر نمونه ها به شکل نباتی هستند. ولی عمدتا بویی دل پذیر دارند و طعم آن فوق العاده زبانزد می باشد. به همین دلیل انواع برنج سبوس دانه برای طبخ انواع غذاها مناسب است‌. از این رو بازار خرید انواع برنج سبوس دانه هندی و پاکستانی در ایران رونق بسیاری دارد.

برنج سبوس دانه چه کیفیتی دارد؟

با توجه به این موضوع که حداقل یکی از وعده های غذایی ما ایرانیان در روز برنج است. باید سعی کنیم از برنج هایی استفاده کنیم که کیفیت بالایی دارند‌. زیرا یک برنج خوب می تواند طعم دلنشینی را به غذاها بدهد و باعث رضایت اعضای خانواده شود.

پس اگر می خواهید بدانید که برنج سبوس دانه چه کیفیتی دارد؟ باید گفت این محصول طعم و عطر فوق العاده ای دارد. در زمان پخت اصلا بهم نمی چسبد و برنج به صورت جدا از هم دم می کشد‌.

 بسیار زیاد ری میکند و تا حد مناسبی قد می کشد. پختن برنج هندی و پاکستانی سبوس دانه بدون داشتن تجربه زیادی در آشپزی بسیار سریع و آسان است. معمولا به شکل دمی، کته و آبکش هم قابل استفاده می باشد. بنابراین برای پذیرایی از میهمانان، استفاده کترینگ ها، هتل ها، بیمارستان ها، پادگان ها و غیره برنج بسیار بی کیفیتی است.

زیرا در زمان پخت حجم زیادی از برنج سبوس دانه هیچ نوع له شدگی ایجاد نمی شود. بعد پخت بافت نرمی پیدا میکند و برای تمام افراد غذای مطلوبی به حساب می آید.

برنج هندی مارک سبوس دانه

برنج هندی از جمله برنج های وارداتی است که در برندهای مختلفی عرضه می شود. یکی از مارک های شناخته شده ای که در بازارهای داخلی خرید و فروش می شود برنج هندی مارک سبوس دانه است.

 امروزه شما می توانید این محصول را از روش های مختلفی به صورت مرغوب و ارزان تهیه کنید. قبل از خرید این نمونه برنج هندی به صورت عمده از عرضه کنندگان مستقیم حتما از قیمت برنج سبوس دانه هندی و پاکستانی مطلع شوید. چون گاهی اوقات برنج های دیگری با نام برنج سبوس دانه در بازار وارد می شوند که ممکن است بی کیفیت و بسیار ارزان تر از محصول اصلی باشند.

 پس به خاطر پایین بودن قیمت روز برنج سبوس دانه نباید نسبت به کیفیت آن بی توجه باشید. فراموش نکنید که انواع برنج هندی و انواع برنج پاکستانی که به عنوان برنج سبوس دانه در مراکز پخش عمده و خرده عرضه می شوند باید دارای ویژگی های مهمی از قبیل:

  • دانه های درشت و بلند
  • دانه های سالم
  • عدم دانه های شکسته
  • خوش پخت
  • خوش عطر
  • یکدست
  • و…

باشد. پس هر نوع برنجی را نمی توان به عنوان برنج هندی سبوس دانه قبول داشت‌. اگر می خواهید تا در خرید عمده برنج دانه بلند سبوس دانه از فریب افراد سود جو در امان باشید. به شما پیشنهاد  میکنیم خرید خود را از مجموعه های مهمی که عرضه کننده مستقیم برنج های وارادتی هستند انجام دهید.

در این میان، ما هم به عنوان یکی از این مراکز معتبر می توانیم شما را در تهیه تناژ بالایی از این نمونه برنج های خارجی سبوس دار یاری کنیم. تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا با کیفیت ترین برنج هندی مارک سبوس دانه را در کمترین قیمت بازار به دست آورید.

برنج سبوس دانه هندی و پاکستانی

برنج پاکستانی ۳۸۶ برند سبوس دانه

پاکستان جزو مهمترین تولید کنندگان برنج سبوس دار در جهان است. معمولا برنج هایی که به‌ عنوان برنج پاکستانی ۳۸۶ وارد بازارهای برنج ایران می شوند بلند و نازک هستند. از طرفی عطر بی نظیری دارند و نسبت به برنج های هندی در زمان کمتری پخته می شوند.

اگر شما هم جزو خریداران انواع برنج باسماتی پاکستان هستید باید گفت امروزه مرغوب ترین انواع برنج پاکستانی ۳۸۶ را می توانید با برند سبوس دانه به دست آورید. معمولا برنج هایی که با این برند روانه بازارهای مصرف می شوند. برداشت شده از زمین های حاصلخیز مناطق مهمی مثل سند و پنجاب هستند‌ عمدتا این محصول خوش عطرترین برنج دانه بلند پاکستانی می باشد به همین دلیل بیشتر از انواع برنج هندی خوش طعم تر است.

پس در زمان خرید این محصول توجه داشته باشید که قیمت برنج سبوس دانه هندی و پاکستانی ممکن است با یکدیگر فرق داشته باشد. اگر چه هر کدام از این نمونه برنج ها مانند سایر محصولات از جمله قیمت روز حبوبات عمده نرخ های متعددی دارند ولی مطمئن باشید که شرکت برنج سبوس دانه در تولید محصولات خود از با کیفیت ترین برنج های پاکستانی و هندی استفاده میکند.‌

 اما علاوه بر کیفیت، باید گفت نوسانات ارز تاثیر زیادی بر روی قیمت انواع برنج  سبوس دانه گذاشته است. چنانچه شما تمایل دارید حجم زیادی از این برنج پاکستانی ۳۸۶ برند سبوس دانه را با قیمت مناسبی تهیه کنید. بهتر است نرخ فروش چندین مرکز پخش عمده برنج خارجی را با یکدیگر مقایسه کنید.

در این میان ما در شرکت بازرگانی داریا این امکان را برایتان فراهم کرده ایم تا بتواند در کمترین زمان جدیدترین لیست قیمت روز برنج سبوس دانه پاکستانی و هندی را دریافت کنید. در چنین حالتی قطعا با بررسی قیمت ها می توانید خرید هوشمندانه تری را انجام دهید.

ضمن اینکه با فراهم کردن خرید اینترنتی انواع حبوبات عمده و برنج های ایرانی و خارجی در زمان شما صرفه جویی به عمل آورده ایم. چرا که دیگر نیازی به گشت و گذار در بازارهای خارجی و صرف هزینه و زمان را برای پیدا کردن تامین کننده اصلی برنج و… ندارید. البته توجه داشته باشید که ما علاوه بر خرید آنلاین، امکان خرید حضوری را نیز بری شما فراهم کرده ایم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز