برنج طارم کشت دوم

قیمت برنج طارم کشت دوم اعلا

قیمت برنج طارم کشت دوم به دلیل کیفیت بهتر نسبت به برنج کشت اول در رتبه بالاتری قرار دارد. در بازار امروز قیمت برنج کشت دوم طارم اعلا چند است؟ نرخ خرید و فروش عمده این محصول از درب کارخانه چند است؟

قیمت برنج کشت دوم طارم عطری

گفته می شود برنج کشت دوم نسبت به برنج کشت اول از طعم لذیذ تر و عطر بیشتری برخوردار است که دلیل این امر آب و هوای بارانی پاییزی است. همچنین به دلیل مرغوب بودن برنج طارم کشت دوم تقاضای آن نسبت به عرضه بسیار بیشتر است که این امر نیز بر قیمت گذاری این نوع برنج تاثیر خواهد داشت.

برنج کشت دوم طارم عطری از انواع برنج شمال است و به دلیل این که کیفیت بالاتری دارند و میزان کمتری از آن تولید می شود از قیمت بیشتری نیز برخوردار است.

همچنین این برنج به صورت بوجاری و بوجاری نشده عرضه می شود که برنج بوجاری شده از الک عبور داده می شود و دانه های شکسته ی کمتری دارد س به همین دلیل قیمت آن نیز بالاتر می رود.

از دیگر فاکتورهای مهم بر قیمت برنج ایرانی به ویژه برنج طارم کشت دوم عطری حضور واسطه های متعدد در بازار است به این صورت که با تشکیل یک زنجیره فروش ناکارامد سبب می شوند که این محصول توسط ده ها واسطه دست به دست شده و سپس به دست مشتری برسد که این امر سبب افزایش قیمت این نوع برنج می شود.

از طرفی وضعیت و شرایط آب و هوا در کنار میزان کشت این محصول تاثیر بسیاری بر قیمت برنج طارم کشت دوم دارد، چرا که در صورت خشکسالی و کم آبی امکان کشت این برنج در حجم پایین تری وجود داشته باشد؛ قطعا میزان عرضه کاسته شده و در نهایت نرخ فروش عمده برنج کشت دوم طارم در بازار افزایش می یابد.

مسئله دیگری که می تواند قیمت برنج طارم کشت دوم را دستخوش کند، میزان برنج های وارداتی در بازار است. به طوری که با افزایش و یا کاهش این محصولات در بازار نیز نرخ خرید عمده انواع برنج ایرانی نیز تغییر می کند.

در آخر نیز باید گفت با خرید مستقیم و حذف واسطه ها شما می توانید برنج کشت دوم طارم عطری را با قیمت مناسب تری تهیه نمایید. از این رو می توانید با مراکز معتبری در ارتباط باشید که محصولات خود را بدون واسط از کارخانه شالی به دست شما برساند.

در این صورت شما می توانید با حذف واسطه ها، قیمت های رقابتی را به عنوان قیمت برنج طارم کشت دوم به دست بیاورید و ضمن کسب رضایت حداکثری مشتریان خود، به فروش و سود بالاتری در بازارهای هدف خود برسید.

قیمت برنج طارم کشت دوم

مشخصات برنج  کشت دوم طارم هاشمی

برنج دوباره کشت طارم یا همان برنج کشت دوم طارم هاشمی نوعی از برنج طارم است که جزو بهترین انواع برنج های ایرانی به شمار می رود. این محصول بلافاصله بعد از اینکه برنج کشت اول برداشت شد کاشته می شود. برنج کشت دوم طارم در اواسط فصل تابستان و به دنبال برداشت برنج کشت اول کاشته می شود و در فصل پاییز برداشت می گردد.

به طور کلی به دلیل استفاده از منابع آبی و خاکی بیشتر کیفیت این برنج بهتر از برنج کشت اول است و به دلیل محدودیت این منابع کمتر نیز کاشته می شود. کییفت و کمبود این محصول باعث شده که قیمت برنج طارم کشت دوم در رتبه بالاتری نسبت به دیگر ارقام برنج قرار بگیرد.

این برنج بعد از پخت ظاهری جذاب و عطر و طعمی دلنشین دارد. برنج کشت دوم طارم هاشمی دارای دانه هایی بلند با رنگ سفید متمایل به کرم است و از خوشپخت ترین ارقام برنج ایرانی می باشد و میزان ری آن بعد از پخت نیز از سایر ارقام برنج ایرانی بیشتر است.

بنابراین بسیاری از هتل ها، رستوران ها، خانم های خانه دار، تالارها، مراکز تهیه غذا و فروشگاه های خرده فروشی این محصول را به عنوان بهترین برنج ایرانی خریداری و مصرف می کنند.

خرید عمده برنج طارم هاشمی کشت دوم

با توجه به این که یکی از پرمصرف ترین غلات در ایران، برنج است. همواره خرید و فروش آن روز به روز در حال افزایش است. پخت و قد کشیدگی بسیار بالا برای طبخ و عطر و طعم بسیار زیاد نسبت به کشت اول آن سبب محبوبیت و افزیش تقاضای خرید برنج طارم هاشمی کشت دوم در بازار داخلی و خارجی شده است.

اما متاسفانه امروزه به دلیل حضور افراد سودجو در چرخه خرید و فروش برنج، خرید برنج طارم هاشمی اصل کمی دشوار است. به همین منظور بهتر است قبل از خرید این محصول به نکات زیر توجه نمایید:

  1. اولین نکته توجه به یکدست بودن برنج است به این صورت که دانه های برنج از لحظ شفافیت و شکل و اندازه یکسان باشند و هیچ گونه دانه ناخالص و نامرغوبی نداشته باشند.
  2. نکته دیگر که در خرید برنج باید به آن دقت کرد دانه های برنج باید کاملا خشک باشند. اگر دانه های برنج خشک نباشند به راحتی می شکنند و در هنگام پخت به دلیل داشتن رطوبت به خوبی قد نمی کشند.
  3. برنج باکیفیت، یکنواخت و بدون بند و ترک است در صورتی که برنج بی کیفیت به دلیل در معرض باد و سرما قرار گرفتن بعد از خروج از کارخانه شالیکوبی دارای بند های عرضی و ترک است.
  4. همچنین برنج طارم باکیفیت از لحاظ رنگی نیمه شفاف و نیمه بلوری است که در هنگام خرید عمده بهتر است که به این نکات توجه گردد.

با توجه به موارد گفته شده، به طور حتم باید به مراکزی مراجعه کنید که با اطمینان کامل محصولی باکیفیت را تهیه کنید. همچنین باید گفت برخی از افراد سودجو هستند که با ترکیب محصول درجه ۱ و کیفیت پایین سعی در تعدیل قیمت ها و جذب مشتری بیشتر هستند. در صورتی که خرید این محصول از افراد متقلب، در نهایت نارضایتی مشتری و بی اعتمادی به شما را در بازار به دنبال دارد.

پس اگر می خواهید خرید عمده برنج طارم هاشمی کشت دوم را با تضمین کیفیت و قیمت انجام بدهید، تنها کافی است با مشاوران فروش ما در وبسایت داریا تماس بگیرید. در واقع ما در مجموعه بازرگانی داریا با تامین بدون واسطه محصولات، تضمین می کنیم که باکیفیت ترین محصولات را با قیمت کف بازار و در نهایت اطمینان به مشتریان خود عرضه می کنیم.

برنج طارم کشت دوم

برنج طارم هاشمی بیشتر در چه شهرهایی کشت می شود؟

برنج طارم هاشمی از محبوب ترین انواع برنج ایرانی است که برای اولین بار در شهر طارم زنجان کشت شد. ولی امروزه در بیشتر شهر های مازندران کشت می شود. بیشترین مقدار برنج طارم امروزه در شهرستان فریدونکنار کشت می شود. به عبارتی می توان گفت برنج فریدونکنار از مرغوبترین انواع برنج طارم است. چرا که خاک و آب و هوای این منطقه نسبت به سایر مناطق مطلوب تر است. برنج های طارم با توجه به محل یا نوع کشت انواع مختلفی دارند که برنج طارم هاشمی از دیگر برنج های نام برده مرغوبتر و خوش پخت تر است. با توجه به این مسلئه می توان گفت که قیمت برنج طارم کشت دوم فریدون کنار نسبت به سایر مناطق گران تر است.

خرید اینترنتی برنج ایرانی طارم کشت دوم

قیمت برنج طارم کشت دوم با توجه به محبوبیت و کیفیت عالی در رتبه بالاتری نسبت به دیگر ارقام برنج ایرانی قرار دارد. از این رو با توجه به کمبود وقت بیشتر افراد به خرید اینترنتی محصولات روی می آورند که خرید برنج نیز از این قاعده مثتثنی نیست و می توان با مراجعه به فروشگاه های معتبر برنج اصل طارم را با قیمت و کیفیت تضمین شده تهیه نمود. از این رو ما نیز در شرکت بازرگانی داریا، علاوه بر عرضه و فروش عمده انواع حبوبات و برنج به صورت حضوری؛ امکان خرید اینترنتی این محصولات نیز برایتان فراهم کرده ایم.

بنابراین شما می توانید خریدی بدون واسطه را برای خود انتخاب کنید و از این طریق بهترین روش را برای تامین کننده اصلی برنج ایرانی و خارجی انتخاب نمایید. ضمن اینکه ما قبل از خرید، به صورت رایگان شما را مشاوره می دهیم و در نهایت محصول درخواستی شما را در کمترین زمان ممکن بارگیری و ارسال می کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز