برنج هاشمی حسن سرا گیلان

قیمت روز برنج هاشمی حسن سرا گیلان

قیمت روز برنج هاشمی حسن سرا گیلان  در بازار امسال چند است؟ نرخ خرید عمده این محصول در عمده فروشی ها و کارخانه چند است؟  از کجا می توان مناسب ترین قیمت فروش عمده برنج حسن سرا گیلان را به دست آورد؟

کیفیت برنج حسن سرایی

برنج هاشمی حسن سرا گیلان یکی از خوشمزه ترین برنج های بومی و صدری است که تنها در مناطق شمالی کشور خصوصا استان گیلان شهر آستانه اشرفیه تولید می شود.

این محصول جزو برنج های اصلاح شده نیست پس با اطمینان خاطر می توانیم بگوییم که کیفیت بی نظیری دارد و از نظر ظاهری بسیار سفید و روشن است. در واقع برنج حسن سرایی نمونه تغییر یافته برنج هاشمی است که بیشتر از هر جای دیگری در شرق گیلان منطقه ای به نام حسن سرا تولید می شود.‌

البته اندازه دانه های حسن سرا درشت تر و بلند تر از دانه های برنج هاشمی است. به همین دلیل دانه های برنج هاشمی حسن سرایی بعد از پخته شدن به خوبی ری کرده و قد آنها کشیده تر از برنج هاشمی می شود.

عطر مناسب برنج هاشمی حس سرا نسبت به بسیاری از برنج های صدری بیشتر و مشتری پسندتر است. سایز دانه های این مدل برنج ایرانی باریک و بسیار بلند است پس بعد از دم کشیدن به خوبی ری کرده و قد آن کشیده می شود.

مهمترین علتی که سبب بالا رفتن کیفیت برنج حسن سرایی شده است نرم بودن دانه های این برنج ایرانی بعد از پخت می باشد. معمولا این نمونه برنج درجه یک شمال ایران پخت مناسبی دارد و هیچ گاه در زمان پختن شفته و یا له نمی شود.

بر این اساس یکی از باکیفیت ترین برنج های محلی که در شهرهای مختلف استان گیلان کشت و برداشت می شود برنج هاشمی حسن سرایی است. این محصول طعم فوق العاده ای دارد و در بین سایر برنج های صدری توانسته محبوبیت بیشتری را به دست آورد. اما از آنجایی که این نمونه برنج ایرانی در شهرهای خاصی مثل:

  • لاهیجان
  • آستانه اشرفیه
  • رودسر
  • رشت
  • لنگرود
  • خمام
  • لشت نشاء

کاشته می شود. پس ممکن است کیفیت برنج حسن سرایی این مناطق تا حدودی با یکدیگر فرق داشته باشد. از این رو تشخیص کیفیت هر کدام از این نمونه برنج ها کار دشواری است.

البته در بین تمام برنج های صدری مطمئنا برنج حسن سرایی ویژگی های منحصر بفردی دارد. بنابراین تهیه نمونه باکیفیتی از برنج حسن سرایی می تواند شما را نسبت به عطر و طعم هر نمونه برنج ایرانی دیگری بی تفاوت کند. ضمنا نکته مهمی که در خرید عمده برنج هاشمی حسن سرایی وجود دارد بررسی قیمت انواع برنج شمال متناسب با کیفیت محصول در هنگام خرید برنج هاشمی حسن سرا گیلان است. زیرا با بالا رفتن قیمت برنج طارم هاشمی، قیمت برنج دم سیاه و… مطمئنا قیمت انواع برنج گیلان خصوصا قیمت روز برنج هاشمی حسن سرا هم افزایش پیدا میکند‌. پس لازم است قیمت روز برنج هاشمی حسن سرا گیلان را در بالاترین کیفیت از فروشندگان عمده و تامین کنندگان اصلی به دست آورید. زیرا امروزه با کم شدن تولید برنج حسن سرایی قیمت خرید و فروش این محصول دچار تغییرات چشم گیری شده است.

برنج هاشمی حسن سرا گیلان

فروش عمده برنج هاشمی حسن سرا

در مناطق شمالی کشور برنج های زیادی با نام برنج هاشمی حسن سرایی برای خرید و فروش وجود دارد. ولی مرغوبیت و طعم هر کدام از این نمونه برنج های ایرانی با یکدیگر فرق دارد. به همین سبب اگر شما تصمیم دارد تا خرید و فروش عمده برنج هاشمی حسن سرایی را انجام دهید لازم است بتوانید با مشخصات ظاهری و کیفیت برنج حسن سرایی درجه یک و برنج هاشمی اعلاء آشنا شوید.

سپس بتوانید حجم زیادی از این محصول را با قیمت مناسب و پایین نرخ بازار از فروشندگان عمده تهیه کنید. البته خوب است بدانید که برنج هاشمی و حسن سرایی جزو پرفروش ترین برنج های صدری است که طی سال های متوالی شرایط کشت دشواری داشته اند بنابراین از نوع برنج های کم پیدا به شمار می آیند.

پس ممکن است که افراد سودجو با ترکیب کردن برخی برنج های دیگر با مقدار مشخصی از برنج حسن سرایی شما را فریب دهند. پس لطفا در هنگام خرید از مراکز فروش عمده برنج هاشمی حسن سرا به دخالت دلالان و وجود برنج های تقلبی در بازار توجه داشته باشید.

اگر تجربه زیادی در زمینه خرید و فروش برنج هاشمی حسن سرا ندارید. یا اینکه از قیمت روز برنج هاشمی حسن سرا آگاهی ندارید می توانید با کارشناسان فروش ما در بازرگانی داریا تماس بگیرید. زیرا ما در مجموعه داریا علاوه بر عرضه قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی، با مشوره های رایگان خود، اطلاعات بیشتری را در مورد کیفیت و شناخت برنج حسن سرا در اختیارتان قرار می دهیم. تنها کافیست شما از طریق روش های مختلف نظیر:

  • تماس تلفنی
  • شبکه های اجتماعی
  • حضوری
  • ایمیل

با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن رضایت بخش ترین خرید عمده برنج هاشمی حسن سرا گیلان را تجربه کنید. نکته مهمی که در زمینه خرید از ما به عنوان بهترین مرکز فروش عمده برنج هاشمی حسن سرا وجود دارد این است که شما می توانید تناژ بالایی از این محصول را با یفیت تضمینی و قیمت مناسب به صورت خرید آنلاین یا حضوری تهیه کنید. بنابراین تنها با یک تماس هر مقداری که مورد نیاز شما باشد اعم از:

  • برنج ۵ کیلویی هاشمی حسن سرایی
  • برنج ۱۰ کیلویی هاشمی حسن سرایی
  • برنج ۲ کیلویی هاشمی حسن سرایی
  • برنج ۵۲ کیلویی هاشمی حسن سرایی

با پایین ترین قیمت روز  برنج هاشمی حسن سرا گیلان را در هر نقطه از کشور بدون حضور شما برایتان ارسال میکنیم. امروزه با گسترش اینترنت و رونق گرفتن فضای مجازی  تا حد زیادی بستر مناسبی برای خرید آنلاین برنج ایرانی فراهم شده است. بنابراین تنها با چند کلیک ساده می توانید از بازرگانی داریا برنج اصل و درجه ۱ حسن سرا را مستقیما از تولید کننده دست اول به دست آورید.

قیمت برنج هاشمی سرا

چنانچه به دنبال قیمت روز برنج هاشمی حسن سرا گیلان هستید بهتر است بدانید که این نمونه برنج ایرانی جزو مرغوب ترین و گران ترین برنج های صدری است. زیرا یکی از برنج های کم کشت مناطق شمالی ایران می باشد.

بنابراین امروزه قیمت برنج حسن سرایی که در منطقه حس سرا کشت می شود از قیمت سایر برنج های صدری و برنج های حسن سرایی که در سایر مناطق گیلان کاشت و برداشت می شود سبقت گرفته است.

زیرا طعم و عطر برنج هاشمی حسن سرایی این منطقه از گیلان در مقایسه با سایر برنج های هاشمی حسن سرایی طعم و عطر فوق العاده تری دارد. همچنین مورد رضایت جمع زیادی از خریداران عمده قرار گرفته است. ولی اگر شما بتوانید این محصول را در فصل مناسب به غیر از ایام خاص مثل:

  • عید نوروز
  • شب یلدا
  • ماه مبارک رمضان
  • ماه محرم
  • ماه صفر

و البته از طریق فروشندگان معتبر تهیه کنید مطمئنا برنج حسن سرایی  را در کمترین نرخ بازار به دست می آورید. البته سعی کنید برای دریافت جدیدترین لیست قیمت روز برنج هاشمی حسن سرا گیلان به سراغ فروشندگانی بروید که در کار فروش برنج ایرانی متخصص هستند. از طرفی در اعلام قیمت روز برنج هاشمی حسن سرا گیلان منصفانه عمل کنند. هر چند عوامل مختلفی مثل نوسانات ارز دولتی، خشکسالی های مداوم، بالا رفتن هزیته های حمل و نقل و غیره توانسته قیمت برنج ایرانی از جمله قیمت امروز برنج هاشمی حسن سرا گیلان را نسبت به سایر برنج های خارجی در نرخ بالاتری قرار دهد.

اما باز هم خرید از مراکزی که منصف باشند، فروشنده و تامین کننده اصلی باشند و تمامی محصولات خود را با ضمانت کیفیت و قیمت عرضه کنند مسئله مهمی برای خریدی بهتر خواهد بود. پس اگر شما هم می خوهید بهترین قیمت و کیفیت را برای خرید این محصول به دست بیاورید و با خیالی آسوده خرید کنید تنها کافی است با ما در شرکت بازرگانی داریا تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز