قیمت برنج ایرانی هاشمی

قیمت روز برنج ایرانی هاشمی درجه یک گیلان

برنج ایرانی هاشمی درجه یک گیلان در رده برنج های مرغوب باکیفیت ایرانی قرار دارد. قیمت روز این برنج در مقایسه با برنج های خارجی بالاتر است که از مهم ترین عوامل آن می توان به کیفیت، نوع محصول، میزان عرضه و تقاضا و… اشاره کرد.

ویژگی های برنج ایرانی هاشمی

برنج ایرانی هاشمی برای اولین بار توسط آقای یوسف هاشمی زاده در استان گیلان کشف شد. آقای هاشمی زاده به طور اتفاقی این برنج را در شالیزار های خود یافت و با کشت گونه یافت شده کاشت این برنج در کشور نیز رونق گرفت. دانه های برنج  ایرانی هاشمی به صورت کشیده هستند و نسبت به انواع برنج شمال کمی چاق تر هستند.

رنگ  دانه های این برنج سفید مایل به کرم است. از لحاظ گیاه شناسی نیز این برنج دارای مزایای زیادی است. مثلا به علت داشتن ساقه های نازک آفت هایی مانند کرم ساقه خوار امکان رشد در آن را ندارد. بر همین مبنا از سم کمتری برای تولید این برنج استفاده می شود. در نتیجه برنج ایرانی هاشمی جزء برنج های سالم و ارگانیک نیز شناخته می شود.

بهترین مناطق برای کشت برنج ایرانی هاشمی مناطق مرکزی گیلان است زیرا آب و هوا و خاک مناسب برای رشد این محصول در این مناطق فراهم است. برنج هاشمی را هم می توان به صورت آبکش و هم به صورت کته طبخ کرد. این برنج پختی بسیار عالی دارد. علاوه بر آن دارای عطر و طعم دل انگیزی است.

انواع برنج هاشمی در ایران

امروزه برنج شمال در انواع و ارقام مختلفی وجود دارد در واقع به دلیل پر مصرف بودن این محصول گونه های مختلفی از آن کشت می شود. برنج ایرانی هاشمی نیز یکی از محبوبترین ارقام برنج در ایران است که این نوع برنج هم در انواع مختلفی تولید میشود و هر کدام دارای خصوصیات متفاوتی هستند. از مهم ترین انواع برنج هاشمی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برنج دودی هاشمی

 این نوع برنج همان برنج هاشمی است که فقط در شیوه تولید آن از روش دودی کردن استفاده می شود. بر همین اساس به آن برنج هاشمی دودی می گویند.

برنج قهوه ای هاشمی

این نوع برنج هاشمی پیش از مرحله پوست گیری حرارت داده می شود و مواد مغذی پوسته شلتوک برنج به دانه آن وارد می شود به همین علت قهوه ای رنگ می شود.

برنج عطری هاشمی برداشت گرم و سرد

این محصول به دو صورت گرم و سرد برداشت می شود که در واقع نوع گرم زودرس تر از نوع سرد می باشد و همین امر سبب تفاوت در ظاهر این دو برنج است که برنج نوع سرد بلند تر و کمی روغنی است و نوع گرم کوتاه و کمی چاق تر. ولی در عین حال هر دو نوع این برنج طعمی و عطری عالی دارند.

برنج هاشمی فریدونکنار

به دلیل کیفیت بالای این برنج نسبت به ارقام دیگر کمی گران تر است. باید بدانید که برنج کاشت دوم فریدونکنار به دلیل اینکه از بذر برنج طبع گرم و دانه های مقاوم و زودرس استفاده می کنند بسیار باکیفیت و مرغوب هستند و در بازار بسیار کم دیده می شود. همین امر از علل گرانی آن است.

برنج هاشمی آستانه اشرفیه

این نوع برنج نیز به دلیل خاک حاصل خیز آن منطقه، برنجی بسیار باکیفیت با پخت عالی به حساب می آید.

برنج طارم هاشمی

برنج طام هاشمی توسط کشاورزان توسعه داده شده است به این صورت که برنج طارم و هاشمی را با هم ترکیب نموده اند. میزان ری و عطر برنج طارم هاشمی بسیار عالی است و جزء مرغوب ترین برنج های شمال محسوب می شود.

قیمت عمده برنج هاشمی در تهران

همان طور که قبلا اشاره شد برنج ایرانی هاشمی بسیار خوشپخت و مجلسی است و عطر و طعم آن نیز بسیار وسوسه انگیز می باشد. علاوه بر این هنگام کشت آن در مزارع نسبت به دیگر انواع برنج شمال از سموم کمتری استفاده می شود همین عوامل سبب می شود که برنج هاشمی نسبت به سایر انواع برنج در ایران از قیمت بیشتری برخوردار باشد.

قیمت روز برنج ایرانی هاشمی درجه یک گیلان  با توجه به عطر و کیفیتی که دارد و میزان تقاضا آن محاسبه می شود. همچنین یکدست بودن دانه ها  نوع بسته بندی و نداشتن دانه شکسته نیز از عوامل مهم و تاثیر گزار بر قیمت روز برنج ایرانی هاشمی است. اگر این محصول را  به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان تهیه کنید با حذف واسطه ها و دلالان قیمت این برنج درجه یک مناسب تر خواهد بود.

و اما در رابطه با قیمت برنج هاشمی امروز در تهران و دیگر بازارهای عمده فروشی برنج در کشور باید توجه داشته باشید  که بعضی از افراد متقلب ارقام بی کیفیت برنج را با این نوع برنج مخلوط می کنند و آن را با قیمت کمتری می فروشند که بهتر است برای خرید این محصول به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

اما مسئله دیگری که می توان در زمینه قیمت برنج هاشمی در تهران و دیگر بازارها به آن اشاره کرد نحوه خرید برنج هاشمی است. برای مثال اگر شما این محصول را به صورت مستقیم و عمده خریداری کنید می توانید این نوع برنج را با قیمت مناسب تری تهیه نمایید.

و اما در همین راستا شاید بسیاری از افراد تصور کنند که قیمت برنج عمده هاشمی در تهران با قیمت این محصول در گیلان کمی متفاوت تر خواهد بود و به دنبال خرید عمده ین محصول از بازارهای محلی و منطقه ای در شمال باشند.

هر چند که خرید به این روش موجب می شود تا شما مناسب ترین قیمت برنج هاشمی درجه یک را بپردازید ولی اگر امکان خرید این محصول را از شمال ندارید می توانید با مراجعه به مراکز معتبر در تهران این محصول را خریداری کنید.

در این میان ما در مجموعه بازرگانی داریا با ارائه قیمت به روز برنج هاشمی و دیگر نمونه های برنج ایرانی، سعی کرده ایم این محصول را بدون واسطه، با کیفیت اعلا و قیمت رقابتی در اختیار شما قرار بدهیم.

از این رو شما می توانید پس از دریافت لیست قیمت برنج هاشمی در بازار تهران و سراسر کشور، قیمت ها و کیفیت محصولات ما را مقایسه کرده و خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

قیمت برنج هاشمی در ایران

با توجه به شرایط مساعدی که ما در وبسایت داریا برای خرید مستقیم و بدون واسطه برنج و انواع حبوبات عمده فراهم کرده ایم، قطعا شما می توانید نرخ فروش عمده برنج ایرانی هاشمی از جمله

  • قیمت برنج هاشمی آستانه اشرفیه
  • قیمت برنج هاشمی فریدونکنار
  • قیمت برنج هاشمی لنگرود
  • قیمت برنج هاشمی تالش
  • قیمت برنج هاشمی رودسر
  • قیمت برنج هاشمی ساری
  • قیمت برنج هاشمی لاهیجان
  • قیمت برنج هاشمی مازندران

و… را به صورت آنلاین در سراسر کشور دریافت نمایید. همچنین برای خرید عمده برنج ایرانی هاشمی دیگر نیازی به مراجعه حضوری در بازارهای منطقه ای را ندارید بلکه می توانید از هر شهر و استانی این محصول را از ما در مجموعه بازرگانی داریا بخواهید. با این حال اگر می خواهید بدانید قیمت برنج هاشمی چنده تنها کافیست با شماره های درج شده در وبسایت داریا تماس گرفته و از

  • قیمت برنج هاشمی در تبریز
  • قیمت برنج هاشمی در مشهد
  • قیمت برنج هاشمی در قزوین
  • قیمت برنج هاشمی در قم

و تمامی شهرهای کشور مطلع شده، سپس با بررسی قیمت ها، کیفیت محصول و دیگر خدمات مورد نظر خود خریدی راحت، سریع و مقرون به صرفه را انجام بدهید.

قیمت برنج هاشمی سورت شده

یکی از اصلی ترین پارامترهایی که در قیمت برنج ایرانی هاشمی تاثیر مستقیمی دارد، یکدست بودن و تمیز بودن محصول است. از این رو قیمت محصول سورت شده ای که باری تمیز و مرتب باشد بدون دانه های شکسته و خرد شده در مقایسه با بارهای معمولی بیشتر است.

قیمت برنج هاشمی عمده

از دیگر مواردی که می تواند در خرید عمده برنج ایرانی هاشمی موثر باشد، حجم خرید شماست. بنابراین قیمت برنج هاشمی عمده در صورتی که حجم بالایی از این محصول را خریداری کنید مناسب تر و ارزان تر بوده و بسیاری از مراکز به ویژه شرکت بازرگانی داریا با توجه به بالارفتن حجم خرید شما رقابتی ترین قیمت ها را برایتان در نظر می گیرد.

قیمت برنج هاشمی کشت دوم

به طور حتم خریداران عمده برنج ایرانی می دانند که برنج کشت اول و کشت دوم از نظر مشتری پسندی و قیمت متفاوت هستند. از این رو باید گفت با توجه به ویژگی هایی که هر یک از این برنج ها دارند در کنار میزان تقاضای این محصولات می توان قیمت متفاوتی را برای هر محصول در نظر گرفت.

قیمت برنج هاشمی در کارخانه

بسیاری از افرادی که به دنبال خرید ارزان برنج هاشمی ایرانی هستند، قصد دارند خرید خود را از کارخانه و بدون واسطه انجام بدهند. بنابراین همان طور که پیش تر به این موضوع اشاره شد ما در وبسایت داریا شرایطی را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید خرید عمده برنج ایرانی هاشمی را از سراسر کشور، با قیمت کف بازار و کیفیت تضمینی خریداری نمایید.

خرید عمده برنج هاشمی درجه یک

با توجه به این که یکی از غلات پر مصرف در بسیاری از کشور ها برنج است افراد زیادی در حال خرید و فروش این محصول هستند. در این میان بعضی از افراد سودجو برای کسب درآمد بیشتر دست به تقلب هایی در این بازار می زنند که در نهایت برای مصرف کننده ناخوشایند است.

پس اگر به دنبال خرید عمده برنج هاشمی درجه ۱ هستید بهتر این است هنگام خرید این محصول یک سری نکات را رعایت کنید که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابتدا باید به عطر و کیفیت برنج توجه نماید برای این کار بهتر است که کمی از برنج را در دهان گذاشته و مزه آن را بچشید تا از کیفیت و طعم و عطر آن مطمئن باشید.

علاوه بر آن به یکدست بودن برنج توجه کنید برنج ایرانی هاشمی خوب دارای دانه هایی یکدست است نه مخلوطی از دانه های چاق و لاغر، زرد و سفید، کوتاه و بلند یا ریز و درشت.

همچنین باید توجه داشته باشید که فروشنده محصول را در مکانی مناسب نگهداری کرده است. زیرا نگهداری آن نیز بسیار مهم است اگر برنج در جایی خشک و خنک نگهداری نشود به راحتی آفات زده و کیفیت برنج آسیب می بیند.

 با این حال بهتر است که برای خرید عمده این محصول و اطمینان از کیفیت آن برنج هاشمی را به صورت مستقیم و از مراکز معتبر تهیه کنید. دراین میان ما در شرکت داریا محصولات خود را در نهایت کیفیت و با قیمت مناسب عرضه می کنیم. به طوری که شما می توانید مناسب ترین قیمت عمده فروشی برنج هاشمی را از ما بخواهید.

ضمن اینکه امکان خرید عمده انواع برنج ایرانی و خارجی را در سراسر کشور برایتان فراهم کرده ایم تا بدون دغدغه، بدون اتلاف وقت و صرف هزینه های رفت و آمد خریدی مستقیم و مقرون به صرفه را انجام بدهید.

بنابراین جهت استعلام قیمت خرید برنج هاشمی درجه یک تنها کافیست به لیست قیمت برنج ایرانی و خارجی ما سر بزنید و یا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

ضمن اینکه برای خرید برنج ایرانی هاشمی و دیگر نمونه های مد نظر خود هم به صورت تلفنی و هم به صورت حضوری می توانید اقدام نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز