فروش عمده برنج فجر گرگان

فروش عمده برنج فجر گرگان ۱۰ کیلویی

فروش عمده برنج فجر گرگان ۱۰کیلویی و ۵ کیلویی بیشتر از فروش برنج های کم محصول رونق دارد. چون برنج فجر گرگان جزو برنچ های پرمحصولی است که نسبت به کیفیت بالا قیمت بسیار پایینی دارد.

کیفیت برنج فجر گرگان

برنج فجر یکی از بهترین برنج های رستورانی است که عطر و طعم فوق العاده ای دارد. ظاهر این نمونه برنج ایرانی شبیه به خنجر است که معمولا رنگ سفید مایل به کرم دارد. برنج فجر گرگان از جمله برنج هایی است که بعد از پخته شدن به خوبی قد کشیده و ری میکند.

طول دانه های این نمونه برنج کشت شده در گرگان ۸ میلی متر است که بعد از دم کشیدن به ۱۰ میلیمتر هم می رسد. خوب است بدانید برنج فجر گرگان یک نمونه از برنج های اصلاح شده است که با وجود طبع سردی که دارد بسیار خوش پخت و معطر است. این نمونه برنج خوش عطر و خوش طعم هم به صورت کته قابل استفاده است و هم می توان آن را به صورت آبکش طبخ کرد.

بنابراین در بین برنج های سوزنی شکل موجود در بازار یک نمونه برنج اعلا و پرفروش است که برای مراسم ها، مجالس، رستوران ها و غیره بسیار مناسب می باشد. به همین دلیل فروش عمده برنج فجر گرگان ۱۰ کیلویی به عنوان یکی از پرطرفدارترین برنج های شمال است که کیفیت بسیار عالی دارد، از رونق بالایی برخوردار است.

اگر چه  برنج فجر گرگان نسبت به سایر برنج های محلی و پرمحصول دیگر شمال عطر و بوی کمتری دارد. اما در حال حاضر یک نمونه برنج مرغوب است که به دلیل ارزان بودن قیمت و طعم مطلوبی که دارد مورد استقبال بسیاری از خریداران عمده و خرده قرار گرفته است.

 البته به یاد داشته باشید که برنج فجر در دو دوره هفتاد روزه و نود روزه کاشت و برداشت می شود که در این میان قطعا کیفیت برنج فجر گرگان که در دوره ۹۰ روزه کشت شده است بهتر و مورد پسندتر می باشد. ولی بیشتر افراد بر این باورند که برنج های فجر گرگان با بذر ۷۰ روزه ریزتر و خوش خوراک تر هستند.

از طرفی بر خلاف سایر برنج های پرمحصول دیگر عطر و مزه بسیار دلپسندی شبیه به برنج طارم محلی دارد. اگر بخواهیم در مورد سایر خصوصیات برنج فجر گرگان صحبت کنیم‌ باید گفت برنج فجر نسبت به سایر برنج های پرمحصول مناطق شمالی مدت زمان پخت بیشتری دارد.

همچین به دلیل پایین بودن مقدار نشانسته و روغنی بودن این برنج ایرانی هیج گاه دانه های آن به یکدیگر نمی چسبد‌ از طرفی بعد از دم کشیدن ظاهر شفاف و مناسبی دارد. در حقیقت ویژگی های این نوع برنج ایرانی شبیه به برنج طارم است یعنی:

  • دانه های کشیده شبیه به خنجری  دارد.  
  • بافت آن بیشتر به صورت شیشه ای است.
  • رنگ برنج قبل از پخت کمی کدر است.

ولی به طور کلی بعد از پخته شدن ماندگاری بالایی دارد و اگر تا چند ساعت بیرون از یخچال نگهداری شود فاسد نشده و کیفیت خود را از دست نم یدهد. مهمتر اینکه بافت سبک و زود هضمی دارد و به دلیل سلامت و مرغوبیت عالی هیچ گاه باعث نفخ شکم نمی شود.  بنابراین هر گروه سنی اعم از کودکان، میانسالان، جوانان و غیره از کیفیت برنج فجر گرگان راضی هستند. اصولا این نمونه برنج ایرانی  به دلیل ایرانی بودن و داشتن کیفیت بالا در دماهای پایین به طور یکدست پخته می شود پس در زمان آبکش کردن برنج تعدادی از دانه ها چسبیده و یا تعدادی از آنها خام و نپخته نیست. از این رو کیفیت برنج فجر گرگان مورد توجه بسیاری از ارگان ها، سازمان ها، پادگان ها، خانوارهای ایرانی و غیره قرار گرفته است.

خرید و فروش عمده برنج فجر گرگان

برنج فجر گرگان جزو برنج های باریک و سوزنی شکلی است که در بازار به اسم های مختلفی خرید و فروش می شود. شاید بارها نام برنج طارم فجر را شنیده باشید در صورتی که برنج فجر یک نمونه پر محصول است و برنج طارم یک نمونه برنج مجزای دیگر می باشد.

 پس امکان اینکه برنج فجر همراه با برنج طارم اصلاح ژنتیکی یا ترکیب شده باشد اصلا وجود ندارد. نکته مهمی دیگری که باید در  هنگام خرید و فروش عمده برنج فجر گرگان به آن توجه داشته باشید نوع بذرهای برنج است. چنانچه بذر برنج مورد نظر شما ۷۰ روزه باشد مطمئنا عطر و طعم پایین تری نسبت به بذر برنج های ۹۰ روزه یا همان پاییزه دارد.

 این نمونه برنج ایرانی شاید از نظر شفاف بودن و بلند بودن دانه ها شباهت نزدیکی به برنج های خارجی داشته باشد ولی در حقیقت برنج فجر گرگان از جمله برنج های داخلی است که از نظر کیفی به چند درجه ۱، ۲ و ۳ دسته بندی می شود.

پس لازم است شما با شناخت ویژگی های ظاهری تمام نمونه های برنج فجر گرگان بتوانید به راحتی کیفیت برنج را بررسی کنید. در نهایت ضمن رضایتمندی از خرید خود به سود قابل توجهی برسید. البته چون برنج فجر گرگان در ماه های مرداد و شهریور برداشت می شوند پس خرید و فروش عمده برنج فجر گرگان در این زمان ها رونق بیشتری دارد.

 البته اگر قصد دارید مرغوب ترین برنج فجر را تهیه کنید بهتر است بدانید ‌که برنج فجر سوزنی درجه یک گرگان نوعی برنج اعلا و پرفروش است که بیشتر به صورت کیسه های ۱۰ کیلویی، ۵ کیلویی و حتی ۲۰ کیلویی عرضه می شود. ولی برای خرید این محصول حواستان باشد که فریب کلاهبرداران را نخورید چون برنج فجر گرگان و سایر برنج های فجر کشت شده در مینودشت، علی آباد و غیره شباهت زیادی به برنج های پاکستانی دارند.

بنابراین همین شباهت زیاد سبب شده است تا برخی افراد سودجو با مخلوط کردن برنج فجر و برنج پاکستانی به سود بیشتری برسند. از طرفی ما در سراسر کشور تنها یک نمونه برنج فجر داریم که تنها مناطق کشت آنها با یکدیگر فرق دارد‌. بنابراین تنها تنوعی که بین برنج های فجر گرگان وجود دارد به دلیل نوع آبیاری، استفاده از آفت کش های متنوع، نوع رسیدگی و غیره است.

پس در هنگام خرید و فروش عمده برنج فجر گرگان ۱۰ کیلویی، ۵ کیلویی و یا به صورت فله حتما به سراغ فروشندگانی بروید که برنج یکدست و با کیفیتی را به شما عرضه میکنند. 

البته توجه داشته باشید که برنج فجر گلستان خصوصا برنج فجر گرگان و برنج فجر مینودشت کیفیت بالاتری نسبت به سایر برنج های فجر گیلان و برنج های استان مازندران دارد. اگر چه این برنج جزو برنج های ارزان قیمت است و در بازار های خرید و فروش عمده برنج فجر گرگان ۱۰ کیلویی طرفداران زیادی دار‌د. ولی در هنگام خرید و فروش عمده برنج فجر گرگان حتما به موارد مختلفی مانند:

  • خصوصیات برنج
  • قیمت روز برنج فجر گرگان
  • شکل ظاهری برنج
  • و…

توجه داشته باشید. در این میان ما در مجموعه بازرگانی داریا می توانیم قبل از خرید انواع برنج ایرانی اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. از طرفی با حذف واسطه ها و افراد سودجو اصلی ترین برنج فجر گرگان را بدون هیچ نوع ناخالصی به صورت یکدست و بوجاری شده در  کمترین قیمت به شما عرضه کنیم.‌

فروش عمده برنج فجر گرگان

قیمت روز برنج فجر گرگان

ار آنجایی که بیشترین تولید برنج فجر در استان گلستان مربوط به شهرستان گرگان است. بنابراین سال های گذشته قیمت برنج فجر گرگان را با توجه به برخی پارامترهای مختلف در نهایت  شالیکاران تعیین میکردند.

ولی طی سال های اخیر قیمت روز برنج فجر گرگان را تجار مازندرانی و فروشندگان اصلی گیلان مشخص میکنند. البته امروزه قیمت فروش عمده برنج فجر گرگان را خود تولید کنندگان گرگانی با توجه به برخی فاکتورها مانند:

  • مقدار تولید محصول در سال
  • قیمت برنج های وارداتی
  • قیمت سایر برنج های پر محصول
  • مقدار شالی فجر در بازار
  • و غیره

تعیین میکنند.  در این زمان برای تهیه این محصول در کمترین نرخ بازار عده ای از خریداران عمده و تعداد زیادی از کارخانه داران در اواخر شهریور ماه و اوایل پاییز برای خرید عمده برنج فجر به این شهرستان سفر میکنند. پس مطمئن باشید که شما در طول سال می توانید خرید عمده برنج فجر گرگان را از این افراد در کمترین قیمت تهیه کنید.

البته چون برنج فجر یکی از برنج های پر محصول مناطق شمالی کشور است پس طبیعتا قیمت ارزان تری نسبت به دیگر برنج های محلی دارد. امروزه انواع برنج فجر خصوصا برنج فجر گرگان، برنج فجر علی آباد کتول و غیره در مقایسه با انواع برنج های وارداتی جزو بهترین ها و با کیفیت ترین برنج های بازار هستند. چون این نمونه برنج های شمالی از نوع برنج های روغنی هستند که با آب شیرین آبیاری می شوند‌.  بنابراین در طول سال ممکن است که میزان تقاضای خریداران بیشتر از تولید این محصول در کشور باشد. از طرفی ممکن است که در هر روز عوامل زیادی مثل:

  • هزینه انبارداری
  • نوع بسته بندی
  • فصل برداشت محصول
  • هزینه حمل و نقل
  • میزان نیم دانه ها در بار
  • هزینه کارگران و نیروی های انسانی
  • شکل ظاهری دانه ها
  • یکسان بودن پخت دانه ها
  • تورم های سالانه
  • مقدار عطر برنج
  • میزان بارش
  • رنگ برنج خام و پخته شده
  • نحوه عرضه محصول
  • ماندگاری طعم و عطر برنج بعد از پخته شدن
  • و غیره

قیمت روز برنج فجر گرگان را تغییر دهد. ولی اگر می خواهید در خرید و فروش عمده برنج فجر گرگان به طور هوشمندانه عمل کنید لازم است تا قبل از هر گونه اقدام قیمت روز برنج فجر گرگان را با نرخ فروش سایر برنج ایرانی در بازار مقایسه کنید. البته مطمئن باشید که ما در بازرگانی داریا بهترین نوع برنج فجر گرگان را با کمترین نرخ فروش بازار به شما ارائه خواهیم داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز