قیمت برنج خاطره هندی

قیمت برنج خاطره هندی | قیمت امروز

قیمت برنج خاطره هندی ۱۱۲۱ در بازار امروز در کارخانه و بازار عمده فروشی متفاوت است. هم اکنون نرخ خرید و فروش عمده برنج خاطره هندی در تهران و کرج و دیگر بازارهای کشور چند است؟

مشخصات برنج خاطره هندی

همان طور که می دانید هند یکی از بزرگترین مراکز تولید برنج در دنیا است و برنج هندی بخش قابل توجهی از تامین نیاز بازار داخلی کشور را به خود اختصاص داده است. در این میان باید گفت برنج هندی وارداتی در بازار ایران اغلب از نوع برنج هندی ۱۱۲۱ است.

برنج هندی ۱۱۲۱ با برندهای مختلفی عرضه می شود که لازم است برای خرید، بهترین و معتبرترین برندها را انتخاب کنید. در این میان برنج خاطره هندی یکی از برندهای خوب و محبوب در بازار به شمار می رود که حجم قابل توجهی از خرید و فروش برنج هندی را در بازار به خود اختصاص داده است.

این نوع برنج در کیسه های ۱۰ کیلویی و پارچه ای به بازار عرضه می شود که رنگ آن شفاف و متمایل به طلایی است. این محصول به صورت دانه بلند بوده و کاملاً یکدست است. ضمن اینکه طعم مطلوبی دارد و پخت آن نیاز به وسواس زیادی ندارد.

به همین دلیل افرادی که به دنبال خرید برنج ارزان قیمت و خوش پخت برای مصرف در مقادیر بالا هستند می توانند این محصول را برای خرید و استفاده انتخاب کنند.

برنج هندی خاطره یک برند معتبر با کیفیت پخت خوب است که طرفداران بسیاری در بازار دارد

قیمت خرید برنج هندی خاطره در سال ۱۴۰۱

یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت برنج هندی خاطره در بازار برند محصول است. به طوری که برندهای معتبر از جمله برنج هندی خاطره، برنج هندی محسن ، برنج هندی آوازه و… جزو بهترین، پرفروش ترین برنج های بازار هستند.

از طرفی در سال ۱۴۰۱ قیمت خرید برنج هندی خاطره با توجه به  میزان تولید برنج ایرانی در داخل کشور، میزان صادرات برنج ایرانی، حجم واردات برنج در بازارهای داخلی، نوسانات ارزی و بسیاری موارد دیگر تغییر می کند.

افزون بر اینکه کیفیت برنج مهم ترین عامل برای تعیین قیمت این محصول می باشد. از این رو برنجی که دارای دانه های یکدست، سالم، دانه بلند، خوش پخت و البته خوش طعم باشد قیمت بالاتری در مقایسه با برنجی های معمولی دارد.

قیمت عمده برنج هندی خاطره

هر چند که در بخش پیشین درباره عوامل موثر بر قیمت برنج هندی ۱۱۲۱ خاطره صحبت کردیم. اما باید گفت یکی از مهم ترین و اصلی ترین پارامترهایی که می تواند تا حد زیادی قیمت روز برنج هندی خاطره را تحت تاثیر قرار بدهد، واسطه ها هستند.

به همین دلیل افرادی که می خواهند بدانند قیمت برنج خاطره هندی امروز چند است لازم است قبل از هر کاری به مراکز معتبر و اصلی مراجعه کنند.

چرا که با خرید از مراکز اصلی و به صورت مستقیم می تواند مناسب ترین قیمت عمده برنج هندی خاطره را برایتان به دنبال داشته باشد. البته موضوع دیگری که می تواند در مناسب بودن قیمت برنج خاطره هندی موثر باشد میزان سفارش شما و حجم خریدتان است.

با افزایش حجم خرید خود تا حد زیادی می توانید قیمت برنج خاطره هندی را کاهش بدهید

فروش برنج هندی خاطره در تهران و کرج

بازارهای تهران و کرج از جمله بزرگترین بازارها برای خرید و فروش برنج هندی خاطره هستند. از این رو افرادی که برای خرید برنج خاطره هندی به دنبال بهترین مرکز فروش عمده برنج هندی خاطره هستند می توانند با مراجعه به بازارهای عمده فوشی در تهران و کرج محصول خود را با قیمت مناسب تری تهیه کنند.

در واقع باید گفت خرید مستقیم از وارد کننده برنج هندی خاطره و یا کارخانه برنج هندی خاطره می تواند کمک موثری در کاهش قیمت برنج خاطره در بازار باشد. اما اگر این امکان را نداشتید می توانید برای خرید عمده این محصول با ما در مجموعه بازرگانی داریا تماس بگیرید. بنابراین در صورت نیاز به

  • خرید برنج هندی در اصفهان
  • خرید برنج هندی در مشهد
  • خرید برنج هندی در قم
  • خرید برنج هندی در یزد
  • خرید برنج هندی در بندرعبای
  • خرید برنج هندی در شیراز
  • خرید برنج هندی در اهواز

و به طور کلی خرید برنج هندی در ایران تنها کافیست محصول درخواستی خود را از ما در شرکت بازرگانی داریا بخواهید. ما در شرکت بازرگانی داریا در کنار عرضه عمده انواع حبوبات و برنج عمده، علاوه بر ارائه مناسب ترین قیمت عمده حبوبات این تضمین را به شما می دهیم که قیمت عمده برنج ایرانی و خارجی را در ارزان ترین نرخ و کف بازار عرضه کنیم.

برای دریافت قیمت برنج خاطره درب کارخانه تنها کافیست با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید

خرید عمده برنج هندی خاطره

همان طور که گفته شد شما می توانید با خرید برنج خاطره هندی از وبسایت داریا، ارزان ترین قیمت را دریافت کنید. چرا که ما از طریق وبسایت خود ارتباط میان فروشنده اصلی و خریدار را کوتاه کرده ایم؛ پس با حذف واسطه ها تضمین مناسب ترین قیمت برنج خاطره را داریم. ضمن اینکه شما می توانید برای قیمت روز برنج محسن و دیگر برندهای برنج هندی در بازار این اطمینان را داشته باشید که خریدتان بدون واسطه و مستقیم انجام می شود.

ضمن اینکه فرآیند خرید برای شما بسیار آسان شده است و شما می توانید از سراسر کشور و از طریق نمایندگی برنج هندی خاطره و انواع برنج هندی وارداتی محصول مورد نظر خود را از هر شهری و به راحتی سفارش داده و در کمترین زمان در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

همچنین خوب است بدانید علاوه بر ثبت سفارش به صورت اینترنتی و تلفنی ما این امکان را برای تمامی خریداران و مشتریان خود در سراسر کشور فراهم کرده ایم تا از طریق مراجعه حضوری و شخصا سفارش خود را بررسی کرده، ثبت نموده و خریداری کنند.

ضمن اینکه برای خریدهای حجم بالا قیمت های ویژه و تخفیفات خاصی را در نظر گرفته ایم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز