قیمت برنج لنجان

قیمت روز برنج لنجان درجه یک

قیمت برنج لنجان به عنوان یکی از انواع برنج های ایرانی بسته به کیفیت آن متفاوت می باشد. در بازار عمده فروشی امروز برنج لنجان درجه یک با چه نرخی عرضه می شود؟ قیمت خرید مستقیم این محصول از کارخانه چند است؟

قیمت برنج لنجان اصفهان

برنج لنجان که یکی از انواع برنج های ایرانی است که از جمله انواع پر محصول به شمار می رود. به طوری که در هر هکتار، حدود ۸ تن محصول میدهد. این نوع برنج که در منطقه اصفهان کشت می شود بسیار خوش عطر و خوش پخت است که به عنوان محصولی مهم، کشت آن در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

جالب است بدانید منطقه لنجان واقع در استان اصفهان جزو مهمترین مناطق این استان از لحاظ کشت برنج بوده از این رو این برنج، نام برنج لنجان راه برای خود ثبت کرده است. این نوع برنج که جزو مرغوب ترین و خوش عطر ترین انواع برنج های ایرانی به شمار می رود دارای انواع مختلفی چون نیم دانه، قهوه ای، محلی و اصلاح شده ژنتیکی می ‌باشد که هر کدام از آن ها قیمت متفاوتی دارند.

 همچنین لازم است بدانید تقاضای این برنج در در خود شهر اصفهان بسیار بالا است و طبیعتا عرضه کمتر آن نسبت به تقاضا در قیمت محصول موثر می باشد. همچنین باید گفت قیمت برنج لنجان اصفهان با توجه به کیفیت این محصول، یکدست بودن آن، عدم وجود ضایعات و برنج های شکسته و همچنین تازه و کهنه بودن آن دستخوش تغییر می شود.

خرید مستقیم و بدون واسطه مهم ترین عامل کاهش قیمت روز برنج لنجان در بازار عمده فروشی است

 خرید عمده برنج لنجان

هنگامی که شما قصد خرید عمده برنج لنجان را داشته باشید علاوه بر اینکه نیاز است قیمت برنج لنجان در هر روز را مد نظر قرار دهید؛ طبیعتاً نکته حائز اهمیت دیگر بررسی ویژگی های نوع مربوط به این برنج خواهد بود.

لذا همانطور که می دانید یکی از غلات بسیار پر مصرف است در ایران برنج می باشد از این رو روز به روز خرید این محصول به صورت عمده رونق پیدا می کند. نکته بسیار مهم در خرید عمده برنج لنجان توجه به یک دست بودن این برنج است.

در وقع امروزه افراد سودجوی بسیاری در بازار با ترکیب برنج لنجان درجه ۱ و دیگر نمونه های معمولی تر سعی دارند قیمت این محصول را کاهش داده و از طریق عرضه برنج لنجان با قیمت ارزان، مشتری های بیشتری را جذب کنند. در صورتی که محصولی بی کیفیت را عرضه کرده و در نهایت موجب بی اعتمادی شما در میان مشتریانتان می شوند.

پس اگر شما هم برای خرید عمده برنج لنجان به دنبال محصولی باکیفیت و البته قیمت مناسب هستید، لازم است از مراکز معتبر خرید خود را انجام بدهید.

توجه داشته باشید چنانچه شما از مراکز معتبر این محصول را تهیه کنید طبیعتاً قیمت برنج لنجان برای شما مناسب تر خواهد بود زیرا این مراکز امکان ارتباط مستقیم با تولید کننده را فراهم می ‌کند و در این صورت محصول کاملاً با کیفیت با قیمت مناسبی به دستتان خواهد رسید.

در این میان ما در شرکت بازرگانی داریا با سال ها فعالیت در زمینه عرصه عمده انواع حبوبات با قیمت مناسب، هم اکنون مناسب ترین قیمت عمده برنج ایرانی را در تنوع بالایی در اختیار شما قرار داده ایم.

افزون بر اینکه کیفیت محصولات خود را به صورت کاملاً تضمینی و اطمینان خاطر ارائه می دهیم. پس شما هم می توانید خرید عمده برنج لنجان را از طریق کارشناسان فروش ما با خیالی آسوده تر، شرایطی بهتر و قیمتی مقرون به صرفه تر انجام بدهید.

در صورت خرید عمده برنج لنجان، از قیمت های ویژه ای که برای خریدهای تناژ بالا در نظر گرفته ایم بهره مند شوید

قیمت برنج لنجان

مشخصات برنج لنجان درجه یک

 در هنگام تهیه برنج لنجان درجه یک به عنوان یکی از محصولات با کیفیت کشت شده در اصفهان نکته بسیار مهم توجه به مشخصات این برنج خواهد بود. همان طور که گفته شد در حال حاضر متاسفانه افراد سود جو نمونه های بی کیفیت این محصول را روانه بازار می کند از این رو باید در خرید این محصول دقت زیادی شود تا بتوان  ضمن بررسی قیمت برنج لنجان، محصولی مرغوب تهیه کرد.

به طور کلی باید بدانید یکی از مهمترین مشخصاتبرنج لنجان درجه یک، دانه های کوتاه و گردان است که بعد از پخت کاملاً قد کشیده و بلند میشود. همچنین این نوع برنج دارای دانه های سفید است و جزو محصولات معطر ایرانی به شمار می رود که به دلیل نشاسته بالا بعد از پخت کاملا نرم است می شود و عطر و طعم فوق العاده خوبی دارد. از آنجایی که برنج لنجان پروتئین بالایی دارد، در زمان پخت نسبت به دیگر نمونه های ایرانی نیاز به زمان بیشتری دارد. افزون بر اینکه برای پخت این محصول باید دقت و مهارت خوبی داشت تا برنجی خوب  با ظاهری دانه دانه پخته شود.

نحوه کاشت برنج لنجان

علاوه بر آنچه گفته شد مطلب دیگری که در خصوص برنج لنجان باید به آن دقت کنید نحوه کاشت این برنج ایرانی است. توجه داشته باشید در اوایل تابستان این برنج ۲ مرحله کشت میشود که در مراحل کشت به آب و گرمای زیادی نیاز دارد.

برنج کاری در این منطقه با استفاده از بذر های مرغوب صورت گرفته تا کاملا پر محصول باشد و در برابر آفت مقاوم باشد. به صورتی که برنج های سبوس دار در ظرف ‌های بزرگ ریخته میشود و روی آن آب می ریزند و می گذارند به خوبی در چند روز خیس بخورد.

 پس از این وقتی بذر ها بخوبی جوانه زد، آنها را به طور یکنواخت بر روی زمین می پاشند پس از این وقتی نشا ها حدود ۳۰ سانتیمتر رشد کردند آنها را به مزرعه اصلی کشت که کاملاً سیراب شده است می برد و با فاصله یکنواختی نشاکاری می نمایند. پس از این به مدت سه ماه شالی ها باید آبیاری شود و علفهای هرز و آن جدا گردد.

از ۱۵ شهریور الی ۱۵ مهر ماه برداشت و درو آن شروع میشود. این برنج ها پس از برداشت دارای پوسته و سبوس هستند که بعد از برداشت باید با آفتاب خشک شود سپس به کارخانه‌ های برنج ‌کوبی برده شده تا سبوس آن جدا گردد.

قیمت برنج لنجان چگونه مشخص می شود؟

یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار درقیمت برنج لنجان اصفهان، مانند قیمت انواع برنج ایرانی نوع این برنج است. به طوری که باید بدانید اگر اقدام به خرید برنج سرلاشه یا نیم دانه کنید طبیعتاً قیمت آن کمتر از برنج درجه یک خواهد بود.

 همچنین قیمت روز برنج لنجان درجه یک بسته به شرایط اقتصادی کشور متغیر میباشد؛ لذا همان طور که می دانید شرایط اقتصادی بر روی قیمت گذاری انواع محصولات از جمله محصولات کشاورزی و برنج ایرانی تأثیر می گذارد و با این حال قبل از خرید محصول لازم است قیمت آن روز آن را مورد بررسی قرار دهید.

همچنین حجم صادرات و واردات برنج نیز می توانید قیمت خرید عمده انواع برنج ایرانی از جمله برنج لنجان را نیز دستخوش تغییر کند. از طرفی باید گفت شرایط منطقه ای و آب و هوایی نیز عامل مهمی در تعیین قیمت برنج لنجان است.

به طوری که اگر شرایط اقلیمی مهیا باشد و کاشت و برداشت این محصول افزای یابد به طور حتم قیمت آن نیز تا حد چشمگیری مناسب تر خواهد بود. در نهایت نیز باید گفت علاوه بر تمامی مواردی که گفته شد، حجم خرید شما می تواند قیمت برنج لنجان در بازار تعیین کند به طوری که در خرید عمده این برنج، تخفیف های خوبی شامل حالتان می شود.

سخن پایانی

برنج لنجان که جزو برنج های درجه یک کشت شده در استان اصفهان می باشد، بسیار محبوب و پرطرفدار است. در خصوص قیمت برنج لنجان نیز باید بدانید که موارد متعددی بر این قیمت تاثیر می گذارد با این حال جهت خرید نوع مرغوب و درجه یک محصول با قیمت مناسب بهتر است به فروشنده های معتبر از جمله بازرگانی داریا که این محصول را به صورت مستقیم، با کیفیت تضمینی و  خالص ارائه می ‌دهند مراجعه شود.

ضمن اینکه ما در مجموعه بازرگانی داریا علاوه بر خرید اینترنتی انواع برنج ایرانی و خارجی، امکان خرید حضوری را برایتان فراهم کرده ایم تا بتوانید با خیالی آسوده تر سفارش خود را ثبت کنید. همچنین خوب است بدانید محصول شما را در کمترین زمان در سراسر کشور به دستتان می رسانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز