قیمت روز بازار لوبیا چیتی

قیمت روز لوبیا چیتی در بازار کیلویی چند است

قیمت روز لوبیا چیتی ایرانی، ازبک و چینی در مراکز عمده فروشی حبوبات بسیار مناسب تر است. در بازار امروز انواع لوبیا چیتی کیلویی چند است و با چه نرخی خرید و فروش می شود؟

قیمت روز لوبیا چیتی سال ۱۴۰۱

لوبیا چیتی یا همان لوبیا رومی یکی از پرمصرف ترین لوبیاهای کشور است که به صورت فله و بسته بندی عرضه می شود. این محصول در بین خانوارهای ایرانی از محبوبیت زیادی برخوردار است. ولی قبل از خرید آن خوب است بدانید که قیمت روز لوبیا چیتی در بازار کیلویی چند است؟

قیمت لوبیا چیتی ۱۴۰۱ در بازارهای فروش بسیار متفاوت می باشد چرا که در بین لوبیاهای عرضه شده در ایران حجم زیادی از لوبیا چیتی خارجی هم وجود دارد. پس شما به عنوان یک خریدار بهتر است پیش از خرید و فروش لوبیا چینی استعلام قیمت را انجام دهید تا بهترین لوبیا چیتی دستچین را در کمترین قیمت روز به دست آورید.

البته فراموش نکنید که حبوبات بسته بندی شده کیفیت بالاتری دارد و به صورت یکدست هستند. پس با قیمت بیشتری نسبت به حبوبات فله به فروش می رسد. اما به طور کلی قیمت لوبیا چیتی ۱۴۰۱ به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله این عوامل عبارتند از:

  • نوسانات ارز در کشور
  • میزان تولید در کشور
  • میزان عرضه و تقاضا
  • مقدار صادرات و واردات
  • نوع و جنس بسته بندی
  • نحوه ارائه محصول
  • نوع کیفیت محصول
  • نوع شکل ظاهری محصول
  • و…

برای خرید لوبیا چیتی ایرانی و خارجی با کمترین قیمت عمده تنها کافیست با واحد فروش ما تماس بگیرید

قیمت روز لوبیاچیتی

قیمت هر کیلو لوبیا چیتی امروز

دقت کنید که قیمت روز لوبیا چیتی در سال جدید و در بازار افزایش چشم گیری داشته است. یکی از دلایل اصلی این افزایش قیمت خرید عمده لوبیا چیتی در بازارهای فروش نوسانات ارز در کشور است.

البته در بعضی مواقع دلایلی به طور غیر مستقیم می تواند قیمت خرید لوبیا چیتی تازه را افزایش دهد. مثلا واسطه ها، کرایه حمل و نقل، هزینه بسته بندی و… قیمت لوبیا چیتی را دچار تغییرات زیادی خواهد کرد.

اما اگر شما خرید لوبیا چیتی فله ای را در حجم بالا و از مراکز معتبر به روش مستقیم انجام دهید مطمئنا از پرداخت بسیاری از هزینه های اضافی به دور خواهید ماند.

به طور کلی قیمت روز بازار لوبیا چیتی براساس موارد مشخصی، تعیین می گردد و این محصول با توجه به درجه کیفیتی که دارد، قیمت گذاری شده و در بازار به فروش می رسد. به طور مثال لوبیا چیتی در انواع درجه یک و دو در بازار به فروش می رسد و بی شک قیمت درجه دو نسبت به درجه یک ارزانتر است.

از عوامل تابع قیمت گذاری لوبیا چیتی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • نوع لوبیا چیتی
  • وزن لوبیا چیتی
  • درجه کیفیت لوبیا چیتی
  • نحوه خرید لوبیا چیتی
    و..

برای اینکه از قیمت روز لوبیا چیتی در بازار به طور دقیق مطلع شوید می توانید از طریق سایت داریا و شماره تماس کارشناسان فروش ما در هر روز قیمت دقیق را به صورت آنلاین درخواست نمایید.

قیمت لوبیا چیتی ایرانی

لوبیا چیتی ایرانی جزو حبوبات بسیار خوش طعم و پرطرفداری است که در بازارهای داخلی کشور در ۲ نوع بوجار و دستچین به فروش می رسد. اگر چه قیمت روز لوبیا چیتی فله همیشه ارزان تر از نمونه های بسته بندی شده می باشد؛ ولی بسته به کیفیت بوجار و میزان ضایعات مختلف درون بار قطعا قیمت لوبیا چیتی فله هم متغیر است.

امروزه مراکز عرضه کننده حبوبات معمولا قیمت روز لوبیا چیتی را با توجه به نوع محصول و شهر تولید کننده آن (ویژگی های منحصر به فرد هر محصول) تعیین میکنند. مثلا قیمت لوبیا چیتی زنجان بیشترین نرخ فروش را به خود اختصاص داده است از طرفی قیمت لوبیا چیتی خمین در سطح مناسب تری قرار دارد.

در تعیین قیمت لوبیا چیتی هر کدام سایز درشت تر و رنگ بهتری داشته باشد قطعا گرانتر خواهد بود. پس در مشخص کردن قیمت لوبیا چیتی اقلید، قیمت لوبیا چیتی الموت، قیمت لوبیا چیتی لرستان و… عوامل مختلفی بستگی دارد.

قیمت لوبیا چیتی امروز تهران

قیمت لوبیا چیتی امروز تهران و دیگر بازارهای کشور با توجه به عوامل مختلفی تغییرات داشته است. اگر شما لوبیا چیتی مورد نیاز خود را به شکل فله ای و عمده تهیه کنید بدون شک هزینه کمتری را برای خرید حجم زیادی از لوبیا چینی با کیفیت پرداخت خواهید کرد.

فراموش نکنید که قیمت روز لوبیا چیتی در تمامی شهرها به صورت فله ای در قیمت پایین تری معامله می شود. پس فرقی ندارد که شما به دنبال قیمت لوبیا چیتی در تبریز، قیمت لوبیا چیتی در اصفهان و یا قیمت لوبیا چیتی در اراک هستید.‌

بلکه مهم این است که شما برای دسترسی به قیمت لوبیا چیتی در بازار چه حجمی از محصول را بخواهید و لوبیا چیتی مورد نظر شما در چه سطح کیفیتی باشد. امروزه قیمت لوبیا چیتی درجه یک خارجی به نسبت کیفیتی که دارد متفاوت است. در این میان عمدتا خرید لوبیا چیتی ازبک یا چینی در تهران و دیگر بازارهای کشور با نرخ های گوناگونی انجام می شود.

ارزان ترین قیمت لوبیا چینی پولیش شده در بازار تهران و سراسر کشور را از ما بخواهید.

قیمت لوبیاچیتی در تهران

قیمت لوبیا چیتی در عمده فروشی

یکی از نکته های مهمی که در خرید و فروش انواع لوبیا چیتی در بازار ایران و تعیین قیمت لوبیا چیتی عمده ایرانی دخالت دارد سایز دانه های لوبیا چیتی است. معمولا حبوباتی که در بازارهای فروش با نام لوبیا چیتی ایرانی عرضه می شوند محصول شهرهای خمین، ازنا، الیگودرز، شازند و… هستند.

هر چند که امروز در بسیاری از استان های دیگر کشور این نمونه حبوبات تولید و عرضه می شود اما لوبیا چینی خمین کیفیت بهتری دارد و خوش طعم تر است. به همین دلیل در شهر خمین برخی کارگاه های بارگیری حجم زیادی از لوبیا چیتی شهرهای دیگر ایران را خریداری کرده و با نام لوبیا چیتی خمین عرضه میکنند.

همچنین خوب است بدانید که لوبیا چیتی ایرانی تقریبا گرد است، طعم مطلوب و کیفیت پخت بالایی دارد از این رو از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد. با این حال در عمده فروشی ها قیمت روز لوبیا چیتی خمین و زنجان در نرخ بالاتری معامله می شود. البته در این خرید و فروش ها قیمت روز لوبیا چیتی عمده نسبت به خریدهای خرده با صرفه تر است. بنابراین به میزانی که حجم خرید شما افزایش یابد، قیمت روز لوبیا چیتی کیلویی برایتان مناسب تر خواهد شد.

استعلام لیست آخرین قیمت لوبیا چیتی

اگر قصد دارید از نرخ جدید لوبیا چیتی در بازار امروز مطلع شوید باید به دنبال استعلام لیست آخرین قیمت روز لوبیا چیتی از واحدهای فروش معتبر باشید.

چرا که امروزه بسیاری از این فروشگاه ها علاوه بر حذف واسطه ها، برای حفظ اعتبار خود و همچنین کسب رضایت مشتریان لیست آخرین قیمت لوبیا چیتی را به دور از هزینه های اضافه اعلام میکنند. ضمن اینکه هر محصولی را با توجه به کیفیت آن و به دور از سواستفاده از اعتماد مشتریان قیمت گذاری می کنند.

در نهایت با افزودن یکسری قیمت های حمل بار، بارگیری و… در زمان معامله محصول خود را در نرخ معقولی به فروش می رسانند.

در این میان اگر شما هم به دنبال خرید از بهترین مرکز فروش عمده حبوبات و مناسب ترین قیمت لوبیا چیتی در بازار هستید می توانید با ما در شرکت بازرگانی داریا همراه شوید.

در این راستا کارشناسان فروش ما به صورت آنلاین قیمت جدید لوبیا چیتی در بازار را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین کمترین قیمت لوبیا چیتی را با کیفیت عالی در اختیار شما قرار خواهند داد.

برای دریافت جدیدترین لیست قیمت لوبیا چیتی دستچین و پاک شده می توانید از طریق شبکه های اجتماعی با ما ارتباط بگیرید

قیمت لوبیا چیتی بسته بندی ۹۰۰ گرمی

با توجه به کیفیت فوق العاده ای که در بهترین برند لوبیا چیتی بسته بندی ۹۰۰ گرمی وجود دارد. بیشتر افراد ترجیح می دهند تا از این حبوبات لوکس و بهداشتی استفاده کنند. اما برخی افراد تصور میکنند که بالا بودن قیمت لوبیا چیتی بسته بندی ۹۰۰ گرمی نسبت به قیمت روز لوبیا چیتی فله به صرفه نخواهد بود.

در صورتی که این محصول با قرار گرفتن در پاکت های سلفونی استفاده و حمل راحت تری را برایتان فراهم میکند. همچنین قیمت لوبیا چیتی پاک شده در مقایسه با قیمت لوبیا چینی فله ای با میزان ضایعات موجود در آن بسیار با صرفه تر می باشد.

معمولا امکان تقلب در این نمونه حبوبات بهداشتی کمتر است چون تمامی بسته ها به صورت پلمپ شده عرضه می شوند و اگر از برندهای معتبر تهیه شوند بهترین کیفیت را دارند.

همچنین درج شدن تاریخ تولید و تاریخ انقضاء باعث آگاهی بیشتر مشتریان از کیفیت محصول می شود‌. بنابراین امروزه قیمت لوبیا چینی ۹۰۰ گرمی به صورت یکدست، امساله و بدون هیچ نوع ضایعات و شکستگی دانه در نرخ بالاتری به فروش می رسد.

اما برای مراکز و افرادی که به دنبال خرید لوبیا چیتی بسته بندی عمده با قیمت ارزان هستند، خرید مستقیم از کارخانه گزینه مناسبی است. از این رو ما انواع حبوبات بسته بندی خود را با برند هومسا در کنار انواع حبوبات فله ای در سراسر کشور و با قیمت تضمین شده و رقابتی عرضه می داریم.

تنها کافیست رای دریافت نمایندگی فروش حبوبات بسته بندی هومسا به وبسایت حبوبات هومسا مراجعه کرده و با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید. خوب است بدانید ما در وبسایت هومسا علاوه بر فروش عمده انواع حبوبات بسته بندی شده، نمونه های مختلف غلات بسته بندی را در کیفیت اعلاء و قیمت کارخانه به شما عرضه می کنیم. بنابراین می توانید محصولات مورد نیاز خود را به صورت یکجا و با نرخ ارزان تری از کارخانه ما سفارش داده و تحویل بگیرید.

برای دریافت نمایندگی فروش عمده حبوبات فله نیز با شماره های درج شده در این بخش تماس گرفته تا ضمن مشاوره های رایگان شرایط همکاری را در اختیار شما قرار بدهیم.

قیمت لوبیاچیتی بسته بندی

خرید لوبیا چیتی به صورت عمده

برای خرید لوبیا چیتی به صورت عمده لازم است توجه زیادی به میزان ضایعات لوبیاهای خرمنی، دستچین و بوجار داشته باشید. در واقع هر چقدر میزان خار، خاشاک و ضایعات بار بیشتر باشد قطعا قیمت محصول خصوصا خرید لوبیا چیتی فله نرخ کمتری خواهد داشت.

پس در زمان خرید لوبیا چیتی بسته بندی و یا فله به صورت عمده حتما به مواردی مانند یکدست بودن محصول و حتی امساله بودن و تازه بودنش توجه کنید. از طرفی سعی کنید که محصول مورد نظر شما پاک شده و بدون ضایعات بوده و فاقد دانه های شکسته و کرم خورده باشد.

معمولا امروزه با مراجعه به مراکز اینترنتی راحت تر می توانید نمونه های زیادی از لوبیا چیتی ایرانی و خارجی را از نظر کیفیت و قیمت با یکدیگر مقایسه کنید.‌

سپس با ثبت سفارش آنلاین یا تلفنی حجم بالایی از بهترین لوبیا چیتی را به صورت عمده به راحتی خریداری نمایید. ما نیز در سایت فروش عمده حبوبات داریا با ارائه قیمت روز لوبیا چیتی سعی کرده ایم خرید و فروش لوبیا چیتی را به دو صورت اینترنتی و حضوری در بازار انجام دهیم. از طرفی خریدهایی مانند:

  • خرید لوبیا چیتی اقلید
  • خرید لوبیا چیتی خمین
  • خرید لوبیا چیتی زنجان
  • و…

را در سراسر کشور به راحتی برایتان امکانپذیر کنیم. بنابراین اگر شما هم جزو فعالان بازار حبوبات کشور هستید و با خرید عمده این محصولات می خواهید به سود و فروش بالایی در بازار خرده فروشی برسید می توانید با ما در ارتباط باشید.

همچنین اگر شما هم جزو شرکت های بسته بندی حبوبات هستید و می خواهید بهترین محصول را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید می توانید برای

  • خرید لوبیا چیتی در اصفهان
  • خرید لوبیا چیتی در تهران
  • خرید لوبیا چیتی در مشهد
  • خرید لوبیا چیتی در شیراز
  • و…

با ما در ارتباط باشید. چرا که ما این امر را در هر نقطه از کشور را برایتان آسان کرده ایم. افزون بر اینکه بیشترین سهم سود را از این معامله به شما اختصاص دهیم. حال شما می توانید انواع لوبیا چیتی را با قیمت فوق العاده از سایت ما سفارش داده و در کوتاه ترین زمان در هر زمانی از سال و در هر مکانی که بخواهید تحویل بگیرید.

فروش لوبیا چیتی عمده و انواع حبوبات فله و بسته بندی هم به صورت اینترنتی و هم آنلاین امکانپذیر خواهد بود

بهترین مراکز خرید لوبیا چیتی بدون واسطه

در حال حاضر بیشتر فروشگاه های زنجیره ای، عمده فروشان  بنکداران و… عرضه کننده انواع لوبیا چیتی ایرانی و خارجی هستند. اما از آنجایی که برخی از این مراکز توسط دلالان یا همان واسطه ها تامین می شوند پس قیمت روز لوبیا چیتی در این نوع فروشگاه ها نرخ بالایی دارد.

بنابراین اگر به دنبال بهترین مراکز خرید لوبیا چیتی بدون واسطه هستید بهتر است به سراغ مجموعه هایی بروید که نیاز خود را به طور مستقیم از کشاورزان تامین میکنند. همچنین خرید و فروش لوبیا چینی را در کمترین نرخ بازار انجام می دهند.

فراموش نکنید که امروزه بهترین بازار فروش لوبیا چیتی معاملات خود را به سمت خریدهای آنلاین سوق داده اند. چرا که در این روش امکان پیدا کردن تامین کننده دست اول بیشتر است. ضمن اینکه به راحتی می توانید نرخ فروش عمده حبوبات را در بازارهای مختلف به دست آورید.

افزون بر اینکه امکان مقایسه قیمت ها و محصولات به این روش بیشتر و سریع تر بوده و شما با دست بازتری می توانید انتخاب و خرید کنید. همچنین این مراکز بیشتر معاملات خود را از قبیل:

  • فروش لوبیا چیتی خمین
  • فروش لوبیا چیتی اقلید
  • فروش لوبیا چیتی اصفهان
  • فروش عمده لوبیا چیتی ازبکستان
  • و…

را بدون واسطه و بدون حضور هیچ دلال یا فروشنده دیگری در کمترین قیمت بازار به صورت اینترنتی انجام می دهند. از این رو ما به عنوان یکی از این مراکز بدون واسطه سعی کرده ایم با کیفیت ترین لوبیا چیتی بازار را با کمترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم.

با شناخت یک فروشگاه معتبر کیفیت و قیمت محصولات مورد نظر شما تضمین شده خواهد بود

خرید و فروش لوبیاچیتی عمده

سایت فروش لوبیا چیتی

با توجه به نوسانات زیادی که در قیمت روز لوبیا چیتی دیده می شود بنابراین با مراجعه به یک سایت فروش لوبیا چیتی که کارشناسان فروش آن سال ها در بازار حبوبات کشور اعتبار و تجربه دارند می توانید به قیمت منصفانه ای دست پیدا کنید.

چون یک فروشگاه لوبیا چیتی با تجربه با راه اندازی وب سایت معتبر می تواند هر نوع محصول را به همراه نمونه و اطلاعات کامل در اختیار شما قرار دهد. همچنین در هر لحظه پاسخگوی سوالات شما باشد.

در واقع یک سامانه فعال از مراکز فروش لوبیا چیتی عمده باید بتواند ضمن مشاوره های لازم در زمینه خرید شما، با هماهنگی خوب و صحیح مرسوله را مطابق با همان نمونه تایید شده و در وقت مشخص شده به شما تحویل دهد.

از این رو ما در مجموعه بازرگانی داریا به عنوان بهترین مرکز خرید لوبیا چیتی این امکان را برایتان فراهم کرده ایم که ضمن ارائه قیمت فروش عمده لوبیا چیتی با کمترین نرخ بازار شما را در مسیر خرید محصول به طور کامل همراهی کنیم. بعلاوه اینکه شما می توانید به صورت حضوری و با مراجعه به دفتر فروش ما با خیالی آسوده تر برای خرید اقدام نمایید. در این صورت می توانید با هماهنگی قبلی در روز و زمان از قبل تعیین شده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز