برنج دودی دم سیاه شمال

قیمت روز برنج دودی دم سیاه شمال

قیمت روز برنچ دودی دم سیاه شمال در بازار عمده فروشی امسال چند است؟ خرید عمده برنج دودی دم سیاه شمال از کارخانه چه قیمتی دارد؟ از کجا می توان بهترین تامین کننده و عمده فروش این محصول را در بازار پیدا کرد؟

ویژگی برنج دودی دم سیاه

برنج دودی دم سیاه یکی از مرغوب ترین برنج های ایرانی است که خوش پخت بوده و طعم بسیار عالی دارد. معمولا این نمونه برنج ایرانی جزو خانواده برنج صدری است که مهمترین منطقه کشت آن استان گیلان خصوصا شهرستان آستانه اشرفیه می باشد.

اصلی ترین ویژگی برنج دودی دم سیاه کم محصول بودن آن نسبت به برنج های طارم و هاشمی است. به همین دلیل همیشه قیمت روز برنج دودی دم سیاه شمال در مقایسه با سایر برنج های هم ردیف خود گران تر است. یکی دیگر از مهمترین ویژگی برنج دودی دم سیاه کشیده بودن دانه های این نمونه برنج ایرانی است.

 برنج دم سیاه بعد از پخت به خوبی ری میکند و ظاهر بسیار مناسبی دارد. معمولا طول دانه های برنج دم سیاه شمال بین ۷ تا ۸ میلیمتر است ولی بعد از پخته شدن به ۱۲ میلیمتر هم می رسد. از طرفی برنج دم سیاه یک نمونه برنج ایرانی یکدست بوده که بسیار مجلسی پسند است.

همچنین در زمان طبخ و میل کردن این نمونه برنج ایرانی همیشه طعمی از دود احساس می شود. پس همیشه با استفاده از برنج دم سیاه دودی خاطرات جنگل های شمال و از همه مهمتر شالیزارهای گیلان و رشت برایتان زنده خواهد شد.

اصولا رنگ این نمونه برنج ایرانی سفید متمایل به کرم است و مقداری هم کدر رنگ می باشد از جمله خصوصیات بارز این محصول عطری بودن آن و داشتن مقدار کمی بوی دود نسبت به انواع برنج هاشمی است. پس قطعا طبخ غذاهای متنوع با برنج دم سیاه دودی دلچسب تر و عطرآگین تر از هر نوع برنج ایرانی دیگری است.

 فراموش نکنید که این محصول بعد از پخت طعم فوق العاده ای دارد و عطر آن چندین برابر خواهد شد. شما می توانید برنج دم سیاه را هم به صورت دمی طبخ کنید و هم به شکل آبکش آن را همنشین خوراک های دیگر سفره خود قرار دهید.

معمولا این نمونه برنج ایرانی بافت بسیار نرم و لطیفی بعد از پخته شدن پیدا میکند و بسیار زود هضم و سبک است. از طرفی هیچ گاه بعد از سرد شدن سفت و دندان گیر نمی شود همچنین بعد از پخته شدن ماندگاری بالایی دارد و زور فاسد نمی شود.

انواع برنج دودی دم سیاه

برنج دم سیاه دودی جزو پرطرفدارترین برنج های شمال است که در استان های گیلان، رشت و مازندران بیشتر با نام برنج دم سیاه طارم معرفی می شود. به همین سبب در مناطق شمالی کشور طبق یک دسته بندی کلی برنج دودی دم سیاه به ۲ گروه  برنج دم سیاه گیلان و همچنین برنج دم سیاه مازندران تقسیم بندی می شود. در صورتی که  امروزه اصلی ترین تولید کننده برنج ایران دم سیاه دودی بیشتر شهرهایی مانند:

  • شهر لنگرود
  • شهر رشت
  • شهر آستانه اشرفیه
  • شهر فومن
  • شهر رودسر
  • شهر لاهیجان
  • شهر چابکسر

هستند . ولی عمدتا این مدل برنج ایرانی در بازارهای فروش به نمونه های مختلف کم دود و پر دود وجود دارد که معروف ترین انواع برنج دودی دم سیاه عبارتند از:

برنج دم سیاه فریدونکار

برنج دم سیاهی که در منطقه فریدونکار تولید می شود بسیار بو  و مزه خوبی دارد. این نوع برنج بسیاری ری کرده و مناسب مهمانی ها و مراسم مختلف است.

 برنج دم سیاه استخوانی

برنج دم سیاه استخوانی طعم و عطر فوق العاده ای دارد. این نمونه برنج دم سیاه دودی به اندازه ۱۵ میلیمتر ری میکند و بسیار مجلس پسند است.

برنج دم سیاه صدری

یکی دیگر از انواع برنج دودی دم سیاه برنج صدری دم سیاه است. البته فراموش نکنید که برنج صدری در نمونه های دیگری از قبیل دم قرمز و دم زرد هم کاشت و برداشت می شود. ولی معمولا برنج دم سیاه صدری محصول بیشتری دارد و برای طبخ در مهمانی ها از طعم و کیفیت عالی تری برخوردار است. به همین دلیل همیشه در تعیین قیمت روز برنج دودی دم سیاه شمال قیمت برنج صدری دم سیاه، دم زرد و دم قرمز با یکدیگر تفاوت دارد.

خرید عمده برنج دودی دم سیاه

اگر به دنبال خرید عمده برنج دودی دم سیاه هستید بهتر است بدانید که این نمونه برنج ایرانی بیش تر در ۳ مدل استخوانی، صدری و فریدونکار کیفیت بسیار عالی دارد. همچنین جزو اصیل ترین برنج ایرانی است که ارزش غذایی بسیار خوبی دارد. عمدتا این محصول علاوه بر ظاهر دلنشین دارای طعم لذیذی است و در بین سایر برنج های ایرانی محبوبیت زیادی دارد. همچنین برای استفاده در مکان های مختلفی مثل:

  • مجالس
  • رستوران ها
  • تالارها
  • کترینگ ها
  • هتل ها
  • آشپزخانه های صنعتی
  • و غیره

بسیار گزینه مناسبی می باشد. البته به شرط اینکه برنج دم سیاه دودی اصل باشد و هیچ گونه ناخالصی در آن دیده نشود. در واقع یکی از مهمترین نکات برای خرید عمده برنج دودی دم سیاه یکدست بودن محصول است.

 پس همیشه در زمان خرید این نمونه برنج ایرانی ظاهر دانه های برنج را به خوبی بررسی کنید چون با شناخت دقیق ویژگی های ظاهری برنج دمسیاه به راحتی می توانید این نمونه برنج با کیفیت را از نمونه های تقلبی تشخیص دهید.

یکی دیگر  نکات مهمی که در زمان خرید عمده برنج دودی دمسیاه باید توجه داشته باشید میزان چربی دانه های برنج است بنابراین شما با مالیدن دانه های برنج به کف دستان خود می توانید کیفیت برنج دم سیاه را به خوبی بررسی کنید.

چنانچه شناخت زیادی در مورد کیفیت، عطر و طعم انواع برنج دودی دم سیاه ندارید به شما توصیه میکنم قبل از خرید عمده برنج دودی دم سیاه با کارشناسان فروش ما در بازرگانی داریا تماس بگیرید.

در واقع شما می توانید از مشاوره های رایگان ما بهره مند شده و بهترین محصول را با توجه به نیاز بازار هدف خود تهیه کنید. همچنین از آنجایی که ما کیفیت و قیمت محصولاتمان را تضمین می کنیم شما می توانید با خیالی آسوده بهترین محصول را با قیمت کف بازار تهیه کنید و در خرید خود علاوه بر قیمت رقابتی به سود قابل توجهی نیز دست یابید.

قیمت برنج دودی دم سیاه شمال

قیمت روز برنج دم سیاه دودی

برنج دم سیاه دودی از جمله برنج های کم محصول بوده که مراحل تولید آن بسیار دشوار است. به همین دلیل در مناطق شمالی کشور همیشه تعداد کمی از کشاورزان اقدام به کاشت و برداشت برنج دم سیاه میکنند. از طرفی دیگر  این نمونه برنج به روش سنتی دود داده می شود پس همین مسئله سبب شده است تا قیمت روز برنج دم سیاه دودی نسبت به قیمت برنج ایرانی در نمونه های دیگر نرخ بالاتری داشته باشد. البته پارامترهای مختلف دیگری هم می تواند قیمت روز برنج دم سیاه دودی را تحت تاثیر قرار دهد برخی از این عوامل عبارتند از:

  • نوع کاشت برنج دم سیاه
  • منطقه کاشت
  • کیفیت محصول
  • ظاهر مناسب
  • مقدار عطر و طعم برنج
  • و…

ولی به طور کلی در مقایسه قیمت برنج دودی دم سیاه در نمونه های مختلف می توان گفت که قیمت برنج صدری دم سیاه بالاترین قیمت را دارد. در واقع این نمونه برنج ایرانی نسبت به قیمت برنج دم سیاه آستانه اشرفیه و سایر برنج های دم سیاه مناطق دیگر همیشه در نرخ بالاتری عرضه می شود.

اما اگر این محصول را از تامین کننده اصلی و بدون واسطه تهیه کنید بدون شک می توانید مناسب ترین قیمت را از آن خود کنید. ضمن اینکه اگر محصول درخواستی خود را در تناژ بالا و حجم قابل توجهی خریداری کنید از تخفیف های ویژه و قیمت های مناسب تری بهره مند می شوید. پس شما می توانید تنها با چند کلیک ساده و یا تماس با کارشناسان فروش ما در شرکت بازرگانی داریا، قیمت روز انواع برنج ایرانی و خارجی را دریافت کنید، قیمت ها را مقایسه کنید و در نهایت سفارش خود را از سراسر کشور ثبت نمایید. ضمن اینکه ما امکان فروش حضوری را نیز برایتان فراهم کرده ایم و می توانید با مراجعه به دفتر فروش ما شخصا جهت بررسی و آنالیز محصول، قیمت ها، کیفیت و مراحل خرید اقدام نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز