قیمت برنج آوازه هندی

قیمت عمده برنج هندی آوازه ۱۰ کیلوگرمی

قیمت برنج آوازه هندی ۱۰ کیلوگرمی به صورت عمده در بازار امروز چند است؟ بهترین عمده فروشی که قیمت عمده برنج هندی آوازه را در پایین تر نرخ خرید بازار و با قیمت کارخانه عرضه کند کجاست؟

کیفیت برنج هندی آوازه چگونه است؟

برنج هندی با برند آوازه یکی از مرغوب ترین برنج های باسماتی یا همان بسمتی است که طعم و عطر فوق العاده ای دارد. این نمونه برنج محصول زمین های حاصلخیز مناطق مختلف هند از جمله بنگال غربی، اورتار پرادش و پنجاب است که کاملا یکدست و تمیز می باشد.

معمولا برنج آوازه به علت رنگ و عطری که دارد در بیشتر کشورهای جهان به مروارید معطر شهرت گرفته است‌. البته  کیفیت برنج هندی آوازه بیشتر به خاطر بافت جدا و خوش پخت آن است.

معمولا این محصول بوی مطبوع گل و گیاه و مزه ذرت بو داده می دهد. همچنین بعد از پخته شدن  برنج، دانه ها از یکدیگر جدا شده و بافت نرمی پیدا میکند. به همین دلیل مخلوط کردن هر نوع چاشنی، سس و انواع ادویه جات به خوبی به درون بافت نرم برنج هندی آوازه نفوذ میکند.

پس این نمونه برنج خارجی می تواند بهترین گزینه برای مجالس، کترینگ، رستوران ها، هتل و غیره باشد. ضمن اینکه برنج هندی آوازه از جمله غلات پرطرفداری است که در سبد غذایی بیشتر خانوارهای ایرانی قرار گرفته است.

یکی از خصوصیات بارز این نوع برنج خارجی بسته بندی آن در کیسه های پارچه ای است ضمن اینکه روی کیسه به خوبی می توانید تمام علائم و نشانه های کیفیت خوب و استاندارد محصول را مشاهده کنید‌.

اصولا دانه های برنج هندی آوازه بلندتر از سایر نمونه های برنج دیگر است از طرفی انتهای دانه ها به شکل نوک نیز و نیزه ای شکل می باشد. رنگ این نمونه برنج وارداتی مایل به طلایی و تا حدودی شفاف است.

 پس در زمان خرید برنج هندی آوازه توجه داشته باشید که رنگ دانه های برنج خیلی سفید و یا مایل به خاکستری نباشد.  خوب است بدانید که برنج باسماتی آوازه کمتر دچار چسبندگی و له شدگی می شود.

فراموش نکنید که دانه های برنج آوازه بعد از پخته شدن دو برابر شده و بسیار ری میکنند از طرفی دانه ها به صورت کاملا جدا از یکدیگر خواهند بود. اگر بخواهیم از عطر و طعم این محصول صحبت کنیم‌‌ باید گفت که تمام برنج های باسماتی هند به علت داشتن عطر و طعم بی نظیر توانسته اند در بین مصرف کنندگان دنیا به محبوبیت برسند.

اما در کشور ایران ضمن خوش پخت بودن و داشتن طعم عالی به علت پایین بودن قیمت برنج آوازه هندی ۱۰ کیلوگرمی توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. از طرفی برنج هندی با مارک آوازه یکی از سالم ترین و قابل هضم ترین نمونه های برنج وارداتی است. این محصول پخت بسیار آسانی دارد.  همچنین می تواند سلامتی شما و کودکان را حفظ نماید. 

قیمت برنج آوازه هندی

قیمت عمده برنج هندی آوازه در بازار

برنج از جمله اقلامی است که سالانه به مقدار زیادی در کشور تولید می شود. ولی چون قیمت برنج آوازه هندی که نوعی برنج وارداتی است نسبت به قیمت برنج ایرانی در نرخ پایین تری قرار دارد پس افراد زیادی در ایران به سمت خرید برنج هندی آوازه روی آورده اند.

اما در حقیقت به غیر از ارزان بودن قیمت برنج آوازه هندی باید گفت ظاهر مطلوب و پخت آسان آن سبب شده است تا این محصول در بازارهای داخلی کشور جزو پرفروش ترین برنج خارجی شناخته شود.

 از طرفی اقشار پایین تر جامعه قدرت خرید این محصول را داشته باشند. این استقبال تا جایی است که امروزه یکی از مهمترین اقلام وارداتی به بازارهای داخلی کشور برنج هندی می باشد.

 البته ناگفته نماند حجم تولید برنج هندی آوازه سبب شده است تا کشور هند بعد از چین جزو دومین کشور تولید کننده برنج در جهان باشد. اما از آنجایی که بازار واردات ایران وابستگی زیادی به نرخ ارز دولتی دارد امروزه قیمت برنج آوازه هندی ۱۰ کیلوگرمی قیمت مشخص شده ای ندارد.

در واقع نوسانات ارز در هر فصلی از سال می تواند قیمت برنج آوازه هندی و حتی قیمت خرده این محصول را تغییر دهد. البته فاکتورهای دیگری مثل:

توانسته قیمت برنج آوازه هندی را تحت تاثیر قرار دهد. به طوری که قیمت برنج آوازه به خریداران عمده به صورت مقطعی اعلام می شود. به همین دلیل امروزه تقاضا برای دریافت جدیدترین لیست قیمت خرید برنج آوازه بسیار بالا رفته است.

  • کیفیت برنج هندی آوازه مثل رنگ و طعم
  • تازه بودن
  • اندازه برنج
  • یکدست بودن
  • عدم دانه های شکسته
  • میزان عرضه و تقاضا
  • حجم واردات
  • تعرفه گمرکی
  • مشکلات ارزی
  • قوانین استاندارد
  • نوع بسته بندی
  • هزینه حمل و نقل
  • نحوه خرید
  • حجم خرید
  • حجم تولید در هند
  • مدت زمان نگهداری برنج هندی در گمرک
  • تورم
  • و غیره

. البته توجه داشته باشید که طی چند ماه اخیر وارادات برنج هندی آوازه  به بازارهای داخلی کاهش داشته است از این رو میزان عرضه این محصول در وزن ۱۰ کیلوگرمی تا حد زیادی کم شده و همچنان قیمت آن افزایش یافته است.

پس بهترین راه برای گرفتن استعلام دقیق از قیمت روز برنج آوازه تماس گرفتن با فروشندگان عمده و تامین کنندگان اصلی برنج های خارجی در بازار است.

در این میان چنانچه شما هم قصد خرید عمده برنج آوازه هندی را دارید بهتر است با کارشناسان فروش ما در شرکت بازرگانی داریا ارتباط بگیرید و پس از مشاهده جدیدترین لیست قیمت روز برنج و با توجه به شرایط خرید خود بهترین تخفیف ها را دریافت کرده و در نهایت خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

برنج هندی آوازه

خرید عمده برنج هندی آوازه

در خرید عمده برنج هندی آوازه پس از خرید از فروشندگان دسته اول و تامین کنندگان اصلی، همیشه سعی کنید کیفیت محصول را با قیمت آن مقایسه کنید. اگر شما هم جزو خریداران عمده این محصول وارداتی هستید حتما سعی کنید بدون واسطه با تامین کنندگان اصلی برنج هندی آوازه در ارتباط باشید.

خوشبختانه در حال حاضر خرید عمده برنج هندی آوازه هم به شکل حضوری و هم به صورت آنلاین امکان پذیر است. اما در این میان انتخاب کردن روش اینترنتی باعث صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و زمان می شود.

همچنین در صورتی که شما بتوانید فروشندگان عمده و مستقیم را در روش خرید اینترنتی پیدا کنید در واقع با یک تیر دونشان را هدف گرفته اید. چرا که هم می توانید خرید بدون واسطه انجام بدهید و هم در وقت و هزینه های جانبی که تاثیر مستقیمی روی قیمت برنج آوازه هندی دارند صرفه جویی کنید.

به همین منظور ما در شرکت بازرگانی داریا به عنوان تامین کننده مستقیم انواع برنج ایرانی و خارجی، علاوه بر فروش عمده انواع برنج و حبوبات به صورت حضوری، خرید عمده این محصولات را به صورت اینترنتی نیز مهیا کرده ایم.

پس کارشناسان فروش ما در بازرگانی داریا آمادگی  پاسخ به سوالات شما در مورد خرید عمده برنج هندی آوازه و دیگر محصولات را دارند. ضمن اینکه ما در این مجموعه سعی کرده ایم به طور مستقیم و بدون دخالت دلالان انواع برنج هندی، پاکستانی و ایرانی را با قیمت کف بازار و تنوع بالا در کنار کیفیت مختلف در اختیار شما در سراسر کشور قرار بدهیم. ضمن اینکه با توجه به حجم خرید شما و شرایطی که دارید مناسب ترین قیمت برنج آوازه هندی را در اختیارتان قرار بدهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدریافت قیمت روز