قیمت برنج ضیافت

قیمت برنج ضیافت فریدونکنار کشت اول و دوم

قیمت برنج ضیافت فریدونکنار کشت اول و دوم در بازار روز چند است؟ این برنج خوش عطر و خوش طعم در بازار عمده فروشی با چه نرخی به فروش می رسد؟ شما می توانید این محصول را از ما به عنوان یکی از تولید کنندگان برنج فریدونکنار در کشور به طور مستقیم با قیمت کمتری تهیه کنید.

ویژگی برنج فریدونکنار ایرانی مارک ضیافت

شاید بارها شنیده باشید که گران ترین برنج ایرانی مربوط به قیمت برنج ضیافت فریدونکنار کشت اول و دوم است. چون برنج فریدونکنار یکی از بی نظیرترین برنج های ایرانی می باشد که در زمین های حاصلخیز  منطقه مرکزی فریدونکنار کشت می شود.

 وجود آبگیرها و باران های فراوان سبب شده است تا خاک شالیزارهای فریدونکنار دارای ریز مغذی های زیادی شود و مرغوبیت برنج را بدون استفاده از سموم شیمیایی بالاتر ببرد‌. بنابراین مهمترین ویژگی که در برنج های فریدونکنار دیده می شود عطر و طعم فوق العاده آن است.

البته ارگانیک بودن و درجه یک بودن برنج های فریدونکنار با مارک ضیافت از جمله خصوصیات بارز این محصول به شمار می آید. همچنین پخت آسانی دارد و به دلیل ری کردن زیاد و قد کشیدن مناسب ظاهر بسیار مطلوب و مهمان پسندی خواهد داشت. نکته بسیار جالبی که در ویژگی های برنج فریدونکنار وجود دارد طبع گرم و سرد آنها است.

زیرا شرایط آب و هوایی این خطه از ایران به گونه ای است که شالیکاران کاشت بذر برنج های مرغوب خود را در دو نوبت به صورت کشت اول و کشت دوم انجام می دهند. پس بوی واقعی یک برنج ایرانی را می توانید در برنج فریدونکنار با برند صیافت استشمام کنید. در واقع این برنج از جمله برنج های ممتاز کشور است که پخت بسیار مناسبی دارد و نسبت به سایر برنج های دیگر مازنداران از مرغوبیت بالایی برخوردار است.

هیچ گاه فراموش نکنید که در تعدادی از  ویژگی برنج فریدونکنار ایرانی مارک ضیافت کشت اول و دوم تفاوت های آشکاری وجود دارد. مثلا برنج کشت اول بهره برداری ساده تری نسبت به کشت دوم دارد.

همچنین به علت ورزش بادهای پاییزی و خنک به شالی ها قطعا برنج فریدونکنار کشت دوم از طعم دلپسندتر و پخت بالاتری برخوردار است.

تفاوت برنج ضیافت در کشت اول و دوم

اگر جزو خریداران عمده برنج فریدونکنار هستید حتما برایتان پیش آمده است که از فروشنده تفاوت قیمت برنج ضیافت فریدونکنار کشت اول و دوم را پرسیده باشید. چون در کاشت برنج اول و دوم تفاوت هایی وجود دارد که باعث می شود تا این دو محصول در قیمت های مختلفی عرضه شوند.

در حقیقت برنج کشت اول فریدونکنار در اوایل فروردین ماه با انجام عملیاتی مانند رشد بذر در خزانه، علف زنی، سم پاشی و… آغاز می شود‌. سپس در ابتدای تیره ماه برنج آماده برداشت خواهد بود. توجه داشته باشید که  در کاشت برنج اول می توان از بذر برنج های طبع سرد و گرم استفاده کرد‌.

در کاشت برنج های کاشت دوم شالیکاران باید دقیقا بعد از برداشت برنج های کاشت اول اقدام کنند. مراحل کاشت و برداشت برج های کشت دوم شبیه به برنج های کشت اول است با این تفاوت که در هنگام تهیه خزانه دیگر احتیاجی به گرم نگهداشتن بذرهای برنج نیست چون گرمای آفتاب  تیرماه و مرداد ماه برای رشد بذرها کافی است.

 بنابراین بیشتر فروشندگان برنج در فریدونکنار تمایل زیادی به عرضه برنج های کشت دوم دارند. البته شالیکاران زیادی در مناطق دیگری از شمال کشور اقدام به برداشت برنج های کشت دوم کرده اند که متاسفانه کیفیت محصولات آنها مناسب نیست ولی امروزه برخی افراد سودجو همین برنج های بی کیفیت را با نام برنج کشت دوم فریدونکنار با قیمت بالایی به فروش می رسانند.

به همین دلیل جهاد کشاورزی فقط به کشاورزان منطقه فریدونکنار و بابلسر اجازه کاشت برنج های دوباره را داده است. خوب است بدانید که برنج های کشت دوم دارای طبع گرمی هستند بنابراین نسبت به سرمای پاییزی مقاومت زیادی دارند. بر همین اساس گونه های برنجی که در فریدونکنار به عنوان برنج ممتاز یا همان ضیافت در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد از نوع برنج های بینام و امراللهی است.

در حقیقت کمتر دیده می شود که برنج طارم و هاشمی به عنوان برنج کشت دوم عرضه شود‌. ولی به هر حال برنج فریدونکنار کشت دوم طعم و پخت مناسب تری نسبت به برنج های کشت اول دارد.

شاید دلیل این امر باران های پاییزی، خنکی هوا و تغییر شرایط آب و هوایی در منطقه باشد. از طرفی طول دوره کاشت و برداشت در نمونه برنج های کشت دوم کوتاه تر است پس قطعا مرغوبیت بیشتری در برنج های کشت دوم وجود دارد. در نتیجه قیمت برنج ضیافت فریدونکنار کشت دوم نسبت به قیمت برنج فریدون کنار کشت اول در نرخ بالاتری قرار دارد.

برنج ضیافت

قیمت برنج ضیافت فریدونکنار

برنج هایی که در منطقه فریدونکنار کشت می شود خصوصا برنج های کشت دوم از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به همین خاطر عطر و پخت بی نظیری دارد و نسبت به سایر برنج های فریدونکنار خاص هستند.

بر همین اساس به برنج های کشت دوم فریدونکنار برنج هلی سلطنتی یا همان برنج های ضیافتی گفته می‌شود. از این رو انواع برنج کشت دوم فریدونکنار برای

  • مهمانی های ویژه
  •  هتل ها
  • رستوران ها
  • تالارهای پنج ستاره
  • و غیره

استفاده می شود‌. اگر چه در منطقه فریدونکنار نمونه های مختلفی از برنج های ایرانی دارای کشت اول و دوم هستند. ولی عمدتا برنج های مرغوبی مثل بینام و برنج امراللهی کشت دوم از جمله برنج های ممتازی به شمار می آیند که با مارک ضیافت روانه بازارهای خرید و فروش برنج ایرانی شده اند.

معمولا برنج های طارم، صدری و هاشمی از دیگر برنج های کشت دوم فریدونکنار هستند که کیفیت کمتری نسبت به برنج های بینام و امراللهی دارند.  بنابراین در بازار امروز نرخ های متعددی از قیمت روز برنج فریدونکنار با برند ضیافت به چشم می آید.

البته برای دسترسی به قیمت انواع برنج کشت اول و دوم فریدونکنار مراقب حقه های افراد سودجو باشید. چون امروزه برنج کشت اول و معمولی با نام برنج های سلطنتی و ضیافت با قیمت های بالا فروخته می شوند.

‌حتی ممکن است برنج های کشت دوم با نمونه های بی کیفیتی از کشت اول مخلوط شوند و با قیمت بسیار کمتری به دست مشتری برسد. البته عوامل مختلفی مانند نحوه سورتینگ برنج، نوع بسته بندی، نحوه خرید محصول، حجم خرید برنج و بسیاری معیارهای دیگر می تواند قیمت برنج ضیافت فریدونکنار را دستخوش تغییرات زیادی کند.

خرید برنج کشت اول و دوم فریدونکنار با برند ضیافت را تنها از فروشندگان قابل اعتماد بخواهید.پس بهترین و مطمئن ترین روش برای دسترسی به لیست قیمت برنج ضیافت فریدونکنار تماس با کارشناسان فروش برنج ما در این مجموعه می باشد. در واقع ما در مجموعه بازرگانی داریا با ارائه مناسب ترین قیمت برنج طارم کشت دوم، برنج هاشمی، برنج شیرودی و… سعی داریم شما را در خرید محصولی باکیفیت تر و در عین حال ارزان تر کمک کرده و رضایت شما را سرلوحه کارمان قرار بدهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز