قیمت روز برنج

قیمت روز انواع برنج ایرانی و خارجی

قیمت روز برنج را پارامترهای متعددی از جمله نوع برنج و کیفیت آن تعیین می کند. در بازار امروز قیمت فروش برنج در نمونه های مختلف چند است؟ از کجا می توان ارزان ترین قیمت خرید عمده برنج را پیدا کرد؟

قیمت برنج فله ای در سال ۱۴۰۱

بدون شک می دانید که قیمت روز برنج به عوامل بسیاری بستگی دارد. به طوری که این اختلاف در قیمت برنج ایرانی و قیمت برنج خارجی اولین موضوعی است که به خوبی در بازار مشاهده می شود.

در واقع باید گفت با توجه به کیفیت و نوعی که برنج مورد نظر دارد می تواند با نرخ های مختلفی خرید و فروش شود. در این میان برنج ایرنی با توجه به سطج کیفی فوق العاده خوبش در کنار عطر و طعم بی نظیرش به محصولی به عنوان محصولی بسیار باکیفیت با نرخ بالاتری در مقایسه با برنج های خارجی به فروش می رسد.

اما جدای از تمامی مواردی که می توان برای تغییر و حتی تعیین قیمت روز برنج نام برد، باید گفت قیمت برنج فله ای در سال ۱۴۰۱ پا به پای دیگر مواد خوراکی افزایش یافت. از مهم ترین علل این بالا رفتن نرخ فروش عمده برنج ایرانی و خارجی می توان به تغییر نرخ ارز، تورم و افزایش هزینه های تولید و واردات این محصول اشاره کرد.

اما مسئله مهمی که در این میان می تواند نقش مستقیم و بسزایی بر قیمت خرید عمده برنج ایرانی و خارجی داشته باشد، پیدا کردن تولیدکنندگان و واردکنندگان دست اول است. در واقع با خرید برنج عمده از این مراکز شما می توانید واقعی ترین قیمت ها و البته رقابتی ترین قیمت ها را به دست بیاورید.

ضمن اینکه با خرید ارزان برنج، این فرصت را دارید تا محصولات خود را در بازارهای خرده فروشی با قیمت مناسب تر، سود بیشتر و البته فروش بالاتری عرضه کنید.

پس اگر شما هم برای خرید عمده انواع برنج ایرانی و خارجی به دنبال معتبرترین مراکز فروش هستید می توانید با ما در شرکت بازرگانی داریا تماس بگیرید. ما در مجموعه داریا ضمن ارائه جدیدترین قیمت روز برنج، متنوع ترین محصولات را به شما عرضه می کنیم.

شما می توانید با مقایسه قیمت محصولات ما و کیفیت آن، خریدی مطمئن تر و البته پرسودتر را تجربه کنید.

قیمت انواع برنج ایرانی

همان طور که گفته شد نوع ایرانی یا خارجی برنج از مهم ترین پارامترهای مشخص کننده قیمت روز برنج می باشد. اما اگر شما خریدار انواع برنج ایرانی هستید و می خواهید بدانید قیمت روز برنج ایرانی در بازار چند است؟

باید بدانید انواع برنج ایرانی تنوع بسیار گسترده ای دارد که با قیمت های مختلفی با توجه به نوع محصول و کیفیت پخت آن عرضه می شود. علاوه بر اینکه موارد مهم دیگری از قبیل

  • حجم تولید برنج و عرضه در بازار
  • میزان تقاضا در بازار
  • مقدار صادرات برنج
  • شرایط بارندگی و آب و هوایی در سال جاری

می تواند قیمت انواع برنج ایرانی را دستخوش تغییر کند. اما در این میان باز هم نوع برنج، کیفیت ظاهری و پخت آن در کنار عطر و طعم محصول و بازارپسند بودنش عامل مهمی در این زمینه به شمار می رود که در ادامه به بررسی قیمت برخی از این نمونه ها می پردازیم.

قیمت برنج هاشمی ایرانی

به طور حتم افرادی که خواهان خرید برنج ایرانی درجه ۱ باشند به دنبال قیمت برنج شمال از جمله برنج هاشمی هستند. این محصول که جزو محبوبت ترین انواع برنج ایرانی در بازار به فروش می رسد در نمونه های مختلفی از قبیل برنج طارم هاشمی، برنج هاشمی دودی، برنج هاشمی آستانه، برنج هاشمی فریدونکنار و… عرضه می شود.

اما خوب است بدانید این محصول در اصل یک نمونه است که در شهرهای مختلف کشت و برداشت شده است. به همین دلیل قیمت برنج هاشمی در نمونه های گوناگون و اینکه در کدام شهر تولید شده باشد متفاوت است که البته در این میان برنج های هاشمی شمال به ویژه مازندران و گیلان بهترین و عالی ترین کیفیت را دارند.

قیمت برنج طارم ایرانی

در زمینه قیمت برنج ایرانی طارم خوب است بدانید این محصول با توجه به اینکه در چه منطقه ای و با چه شرایط آب و هوایی کشت و برداشت شود متقاوت است از این رو قیمت های مختلفی نیز دارد. از جمله انواع برنج طارم می توان به برنج طارم هاشمی، برنج طارم دمسیاه، برنج طارم سنگی و برنج طارم صدری اشاره نمود.

قیمت برنج فجر ایرانی

این برنج که جزو برنج های پرفروش در بازار خرید برنج ایرانی به شمار می رود امروزه بیشتر در استان گلستان کشت و برداشت می شود. برنج فجر از جمله برنج های اصلاح شده است که کیفیت پخت خوبی دارد. خوب است بدانید قیمت برنج ایرانی فجر با برخی از نمونه های خارجی برابری می کند در حالیکه این محصول از نظر کیفیت پخت و طعم در سطح بالاتری از نمونه های خارجی قرار دارد. در همین راستا می توان گفت این محصول از جمله برنج های مقرون به صرفه است که اغلب توسط رستوران ها، شرکت ها و… مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور حتم تنوع بالایی که در انواع برنج ایرانی وجود دارد موجب تنوع قیمت در این محصول شده است. به طوری که

  • قیمت برنج عنبربو
  • قیمت برنج دم سیاه
  • قیمت برنج دودی
  • قیمت برنج سرلاشه
  • قیمت برنج شیرودی
  • قیمت برنج ندا
  • قیمت برنج صدری

بسته به نوع محصول متفاوت است. با این حال باید گفت قیمت به روز برنج ایرانی با توجه به یکدست بودن محصول، سالم بودن دانه ها، منطقه کشت این محصول، فصل برداشت و… متغیر خواهد بود. ضمن اینکه حجم خرید شما می توانید عامل مهمی برای تعیین قیمت روز برنج ایرانی در بازار عمده فروشی این محصول باشد. چرا که بسیاری از مراکز فروش معتبر، قیمت های بسیار مناسب تری را با توجه به حجم خرید شما در نظر می گیرند.

در این راستا اگر به دنبال مناسب ترین قیمت روز برنج در بازار هستید، می توانید با خرید عمده برنج ایرانی از ما در مجموعه داریا از امتیازات ویژه و تخفیف های ما به خوبی بهره مند شوید.

داریا تامین کننده انواع برنج ایرانی با قیمت عالی و متنوع ترین محصولات، خریدی مقرون به صرفه و پرسود را برایتان در نظر دارد

قیمت انواع برنج خارجی

امروزه با توج به نیاز بازار و ایجاد تنوع بیشتر برای آسان کردن خرید مصرف کننده، شرکت های بسیاری انواع برنج خارجی را از کشورهای مختلفی از جمله هند، پاکستان، تایلند، اروگوئه و… خریداری کرده و وارد می کنند.

امروزه نیاز به خرید برنج های وارداتی به حدی است که با کاهش واردات برنج به بازارهای داخلی نرخ خرید عمده برنج های وارداتی افزایش می یابد، افزون بر اینکه این افزایش قیمت روز برنج های خارجی موجب افزایش قیمت روز برنج های ایرانی نیز می شود.

با این حال باز هم علاوه بر عوامل خارجی مانند تغییر نرخ ارز، حجم واردات برنج خارجی، محدودیت های فصلی واردات برنج، میزان تقاضا در بازار و… کیفیت، برند و نوع برنج خارجی در قیمت آن نقش مهمی دارد.

قیمت برنج هندی

به دلیل ارزان بودن قیمت برنج خارجی و همچنین پخت آسان و خوبی که دارد امروزه از این برنج ها در موارد بسیاری استفاده می شود. در این میان برنج هندی ۱۱۲۱ یکی از پرفروش ترین و البته بهترین برنج های خارجی موجود در کشور است که در برندهای مختلفی عرضه می شود.

از این رو برندهای معتبری که محصولی خوشپخت تر و باکیفیت تر را روانه بازار می کنند از قیمت بالاتری برخوردار هستند. با این حال اگر شما هم به دنبال خرید عمده برنج هندی در بازار هستید می توانید

  • قرمز برنج آوازه
  • قیمت برنج محسن
  • قیمت برنج طبیعت هندی
  • قیمت برنج خاطره
  • قیمت برنج استیم
  • قیمت برنج مژده
  • قیمت برنج خوشپخت
  • قیمت برنج خوش ذوق
  • و…

را به صورت آنلاین و در کمترین زمان از طریق وبسایت ما در زمینه فروش عمده انواع برنج دریافت نمایید. همچنین می توانید از طریق تماس تلفنی و برقراری ارتباط با کارشناسان فروش ما از خدمات مشاوره رایگان در این زمینه نیز بهره مند شوید.

قیمت برنج پاکستانی

در میان انواع برنج وارداتی می توان گفت برنج پاکساتانی بعد از برنج های هندی جزو پرفروش ترین برنج ها در بازار ایران هستند. این محصول که در ۲ دسته کلی برنج پاکستانی سوپر کرنل باسماتی و برنج پاکستانی ۳۸۶ عرضه می شود در بازار با برندهای مختلف و قیمت های گوناگونی خرید و فروش می شود.

با این حال باید گفت افرادی که به دنبال خرید عمده برنج پاکستانی دانه بلند هستند می توانند خرید عمده برنج سوپر کرنل باسماتی را انتخاب کنند.

در صورتی که خرید برنج ۳۸۶ پاکستانی، مناسب خریدارانی است که به دنبال مناسب ترین قیمت برنج پاکستانی هستند. چرا که این محصول دانه های سایز متوسط دارد و البته قیمت ارزانتری هم دارد.

در این میان اگر شما جزو خریداران عمده انواع برنج پاکستانی در برندهای مختلف هستید و می خواهید بدانید

  • قیمت برنج احمد صادق پاکستانی
  • قیمت برنج اترک پاکستانی
  • قیمت برنج هاشمی پاکستانی
  • قیمت برنج پاکستانی نفیس
  • قیمت برنج طبیعت پاکستانی
  • قیمت برنج عابد
  • قیمت برنج کفایت
  • و…

در بازار چند است می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان فروش ما جدیدترین لیست قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی را دریافت نمایید.

قیمت روز برنج جی تی سی تنظیم بازار

یکی دیگر از انواع برنج های خارجی که جزو برنج های ارزان قیمت در بازار به شمار می رود برنج GTC است. این برنج که با عنوان برنج تنظیم بازار نیز شناخته می شود از کیفیت معمولی و قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. در این میان اگر به دنبال قیمت روز برنج تنظیم بازار یا همان برنج جی تی سی پاکسانی، هندی و… هستید می توانید تنها با یک تماس تلفنی جدیدترین قیمت خرید این محصول را دریافت نمایید.

خرید انواع برنج ایرانی و خارجی

در خرید انواع برنج خارجی و ایرانی لازم است به به اصل بودن یا نبودن آن، عطر و طعم برنج، ری کردن و قد کشیدنش توجه کرد. از طرفی ترکیب نبودن برنج، یکدست بودن آن و بسیاری موارد دیگر در خرید عمده برنج ایرانی و خارجی اهمیت دارد.  افزون بر اینکه اگر بتوانید این محصول را از واردکننده اصلی خریداری کنید می توانید بخش عظیمی از هزینه هایی را که در جیب دلالان و واسطه ها می رود به سود خود کاهش بدهید.

از این رو ما به شما خرید مستقیم انواع برنج عمده را پیشنهاد می دهیم. در این میان ما به عنوان یکی از فعالان بازار حبوبات کشور پس از سال ها فعالیت موفق و چشمگیر در زمینه خرید و فروش عمده انواع حبوبات و غلات؛ هم اکنون در زمینه فروش عمده انواع برنج ایرانی و خارجی مسیری تازه را در پیش گرفته ایم و با تامین مستقیم و بدون واسطه انواع برنج نیاز مشتریان خود را به نحو احسن برآورده می کنیم.

در این راستا شما می توانید با مراجعه به وبسایت ما و یا برقرای تماس با واحد فروش ما خریدی بدون واسطه، ارزن تر و با سودآوری بیشتری را تجربه کنید.

ضمن اینکه ما در مجموعه بازرگانی داریا، کیفیت و قیمت روز برنج را به صورت کاملاً تضمینی عرضه می کنیم. بنابراین اگر به دنبال بهترین مرکز فروش عمده برنج، حبوبات و غلات هستید؛ داریا یک انتخاب خوب و به جاست.

مزایای خرید عمده اینترنتی برنج

امروزه دنیای مجازی و دسترسی به اینترنت کار را برای بسیاری از افراد که طالب خدمات و یا محصولات مختلف هستند آسان کرده است.
در این میان باید گفت خرید اینترنتی برنج عمده ایرانی و خارجی نیز روشی آسان و سریع برای تهیه متنوع ترین محصولات است.

در این میان بسیاری از تامین کنندگان، تولیدکنندگان و واردکنندگان دست اول برنج نیز با راه اندازی وبسایت های فروش عمده برنج ایرانی و وارداتی با حذف واسطه ها راهکار موثری را برای کاهش قیمت روز برنج در بازار پیش گرفته اند.

ضمن اینکه با خرید عمده اینترنتی برنج تنوع محصولات برای خریداران بیشتر بوده و با دست بازتری می توانند محصولات درخواستی خود را انتخاب و تهیه کنند.

از طرفی امروزه در فضای مجازی امکان دریافت آنلاین قیمت روز برنج به راحتی و در کمترین زمان میسر شده است. از این رو خریداران عمده برنج های خارجی و ایرانی می توانند ضمن استعلام قیمت انواع برنج در بازار روز در کمترین زمان قیمت ها را مقایسه کرده و بهترین مرکز را انتخاب کنند. در این میان ما در وبسایت داریا علاوه بر عرضه متنوع ترین انواع برنج، ارزان ترین قیمت روز برنج و متنوع ترین کیفیت را در ختیارتان قرار داده ایم. افزون بر اینکه علاوه بر فراهم نمودن امکان خرید اینترنتی و تلفنی محصولاتمان در سراسر کشور، امکان خرید حضوری را نیز برایتان فراهم کرده ایم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز