قیمت برنج فجر گلچین گرگان

قیمت برنج فجر گلچین گرگان 

قیمت برنج فجر گلچین گرگان با توجه به عطر و طعم بسیار مناسبی که دارد از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است. از همین رو این نوع برنج انتخاب بسیار مناسبی برای مراکزی چون رستوران ها، کترینگ ها و آشپزخانه ها، مراکز ارزاق و خیریه ها، سلف ها و.. است. همچنین برنج فجر گلچین گرگان با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد بهترین جایگزین انواع برنج ایرانی گران قیمت است.

مشخصات برنج فجر گلچین گرگان

برنج فجر گلچین گرگان یکی از انواع برنج شمال است که در دسته برنج پر محصول قرار می گیرد. در واقع این نوع برنج یک برنج اصلاح شده است که در راستای بهره بری بیشتر نسبت به دیگر ارقام برنج ایرانی با استفاده از تغییرات ژنتیکی تولید می شود.

برنج فجر گلچین گرگان به دلیل آب و هوا و خاک حاصلخیز این منطقه بسیار مرغوب و با کیفیت است این نوع برنج رنگ سفید و کدر دارد و ظاهری خنجر مانند دارد. به این صورت که از سر برنج به آرامی باریک است و یک طرف آن نیز دارای کمی فرو رفتگی است.

دانه خام این برنج از طول حدود ۸ میلی متر برخوردار است که بعد از پخت طول برنج به ۱۰ میلی متر نیز می رسد. بنابراین این برنج را می توان یکی از ارقام پرطرفدار برنج ایرانی دانست که پخت آن بسیار عالی است و همچنین از لحاظ قد کشی و ری کردن نیز بسیار مناسب خواهد بود.

خرید عمده برنج فجر گرگان

با توجه به ویژگی های بسیاری که برنج فجر گلچین گرگان دارد و همچنین قیمت بسیار مناسب این برنج، بیشتر اقشار جامعه مایل به خرید این محصول هستند. از همین رو بهتر است که هنگام خرید برنج گرگان به یکی از فاکتور های مهم خرید برنج که عطر و بوی برنج است توجه کنید.

 هر چند که این نوع برنج در مقایسه با دیگر انواع برنج ایرانی عطر و بوی کمتری دارد اما بازهم از عطر و بوی مناسبی برخوردار است. ولی بعد از پخت این برنج کاملا سبک بوده و حالت پفکی دارد. برنج فجر گلچین گرگان دارای بالاترین کیفیت پخت میان برنج های پر محصول ایرانی است. از همین رو خرید و فروش عمده این محصول در کشور بسیار رونق دارد

. برای خرید عمده بهتر است که به مراکز معتبر مراجعه نمایید زیرا افراد سودجو برنج های بی کیفیت وارداتی را به جای این برنج باکیفیت عرضه می کنند. پس با خرید عمده برنج فجر گلچین گرگان از مراکز معتبر از جمله شرکت بازرگانی داریا می توانید از قیمت و کیفیت آن اطمینان داشته باشید.

چرا که ما در این مجموعه تمامی محصولات خود را با تضمین کیفی و قیمت ارائه می دهیم. ضمن اینکه سال ها در بازار فروش عمده فعالیت داشته ایم و با صداقت خود توانسته ایم رضایت بسیاری از مشتریانمان را کسب کنیم. پس تنها کافی است برای دریافت قیمت روز برنج عمده در بازار و ثبت صفارش خود با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

قیمت برنج گلچین گرگان

قیمت برنج ایرانی با توجه به کیفیت بالای آن نسبت به برنج های وارداتی کمی گران تر است. اما قیمت برنج گلچین گرگان که نوعی برنج پر محصول ایرانی است بسیار مناسب و به صرفه است. زیرا برداشت  برنج فجر بسیار مناسب است. برنج فجر منبع خوبی از انرژی است، عاری از کلسترول است و به هضم غذا کمک می کند.

بر همین اساس با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد از محبوبیت بیشتری برخوردار است. از مهمترین عوامل موثر بر قیمت این برنج می توان به میزان عرضه و تقاضا اشاره کرد. افزون بر اینکه حجم تولید این محصول با توجه به شرایط آب و هوایی نقش موثری در افزایش و کاهش قیمت دارد. از طرفی باید گفت میزان واردات و صادرات برنج می تواند قیمت روز انواع برنج ایرانی از جمله برنج فجر گرگان را دستخوش تغییر کند. همچنین اگر شما این محصول را به صورت مستقیم تهیه نمایید  با حذف واسطه ها برنج فجر را می توانید با قیمت واقعی از کشاورز تهیه نمایید.

قیمت برنج فجر گلچین گرگان

بهترین مرکز فروش عمده برنج فجر ایرانی

همان طور که اشاره شد برنج فجر گلچین گرگان بسیار پرطرفدار و محبوب است و نسبت به سایر ارقام برنج پرمحصول ایرانی از کیفیت بیشتری برخوردار است. با وجود اینکه دلالانی که در حوزه فروش عمده برنج ایرانی فعالیت دارند، برنج فجر مرغوب و باکیفیت را با نمونه پایین تر ترکیب می کنند بهتر است که برای خرید این برنج باکیفیت به مراکز معتبر مراجعه نمایید تا از کیفیت و قیمت آن اطمینان داشته باشید.

پس اگر شما هم در بازار به دنبال بهترین عمده فروشی برنج در بازار هستید تا بتوانید انواع برنج ایرانی را با تضمین کیفیت و قیمت تهیه کنید می توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت بازرگانی داریا تماس بگیرید.

ما در وبسایت داریا با فراهم کردن خرید اینترنتی برنج و حبوبات عمده واسطه ها را از مسیر خرید شما حذف کرده ایم و از این طریق علاوه بر فروش عمده انواع برنج در سراسر کشور، مناسب ترین قیمت را به عنوان تامین کننده دست اول به شما عرضه می کنیم.

همچنین اگر به هر دلیلی تمایل به خرید حضوری از مجموعه ما را دارید می توانید به صورت حضوری و با حضور در دفتر فروش ما خریدی آسوده خاطرتر را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز