قیمت عمده لپه

خرید انواع لپه درجه یک

قیمت خرید لپه فله با توجه به سایز و کیفیت آن متفاوت است. در بازار امروز عمده فروشی ها نرخ هر کیلو لپه درجه ۱ و ریز آذرشهر نسبت به قیمت انواع لپه روسی، اتیوپی و هندی چگونه است؟

خرید انواع لپه درجه ۱ در بازار

از آنجایی که لپه یک محصول فرآوری شده است بنابراین می تواند از انواع نخود لپه با درجه های کیفی متفاوت تولید شود و در نرخ های گوناگونی به فروش برسد، به همین دلیل قیمت خرید انواع لپه در بازار با توجه به کیفیت این محصول و سایز آن متفاوت می باشد.

اما یکی از مهم ترین عواملی که در بازار عمده فروشی می تواند قیمت لپه در بازار را تحت تاثیر خود قرار بدهد ایرانی یا خارجی بودن این محصول باشد چرا که غالباً خرید لپه ایرانی و خارجی در سطح کیفی مختلفی صورت می گیرد و قطعاً با توجه به سایز و کیفیت این محصولات نیز قیمت فروش آن متفاوت است.

در این میان اگر به دنبال قیمت لپه درجه یک هستید، لازم است بدانید لپه ریز آذرشهر بهترین گزینه برای شماست که معمولا نرخ بیشتری را در میان دیگر نمونه ها در بازار دارد. با این حال اگر به دنبال خرید لپه ارزان هستید می توانید لپه های درشت ایرانی و یا لپه درشت روس را انتخاب کنید.

بنابراین می توان گفت که لیست قیمت لپه در انواع مختلف ارائه می شود و شما می توانید بر اساس نیاز بازار هدف، بودجه مالی مشتریان خود، تقاضا و سلیقه آن ها مناسب ترین و بهترین نوع لپه را به صورت عمده خریدارای نموده و در بازارهای خرده به فذوش برسانید.

اما مسئله دیگری که می توان در قیمت لپه عمده فروشی آن را موثر دانست بحث میزان خرید شما است. چرا که اغلب فروشندگان عمده لپه، با توجه به حجم خرید مشتری قیمت همکار را اعلام می کنند و به هر میزانی که خرید لپه توسط مشتری بیشتر باشد قیمت ها کمتر شده و با نرخ مناسب تری ارائه می شود.

در این صورت اگر شما بتوانید این محصول را در تناژهای بالاتر سفارش بدهید قطعاً می توانید از قیمت های رقابتی تری بهره مند شوید و ضمن اینکه می توانید در بازار مورد نظر خود این محصول را با نرخ کمتری عرضه کنید و فروش خود را افزایش بدهید، امکان بهره مندی از میزان سود بیشتری را نیز خواهید داشت.

برای خرید لپه عمده با مناسب ترین قیمت ها تنها کافیست با کارشناسان ما در حبوبات داریا تماس بگیرید

قیمت لپه آذرشهر در بازار امروز کیلویی چند است؟

قیمت روز لپه ایرانی

به طور حتم می دانید که آذرشهر مهد تولید و خرید انواع لپه در کشور ایران به شمار می رود. از این ر با وجود مجهز بودن کارخانه های این شهر به مدرن ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا، انواع لپه ها را تولید می کنند. به طوری که علاوه بر انواع لپه های ایرانی، در این شهر انواع نخود لپه های خارجی نیز بع لپه تبدیل شده و در بازارهای مختلف عرضه می شوند.

با این حال اگر به دنبال قیمت لپه در بازار امروز هستید لازم است بدانید قیمت لپه فله امروز قبل از هر چیزی به ایرانی و خارجی بودن آن نیز بستگی دارد. به طوری که نوسانات ارزی می تواند عامل مهمی برای افزایش قیمت نخود لپه وارداتی از کشورهای مختلف باشد که همین امر در نهایت موجب افزایش قیمت خرید لپه در بازار می شود.

اما موارد دیگری که می توانند در قیمت لپه امروز موثر باشند میزان کشت و برداشت نخود لپه، میزان تولید لپه و همچنین میزان تقاضای این محصول هستند؛ به طوری که این موارد می توانند قیمت لپه کیلویی را تا حد چشمگیری تحت تاثیر قرار بدهند.

در این میان مسئله دیگری که می تواند قیمت انواع لپه را در سال ۱۴۰۱ دستخوش تغییر کند، نوسانات ارزی و تورم های به وجود امده است که نرخ این محصول را تا حد قابل توجهی با افزایش روبرو کرد. از این رو قیمت لپه ۱۴۰۱ در بازار روز با توجه به کیفیت و نوع آن از ۳۴ هزار تومان تا ۴۰ هزار تومان به بالا عرضه می شود.

برای دریافت لیست قیمت لپه به روز می توانید با مشاوران فروش ما در شبکه های اتماعی ارتباط برقرار کنید

فروش عمده لپه آذرشهر مرغوب

قیمت خرید عمده لپه

با توجه به مصرف خوبی که لپه در میان ایرانی ها دارد، بنابراین تولید، خرید و فروش این محصول نیز بازار گرمی را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل مراکز بسیاری به عنوان مرکز فروش لپه فعالیت دارند و شما می توانید جهت خرید لپه ایرانی و خارجی به آن ها مراجعه کنید. اما به هنگام خرید لپه لازم است به موارد متعددی مانند

  • امساله و تازه بودن محصول
  • سایز و ریز و درشت بودن آن
  • رنگ لپه
  • میزان ضایعات بار
  • حجم دانه های شکسته و خراب در بار

و بسیاری موارد دیگر توجه کنید تا بتوانید بهترین و رضایت بخش ترین خرید را داشته باشید. لازم است بدانید امروزه خرید لپه برای مصارف گوناگونی کاربرد دارد از این رو یک مرکز فروش عمده لپه علاوه بر ارائه محصول باکیفیت و مرغوب باید بتواند بهترین قیمت لپه اعلا را نیز به مشتریان خود ارائه بدهد.

در این راستا بسیاری از مشتریان عمده لپه از جمله

  • مراکز تهیه غذا
  • صاحبان رستوران ها و هتل ها
  • مسئولان تهیه غذا در ارگان های دولتی و خصوصی
  • مدیران کارخانه های بسته بندی حبوبات

و بسیاری خریداران دیگر علاوه بر مناسب بودن قیمت لپه و حبوبات، محصولی را از شما می خواهند که بتواند رضایت مصرف کننده و مشتری نهایی را در بر داشته باشد.

مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات لپه خوب

فروش اینترنتی لپه

قطعاً در بازار خرید و فروش لپه آذرشهر نیز مانند دیگر انواع حبوبات، محصولات متنوعی وجود دارد و به همین دلیل است که شما به دنبال پاسخ این سوال هستید که بهترین لپه مال کجاست؟

برای تشخیص لپه خوب قبل از هر چیزی لازم است بدانید لپه موجود در بازار ایران، انواع ایرانی و خارجی دارد و نوع ایرانی و وارداتی این محصول نیز به نوبه خود در انواع مختلفی عرضه می شوند.

در این میان اگر قصد خرید لپه ایرانی را دارید بهتر است بدانید لپه های ایرانی معمولا از نخود چگنی، نخود سیاه و همچنین نخود زرد کردستان تولید می شوند. که در سایز ریز و درشت تولید شده و بهترین لپه ایران را می توان لپه ریز آذرشهر دانست که از نخود زرد کرستان تولید شده است.

اما در زمینه بهترین نوع لپه موجود در بازار لازم است بدانید لپه اتیوپی هم نوعی از انواع لپه هاست که نخودش از اتیوپی وارد شده اما در آذرشهر تولید می شود. این نوع لپه از نوع ایرانی ریزتر بوده و رنگش متمایل به نارنجی است.

در رابطه با خرید انواع لپه در بازار ایران باید لپه هندی را نیز معرفی کرد. این نوع لپه که نخود لپه اش به صورت وارداتی از روسیه و هند به ایران می آید و سایزهای مختلفی دارند. به طور مثال لپه های تولید شده از نخودلپه های هندی ریزند؛ شباهت بسیاری به لپه های ایرانی دارند اما از نظر کیفیت در سطح پایین تری قرار می گیرند؛ که البته این تفاوت کیفیت خیلی قابل تشخیص نیست و لپه هندی درجه ۱ با لپه ایرانی برابری می کند.

به هنگام خرید لپه هندی لازم است بدانید این نوع پله در سایز متوسط و ریز وجود دارد و از نظر رنگ هم دارای رنگی زرد هستند.

و اما نوع دیگر لپه ها، لپه های روسی هستند که هم سایز ریز دارند و هم درشت و متوسط. بنابراین اگر به دنبال خرید لپه ارزان قیمت در بازار هستید می توانید لچه سایز ۷+ درشت روسی را انتخاب کنید، این نوع لپه دارای رنگ زرد بوده و کیفیت ظاهری خوبی ندارند، سایز بسیار درشتی دارند به طوری که می توان گفت حدود ۲ الی ۳ برابر سایز ایرانی ها بزرگ هستند.

لپه متوسط روسی دارای سایز ۶٫۵ میلی متر است هر چند که سایز کوچکتری دارد اما کیفیت آن مانند همان لپه روس سایز ۷ می باشد. و اما لپه ریز روس سایز ۶ میلی متر است که شباهت بسیاری به لپه های ایرانی دارد البته کمی درشت تر که بهترین نمونه لپه روس که به آن لپه ریز روس می گویند همین نوع است اما کیفیت خوبی نسبت به ایرانی ها ندارد.

بنابر هر آنچه گفته شد اگر باز هم می خواهید بدانید قیمت لپه چند است؟ باید گفت قیمت لپه ایرانی و وارداتی با توجه به سایز این محصول و کیفیت پخت ان یعنی میزان لعابی که به غذا می دهد می تواند متفاوت باشد.

خرید لپه بسته بندی ۹۰۰ گرمی

فروش لپه بسته بندی 900 گرمی

اما علاوه بر خرید لپه فله در بازار، امروزه بازار خرید و فروش لپه بسته بندی نیز رونق خوبی به خود گرفته است و بسیاری از شرکت های فعال در حوزه حبوبات، انواع حبوبات بسته بندی از جمله لپه بسته بندی را تولید و روانه بازار کرده اند.

در واقع با توجه به مزایای بسیاری که استفاده از این محصول دارد، از جمله

  • استفاده سریع و آسان
  • قیمت مناسب با توجه به کیفیت آن
  • حمل آسان
  • پخت عالی
  • ماندگاری بالا

و بسیاری موارد دیگر امروزه علاوه بر خانم های خانه دار، افراد و مراکز بسیاری برای تهیه غذای مشتریان و کارکنان و یا دیگر افراد مجموعه از این محصول استفاده می کنند. ما نیز در میان کارخانه های تولید لپه بسته بدی، بهترین و باکیفیت ترین برند لپه بسته بندی را با نام هومسا در بازار تولید و عرضه می کنیم.

این محصول ضمن اینکه به طور مستقیم از کارخانه به دست شما می رسد دارای قیمت مناسب بوده و در صورت خرید عمده لپه بسته بندی هومسا می توانید از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید. از طرفی لازم است بدانید ما در هومسا بهترین و باکیفیت ترین نوع لپه یعنی همان لپه ریز آذرشهر را انتخاب نموده و در بسته بندی های کاملاً بهداشتی و سلفونی قرار می دهیم. باید گفت لپه ۹۰۰ گرمی هومسا

  • از طعم، لعاب و کیفیت بالایی برخوردار است.
  • کاملاً پولیش شده است.
  • تمیز و بدون ضایعات است.
  • تمامی دانه ها سالم و یکدست می باشد.
  • محصول تازه و امساله است.

ضمن اینکه با وجود طراحی جذاب و مناسب این محصول، می تواند یک گزینه مناسب برای عرضه در فروشگاه های زنجیره ای نیز به شمار برود.

برا مشاهده لپه ویژگی های لپه بسته بندی هومسا و همچنین دیگر انواع حبوبات بسته بندی هومسا و ثبت سفارش می توانید به وبسایت حبوبات بسته بندی هومسا مراجعه کنید.

خرید لپه اینترنتی با قیمت مناسب

خرید اینترنتی لپه عمده

امروزه روش های نوین خرید، راهکار بسیار خوبی برای راحتی و سهولت خریداران ایجا نموده و مزایای بسیاری دارد. ضمن اینکه با خرید اینترنتی شما می توانید بهترین محصولات را بدون واسطه و قطعاً با قیمت های مناسب تر تهیه کنید. در این راستا بسیاری از تولیدکنندگان، واردکنندگان و عرضه کنندگان عمده حبوبات، محصولات خود را به روش های اینترنتی و به طیف گسترده ای از مشتریان عرضه می کنند.

از طرفی خریداران عمده حبوبات برای خرید لپه، نخود، عدس، لوبیا، ماش و… می توانند از هر شهر و استانی اقدام کنند و با توجه به مستقیم بودن روش عرضه، قیمت ها نیز بسیار منصفانه و واقعی هستند.

امروزه خرید ایتنرنتی انواع حبوبات به ویژه لپه برای افرادی که فرصت کافی برای گشت و گذار در بازارهای عمده فروشی را ندارند بسیار مناسب است چرا که می توانند از این طریق و تنها با چند کلیک ساده عمده فروش های حبوبات را پیدا کرده و پس از دریافت لیست قیمت خرید لپه و دیگر حبوبات مورد نیاز، سفارش خود را ثبت نموده و آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

در این میان ما نیز در شرکت حبوبات داریا علاوه بر فراهم نمودن خرید حضوری حبوبات عمده، خرید اینتنرتی عمده حبوبات را نیز از طریق وبسایت خود ایجاد نموده ایم تا ضمن حذف واسطه ها از مسیر عرضه و توزسع انواع حبوبات، محصولات خود را در سراسر کشور توزیع کنیم و مراحل خرید را برای مشتریان خود آسان سازیم.

لازم است بدانید تنوع حبوبات در مجموعه داریا بسیار بالا بوده و شما می توانید ضمن تهیه انواع حبوبات داخلی و خارجی، مناسب ترین نرخ را بپردازید و البته در هر تناژی که بخواهید آن را تامین کنید.

داریا با حذف واسطه ها در عرضه و پخش انواع حبوبات مناسب ترین قیمت ها را به شما ارائه می دهد.

قیمت لپه در بازار تهران

قیمت روز لپه ایرانی

غالباً بسیاری از خریداران عمده حبوبات برای دریافت قیمت هر کیلو لپه عمده و یا نرخ فروش انواع حبوبات به دنبال بازارهای بزرگی مانند مشهد، تهران، اصفهان و یا آذرشهر هستند. چرا که این شهرها ضمن فروش انواع حبوبات در بیشترین تنوع به عنوان بزرگترین مراکز فروش عمده حبوبات به شمار می روند که می توانند قیمت روز لپه و دیگر حبوبات را در اختیار شما قرار داده و شما جهت تامین بار مورد نظر خود به این مجموعه ها مراجعه می کنید.

در این راستا لازم است بدانید ا در مجموعه حبوبات داریا این امکان را داریم تا جدیدترین

  • قیمت لپه مشهد
  • قیمت لپه در آذرشهر
  • قیمت لپه در تهران
  • قیمت لپه در اصفهان

را به راحتی و به صورت آنلاین در اختیار شما قرار داده و در هر جایی از کشور بار درخواستی تان را تامین کنیم. در واقع ما در دشرکت داریا با داشتن سال ها سابقه فعال و درخشان در حوزه عرضه و توزیع مستقیم حبوبات این افتخار را داریم تا به جرآت بگوییم جزو یکی از بزرگترین مراکز فروش عمده حبوبات در کشور و همچنین بازارهای صادراتی به شمار می رویم و تا کنون توانسته ایم رضایت بسیاری از مشتریان خود را به دست آوریم.

دریافت لیست قیمت روز لپه آذرشهر

لیست قیمت لپه آذرشهر

با توجه به روش های آسانی که ما در حبوبات داریا برای دریافت لیست قیمت خرید لپه و دیگر حبوبات فراهم نموده ایم؛ بنابراین شما نیز می توانید برای خرید انواع حبوبات جهت پخش عمده در بازارهای داخلی و یا خرید حبوبات صادراتی جهت عرضه در بازارهای خارجی با ما در ارتباط بوده و علاوه بر دریافت لیست

  • قیمت لپه ریز
  • قیمت لپه درشت

نرخ فروش انواع حبوبات عمده را در بازار روز دریافت نموده و پس از مقایسه قیمت ها خریدی مطمئن را تجربه کنید و شما نیز جزو هزاران مشتریان ما در بازار حبوبات ایران باشید.

در واقع وبسایت حبوبات داریا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی لپه و دیگر حبوبات عمده همواره سعی دارد بهترین نوع لپه یعنی همان لپه ریز آذرشهر را در کنار دیگر انواع لپه های وارداتی به شما عرضه کند و شما می توانید جهت دریافت لیست قیمت روز این محصولات به صورت آنلاین و از طریق ارسال پیام در شبکه های اجتماعی به روزترین قیمت ها را در هر زمان و مکانی دریافت کنید.

در این راستا لازم است بدانید قیمت فروش لپه در حبوبات داریا با توجه به حجم خرید شما می تواند تا نرخ های قابل توجهی کاهش یابد. بنابراین اگر به دنبال مناسب ترین قیمت لپه کیلویی امروز هستید می توانید با خرید تناژ بالا از ما رقابتی ترین قیمت ها را از آن خود کنید.

قیمت روز لپه بسته بندی عمده چند است؟

قیمت روز لپه بسته بندی عمده

اما علاوه بر دریافت قیمت لپه فله ای، شما می توانید قیمت لپه ۹۰۰ گرمی را نیز به صورت عمده و با نرخ همکار دریافت کنید. اما قبل از خرید پلپه بسته بندی لازم است بدانید مهم ترین موارد در تعیین قیمت روز لپه بسته بندی

  • نوع بسته بندی محصول
  • کیفیت و تازه بودن آن
  • زیر و درشت بودن لپه

و کیفیت بوجاری و پولیش آن خواهد بود. با این وجود ما در شرکت حبوبات داریا، تلاش نموده ایم تا انواع محصولات بسته بندی خود را با برند هومسا در نهایت کیفیت تولید کنیم و ضمن کاهش هزینه های جانبی از جمله هزینه بسته بندی های گران قیمت قیمت لپه بسته بندی شده را با نرخ مناسبی و صرفا با توجه به نوع محصول به شما ارائه می دهیم.

جهت دریافت قیمت لپه بسته بندی عمده در بسته های کارتنی می توانید به بخش قیمت عمده حبوبات بسته بندی هومسا مراجعه نمایید.

قیمت لپه فله در کارخانه تولید لپه

اما با وجود تمام مواردی که در زمینه دریافت قیمت عمده لپه آذرشهر و قیمت خرید پلپه گفته شد، باز هم افراد بسیاری به دنبال خرید پلپه از کارخانه لپه سازی در آذرشهر هستند تا بتوانند با اطمینان بیشتری خرید کنند. در این راستا لازم  دانستیم بگوییم ما در مجموعه حبوبات داریا دارای کارخانه اختصاصی تولید لپه هسستیم و از این بابت به شما تضمین می دهیم که قیمت لپه عمده فروشی ارائه شده در حبوبات داریا قیمت کارخانه و بدون هیچ واسطه ای خواهد بود. بنابراین شما می توانید علاوه بر دریافت قیمت لپه ی آذرشهر با نرخ مناسب

  • قیمت عدس
  • قیمت نخود
  • قیمت لوبیا
  • قیمت ماش

و دیگر انواع حبوبات را نیز به نرخ درب کارخانه و عرضه مستقیم از ما دریافت کنید.

ما در کارخانه تولیدی خود با قیمتی تضمینی بهترین محصولات را به صورت یکدست و امساله تحویل می دهیم

بهترین مرکز خرید و فروش انواع لپه اعلا

قیمت لپه آذرشهر

بدون شک اگر شما به عنوان یک مشتری عمده به دنبال خرید لپه آذرشهر به صورت عمده هستید، تلاش می کنید فروشگاه یا مرکزی را انتخای کنید که بتواند

  • فروش لپه آذرشهر را از بدون واسطه انجام بدهید.
  • فروش لپه عمده را با قیمت کارخانه انجام بدهد.
  • فروش عمده لپه آذرشهر را در نهایت کیفیت انجام بدهد.
  • مناسب ترین و رقابتی ترین قیمت فروش لپه را ارائه بدهد.
  • فروش لپه آذرشهر را در تنوع بالایی انجام بدهد.
  • امکان تامین بار و سفارش را در هر زمانی از سال داشته باشد.
  • سفارش را در هر شهر و مکانی در کشور تحویل بدهد.

ضمن اینکه در فروش این محصول صداقت داشته باشد و از فروش بار ترکیبی امساله و پارساله و یا باکیفیت و بی کیفیت خودداری کند. بعلاوه اینکه بتواند با مشاوره های رایگان و دلسوزانه خود شما را در مسیر تجارتتان به خوبی راهنمایی کند. با این حال پیشنهاد ما به شما به عنوان بهترین مرکز خرید و فروش انواع لپه، شرکت حبوبات داریا خواهد بود. تنها کافیست یکبار امتحان کنید.

  1. بازتاب: آخرین قیمت لپه در بازار طبق اعلام رسمی چند است؟ خرید و فروش لپه چگونه است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز