فروش لوبیا چیتی

فروش لوبیا چیتی ازبک توسط وارد کننده

فروش لوبیا چیتی بعد از تولید آن توسط کشاورزان خمین و اقلید شیراز، و همچنین واردات آن از کشورهای خارجی چین، آفریقا و ازبکستان در بازار ایران انجام می گیرد. بنابراین هنگام خرید عمده لوبیا چیتی با انواع این لوبیا به شکل بوجاری و دستچین روبرو خواهیم بود. اما قیمت روز انواع لوبیا چیتی موجود در بازار چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟

لوبیا چیتی با وجود تولید رضایت بخش از نظر کیفیت، از کشورهای خارجی نیز وارد می گردد. دلیل واردات نیز به مقدار تقاضا و قیمت لوبیا چیتی ایرانی برمی گردد.

انواع لوبیا چیتی ایرانی

لوبیا چیتی در چندین منطقه ایران تولید می گردد اما لوبیای چیتی خمین، زنجان، ازنا و اقلید شیراز در میان مردم شناخته شده تر است. فروش لوبیا چیتی ایرانی به دو شکل بوجاری و دستچین انجام می گردد. تفاوت این دو نوع نیز در میزان تمیز بودن آن است، بطوریکه چیتی دستچین از چیتی بوجاری تمیزتر و و قیمت آن نیز گران تر است.

انواع لوبیا چیتی خارجی

  • لوبیا چیتی چین

واردات انواع لوبیا چیتی چین به ایران انجامی می شود. لوبیا چیتی چینی با دو نوع گرد و کشیده توسط تجار وارد می گردد. چیتی چینی گرد به دلیل کیفیت بیشتر قیمت بالاتری نیز داراست. این لوبیا معمولا به شکل دستچین وارد می شود و متقاضیان زیادی در بازار حبوبات ایران دارد.

                                    

  • لوبیا چیتی ازبکستان

لوبیا چیتی ازبکستان که به اختصار آن را لوبیا چیتی ازبک می نامند در نوع مختلف وارد می گردد. چیتی قرمز ازبک و چیتی روشن ازبک. لوبیا چیتی قرمز ازبکستان فقط جهت تهیه کنسرو استفاده می گردد. و خریداران آن کارخانجات کنسرو سازی هستند. این لوبیا نیز همچون دیگر لوبیاهای خارجی به شکل دستچین وارد می شود.

                       

  • لوبیا چیتی آفریقا

لوبیا چیتی آفریقا نیز معمولا به یک شکل وارد می شود و کیفیت مطلوبی نیز داراست.

لازم به ذکر است انواع چیتی خارجی به صورت بار امساله و پارساله وارد می شود که قاعدتا بار کهنه پارساله قیمت مناسب تری داراست. در برخی از فصول سال که قیمت لوبیا چیتی ایرانی افزایش می یابد و یا موجودی آن در داخل کاهش می یابد، میزان تقاضا و واردات چیتی خارجی زیاد می شود.

جهت دریافت قیمت روز و یا خرید و فروش انواع لوبیا چیتی ایرانی و خارجی می توان با کارشناسان فروش در ارتباط بود.
منبع: حبوبات ایران

Call Now Buttonدریافت قیمت روز