برنج پاکستانی گلدسته

قیمت برنج پاکستانی گلدسته

قیمت برنج پاکستانی گلدسته برای خرید عمده در بازار چند است؟ مناسب ترین نرخ فروش عمده این محصول را از کجا بدست بیاوریم؟ قیمت برنج گلدسته پاکستانی با توجه به قیمت ارز دولتی در کشور تعیین می شود. البته میزان عرضه و تقاضا در بازارهای داخلی می تواند قیمت روز برنج پاکستانی گلدسته را دچار تغییرات چشمگیری کند.

کیفیت برنج گلدسته

برنج پاکستانی گلدسته یکی از اصلی ترین کالاهای وارداتی است که جایگاه ویژه ای در سبد غذایی خانوارهای ایرانی دارد. زیرا کیفیت برنج گلدسته شبیه به انواع برنج ایرانی است. یعنی خوش پخت بوده و طعم و مزه مطلوبی دارد. در حقیقت برنج گلدسته از جمله برنج های سوپر باسماتی پاکستان است که ظاهر کشیده و بلندی دارد بنابراین بعد از پخته شدن بسیار ری میکند. هیچ گاه برنج گلدسته در زمان پخت شفته و له نمی شود. بعد از دم کشیدن تمامی دانه های برنج از یکدیگر جدا بوده و ظاهر بسیار مناسبی پیدا میکند.

شکل دانه های برنج گلدسته از دو طرف به صورت نیزه ای و باریک است. کیفیت برنج گلدسته به همراه عطر و طعم این محصول آنچنان بالا است که در بازارهای داخلی ایران این نمونه برنج پاکستانی برای تهیه آرد برنج استفاده می شود.

توجه داشته باشید که برنج پاکستانی گلدسته به دلیل مدت زمان پخت زیاد و قد کشیدن دانه های آن بیشتر برای مهمانی ها و مراسم ها به کار می رود. از این رو بدون هیچ استرسی می توانید برنج گلدسته را در حجم زیادی بپزید. همچنین خوب است بدانید برنج سوپر باسماتی گلدسته بافت سبک و نرمی دارد به همین دلیل به خوبی هضم می شود و مورد پسند تمام سنین است. ولی رنگ برنج پاکستانی گلدسته نسبت به انواع برنج ایرانی کمی تیره تر و کدرتر است. پارامترهای مهم دیگری که سبب بالا رفتن کیفیت برنج گلدسته شده است عبارتند از:

  • یکدست بودن محصول
  • نداشتن دانه های شکسته
  • تازگی و کهنگی برنج
  • بسته بندی مرغوب
  • وزن مناسب برای حمل
  • نگهداری آسان در انبار
  • و غیره

پس به راحتی می توانید حجم زیادی از برنج پاکستانی گلدسته را به صورت عمده خریداری نمایید. سپس در محل مناسبی به دور از رطوبت و نور مستقیم آفتاب تا مدت های زیادی آن را نگهداری کنید. چون این محصول به دلیل بسته بندی استاندارد هیچ گاه رطوبت را به خود جذب نمیکند. در نتیجه در طولانی مدت برنج گلدسته دچار کپک زدگی و یا شپشک نمی شود.  البته قبل از خرید تناژ بالایی از این محصول حتما به لیست قیمت برنج پاکستانی گلدسته در چندین فروشگاه اصلی توجه داشته باشید.

چون تنها تامین کنندگان اصلی برنج پاکستانی در کشور می توانند حجم زیادی از این محصول را در کمترین نرخ بازار در اختیار شما قرار دهند. در این میان خوب ساتب دانید ما در بازرگانی داریا به عنوان یکی از این فروشندگان عمده می توانیم شما را در این معامله برنج خارجی  راهنمایی کنیم‌. سپس هر حجم دلخواهی از این محصول را در هر نقطه از کشور برایتان ارسال کنیم

برنج پاکستانی گلدسته

خرید عمده برنج پاکستانی گلدسته

سالهاست که مناطق زیادی از شمال و جنوب ایران حجم زیادی از برنج مورد مصرف خانوارهای ایرانی را تولید میکنند. اما در حقیقت این مقدار برنج ایرانی نمی تواند نیاز بازارهای داخلی را تامین کند. از طرفی قیمت برنج ایرانی روز به روز گران تر می شود. به همین دلیل تعداد زیادی از افراد به سمت خرید برنج های وارداتی خصوصا خرید برنج پاکستانی مرغوب روی آورده اند. یکی از این نمونه برنج های پرفروش پاکستانی در ایران، برنج سوپر باسماتی با نام گلدسته است.

همانطور که خرید برنج طارم در ایران محبوبیت زیادی دارد و بسیار معروف است برنج های سوپر باسماتی هم در کشور هند و پاکستان جزو برنج های بسیار باکیفیت هستند که طرفداران زیادی دارند. به همین منظور برنج پاکستانی گلدسته در بین سایر برنج های وارداتی موجود در بازارهای داخلی توانسته خریداران بیشتری را به سمت خود جذب کرده است. در واقع این نمونه برنج خارجی طعم و مزه خوبی دارد همچنین بسیار خوش پخت و با صرفه است. بنابراین امروزه خرید عمده برنج پاکستانی گلدسته می تواند محصول پرفروش و مناسبی برای اصناف و ارگان های مختلف مانند:

  • فروشگاه های زنجیره ای
  • بنکداران
  • تعاونی های دولتی مثل کمیته امداد
  • کترینگ ها
  • آشپزخانه های صنعتی
  • سلف دانشگاه ها
  • بیمارستان ها
  • پادگان ها
  • وغیره

باشد. زیرا قیمت برنج پاکستانی گلدسته بسیار مناسب است بنابراین با توجه بالا بودن قیمت برنج ایرانی سفره اقشار ضعیف جامعه خالی از برنج نمی ماند. همچنین بسیار خوش پخت است و بعد از پخت بسیار ری میکند و البته ظاهر یکدستی دارد. از طرفی تقاضا برای خرید این محصول در بازار زیاد است به همین دلیل سرمایه گذاری در حوزه خرید عمده برنج پاکستانی گلدسته می تواند یک معامله پرسودی برای شما باشد.

 در حال حاضر خرید عمده برنج های ایرانی، برنج پاکستانی، برنج هندی و غیره از طریق وب سایت های معتبر به صورت اینترنتی انجام می شود. چون خریداران عمده برنج بدون هیچ دغدغه ای می توانند در کمترین زمان با چندین فروشنده عمده برنج پاکستانی گلدسته تماس بگیرند. در این میان ما در مجموعه بازرگانی داریا به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی برنج پاکستانی گلدسته می توانیم شما را در این خرید همراهی کنیم.

همچنین قبل از خرید عمده برنج پاکستانی با برند گلدسته می توانید با کارشناسان فروش ما مشاوره رایگان داشته باشید.‌ از همه مهمتر اینکه در هر زمانی که بخواهید به صورت آنلاین و در سریع ترین زمان ممکن جدیدترین لیست قیمت برنج پاکستانی گلدسته و قیمت برنج ایرانی را به شما ارائه می دهیم.

قیمت روز برنج گلدسته پاکستانی

همانطور که اشاره کردیم میزان تولید برنج ایرانی به دلایل مختلفی نمی تواند پاسخگوی نیاز خانوارهای ایرانی باشد. به همین دلیل دولت به ناچار سالانه حجم زیادی از انواع برنج پاکستانی، هندی، تایلندی و غیره را برای تامین مایحتاج مردم وارد بازارهای داخلی میکند. اما همیشه این نوع اقلام وارداتی متناسب با قیمت ارز دولتی وارد ایران می شود. بنابراین قیمت هر نوع برنج خارجی از جمله قیمت برنج پاکستانی گلدسته کاملا وابسته به تغییرات ارز دولتی است‌. اما به طور کلی قیمت برنج پاکستانی در مقایسه با قیمت برنج ایرانی در نرخ پایین تری قرار دارد و در واقع همین مسئله سبب شده است تا خریداران عمده برنج و مصرف کنندگان زیادی، برنج پاکستانی گلدسته را جایگزین نمونه های مختلف برنج های ایرانی کنند.

پس این موضوع موجب افزایش تقاضای خریداران برنج گلدسته در کشور شده است. در صورتی که با توجه به تحریم های اخیر کشور حجم زیادی از برنج های هندی، پاکستانی و غیره در گمرک انبار شده اند. در نتیجه میزان برنج وارداتی موجود در بازارهای داخلی نمی تواند نیاز خانوارهای ایرانی را تامین کند. بنابراین بالا رفتن تقاضا و کمبود برنج پاکستانی و هندی در بازارهای داخلی باعث افزایش قیمت این نوع برنج های وارداتی خصوصا قیمت روز برنج گلدسته پاکستانی شده است‌. پس با این وجود میزان عرضه و تقاضا بعد از نوسانات قیمت ارز دولتی توانسته بیشترین تاثیر را بر روی قیمت برنج پاکستانی گلدسته داشته باشد. البته فاکتورهای دیگری مثل:

  • هزینه انبارداری
  • کیفیت برنج
  • دانه بلند بودن برنج
  • عدم دانه های شکسته
  • نوع بسته بندی
  • نحوه خرید محصول
  • حجم خرید
  • و غیره

می تواند در سال چندین بار قیمت برنج گلدسته پاکستانی و سایر برنج های موجود در بازارهای داخلی را تغییر دهد. فراموش نکنید که بازه های زمانی مختلف در سال هم می تواند باعث تغییر قیمت برنج های وارداتی در کشور شود مانند ماه مبارک رمضان، ماه محرم و صفر، ایام عید نوروز و بسیاری زمان های دیگر‌.

ضمن اینکه خرید از مراکز معتبر و بدون واسطه هم تاثیر بسزایی در کاهش قیمت خرید عمده برنج دارد. پس باز هم با وجه به شرایط مختلف نمی توان به طور دقیق و ثابت قیمت روز برنج گلدسته پاکستانی را خدمت شما اعلام کرد. بهترین راه برای مطلع شدن از جدیدترین قیمت برنج پاکستانی گلدسته و سایر برنج های خارجی دیگر تماس با کارشناسان فروش ما در بازرگانی داریا است. ما در این مجموعه با توجه به  تغییرات قیمت روز برنج های وارداتی در بازار کشور باز هم تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا ارزان ترین لیست قیمت برنج را در اختیارتان قرار بدهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز