قیمت برنج هاشمی تالش

قیمت برنج هاشمی تالش درجه یک درب کارخانه

قیمت برنج هاشمی تالش درجه یک درب کارخانه به صورت ۱ بار الک سورت شده ارزان تر از ۲ الک سورت شده است. قیمت روز خرید عمده برنج ایرانی در بازار چند است؟ نرخ فروش عمده این محصول در کارخانه چه قیمتی است؟

قیمت روز برنج هاشمی تالش

برنج هاشمی تالش یکی از مرغوب ترین برنج های استان گیلان است که طعم و عطر بی نظیری دارد. امروزه در تعیین قیمت برنج هاشمی تالش مهمترین فاکتور کیفیت برنج است. بعد از آن عوامل دیگری مثل:

  • نوع بسته بندی محصول
  • بالا رفتن دستمزد کارگرها
  • هزینه های شخم تراکتور
  • قیمت آفت کُش ها
  • قیمت کودها
  • و…

می تواند قیمت روز برنج هاشمی تالش را تحت تاثیر قرار دهد. البته حجم خرید و نحوه خرید هم تا اندازه زیادی می تواند قیمت انواع برنج ایرانی از جمله نرخ فروش عمده برنج هاشمی تالش را دستخوش تغییرات کند.

پس چنانچه شما هم به دنبال مرغوب ترین برنج هاشمی کشت شده در تالش هستید بهتر است خرید عمده برنج هاشمی را از درب کارخانه انجام دهید. چون این روزها تعدادی از برنج فروشان برای رسیدن به سود بیشتر برنج های نامرغوبی را با انواع برنج های هاشمی مخلوط میکنند.

در نتیجه برنج مخلوط شده را با نام برنج هاشمی تالش خالص درجه یک با نرخ کمتری به مشتریان عرضه میکنند. ولی خرید مستقیم برنج از درب کارخانه می تواند علاوه بر حذف واسطه ها و افراد سودجو در بازار، خرید مطمئن تر را برایتان به دنبال داشته باشد.

البته خوب است بدانید که قیمت برنج هاشمی تالش درجه یک درب کارخانه با توجه به شرایطی که در کشور به وجود آمده است در نرخ بالاتری نسبت به سال های قبل معامله می شود. زیرا کاهش بارندگی در سال های اخیر سبب کم شدن تولید برنج های مناطق شمال خصوصا منطقه تالش شده است.

پس طبیعی است که با کمیاب شدن برنج های مرغوب شمال قیمت انواع برنج ایرانی افزایش پیدا کند. البته این موضوع افزایش قیمت تنها مربوط به کاهش بارندگی نیست چرا که با بالا رفتن قیمت دلار و کاهش واردات برنج های خارجی عمدتا حجم برنج های خارجی مانند برنج هندی، برنج پاکستانی و… در بازارهای داخلی کم شده است.

در نتیجه همین قضیه باعث گران شدن چند درصدی قیمت انواع برنج ایرانی می شود. اما باز هم خرید این محصول از کارخانه و بدون حضور واسطه ها می تواند سود بیشتری برای شما به دنبا داشته باشد.

پس اگر قصد خرید عمده برنج هاشمی تالش درجه یک را دارید بهتر است با همکاری مراکز معتبر پخش عمده انواع برنج ایرانی قیمت روز برنج هاشمی تالش را به دست آورید.

سپس به دنبال مراکزی باشید که این محصول را به طور مستقیم با نرخ کف بازار از کارخانه به دست شما می رساند. ضمن اینکه از نظر اطمینان هم خیالتان آسوده باشد که بار درخواستی شما یکدست و خالص باشد؛ سپس برای خرید اقدام نمایید.

در این میان ما به عنوان یکی از معتبرترین فروشندگان برنج ایرانی در کشور این امکان را برایتن فراهم کرده ایم تا بتوانید قیمت آنلاین برنج ایرانی و خارجی را در هر مکانی و به راحتی دریافت نمایید.

ضمن اینکه محصولات خود را به صورت تضمینی هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت ارائه می دهیم. پس تنها کافیست برای دریافت لیست قیمت روز برنج هاشمی تالش و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

انواع برنج هاشمی تالش

برنج هایی که در استان تالش کشت می شوند تقریبا همگی از نوع گرم هستند. معمولا رنگ این نمونه برنج شمال روغنی یا همان کرم رنگ است.  طعم آن فوق العاده دلچسب می باشد و پخت مجلسی دارد؛ چون اندازه آن عالی بوده و به خوبی ری میکند.

پس برنج هاشمی در تالش یکی از معطرترین و خوش طعم ترین برنج های شمال است که خرید نوع خالص آن به تجربه زیادی نیاز دارد. زیرا در شمال ایران کارخانه های شالیکوبی زیادی وجود دارد که همگی به تولید انواع برنج ایرانی مشغول هستند.

ولی تنها تعدادی از این کارخانجات انواع برنج هاشمی تالش را در کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می کنند. پس قیمت برنج هاشمی تالش درجه یک درب کارخانه  می تواند در بسیاری از مراکز تولیدی کاملا متفاوت باشد.

زیرا برنج هاشمی تالش مانند انواع برنج طارم هاشمی بنا به نوع بوجاری شدن محصول در نمونه های مختلفی تولید و عرضه می شود. چنانچه برنج ۱ بار الک سورت شده باشد عمدتا محصول دارای مقداری برنج شکسته و لاشه است پس طبیعتا قیمت برنج هاشمی تالش یکبار سورت شده نسبت به نمونه های پاک شده و مرغوب در نرخ پایین تری به فروش می رسد.

اما چنانچه برنج های کشت شده در استان تالش به صورت ۲ الک سورت شده باشند به عنوان برنج هاشمی تالش ممتاز روانه بازارهای فروش برنج خواهند شد. معمولا قیمت امروز برنج دوبار سورت شده در نرخ بالاتری عرضه می شود‌.

اگر برنج وارد شده به کارخانه های سورتینگ به صورت ۳ بار الک سورت شوند مطمئنا با کیفیت ترین برنج خواهد بود. بر همین اساس به عنوان برنج فوق اعلاء هاشمی تالش در گران ترین قیمت به دست مصرف کننده خواهد رسید.

زیرا این نمونه برنج لوکس سورت شده هیچ نوع دانه شکسته و ضایعات ندارد و جزو مرغوب ترین برنج های هاشمی تالش در بازارهای داخلی به فروش می رود. البته اگر برنج فروشان  برای رسیدن به سود بیشتر برنج های بی کیفیتی را با آن مخلوط نکنند.

پس در هنگام خرید عمده انواع برنج هاشمی تالش حتما به میزان سورت شدن محصول توجه زیادی داشته باشید. چرا که امروزه یکی از معیارهای کیفیت برنج برای تعیین قیمت انواع برنج ایرانی مانند تعیین قیمت حبوبات عمده پارامترهایی مثل میزان تمیزی و یکدست بودن محصول می باشد.

خرید برنج هاشمی تالش درب کارخانه شالیکوبی

دقت کنید که قیمت برنج هاشمی تالش درجه یک درب کارخانه شالیکوبی بستگی به قیمت شالی محصول دارد. بنابراین شما در زمان خرید این نمونه برنج شمال باید از نرخ روز شالی آن مطلع شوید.

چرا که نرخ شالی تعیین کننده قیمت خرید برنج هاشمی تالش درب کارخانه شالیکوبی خواهد بود‌. البته نرخ فروش انواع شالی برنج هاشمی تالش بسته به مرغوبیت آن در نرخ های متعددی عرضه می شود‌.

در واقع قبل از خرید برنج هاشمی تالش از درب کارخانه شالیکوبی باید بررسی کرد که شالی به چه طریقی برداشت شده است. همچنین میزان درصد رطوبت شالی چقدر می باشد. باید شالی مورد نظر خود را به خوبی بررسی کنید که آیا بند دارد یا خیر. چنانچه تخصص زیادی در این زمینه ندارید بهتر است با کارشناسان فروش ما در وبسایت داریا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

همچنین اگر تمایل دارید تا حجم زیادی از برنج هاشمی تالش را در ارزان ترین قیمت به دست آورید به شما پیشنهاد می دهیم محصول مورد نیاز خود را از درب کارخانه های شالیکوبی تهیه کنید. البته توجه داشته باشید که قیمت برنج هاشمی تالش درجه یک درب کارخانه شالیکوبی با دیگر مناطق استان گیلان تفاوت چندانی ندارد‌.

معمولا انواع برنج هاشمی تالش قد کوتاه هستند و طعم دلچسبی دارند. ولی خوب است بدانید که بیشتر کارخانجات شالیکوبی برنج در استان تالش برنج ها را به شکل الک نشده یا همان سورت نشده عرضه میکنند.

بنابراین لازم است تا برنج های خریداری شده به کارگاه های الک زنی برده شده و مجددا بوجار شوند‌ تا کیفیت محصول به اندازه کافی بالا برود‌. به همین دلیل است که اغلب عمده فروشان سطح شهر اجناس خود را ۱۲ تا ۳۰ درصد گرانتر از درب کارخانه های شالیکوبی عرضه میکنند.

قیمت برنج هاشمی تالش

البته در نظر داشته باشید که هنگام خرید از کارخانجات تولیدی هیچ واسطه گری وجود ندارد. در نتیجه قیمت امروز برنج در مقایسه با سایر فروشندگان برنج در اقصی نقاط کشور نرخ پایین تری دارد. از طرفی قیمت خرید عمده برنج هاشمی تالش درب کارخانه شالیکوبی در زمان برداشت محصول کاهش چشمگیری خواهد داشت.

فقط مراقب افراد سودجو باشید چون که امروزه افراد متقلبی با چاپ نام برنج هاشمی تالش روی سایر گونی های برنج اقدام به فروش برنج های نا مرغوبی با نام برنج هاشمی تالش میکنند. بنابراین در هنگام خرید این محصول اصلا توجهی به برند چاپ شده روی کیسه نداشته باشید‌ تنها کیفیت برنج را در نظر بگیرید‌. چنانچه تخصص کافی در انتخاب برنج با کیفیت ندارید ما می توانیم به عنوان یکی از فروشندگان معتبر انواع برنج شمال مرغوب ترین برنج خالص هاشمی تالش را در اختیارتان قرار دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز