قیمت برنج هندی عمده

خرید برنج عمده هندی با ارزانترین قیمت

از کجا می توان خرید برنج عمده هندی را با ارزانترین قیمت تهیه کرد؟ قیمت فروش این محصول در بازار عمده فروشی های بدون واسطه چند است؟ نرخ خرید عمده انواع برنج هندی درب کارخانه چقدر است؟

انواع برنج هندی معروف در بازار ایران

هر چند که برنج یکی از تولیدات مهم در کشور ایران است و هر ساله بخش عظیمی از زمین های مناطق مختلف زیر کشت این محصول می روند. اما با توجه به نیاز بازار باز هم واردات برنج های خارجی اهمیت بسیاری دارد.

از مهم ترین دلایل نیاز به واردات برنج های خارجی، مناسب بودن قیمت آن ها در مقایسه با قیمت انواع برنج ایرانی است. ضمن اینکه پخت آسان تری هم دارند. در میان انواع برنج های وارداتی، برنج های هندی بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده اند. به طوری که می توان گفت بیش از ۸۰ درصد برنج های خارج موجود در بازار کشور، برنج های هندی هستند.

این برنج ها که از نوع برنج ۱۱۲۱ باسماتی هستند به صورت کیسه های ۱۰ کیلویی و با برندهای مختلفی روانه بازار می شوند. در این میان برندهای معروفی هیتند که افراد زیادی برای خرید آن ها اقدام می کنند. پس ر شم هم قصد خرید عمده ۱۱۲۱ هندی را دارید می توانید برای

  • خرید برنج هندی محسن
  • خرید برنج هندی طبیعت
  • خرید برنج هندی آوازه
  • خرید برنج هندی خاطره
  • خرید برنج هندی مژده
  • خرید برنج هندی خوشبخت
  • خرید برنج هندی خوش ذوق

و دیگر برندهای معتبر اقدام کنید. در واقع باید گفت این محصولات به دلیل کیفیت مطلوبی که دارند جزو برندهای معتبر و پرفروش برنج هندی به شمار می روند. بنابراین باید گفت خوش طعم و خوش پخت بودن مهم ترین ویژگی این برنج هاست که به خوبی ری کرده و قد می کشند. ضمن اینکه دانه بلند هستند و هنگام پخت بهم نمی چسبند. از طرفی این محصولات یکدست هستند و پس از خرید برنج عمده هندی می توان آن را در حجم بالا به آسانی پخت.

نحوه خرید برنج هندی به صورت عمده

همان طور که گفته شد با توجه به قیمت مناسب و ویژگی های خوبی که انواع برنج هندی دارد، امروزه خرید برنج عمده هندی تا حد زیادی انجام می شود. با این حال افرادی که قصد خرید برنج عمده هندی را دارند با مراجعه به مراکز فروش عمده در بازارهای سنتی سعی در تهیه محصول مورد نظر خود دارند.

همچنین افراد بسیاری به دنبال خرید برنج عمده هندی از کارخانه هستند تا بتوانند این محصول را با مناسب ترین قیمت در بازار تهیه کنند. ضمن اینکه بتوانند محصول درخواستی خود را در تناژ بالا و در هر زمانی از سال تهیه کنند.

در این میان باید گفت ز آنجایی که خرید برنج عمده هندی می تواند تا حد زیادی قیمت این محصول را کاهش بدهد، مراکز بسیاری در مقابل حجم خرید شم، قیمت های خود را تا حد زیادی کاهش می دهند. اما مسئله مهم تر خرید بدون واسطه است که می تواند نرخ خرید برنج عمده هندی را تا حد زیادی تحت تاثیر خود قرار بدهد.

شاید به همین دلیل است که افراد بسیاری به دنبال خرید برنج عمده هندی از کارخانه و بدون واسطه هستند. در این میان خوب است بدانید ما در شرکت بازرگانی داریا شرایط و نحوه خرید برنج عمده هندی را برای شما آسان و مقرون به صرفه کرده ایم.

به گونه ای که امکان خرید مستقیم از کارخانه را برایتان فراهم کرده ایم. سپس با حذف واسطه ها قیمت برنج هندی و ایرانی را تا حد زیادی کاهش داده ایم. افزون بر اینکه شما دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه برای حضور در بازارهای سنتی را ندارید بلکه ما سفارش شما را در شهر و محل موردنظرتان ارسال می کنیم.

همچنین باید گفت در صورتی که قصد خرید برنج عمده هندی را دارید می توانید علاوه بر ثبت سفارش خود از طیق تماس تلفنی و ارتباط با کارشناسان ما، به صورت حضوری به دفتر فروش داریا مراجعه کرده و شخصا پیگیر خرید و ارسال سفارشتان باشید.

مزیت خرید آنلاین برنج

همان طور که به این موضوع اشاره شد، ما در مجموعه داریا مسیری مقرون به صرفه و راحت را برای خرید برنج عمده هندی فراهم کرده ایم. اما این مسیر چگونه است و شما به چه صورت می توانید از ما خریدی آسان و ارزان داشته باشید؟

قبل از اینکه به پاسخ این سوال بپردازیم لازم است بدانید امروزه خرید اینترنتی جزو یکی از بهترین و پرطرفدارترین خریدها شده است. بنابراین ما نیز در مجموعه بازرگانی داریا از طریق وبسایت خود فروش عمده انواع برنج ایرانی هندی پاکستانی و… را انجام می دهیم.

بنابراین از این طریق دسترسی شما را به تامین کننده اصلی آسان تر کرده ایم، پس شما می توانید بدون مراجعه به بازارهای سنتی و جست و جو برای عمده فروشی های برنج هندی، به راحتی با ما ارتباط بگیرید. همچنین با توجه به حذف واسطه ها از مسیر خرید برنج عمده هندی، این اکان را برایتان قراهم کرده ایم تا محصولات مورد نظر خود را کاملاً مستقیم و با نرخی ارزان تر تهیه کنید.

ضمن اینکه با خرید آنلاین برنج از وبسایت داریا شما می توانید از هر شهری در سراسر کشور محصولات مورد نظر خود را خریداری کرده و در مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید.

علاوه بر تمامی مواردی که درباره خرید برنج عمده هندی به صورت آنلاین گفته شد، خوب است بدانید با خرید اینترنتی این محصول، شما به راحتی می توانید در زمان بسیار کمی از قیمت های مراکز مختلف مطلع شده، قیمت ها و محصولات را مقایسه کنید سپس با رضایت بیشتر و خیالی آسوده تر برای خرید اقدام نمایید.

قیمت انواع برنح هندی

همان طور که گفته شد امروزه انواع مختلفی از برنج هندی با برندهای متنوعی در بازار خرید و فروش می شوند. با این حال طبیعی است که قیمت انواع برنج هندی در برندهای مختلف متفاوت باشد.

هر چند کیفیت پخت، نوع برنج و طعم آن می تواند عامل مهمی در قیمت انواع برنج هندی باشد. اما باید گفت میزان خرید برنج عمده هندی نیز می توانید تاثیر بسیاری بر قیمت این محصول داشته باشد. به گونه ای که با افزایش حجم خرید، قیمت های مناسب تری در اختیار شما قرار می گیرد. در ادامه به بررسی قیمت برخی از انواع برنج های هندی می پردازیم:

قیمت برنج هندی محسن

برنج هندی محسن یکی از معروف ترین برنج های هندی در بازار است. این محصن که به برنج دانه بلند محسن معروف است نوع درجه ۱ این محصول می باشد که قیمت آن نیز در مقایسه با نمونه های بی کیفیت بالاتر است.

قیمت برنج هندی طبیعت

چند سالی است که برنج هندی طبیعت در میان خریداران به شهرت رسیده است. این محصول نیز جزو برندها خوب و معتبر رد بازار فروش عمده برنج هندی به شمار می رود. قیمت آننسبت به نمونه های معمولی تر به نسبت بالاتر است. اما می توان با خرید از مراکز معتبر، مناسب ترین نرخ خرید برنج عمده هندی طبیعت را به دست آورد.

قیمت برنج هندی خاطره

خانم های خانه دار و سرآشپرهایی که بهترین غذاها را تهیه می کنند می دانند کیفیت برنج خاطره واقعا عالی و فوق العاده است. این محصول دانه بلند و یکدست است و در هنگام پخت کیفیت بسیار خوبی دارد. شما می توانید از سایت داریا، قیمت روز برنج خاطره هندی را در مناسب ترین نرخ تهیه کنید.

قیمت برنج هندی آوازه

برنج آوازه هندی هم که آوازه اش به خوبی در بازار پیچیده است. این برنج محصولی باسماتی است که دانه های آن بلند است و به خوبی ری کرده و قد می کشد. قیمت برنج هندی آوازه نیز اگر به طور مستقیم از کارخانه و تامین کننده دست اول تهیه شود بسیار مناسب خواهد بود.

قیمت برنج هندی مژده

برنج مژده در کنار دیگر برنج های هندی درجه ۱ توانسته جایگاهی خوبی در بازار به دست بیاورید. این محصول نیز به عنوان برنج هندی ۱۱۲۱ در بازار به فروش می رسد و افرادی که به دنبال خرید برنج عمده هندی خوب و باکیفیت هستند این محصول را انتخاب می کنند. شما می توانید قیمت برنج هندی مژه عمده را از مشاوران فروش ما دریافت کنید.

خرید برنج عمده هندی

افزون بر تمامی مواردی که بر قیمت خرید برنج عمده هندی موثر است. باید گفت حجم واردات این محصول عامل مهم دیگری است که می تواند قیمت روز برنج هندی  و حتی قیمت انواع برنج ایرانی را تحت تاثیر قرار بدهد. ضمن اینکه میزان تولید و صادرات برنج ایرانی نیز نقش بسزایی در نرخ خرید برنج عمده هندی دارد. اما در تمامی این موارد خرید مستقیم از کارخانه و واردکننده اصلی مهم ترین عامل برای خرید ارزان نواع برنج هندی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز