انواع برنج هندی

انواع برنج هندی

انواع برنج هندی جزو پرفروش ترین برنج ها در بازار ایران هستند. هندوستان یکی از بزرگترین تولید کنندگان برنج در جهان است. معمولا برنج هندی را نام باسماتی می شناسند که این کلمه به معنای خوشبو و معطر است. اندازه ی دانه های برنج هندی بلند است که رنگی شفاف مایل به طلایی دارد. این محصول یکی از مرغوب ترین انواع برنج برای استفاده در مهمانی هاست چرا که پخت آسانی دارد و میزان ری آن زیاد است. به این صورت که بعد از پخت طول دانه های برنج به بیش از دو برابر حد اولیه می رسد. در این مقاله سعی شده انواع برنج هندی مرغوب در بازار ایران معرفی شوند.

برنج هندی۱۱۲۱

برنج هندی ۱۱۲۱ از بهترین انواع برنج هندی است که در بازار ایران عرضه می شود. طعم و عطر آن بسیار عالی است و بعد از پخت به خوبی قد می کشد و بافت بسیار نرمی دارد. تقریبا می توان گفت تمامی برنج های هندی موجود در بازار از نوع ۱۱۲۱ باسماتی هستند که در برندهای مختلف عرضه می شوند. از این رو در ادامه معروف ترین برندهای انواع برنج هندی در بازار را مورد بررسی قرار می دهیم.

برنج هندی آوازه

از جمله انواع برنج هندی باکیفیت در ایران برنج هندی آوازه است که در کیسه های پارچه ای ۱۰ کیلویی عرضه می شود. این برنج در مناطق حاصلخیز هندوستان تولید می شود و عطر و طعم عالی آن سبب شده است که طرفداران زیادی داشته باشد. بسته بندی باکیفیت و قیمت مناسب از دیگر مزایای این برنج هندی است.

برنج هندی محسن

برنج هندی محسن با توجه به کیفیت بسیار عالی و طعم و عطر بسیار خوبی که دارد توانسته در ایران جایگاه بسیار خوبی به دست آورد. مهمترین مشخصه برنج هندی محسن اصل داشتن بسته بندی استاندارد است. این محصول دارای دانه های بلند و یکدست است که به واسطه ی پخت آسانی که دارد مناسب مجالس است.

برنج هندی طبیعت

یکی از خوشپخت ترین انواع برنج هندی عرضه شده در ایران برنج هندی طبیعت است. این برنج وارداتی محصولی از بهترین شالیزارهای هندوستان است. این برند قدمتی چندین ساله دارد و به دلیل اینکه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است همواره توانسته یک برند محبوب در بین مصرف نندگان برنج هندی باشد.

انواع برنج هندی

برنج هندی خاطره

برنج هندی خاطره یکی از پرفروش انواع برنج هندی در بازار ایران است که دلیل آن کیفیت بالای آن است. همچنین عطر و طعم دلپذیر آن از دیگر عوامل محبوبیت برنج خاطره در بازار ایران است. هر چند کیفیت آن بسیار بالا است اما در مقایسه با دیگر انواع برنج قیمت بسیار مناسبی دارد.

برنج هندی خاطره طلایی

با توجه به اینکه یکی از پرمصرف ترین غلات در ایران برنج است  برای تامین نیاز مصرف کنندگان هر ساله مقادیر زیادی برنج از کشور هندوستان وارد می شود که  برنج هندی خاطره از مرغوب ترین انواع برنج هندی وارداتی است. از مهم ترین خصوصیات این برنج این است که بعد از پخت دانه ها بسیار خوب قد می کشند و پخت آن بسیار آسان است.

برنج هندی استیم

از آنجایی که برنج هندی از بهترین انواع برنج در دنیا است. برنج هندی استیم از بهترین انواع برنج هندی وارداتی است که در ایران عرضه می شود. این برنج از خواص تغذیه ای بیشماری برخوردار است که بعد از پخت تقریبا اندازه طول دانه ها دو برابر می شود. از همین رو میزان ری آن بسیار زیاد است و همین امر سبب می شود در بسیاری از مراکزی که نیاز به مصرف زیاد این محصول است از آن استفاده شود.

برنج هندی مژده

یکی دیگر از انواع برنج هندی که در ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است برنج هندی مژده است. این برنج هندی در هنگام پخت عطر و بوی بسیار خوبی دارد و نسبت به برنج های هم رده یک سر و گردن بهتر است. همچنین بسته بندی آن بسیار مرغوب و شیک است.

برنج هندی خوشبخت

برنج هندی خوشبخت بسیار قد بلند و خوش طعم است. که در بین انواع برنج های هندی در بین مصرف کنندگان ایرانی توانسته جایگاه بسیار خوبی پیدا کند. میزان ری کردن آن نیز بسیار قابل قبول است و این برنج محصولی از حاصلخیزترین شالیزارهای  هندوستان است.

برنج هندی خوش ذوق

برنج هندی خوش ذوق نسبت به کیفیت و پخت بسیار خوبی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. از این برنج می توان برای انواع پلوهای مخلوط  مانند باقالی پلو، لوبیا پلو و … استفاده کرد چرا که طعم سس را به خوبی به خود می گیرد.  ضمن اینکه مناسب مالس و مکان هایی است که برنج را در مقادیر بالا مصرف می کنند. پخت این محصول آسان و ظاهرش فوق العاده دلچسب است.

خرید عمده انواع برنج هندی

امروزه خرید عمده انواع برنج هندی با توجه به سهولت پخت آن و کیفیت مطلوبی که دارد با استقبال خوبی در بازار روبرو شده است. همچنین باید گفت قیمت انواع برنج هندی در کنار پخت آسان آن عامل مهمی شده تا امروزه افراد بسیاری خرید و مصرف این نوع برنج را ترجیح بدهند. با این حال اگر شما هم قصد خرید عمده انواع برنج هندی را در بهترین برندها و با قیمت مناسب دارید. می توانید قیمت روز برنج هندی را در بازار از ما جویا شوید و این محصول را با قیمت بسیار مناسب و بدون واسطه در سراسر کشور تهیه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز