قیمت برنج هندی آریافر

قیمت برنج هندی آریافر ۱۱۲۱ در بازار

قیمت برنج هندی آریافر ۱۱۲۱ در بازار عمده فروشی با توجه به نوسانات ارزی تغییر می کند. از کجا می توان این محصول را به صورت عمده و بدون واسطه تهیه کرد؟ نرخ خرید عمده برنج آریافر در بازار تهران و دیگر شهرها چند است؟

قیمت برنج هندی آریافر ۱۱۲۱ در بازار

قیمت برنج هندی آریافر ۱۱۲۱ با توجه به عوامل مختلفی متغییر است. برنج هندی آریافر یکی از مرغوب ترین ارقام برنج وارداتی است، که امروزه در بیشتر فروشگاه ها موجود است. این برنج با توجه به پخت آسان و میزان ری بسیار عالی در مجالس و محافل بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

به همین دلیل در زمان های مختلف که تقاضا برای این محصول زیاد است و یا حجم واردات کاهش می یابد، قیمت برنج هندی آریافر نیز افزایش خواهد یافت در ادامه درباره قیمت و مشخصات این برنج بیشتر توضیح داده می شود.

مشخصات برنج هندی آریافر

برنج هندی از پرطرفدارترین محصولات وارداتی است که امروزه در بیشتر سفره های ایرانی وجود دارد. برنج هندی آریافر ۱۱۲۱ دارای کیفیت و ظاهر بسیار خوبی است. این برنج بعد از پخت بسیار خوب قد می کشد و در هنگام پخت اصلا نمی شکند. همچنین عطر و طعم برنج آریافر بسیار مطلوب است.

 ظاهر دانه های یان برنج قبل از پخت شفاف و سفید است. از دیگر خصوصیات برنج هندی آریافر این است که زمان پخت کمتری نسبت به دیگر برنج ها دارد و به راحتی نیز هضم می شود. این برنج بسیار خوب ری می کند و بعد از طبخ چند برابر می شود. قیمت برنج هندی آریافر با توجه به مزایای و خصوصیاتی بسیار مطلوبی که دارد از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه خواهد بود به همین دلیل افراد و مراکز بسیاری برای مصرف شخصی یا استفاده در حجم بالا این محصول را انتخاب و خریداری می کنند.

قیمت روز برنج آریافر هندی

همان طور که گفته شد قیمت برنج هندی آریافر با توجه به فاکتورهای مختلفی متغیر است. از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت برنج هندی می توان به عرضه و تقاضای این محصول اشاره کرد.

برای مثال ازآنجایی که این برنج طعم و عطر بسیار خوبی دارد و میزان ری آن مطلوب است و همچنین پخت آن بسیار آسان است در مناسبت های مختلف مانند محرم و اعیاد تقاضای برای این نوع برنج بسیار افزایش می یابد که قیمت برنج را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

از دیگر فاکتورهای موثر بر قیمت برنج هندی آریافر می توان به کیفیت بسیار خوب آن اشاره کرد به این صورت که هرچه کیفیت برنج وارداتی بهتر باشد به مراتب از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود. افزون بر این که اگر این محصول را به صورت مستقیم و عمده نیز تهیه کنید قیمت آن مناسب تر خواهد بود ضمن اینکه شما از کیفیت برنج اطمینان خواهید داشت.

قیمت برنج هندی آریافر 1121

خرید عمده برنج آریافر هندی

امروزه برنج یکی از مهم ترین مواد غذایی در ایران به شمار می رود. از این رو برنج تولید شده در کشور پاسخوگوی نیاز تمامی اقشار جامعه نیست بر همین اساس از کشور های مختلفی چون هند، پاکستان و تایلند برای تامین نیاز کشور برنج وارد می شود.

برنج هندی آریافر ۱۱۲۱ نیز در کنار خرید عمده برنج هندی محسن، برنج هندی خاطره، برنج هندی طبیعت و… سهم بسزایی را دارد و یکی از بهترین انواع برنج وارداتی است که قیمت آن با توجه به کیفیت عالی آن بسیار مناسب است. بهتر است برای تهیه این محصول به مراکز معتبر مراجعه نمایید تا محصولی باکیفیت و با قیمت مناسب خریداری نمایید.

در این میان اگر قصد خرید عمده این محصول را دارید می توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعه بازرگانی داریا تماس گرفته و پس از بررسی کیفیت و قیمت محصولات درخواستی خود برای خرید اقدام کنید.

در حقیقت ما در شرکت بازرگانی داریا طی سال ها حضور مداوم و البته موفق در بازار فروش عمده حبوبات و عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع حبوبات و غلات فله و بسته بسته بندی، همواره در تلاش بوده ایم تا مناسب ترین قیمت حبوبات عمده فله و بسته ای را در اختیار مشتریانمان قرار دهیم. ضمن اینکه در کنار مناسب بودن قیمت، به بالا بودن کیفیت نیز نگاه ویژه ای داشته ایم.

و اما با توجه به درخواست مشتریانمان سعی کرده ایم در بازار فروش عمده برنج ایرانی و خارجی، بهترین و متنوع ترین محصولات را بدون واسطه عرضه کرده و بیشترین سود را در بازار خرده فروشی برای مشتریان خود فراهم کنیم. پس شما هم می توانید جهت خرید عمده نواع برنج هندی پاکستانی و ایرانی با ما ارتباط بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان و لیست قیمت جدید برنج عمده بهترین محصول را با توجه به نیاز خود تهیه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز