قیمت برنج پاکستانی کفایت

قیمت روز برنج پاکستانی کفایت ۳۸۶

قیمت روز برنج پاکستانی کفایت ۳۸۶ در سال ۱۴۰۱ به علت نوسانات ارز دچار تغییرات چشمگیری شده است. ولی با مراجعه به وارد کنندگان اصلی برنج های خارجی می توانید این محصول را ارزان تر به دست آورید.

مشخصات برنج پاکستانی ۳۸۶ کفایت

برنج پاکستانی ۳۸۶ با برند کفایت یکی از مرغوب ترین برنج های وارداتی در کشور است. اگر چه این محصول جزو برنج های غیر باسماتی پاکستان به شمار می آید ولی عمدتا عطر و طعم دلچسبی دارد.

البته قیمت روز برنج پاکستانی کفایت ۳۸۶ در مقایسه با برنج های سوپر باسماتی پاکستان در نرخ پایین تری قرار دارد. به همین دلیل این محصول در بازارهای فروش برنج ایران از محبوبیت چشمگیری برخوردار است.

به طور کلی قیمت برنج پاکستانی ۳۸۶ در برندهای مختلف از جمله برند کفایت نسبت به قیمت برنج ایرانی در نمونه های مختلف بسیار با صرفه تر می باشد. ضمن اینکه این نمونه برنج خارجی  کاملا خالص بوده و از زمین های حاصلخیز پنجاب برداشت شده است.

از دیگر مشخصات برنج پاکستانی ۳۸۶ کفایت دقت و نظارت زیاد بر روی تمیزی این محصول است. چرا که دانه های برنج پاکستانی کفایت ۳۸۶ به خوبی سورت شده و از نظر ریز و درشتی درجه بندی می شوند. معمولا این نمونه برنج خارجی بعد از دو مرحله پولیش شدن بسته بندی شده و در کیسه های پارچه ای روانه بازارهای داخلی می شود.

کیفیت پخت و طعم مناسب این نوع برنج پاکستانی می تواند همخوانی خوبی با بسیاری از غذاهای اصیل ایرانی داشته باشد. به همین منظور قیمت امروز برنج پاکستانی کفایت ۳۸۶ مورد توجه بسیاری از خریداران عمده و خرده قرار گرفته است. از جمله این خریداران عمده عبارتند از:

  • عمده فروشان محلی
  • فروشگاه های زنجیره ای
  • سوپر مارکت ها
  • شرکت های پخش سبد کالا
  • هایپر مارکت ها
  • رستوران ها و کترینگ ها
  • ارگان های دولتی و خصوصی مانند پادگانها و بیمارستان ها
  • و…

قیمت برنج پاکستانی کفایت

ایران از جمله وارد کنندگان اصلی انواع برنج خارجی خصوصا برنج های غیر باسماتی و سوپر باسماتی پاکستان است‌. بنابراین بخش مهمی از نیاز بازار فروش برنج در داخل کشور از طریق واردات برنج های پاکستانی تامین می شود.

عمدتا این امر توانسته تاثیر زیادی بر روی قیمت انواع برنج به ویژه قیمت برنج ایرانی داشته باشد. چرا که قیمت امروز برنج های وارداتی از جمله قیمت روز برنج پاکستانی کفایت ۳۸۶ در نرخ پایین تری خرید و فروش می شود از این رو مصرف بالایی در کشور دارد و در حجم بالایی وارد می شود. از این رو عرضه در بازار افزایش یافته و به طور کلی قیمت این محصول در نمونه های مختلف کاهش می یابد.

البته با توجه به نوسانات زیادی که در قیمت ارز و دلار به وجود آمده است تا حدودی قیمت انواع برنج وارداتی هم دستخوش تغییرات مهمی شده است. چرا که عمدتا تمامی برنج های خارجی مانند برنج پاکستانی ۳۸۶ با ارز دولتی روانه بازارهای داخلی کشور می شود‌.

 پس چنانچه دولت تغییراتی را در قیمت ارز دولتی ایجاد کند به طور حتم قیمت انواع برنج وارداتی مانند قیمت روز برنج پاکستانی کفایت ۳۸۶ تغییر پیدا خواهد کرد. البته آنچه که در تعیین قیمت برنج پاکستانی کفایت و دیگر نمونه ها تاثیر گذار است فاکتورهای مهمی از قبیل:

  • رنگ
  • اندازه
  • طعم
  • برند توزیع کننده
  • و غیره

می باشد. ولی به طور کلی می توان گفت که قیمت روز برنج خارجی در مقایسه با قیمت انواع برنج ایرانی پایین تر است‌. در نتیجه افراد زیادی قدرت خرید برنج های پاکستانی ۳۸۶ و سایر برنج های وارداتی را دارند.

از آنجایی که برنج های پاکستانی ۳۸۶ با برندها و کیفیت های مختلفی عرضه می شوند. بنابراین بهتر است برای دسترسی به قیمت هر یک از این برندها از جمله برند کفایت با مراکز معتبر و بزرگ خرید و فروش برنج های وارداتی در ارتباط باشید.

با این حال اگر به دنبال خرید مستقیم این محصول هستید شما می توانید بدون هیچ واسطه ای با ما در ارتباط باشید. همچنین از کارشناسان فروش ما کمک گرفته و قیمت انواع برنج پاکستانی مورد نظر خود را در هر روز استعلام بگیرید. سپس برای خرید اقدام نمایید.

قیمت برنج پاکستانی کفایت

مزیت استفاده از برنج های پاکستانی

برنج پاکستانی کفایت ۳۸۶ نسبت به انواع برنج های ایرانی ظاهر بهتر و مورد پسندتری دارد. معمولا این نوع برنج ها قد بیشتری می کشند و به زبان ساده بیشتر ری می کند.

به همین دلیل امروزه انواع برنج پاکستانی خصوصا برنج ۳۸۶ کفایت در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. البته دلیل این استقبال بیشتر به علت پایین بودن قیمت روز برنج پاکستانی کفایت ۳۸۶ نسبت به سایر برنج های ایرانی می باشد.

بنابراین عده زیادی از افراد تمایل دارند تا در مهمانی ها و مجالس از این نمونه برنج وارداتی استفاده کنند. حتی برخی از رستوران ها به دلایل مختلفی از قبیل پخت آسان، عدم له شدن در زمان پخت و ظاهر  مناسبی که در برنج ۳۸۶ پاکستانی وجود دارد. معمولا این محصول را در حجم زیادی در آشپزخانه‌های استفاده میکنند.

خوب است بدانید که یکدست بودن برنج ۳۸۶ پاکستانی و دانه دانه بودن این برنج بعد از پخت بیشتر از قیمت برنج مورد توجه افراد قرار گرفته است. ولی به طور کلی مهمترین مزیت استفاده از برنج های پاکستانی مقرون به صرفه بودن آن نسبت به قیمت امروز برنج های ایرانی و نگهداری آسان آن در هر شرایط دمایی می باشد.

همچنین این نمونه برنج های وارداتی خرده و لاشه ندارند و در حجم زیادی بدون هیج نوع ضایعاتی به راحتی خرید و فروش می شوند. از این رو شما می توانید با همکاری کارشناسان فروش ما در مجموعه بازرگانی داریا هر حجمی از این نمونه برنج پاکستانی را با یک تماس تلفنی به دست آورید. به دلیل نوسانات ارز بهتر است قبل از سفارش برنج پاکستانی کفایت ۳۸۶  و دیر نمونه های این محصول لیست قیمت روز انواع برنج هندی و پاکستانی را مشاهده و بررسی کنید.

ضمن اینکه می توانید این قیمت را با توجه به حجم خرید خود از کارشناسان فروش ما در این مجموعه استعلام بگیرید. چرا که ما در مجموعه بازرگانی داریا ضمن فروش عمده انواع حبوبات عمده و ارائه مناسب ترین قیمت روز حبوبات عمده، واسطه ها را حذف کرده ایم و با توجه به حجم خرید شما رقابتی ترین قیمت ها را به شما ارائه بدهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز