قیمت برنج پاکستانی تراب

قیمت روز برنج پاکستانی تراب

قیمت روز برنج پاکستانی تراب به صورت عمده از تامین کنندگان اصلی و فروشندگان عمده بسیار مناسب است. امروز نرخ خرید و فروش این محصول در بازار چند است؟ از کجا می توان مناسب ترین قیمت خرید عمده برنج تراب را به دست آورد؟

ویژگی برنج پاکستانی برند تراب

پاکستان یکی از مهمترین تولید کنندگان برنج در دنیا است. معمولا برنج های پاکستانی بلند و نازک هستند و نسبت به سایر برنج های خارجی دیگر عطر زیادتری دارند. در حال حاضر برنج پاکستانی تراب یکی از معتبرترین برندهای برنج پاکستانی در بازار است این محصول معمولا ساده بوده و رنگ سفیدی دارد.

برنج ۳۸۶ باسماتی پاکستانی با برند تراب از جمله برنج های دانه بلند است که بعد از پخته شدن به خوبی ری میکند و قد میکشد. در واقع باید گفت شرکت تراب بهترین برنج باسماتی ۳۸۶ پاکستانی را به صورت چند بار بوجاری شده روانه بازارهای فروش کرده است.

مهمترین ویژگی برنج پاکستانی برند تراب یکدست بودن محصول و نبود دانه های شکسته در آن است. حتی در کیسه های برنج تراب هیچ نوع سنگ ریزه، خاک و خاشاک هم وجود ندارد.  بنابراین مراکز خاصی مثل:

  • هتل ها
  • رستوران ها
  • کترینگ ها
  • بیمارستان ها
  • پادگان ها
  • سلف دانشگاه ها
  • سازمان  و ارگان ها

و… می توانند بدون نیاز به پاک کردن برنج تراب این محصول را در حجم زیادی به راحتی طبخ کنند. یکی دیگر از ویژگی برنج پاکستانی برند تراب پختن این نمونه برنج در مدت زمان کوتاهی است.

 مطمئن باشید که در هنگام طبخ‌ هیچ گاه این نوع برنج دانه بلند شفته یا له نمی شود. از طرفی بعد از پخته شدن به صورت کاملا دانه دانه و جدا از یکدیگر است. در زمان پختن به خوبی مغز پخت شده و بافت بسیار نرمی پیدا میکند.

مصرف برنج پاکستانی تراب با انواع خورشت ها هضم سبک و راحتی دارد. همچنین طعم و عطر بی نظیری را به غذاهای شما می دهد. از طرفی انتخاب برنج پاکستانی تراب می تواند مطابق با ذائقه و سلیقه تمام مهمانان شما باشد.

معمولا رنگ برنج های باسماتی پاکستانی سیله، سفید و کمی کدر است که بعد از طبخ به خوبی سفید و روشن می شوند. از طرفی قیمت روز برنج پاکستانی تراب در نرخ پایینی قرار دارد. پس خرید این محصول به صورت عمده علاوه بر ویژگی های خوبی که دارد می تواند بسیار با صرفه هم باشد.

قیمت عمده برنج پاکستانی تراب

برنج ۳۸۶ سفید پاکستانی اگر چه جزو برنج های باسماتی و خوش طعم است. اما نسبت به قیمت انواع برنج ایرانی در نرخ پایین تری قرار دارد و از نظر کیفیت پخت در سطح بالایی قرار دارد.

قیمت روز برنج پاکستانی تراب به طور مستقیم بسته به قیمت ارز دولتی دارد. حتی عوامل دیگری مثل میزان واردات این محصول به داخل کشور و مقدار تقاضای خرید برنج پاکستانی می تواند قیمت برنج پاکستانی را تغییر دهد.

همچنین خوب است بدانید شرکت تراب با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و دقت زیادی این نمونه برنج وارداتی را سورت میکند. همچنین بعد از دو بار پولیش کردن با کیفیت ترین برنج باسماتی پاکستانی را درون کیسه های مرغوب در اختیار شما قرار می دهد.

پس مطمئنا قیمت برنج پاکستانی تراب نسبت به سایر برنج های سورت نشده گران تر خواهد بود. البته از آنجایی که قیمت روز برنج پاکستانی تراب نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب تر است. به همین منظور این محصول در بازارهای داخلی توانسته توجه بسیاری از خریداران عمده مانند:

  • فروشگاه های زنجیره ای
  • بنکداران
  • تعاونی ها
  • ارگان های دولتی مانند کمیته امداد
  • و غیره

را به سمت خود جلب کند.‌ در بازار رقابت خرید و فروش عمده انواع برنج، تمامی خریداران عمده برنج سعی میکنند تا با دسترسی به تامین کنندگان اصلی معاملات پر سودی داشته باشند. چون فروشندگان عمده با حذف دلالان و واسطه ها می توانند برنج پاکستانی تراب را به طور مستقیم در اختیار شما قرار دهند.

بنابراین قیمت عمده برنج پاکستانی تراب از فروشنده اصلی و کارخانه نرخ پایین تری دارد. البته در این میان خرید اینترنتی برنج پاکستانی تراب هم نسبت به خریدهای حضوری با صرفه تر است چون در خرید های آنلاین بسیاری از هزینه های اضافه حذف می شود. همچنین تنها با یک تماس تلفنی و بررسی کیفیت محصول می توانید به راحتی تناژ بالایی از برنج پاکستانی تراب را خرید کرده و در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

با این حال اگر به دنبال مناسب ترین قیمت برنج پاکستانی تراب در بازار روز هستید ما در شرکت بازرگانی داریا، این محصول را بدون واسطه و به طور مستقیم از کارخانه به دست شما می رسانیم. ضمن اینکه با خرید اینترنتی برنج پکستانی تراب، دلالان را از مسیر معامله تان حذف کرده و رقابتی ترین قیمت ها را در اختیارتان قرار می دهیم.

از طرفی شما می توانید به صورت آنلاین قیمت روز انواع برنج ایرانی و خارجی را از کارشناسان فروش ما دریافت کرده و پس از مقایسه با دیگر مراکز فروش، خریدی آسود خاطر تر را تجربه کنید. چرا که ما تمامی محصولات و قیمت هایمان را به صورت تضمینی در اختیار شما قرار می دهیم.

خرید برنج مارک تراب

این روزها برنج یکی از اصلی ترین مواد خوراکی بیشتر خانوارهای ایرانی است. اما از آنجایی که قیمت برنج ایرانی تا حد زیادی بالا رفته است بنابراین تعدادی بیشماری از مصرف کنندگان عمده و خرده به سمت خرید برنج های وارداتی با برندهای معتبر روی آورده اند‌‌.

یکی از این برندهای شناخته شده مارک تراب است در واقع شرکت تراب با خرید این محصول خارجی و وارد کردن برنج باسماتی ۳۸۶ پاکستانی سعی میکند باکیفیت ترین برنج دانه بلند را در بازارهای داخلی عرضه کند. زیرا این نمونه برنج پاکستانی عطر خوب و ظاهر بسیار فوق العاده ای دارد.

البته یکی از مهمترین دلایل خرید برنج مارک تراب قیمت مناسب این محصول است. امروزه با توجه به بالا بودن قیمت روز برنج ایرانی مطمئنا خرید برنج های خارجی مانند برنج پاکستانی، برنج هندی و غیره بسیار با صرفه تر است. بنابراین شما مشتریان گرامی می توانید برنج پاکستانی تراب را به صورت حضوری و آنلاین در هم حجم دلخواهی از مجموعه ما تهیه کنید.

البته اگر تمایل دارید تا از خرید خود راضی باشید  و به سود بالاتری برسید بهتر است برنج مارک تراب را به صورت عمده در تناژ بالا خریداری کنید. چون هر چقدر که حجم خرید شما بیشتر باشد مطمئنا تخفیف بیشتری را شامل می شود. از طرفی در خرید آنلاین برنج مارک تراب می توانید از رفت و آمدهای جاده ای صرف نظر کنید و تنها با یک تماس تلفنی به دور از دخالت دلالان مقدار برنج مورد نیاز خود را تهیه کنید.

پس برای ثبت سفارش و درخواست قیمت نهایی با توجه به حجم خرید خود تنها کافی است با ما در بازرگانی داریا تماس بگیرید. زیرا ما در این مجموعه بازرگانی با حذف واسطه ها و برخی هزینه های اضافه تناژ بالایی از برنج پاکستانی تراب را در کمترین نرخ بازار عرضه میکنیم.‌ برای خرید برنج مارک تراب می توانید با یکی از راه های ارتباطی ما از قبیل:

  • تماس تلفنی
  • ایمیل
  • شبکه های اجتماعی
  • پیامک

با ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان داشته باشید. کارشناسان فروش ما در اسرع وقت جدیدتدین لیست برنج ۳۸۶ باسماتی تراب را ارائه می دهند. بنابراین با بررسی قیمت ها می توانید درخواست خود را به واحد فروش ما اعلام کنید. سپس ما در کمترین زمان با توجه به نیاز شما مرسوله را برایتان بارگیری و ارسال میکنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز