روش های تهیه انواع حبوبات

برای تهیه و خرید حبوبات روش های گوناگونی وجود دارد که هر کدام از آن ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما کدام یک از این روش ها بهتر است؟ مزایای آن ها چیست؟ آیا معایب هر کدام از این بازارها قابل رفع می باشد و خرید حبوبات را ساده تر می کند یا خیر؟
برای تهیه و خرید انواع حبوبات، هر کدام از ما می توانیم از روش هایی استفاده کنیم. اینکه از کدام روش استفاده کنیم به این بستگی دارد که چه میزان ظرفیت خرید داریم و یا اینکه چقدر به دنبال خرید با قیمت مناسب تر از مرجع معتبر تری خواهیم بود.
روش های تهیه حبوبات به طور کلی به دو دسته سنتی و نوین تقسیم می شوند.
روش سنتی: در روش سنتی، حبوبات مختلف توسط واسطه ها از کشاورزان با قیمت پایین خریداری می شود و یا کشاورزان محصول خود را به بازارهای هدف آورده تا صنایع تبدیلی بتوانند آن ها را برای مصرف کننده نهایی آماده کنند سپس در بازارهای مختلف در سراسر کشور با قیمت های مختلف عرضه و خرید و فروش می شوند.

مزایا و معایب روش سنتی فروش حبوبات
از معایب روش سنتی تهیه و خرید حبوبات، می توان به افزایش هزینه ها و اتلاف وقت اشاره نمود. از دیگر معایب خرید و فروش سنتی حبوبات مراجعه به مراجع اصلی می باشد که هر بار باید از فروشنده های مختلف حبوبات را در کیفیت های مختلف خرید کرد.
تنها مزیتی که می توان برای این روش نام برد، اعتمادی است که به دلیل انجام معامله فیزیکی صورت می پذیرد.
روش نوین: در روش نوین که چند سالی است در ایران باب شده است، محصولات مختلف توسط کشاورزان و کارگاه های بوجاری که وظیفه بوجاری و دستچین کردن این محصولات را به عهده دارند، عرضه می شود.
عرضه این محصولات توسط دست اول ها این امکان را می دهد و مشخص می کند محصولی که در بازارهای اینترنتی همچون بازرگانی داریا در معرض فروش قرار گرفته است، دست اول بوده و مطمئنا دارای قیمت مناسبی است و همان کیفیت محصولات بازار سنتی را دارد، زیرا همان فروشنده های بازارهای سنتی هستند که محصولات خود را در بازارهای اینترنتی عرضه می کنند.

مزایا و معایب روش نوین فروش حبوبات
در روش نوین، بزرگترین مزیتی که به دست می آید، خرید مستقیم است که قیمت نهایی را بسیار کاهش می دهد و دسترسی به فروشنده را بسیار ساده تر می کند. از دیگر مزیت ها می توان به کاهش زمان خرید، سهولت در خرید، مدیریت زمان و مسائلی از این دست اشاره کرد.
شاید تنها عیبی که به این روش وارد است، عدم اعتماد از طریق اینترنت باشد. زیرا اینترنت ذاتا اعتماد آور نیست. اما در بازرگانی داریا از اینترنت صرفا بابت معرفی حبوبات مختلف استفاده می شود و پرداختی از این طریق صورت نمی گیرد. از طرف دیگر راه های دیگری نیز برای کسب این اعتماد وجود دارد که مشاوران ما می توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

Call Now Buttonدریافت قیمت روز