بورس عرضه انواع نخود کرمانشاه

بورس عرضه انواع نخود کرمانشاه

نخود کرمانشاه موجود در بازار حبوبات ایران را می توان در سایزهای مختلف مشاهده کرد که هر کدام از آن ها برای مصارف خاص دانه بندی و مورد استفاده قرار می گیرند. بازرگانی داریا بورس عرضه انواع حبوبات می باشد که نخود کرمانشاه یک از این محصولات است.
اینکه شما چه مصرفی از نخود کرمانشاه ارید، مساله مهمی است که باید به آن دقت شود و بهترین گزینه انتخاب شده تا بتواند برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد.

سایز ۶-۵ نخود کرمانشاه
از مصارف مختلف استفاده از نخود کرمانشاه می توان به تهیه فلافل اشاره کرد که ریز ترین نوع نخود را برای این کار مورد استفاده قرار می دهند.
نخود ریز فلافلی کرمانشاه عرضه شده در بورس کالای بازرگانی داریا، سایز ۶-۵ میلی متر می باشد که در مراحل سورتینگ نخود جدا شده است. درصد ناخالصی این محصول تا حدود زیادی به محصول برداشت شده کشاورز برمی گردد اما به طور کلی می توان بین ۲ تا ۳ درصد میزان ناخالصی نخود ریز فلافلی کرمانشاه را در نظر گرفت.

سایز ۷-۶ نخود کرمانشاه
به طور معمول نخود سایز ۷-۶ از نخود بهاره کرمانشاه جدا نمی شود اما در بین تنوع نخود کرمانشاه، نمونه ای با این سایز و اندازه وجود دارد که همان نخود پاییزه می باشد که به صورت انتظاری توسط کشاورزان کشت می شود.
این محصول نیز برای فلافل مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل کمتر بودن ناخالصی به نسبت نخود ریز فلافلی کرمانشاه، از آن بیشتر استقبال شده و اندکی قیمت آن نیز بالاتر است.

سایز ۹-۸-۷ نخود کرمانشاه
یکی دیگر از استانداردهای دانه بندی نخود کرمانشاه که در بورس کالای بازرگانی داریا عرضه می شود، سایز ۹-۸-۷ میلی متر معروف به سه خان می باشد. عمده مصرف این محصول در صنایع بسته بندی و بعد از آن در پخش های سراسر کشور برای مصارف خانگی عرضه می شود.

 

سایز ۹-۸ نخود کرمانشاه
در دسته بندی و دانه بندی های مختلف نخود کرمانشاه، سایز ۹-۸ میلی متر را دوخان می نامند.
کیفیت این محصول همانند نخود سه خان می باشد با این تفاوت که دانه ۷ میلی متر در این دسته بندی جایی ندارد. علاوه بر پخش و بسته بندی، این نمونه مصارف صادراتی داشته و محصولی بسیار مرغوب و مناسب صادرات است.

 

سایز ۱۰ نخود کرمانشاه
بهترین نمونه نخود کرمانشاه از نظر رویت جنس، نخود سایز ۱۰ کرمانشاه معروف به تک خان می باشد. مصرف این نخود به نسبت سایر دانه بندی ها پایین تر می باشد و مشتریان خاص خود را دارد. به نسبت همین میزان مصرف، تولید آن نیز بسیار کمتر از باقی نمونه ها است.


به طور کلی انواع دانه بندی نخود کرمانشاه به این صورت می باشد اما در بازار حبوبات کشور به گونه ای است که نمونه های مختلفی یا این نام ها فروخته می شود و اختلاف قیمت جزیی برخی از محصولات به این خاطر می باشد.

Call Now Buttonدریافت قیمت روز