قیمت برنج فجر گرگان امروز

قیمت برنج فجر گرگان امروز به صورت عمده

قیمت برنج فجر گرگان امروز حتی به صورت عمده در نرخ بالاتری از برنج  های فجر مازندران و گیلان است‌. چون برنج فجر گرگان از نوع شمشیری و روغنی است و عطر و طعم بی نظیری نسبت به سایر برنج های فجر موجود در بازار دارد. از این رو کیفیت بالای برنج فجر گرگان سبب بالا رفتن قیمت این محصول به صورت عمده و خرده شده است.

کیفیت برنج فجر گرگان

برنج فجر گرگان یکی از پرطرفدارترین برنج های استان گلستان است که عطر مناسبی دارد. امروزه برنج فجر گرگان به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از برنج های بازار پسند در ایران به شمار می آید.

معمولا برنج فجر گرگان جزو برنج های پرمحصول است که دانه های آن شباهت زیادی به برنج طارم شمالی دارد‌. پس اگر به دنبال کیفیت برنج فجر گرگان هستید بهتر است بدانید که دانه های این نمونه برنج ایرانی کشیده است و ظاهری شبیه به خنجر دارد.

 اصولا برنج فجر گرگان بعد از پخت به خوبی ری کرده و قد کشیده می شود‌ مثلا اگر طول دانه فجر ۸ میلیمتر باشد حتما بعد از پخت به اندازه ۱۰٫۳میلیمتر می رسد. البته اندازه دانه های برنج فجر گرگان در مقایسه با برخی برنج های ایرانی دانه متوسط داشته و ریزتر هستند.

دقت کنید که بافت برنج فجر گرگان شیشه ای است و رنگ دانه های آن کدر می باشد. این نمونه برنج فجر سوزنی تقریبا دانه های سفت و خشکی دارد. پس به راحتی می توانید حجم زیادی از این محصول را در انبارهای خشک و خنک به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.

توجه داشته باشید که کیفیت برنج فجر گرگان آنچنان مناسب است که ساعت ها بعد از پخته شدن حالت تازگی و لطیف بودن خود را حفظ میکند ردون اینکه به هم چسبیده و شفته شود. چنانچه شما بتوانید این برنج را در حرارت ملایم و مدت زمان مناسبی بپزید حتما دانه های برنج فجر بعد پخت کاملا دانه دانه شده  و طعم لذت بخشی خواهد داشت. همچنین بافت سبک و باریک آن سبب می شود تا برای تمام افراد هضم آن آسان باشد.

 بنابراین هیچ گاه به دلیل خوردن مداوم برنج فجر گرگان شما دچار نفخ شکم و یا سنگینی معده نخواهید شد. یکی از بارزترین ویژگی های برنج فجر داشتن عطر و مزه ای شبیه به برنج های محلی است. به همین سبب برنج فجر استان گلستان از جمله برنج فجر گرگان در مقایسه با سایر برنج های پرمحصول شمال برتری قابل توجهی دارد.

مهمترین خصوصیت این محصول خوش پخت بودن آن در حجم زیاد برای مجالس، مراسم و ایام های خاص می باشد. به همین دلیل کیفیت برنج فجر گرگان در بین سایر برنج های ایرانی توانسته قابل قبول بسیاری از افراد سخت پسند قرار بگیرد.

امروز به علت بالا بودن کیفیت برنج فجر شمال و بالا بودن کیفیت پخت این محصول خصوصا برنج های کشت شده در گرگان بازارهای داخلی توانسته اند بخش عظیمی از نیاز مردم را برطرف کنند. البته مناسب بودن قیمت برنج فجر گرگان امروز به صورت عمده و داشتن قیمت به صرفه تر نسبت به برنج های پر محصول دیگر یکی از دلایل استقبال خریداران و پرفروش بودن این نمونه برنج ایرانی در بازارهای داخلی است. در واقع ارزان بودن قیمت برنج فجر گرگان امروز مورد توجه بسیاری از خریداران عمده مانند:

  • هتل ها
  • کترینگ ها
  • رستوران ها
  • آشپزخانه های شرکتی
  • و غیره

قرار گرفته است. پس اگر به دنبال یک نمونه برنج ایرانی با پخت مجلسی هستید مطمئنا برنج فجر گرگان می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. اما در هنگام خرید برنج فجر گرگان توجه داشته باشید که این محصول نسبت به برنج های فجر گیلان، برنج فجر طارم و برنج فجر جویبار یک نمونه برنج سوزنی شکل است که دانه های آن روغنی بوده و به شکل دو سر است‌.

فروش عمده برنج فجر گرگان

اگر قصد خرید و فروش عمده برنج فجر گرگان را دارید حتما مراقب یک تقلب بزرگ در بازارهای خرید و فروش برنج ایرانی فجر باشید. چون  برخی از برنج های پاکستانی که وارد  بازارهای داخلی شده اند شباهت بسیار زیادی به دانه های سوزنی شکل برنج فجر دارند. به همین دلیل افراد  سودجو با ترکیب کردن این دو نمونه برنج سعی میکنند تا حجم زیادی از این نمونه برنج تقلبی را با نام برنج فجر ممتاز گرگانی به دست مشتریان بدهند.

پس به یاد داشته باشید که مهمترین ملاک برای خرید و فروش برنج عمده فجر گرگان تنها قیمت برنج نیست. اگر چه قیمت برنج فجر گرگان امروز به صورت عمده ارزان تر از خرید این محصول به صورت خرده است. ولی هیچ گاه فراموش نکنید که برنج فجر گرگان بوی عطر خوشایندی می دهد و بسیار خوش پخت است.

همچنین به دلیل داشتن دانه های سفت، سخت و بدون شیار جزو برنج های استخوانی به شمار می آید. از طرفی قیمت برنج فجر گرگان امروز به صورت عمده نرخ پایین تری از قیمت برنج طارم و قیمت برنج هاشمی و صدری دارد. به همین دلیل مجموعه های زیادی به دنبال خرید عمده برنج فجر گرگان هستند مانند:

  • کترینگ ها
  • آشپزخانه های صنعتی
  • تالارهای پذیرایی
  • آسایشگاه ها
  • سلف های دانشگاه
  • شرکت های دولتی و خصوصی
  • و غیره

معمولا این محصول در وزن های مختلفی عرضه می شود. بنابراین با توجه به حجم خرید و وزن های بسته بندی شده ممکن است که میزان فروش عمده برنج فجر گرگان نوسانات چشمگیری داشته باشد. مثلا در فروشگاه های زنجیره ای بیشتر برنج فجر به صورت کیسه های ۱۰ کیلوگرمی فروش دارد‌. در صورتی که برخی از مصرف کنندگان عمده به دنبال خرید برنج برنج گرگان به شکل فله در کیسه های۲۵ و ۵۰ کیلویی هستند.‌ پس با این حال در خرید و فروش برنج فجر قطعا قیمت برنج فله کمتر از برنج های بسته بندی شده خواهد بود.

اما مسئله دیگری که در خرید عمده برنج فجر گرگان و دیگر انواع برنج ایرانی و خارجی اهمیت دارد، انتخاب بهترین مرکز فروش عمده است که محصولات خود را بدون واسطه و با حذف هزینه های واسطه گری به فروش برساند. ضمن اینکه بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار بدهد.

پس اگر شما هم به دنبال بهترین مرکز فروش عمده برنج فجر گرگان هستید ما در شرکت بازرگانی داریا شرایطی را فراهم کرده ایم تا خریدارانمان از سراسر کشور بتوانند بدون واسطه از تامین کننده اصلی خریدی با کیفیت تضمینی و قیمتی مناسب را تجربه کنند.

شما هم برای خرید محصولات مورد نظرتان تنها کافی است با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

قیمت روز برنج فجر گرگان عطری

سال هاست که قیمت برنج فجر گرگان را تجار مازندرانی و فروشندگان عمده گیلانی مشخص میکنند. چون تولید کنندگان گرگانی دخالت زیادی در تعیین قیمت روز برنج ایرانی خصوصا برنج فجر گرگان را نداشتند. ولی از سال ۱۳۹۹ به بعد قیمت برنج فجر گرگان توسط تجار گرگانی تعیین می شود.

به همین دلیل برنج فجر کشت شده در گرگان با قیمت مناسب تری به دست خریداران و مصرف کنندگان می رسد. البته امروزه در تعیین قیمت برنج فجر گرگان عوامل مختلف دیگری تاثیر  گذار است مانند:

  • مقدار تولید برنج فجر در مناطق شمالی کشور
  • قیمت برنج های خارجی
  • قیمت برنج های پرمحصول دیگر
  • مقدار شالی فجر در بازار های فروش
  • قیمت سالی فجر
  • فصل برداشت
  • نرخ تورم
  • قیمت ارز دولتی
  • نحوه خرید محصول
  • میزان حجم خرید
  • نحوه حمل و نقل محصول
  • و غیره

ولی به طور کلی قیمت روز برنج فجر گرگان درجه یک و ممتاز نسبت به سایر نمونه های برنج فجر شمالی در نرخ بالاتری قرار دارد. چون برنج فجر گرگان عطری یکی از مرغوب ترین برنج های ایرانی بوده که روغنی و سوزنی شکلی است و‌ از طرفی با آب شیرین تولید می شود. از این رو سالانه این نمونه برنج شمال تنها در حجم بسیار محدودی تولید و عرضه می شود‌.

 پس برنج فجر لوکس گرگان که با نام برنج فجر ممتاز گیلان در بازار عرضه می شود طرفداران بیشتری نسبت به سایر برنج های فجر مینودشت، فجر مازندران، برنج فجر علی آباد و غیره دارد. اما قیمت برنج فجر گرگان امروز به صورت عمده بسته به برخی پارامترهای مختلف دیگر در نرخ های متفاوتی قرار دارد.

در واقع خریداران اصلی برنج فجر گرگان تجار گیلانی و تامین کنندگان عمده در مازندران هستند. پس نحوه خرید‌، دسترسی به فروشندگان اصلی، حذف  بسیاری از هزینه های اضافه و فاکتورهای دیگری می تواند نرخ فروش برنج فجر عمده را کاهش دهد‌. البته در صورت استعلام قیمت روز برنج عمده به یاد داشته باشید که قیمت برنج فجر گرگان امروز به صورت عمده در اواخر شهریور ماه در پایین ترین نرخ بازار معامله می شود.

چون در گرگان کشاورزان اول از همه گندم کشت میکنند و بعد از آن برنج می کارند. پس با این حال تا اواخر شهریور ماه و برداشت جدید برنج فجر گرگان ممکن است تا حدودی قیمت روز برنج فجر این منطقه شمالی بالا باشد. از این رو کیفیت محصول و فصل برداشت برنج فجر تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت این محصول دارد.

فراموش نکنید که برنج فجر گرگان از طریق برندهای مختلفی در بازار عرضه می شود هر کدام از این بسته بندی های متنوع می تواند با یک نام معروف و شناخته شده در بازار توزیع شوند. از این رو به طور حتم در تعیین قیمت برنج فجر گرگان امروز نام برند یک عامل بسیار مهم است.

قیمت برنج فجر گرگان امروز

 با این حال  اگر به دنبال خرید عمده برنج فجر گرگان هستید ما در بازرگانی داریا به شما توصیه تا به طور مستقیم با فروشندگان عمده در ارتباط باشید. زیرا خرید از تامین کنندگان اصلی می تواند تا حد زیادی از دخالت دلالان و واسطه ها جلوگیری کند. توجه داشته باشد که برنج فجر گرگان اگر زیاد ارزان باشد حتما دارای دانه های شکسته و رنگ کدری است. شاید هم بوجاری نشده و سنگ ریزه و دانه های قرمز زیادی داشته باشد. پس همیشه کیفیت را ملاک اصلی خرید برنج ایرانی قرار دهید سپس قیمت محصول را بررسی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز